2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy

Data: 2010-06-30 21:40:05
Autor: solar
2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy
Mam pytania o 2 szlaki.

Czarny na po³udnie z Kiczory ko³o Sto¿ka a¿ do przej¶cia ko³o Zagronia. Przejezdny ca³y? Du¿o odcinków do podprowadzania, jad±c na po³udnie?

Niebieski z prze³êczy Przegibek na Ma³± Rycerzow± - ten id±cy trochê ni¿ej po polskiej stronie, nie po samej granicy. Jest szybszy od czerwonego granicznego?

"Tylko osoby, które kogo¶ darz± uczuciem dyskusyjnym, bêd± stawia³y pomniki i czyni³y ho³dy, ¿eby ludzko¶æ zobaczy³a ich wielk± mi³o¶æ do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

Data: 2010-07-01 09:15:46
Autor: karmi
2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy
solar <solar91@opBEZTEGO.pl> napisa³(a):
Mam pytania o 2 szlaki.

Trasy w tamtych okolicach zmieniaj± wygl±d z dnia na dzieñ. Zrywka. Najlepiej
pytaj lokalsów na  http://forum.mtbbeskidy.pl/index.php
Wiesiek bêdzie w miarê na bie¿±co po trasowaniu MTBTrophy.

Data: 2010-07-01 18:34:22
Autor: solar
W dniu 2010-07-01 11:15,  karmi pisze:

Trasy w tamtych okolicach zmieniaj± wygl±d z dnia na dzieñ. Zrywka. Najlepiej
pytaj lokalsów na  http://forum.mtbbeskidy.pl/index.php
Wiesiek bêdzie w miarê na bie¿±co po trasowaniu MTBTrophy.

Ruch na tym forum minimalny, ale zobaczê...
A akurat graniczny z Wlk Raczy jest nienaruszony. Przynajmniej by³ miesi±c temu i rok temu.

"Je¶li kobieta zmêczy siê, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umieraæ przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

Data: 2010-07-02 04:44:19
Autor: Micha³ Kie¶
2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy
Pytasz pod k±tem optymalnej trasy na I etapie TransCarpatii? ;)
Nie znam szlaku niebieskiego, ale przejazd czerwonym granicznym jest
utrudniony z powodu masy przewróconych drzew, szczególnie na odcinku
Rycerzowa-Rycerka.

Data: 2010-07-02 13:47:55
Autor: bans
W dniu 2010-07-02 13:44, Micha³ Kie¶ pisze:

przejazd czerwonym granicznym jest
utrudniony z powodu masy przewróconych drzew, szczególnie na odcinku
Rycerzowa-Rycerka.

Mo¿esz mnie o¶wieciæ, gdzie to? Bo jako¶ nie kojarzê, ¿eby jakikolwiek czerwony szlak graniczny prowadzi³ do Rycerki.

--
bans

Data: 2010-07-02 06:29:54
Autor: Micha³ Kie¶
On 2 Lip, 13:47, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

Mo¿esz mnie o¶wieciæ, gdzie to? Bo jako¶ nie kojarzê, ¿eby jakikolwiek
czerwony szlak graniczny prowadzi³ do Rycerki.

Mialem na mysli ten czerwony http://img692.imageshack.us/f/mapae.jpg/
(pocz±tek przy PKP w Rycerce).
Co prawda nie na calym odcinku przebiega wzdluz granicy, bo tylko od
Wielkiej Rycerzowej do Zwardonia, ale nazwalem go tak w uproszczeniu.
Na odcinku miêdzy PKP Rycerka a Rycerzowa jest bardzo waski odcinek w
lesie, który obfituje w przewrócone drzewa. A jecha³em tamtêdy wczoraj
korzystaj±c z wolnego dnia.

Data: 2010-07-02 15:32:53
Autor: bans
W dniu 2010-07-02 15:29, Micha³ Kie¶ pisze:

Co prawda nie na calym odcinku przebiega wzdluz granicy, bo tylko od
Wielkiej Rycerzowej do Zwardonia, ale nazwalem go tak w uproszczeniu.

OK.

Na odcinku miêdzy PKP Rycerka a Rycerzowa jest bardzo waski odcinek w
lesie, który obfituje w przewrócone drzewa.

Tu?

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_06_27HalaRycerzowa#5487477335985355330

Je¶li tam _jecha³e¶_ i to w górê to szacunek :)

--
bans

Data: 2010-07-02 06:56:41
Autor: Micha³ Kie¶
On 2 Lip, 15:32, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_06_27HalaRycerzowa#5487477...

Je¶li tam _jecha³e¶_ i to w górê to szacunek :)

Mniej wiêcej tak to wygl±da :) Opis zdjecia oddaje istote. Ja jechalem
od Rycerki do Zwardonia, 48 km, roznica poziomow 1850 metrow, srednia
tylko 8,5 :/

Data: 2010-07-02 17:44:05
Autor: solar
[...]

Te¿ tam ca³kiem niedawno jecha³em :)
http://www.solar.blurp.org/ustron_1005/imagepages/image42.html

Ale akurat ten le¶ny singielek zawalony drzewami mo¿na omin±æ drog± zwózkow±.

Data: 2010-07-05 07:26:33
Autor: bans
W dniu 2010-07-02 17:44, solar pisze:

Ale akurat ten le¶ny singielek zawalony drzewami mo¿na omin±æ drog±
zwózkow±.

Zwózkowo-quadowo-crossow±, niestety :/

--
bans

Data: 2010-07-02 18:56:08
Autor: solar
2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy
W dniu 2010-07-02 13:44, Micha³ Kie¶ pisze:
Pytasz pod k±tem optymalnej trasy na I etapie TransCarpatii? ;)

Po czym wnosisz? :)

Nie znam szlaku niebieskiego, ale przejazd czerwonym granicznym jest
utrudniony z powodu masy przewróconych drzew, szczególnie na odcinku
Rycerzowa-Rycerka.

To w³a¶ciwie tylko na tym odcinku tak by³o. Jecha³em pod koniec maja w³a¶nie dok³adnie czerwonym ze Zwardonia i tylko na tych 200-300 m le¿a³y drzewa.

http://www.solar.blurp.org/ustron_1005/index.html

Nie wiem tylko, czy ten niebieski nie jest szybszy, choæ na koñcu ma krótki odcinek ostro pod górê.

"Bóg nie mieszka w ¶wi±tyniach rêk± zbudowanych."
                                      Biblia Dz. 17. 24

Data: 2010-07-02 16:39:59
Autor: Micha³ Kie¶
On 2 Lip, 18:56, solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
W dniu 2010-07-02 13:44, Micha³ Kie¶ pisze:

> Pytasz pod k±tem optymalnej trasy na I etapie TransCarpatii? ;)

Po czym wnosisz? :)

Ot takie wra¿enie :) I etap tak w³a¶nie mniej wiêcej ma lecieæ.

> [...]

To w³a¶ciwie tylko na tym odcinku tak by³o. Jecha³em pod koniec maja
w³a¶nie dok³adnie czerwonym ze Zwardonia i tylko na tych 200-300 m

Na tym odcinku le¿y szczególnie du¿o drzew, co szczególnie
przeszkadza, bo jest w±sko. Ale w pozosta³ej czê¶ci te¿ ich trochê
le¿y, ale ju¿ nie jest tak uci±¿liwe.

http://www.solar.blurp.org/ustron_1005/index.html

Nie wiem tylko, czy ten niebieski nie jest szybszy, choæ na koñcu ma
krótki odcinek ostro pod górê.

O ile da siê jechaæ to nie jest ¼le, bo szlakiem czerwonym na Wielk±
Rycerzow± to do¶æ ostre podej¶cie.

mk

2 pytania o konkretne szlaki ko³o Sto¿ka i Wlk Raczy