2 nowe gołębie ...

Data: 2017-07-26 16:04:22
Autor: Uzytkownik
2 nowe gołębie ...
W dniu 2017-07-22 o 23:33, re pisze:
Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam robiły na samochody :-)

My także się cieszymy, że dopadnie Cię borelioza.

Data: 2017-07-26 16:24:22
Autor: elmer radi radisson
2 nowe gołębie ...
On 2017-07-26 16:04, Uzytkownik wrote:

My także się cieszymy, że dopadnie Cię borelioza.

Miales na mysli oczywiscie chorobę wściekłych krów!

--

memento lorem ipsum

Data: 2017-07-27 21:24:22
Autor: Uzytkownik
2 nowe gołębie ...
On 2017-07-26 16:04, Uzytkownik wrote:

My także się cieszymy, że dopadnie Cię borelioza.

Miales na mysli oczywiscie chorobę wściekłych krów!

  Hm.......? Twierdzisz, że krowy fruwają?

Data: 2017-07-28 16:17:43
Autor: elmer radi radisson
2 nowe gołębie ...
On 2017-07-27 21:24, Uzytkownik wrote:

  Hm.......? Twierdzisz, że krowy fruwają?

Myślę że po ugryzieniu przez odpowiednio dużego kleszcza - tak.

--

memento lorem ipsum

2 nowe gołębie ...