2 plus 2 taki dzwonek

Data: 2012-11-28 00:46:33
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
2 plus 2 taki dzwonek
Czy istnieja takie bezprzewodowe dzwonki do drzwi, ktore beda mialy dwa przyciski wezwaniowe (piloty) i dwa urzadzenia grajace (gongi) jednoczesnie?
Ma to byc do domu: pilot na furtke i brame jeden, a drugi na drzwi wejsciowe.
Gongi dwa do umieszczenia wewnatrz domu na roznych kondygnacjach po jednym.

Znacie cos podobnego?
Najlepiej na baterie (bez ciagniecia kabli do bramy), jak i niedrogiego.

Ogladalam na allegro, i sa albo dwa piloty plus jeden gong, albo dwa gongi plus jeden pilot. Czyli nie to, czego potrzebuje.
Dwa zestawy "jeden pilot + jeden gong" nic nie daja, bo od jednego pilota zadzwoni tylko jeden gong, a ma byc slychac z kazdego pilota na dwa gongi.
Rozwiazanie z dwoma zestawami "jeden pilot + dwa gongi" tez nie jest najlepsze, bo po co mi cztery gongi w domu.

Data: 2012-11-28 00:51:43
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
2 plus 2 taki dzwonek
[...]

Fajnie by bylo gdyby kazdy gong i pilot byly zasilane normalnymi bateriami (AA lub AAA) - zastosuje akumulatorki. Nie wydaje mi sie ciekawe rozwiazanie, gdy piloty sa zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a lub jeszcze inne, dziwniejsze i drogie baterie.

Data: 2012-11-28 01:48:01
Autor: ZbyszekZ
2 plus 2 taki dzwonek
W dniu środa, 28 listopada 2012 09:51:43 UTC+1 użytkownik kawalerka.poz....@gmail.com napisał:
> [...]

Fajnie by bylo gdyby kazdy gong i pilot byly zasilane normalnymi bateriami (AA lub AAA) - zastosuje akumulatorki. Nie wydaje mi sie ciekawe rozwiazanie, gdy piloty sa zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a lub jeszcze inne, dziwniejsze i drogie baterie.

Myślę że masz dwa rozwiązania:
1. Znaleźć schemat i zrobić własnoręcznie.
2. Wybrać się na bazarek czy podobne miejsce w Twojej okolicy i kupić dwa komplety 1 przycisk + 1 gong, najtańszych jakie znajdziesz. Najtańsze zapewne nie będą kodowane i będą działać na tej samej częstotliwości.

--
ZZ@private

Data: 2012-11-30 13:17:07
Autor: Przesmiewca
2 plus 2 taki dzwonek
kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com napisał(a):

Fajnie by bylo gdyby kazdy gong i pilot byly zasilane normalnymi bateriami (AA lub AAA) - zastosuje akumulatorki. Nie wydaje mi
sie ciekawe rozwiazanie, gdy piloty sa zasilane jakimis wynalazkami typu cr123a

cr123 to nie jest dziwny wynalazek - od pewnego poziomu sprzetu
jest wymagane cos lepszego i pewniejszego niz zwykle aa

nie mowie, ze ding dong musi byc na cr123, ale mowienie o cr123 jak
o wynalazakch swiadczy, delikatnie mowiac, o nieznajomosci tematu

Data: 2012-11-28 02:25:20
Autor: Kris
2 plus 2 taki dzwonek
W dniu środa, 28 listopada 2012 09:46:33 UTC+1 użytkownik kawalerka.poz....@gmail.com napisał:
Znacie cos podobnego?
Kup dwa jednakowe zestawy(pilot+gong) Powinny działac na tych samych częstotliwościach ale sprawdz dla pewności w sklepie.

Data: 2012-12-02 13:56:19
Autor: Albercik
2 plus 2 taki dzwonek
W dniu 28.11.2012 09:46, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com pisze:
[...]

o ile pamiętam, to zestaw pilot + dzwonek ustawia się na danym kanale, tym samym można sparować więcej urządzeń..

Data: 2012-12-03 22:51:43
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
2 plus 2 taki dzwonek
W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 13:56:19 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:

o ile pamiętam, to zestaw pilot + dzwonek ustawia się na danym kanale, tym samym można sparować więcej urządzeń..

OK. A zrobię to sama w chinskich urzadzeniach za pomoca srubokreta?
Bo specjalistycznej aparatury nie mam, urzadzenia te /tanie/ pewnie sa nierozbieralne /zatopiony plastik/, jak i nie ma pewnie zadnego gniazda by podlaczyc do komputera.

Data: 2012-12-04 01:21:06
Autor: ZbyszekZ
2 plus 2 taki dzwonek
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 07:51:43 UTC+1 użytkownik kawalerka.poz...@gmail.com napisał:
> [...]

Bo specjalistycznej aparatury nie mam, urzadzenia te /tanie/ pewnie sa nierozbieralne /zatopiony plastik/, jak i nie ma pewnie zadnego gniazda by podlaczyc do komputera.

A jakby było gniazdo do komputera to po co? Przecież to nie programowalne. Koszt gniazda USB jest wyższy niż całej reszty w środku.
Najtańsze działają zawsze na tym samym kanale, co bardziej zaawansowane mają możliwość wyboru prostym przełącznikiem. Idź do sklepu i sprawdź.

--
ZZ@private

Data: 2012-12-04 23:33:00
Autor: wolim
2 plus 2 taki dzwonek
> kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com

Masz dwukondygnacyjną kawalerkę? :)

Pozdrawiam,
MW

Data: 2012-12-12 21:21:05
Autor: Paweł Muszyński
2 plus 2 taki dzwonek [OT]
W dniu 2012-12-04 23:33, wolim pisze:
 > kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com

Masz dwukondygnacyjną kawalerkę? :)

Kiedyś mi ktoś coś takiego chciał wynająć - na dole kuchnia + lazienka + przedpokój, na górze "open space" z max. wysokością 160cm :D

P.

2 plus 2 taki dzwonek