[win7] 2 nieznane urządzenia

Data: 2010-02-20 20:05:47
Autor: ggs
[win7] 2 nieznane urządzenia

"Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> wrote in message news:hloknd$ql$1inews.gazeta.pl...
Witam

1)
http://img22.imageshack.us/img22/4637/pr1c.jpg
Pomimo iż moja Audigy2 nie posiada fizycznie game portu, w wersji testowej win7 korzystałem ze sterów zmodowanych i było ok. Tym razem skorzystałem z ocji autoupdate na www creative'a i efekty są jakie są. Może więc wrócę do sterów zmodowanych i wykrzyknik zniknie.

O ile gameportu nie masz / nie uzywasz wskaz reczna instalacje driverow i poszukaj czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" - przynajmniej wykrzyknik zniknie.

2)
http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

A taki wirtualny sterownik do ACPI , da sie znalezc w googlu , wybierz odpowiednia wersje x64/x86 --
ggs

Data: 2010-02-21 07:59:25
Autor: Negatyw
[win7] 2 nieznane urządzenia

Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlpbrk$sfg$1@news.task.gda.pl...

poszukaj czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" - przynajmniej wykrzyknik zniknie.

Nie znalazłem czegoś takiego akurat na swojej rozwijanej liście.
Zdecydowałem się więc na powrót do zmodowanych sterów, które śmigały w wersji 7100 i teraz też dają radę.
Choć nie podpisane cyfrowo - nie generują wykrzyknika:
http://img29.imageshack.us/img29/2504/jestok.jpg

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

[win7] 2 nieznane urządzenia