2 pytania do posiadaczy PS3

Data: 2010-01-09 07:33:42
Autor: bob1955
2 pytania do posiadaczy PS3
1/ Zastanawiam sie czy możliwe jest ładowanie pada do PS3 przez port
usb
laptopa ?

2/ Czy zmiany w Tiger Woods 2010 są na tyle duże, że wersje
wcześniejsze są
gorsze jakościowo, czy za zdecydowanie mniejsze pieniadze kupię grę o
podobnych parametrach ?

Pozdrawiam

Andrzej

Data: 2010-01-09 16:53:45
Autor: Katanka
2 pytania do posiadaczy PS3
bob1955 wrote:
1/ Zastanawiam sie czy możliwe jest ładowanie pada do PS3 przez port
usb
laptopa ?

W kazdym urządzeniu, które posiada USB mozesz ładować padzika :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-10 00:19:22
Autor: Artur Bross
2 pytania do posiadaczy PS3
Katanka pisze:
bob1955 wrote:
1/ Zastanawiam sie czy możliwe jest ładowanie pada do PS3 przez port
usb
laptopa ?

W kazdym urządzeniu, które posiada USB mozesz ładować padzika :)

Katana - namber UNO, ja odpowiem na drugie; smialo kupuj tania wersje. Jakosc grafiki jest na wysokim poziomie, bez wzgledu na wersje. W tych nowszych, dochodze rozne "bajery", nowi zawodnicy, ale grafika nie zmienia sie tak bardzo.

Bedziesz zadowolony, bez wzgledu co wybierzesz. Mowie to z reka na sercu, bo w golfa sam ciupam czasami.

Data: 2010-01-10 02:46:25
Autor: bob1955
2 pytania do posiadaczy PS3
Dziękuję Szanownym Panom za odpowiedź, potwierdziliście moje
przypuszczenia.

Data: 2010-01-11 09:22:38
Autor: sialala
2 pytania do posiadaczy PS3
On Jan 10, 10:46 am, bob1955 <andnowa...@gmail.com> wrote:
Dziękuję Szanownym Panom za odpowiedź, potwierdziliście moje
przypuszczenia.

a ja od siebie dodam, ze znacznie lepsza inwestycja (jesli chcesz
pograc w golfa) bedzie Everybody's Golf.

wyglada dziecinnie, ale niech to Cie nie zwiedzie. jedyne czym Tigery
przewyzszaja EG sa licencjonowane pola golfowe. ale z drugiej strony
te w Everybody's Golf sa znacznie ladniejsze :)

2 pytania do posiadaczy PS3