2 rowery w 30 sek.

Data: 2014-09-23 14:34:02
Autor: twistedme
2 rowery w 30 sek.
Data: 2014-09-23 10:50:15
Autor: rmikke
2 rowery w 30 sek.
Tak się kończy zostawianie rowerów pod Castoramą.

Albo ogólniej: w miejscu, gdzie szefostwu sklepu się wydaje.

Byliście kiedyś na "parkingu rowerowym" Złotych Tarasów (DC)?
Ja byłem. Raz. Od tej pory przypinam do barierki przed wejściem, jak wszyscy...

Data: 2014-09-23 19:58:53
Autor: Alf/red/
2 rowery w 30 sek.
On 23/09/14 19:50, rmikke wrote:
Byliście kiedyś na "parkingu rowerowym" Złotych Tarasów (DC)?

Masz na myśli to osiatkowane pomieszczenie, do którego furtkę otwiera strażnik? To co z nim nie tak? (poza tym, że dużo czasu potrzeba)

--
Alf/red/

Data: 2014-09-23 12:41:18
Autor: rmikke
2 rowery w 30 sek.
W dniu wtorek, 23 września 2014 19:58:53 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
On 23/09/14 19:50, rmikke wrote:

> Byli�cie kiedy� na "parkingu rowerowym" Z�otych Taras�w (DC)?

Masz na my�li to osiatkowane pomieszczenie, do kt�rego furtk� otwiera stra�nik? To co z nim nie tak? (poza tym, �e du�o czasu potrzeba)

Mam na myśli to osiatkowane pomieszczenie, które zastałem otwarte,
jak przyjechałem i było tak samo otwarte godzinę później.
Nie stwierdziłem strażnika, ani nawet kamery kontrolującej pomieszczenie.

Fakt, jakiś czas temu to już było... Kiedy widziałeś tego straznika?

Data: 2014-09-23 22:58:55
Autor: Alf/red/
2 rowery w 30 sek.
On 23/09/14 21:41, rmikke wrote:
Kiedy widziałeś tego straznika?

<Pelagia mode on>Ojojojoj albo jeszcze dawniej... <Pelagia mode off>

--
Alf/red/

Data: 2014-09-23 14:36:48
Autor: rmikke
2 rowery w 30 sek.
W dniu wtorek, 23 września 2014 22:58:55 UTC+2 użytkownik Alf/red/ napisał:
On 23/09/14 21:41, rmikke wrote:

> Kiedy widzia�e� tego straznika?

<Pelagia mode on>Ojojojoj albo jeszcze dawniej... <Pelagia mode off>

O, to prawie w drzwiach się minęliśmy :D

Data: 2014-09-23 14:48:44
Autor: mt
2 rowery w 30 sek.
W dniu 2014-09-23 14:34, twistedme pisze:

http://trojmiasto.tv/Zlodzieje-rowerow-Rozpoznajesz-ich-9583.html

bez komentarza...

No i tyle właśnie są warte linki, ich cięcie trwało kilka sekund.

--
marcin

Data: 2014-09-23 05:53:59
Autor: Krzysztof C
2 rowery w 30 sek.
W dniu wtorek, 23 września 2014 14:48:44 UTC+2 użytkownik mt napisał:

No i tyle właśnie są warte linki, ich cięcie trwało kilka sekund.
Wg mnie linka jest bardzo dobrym zabezpieczeniem. Odkąd używam linki nie skradziono mi roweru;)

Data: 2014-09-23 16:59:22
Autor: Budzik
2 rowery w 30 sek.
Użytkownik Krzysztof C kszysztofc@gmail.com ...

No i tyle właśnie są warte linki, ich cięcie trwało kilka sekund.
Wg mnie linka jest bardzo dobrym zabezpieczeniem. Odkąd używam linki
nie skradziono mi roweru;)

Dzis słyszalem o złapanych złodziejach w dzupli pracującej jako legalny sklep z rowerami.
Kradli i albo rozbierali albo sprzedawali jako towar z zagranicy.
W momencie zatrzymania mieli na stanie towar za 100.000zł..

Data: 2014-09-23 21:12:47
Autor: Titus Atomicus
2 rowery w 30 sek.
In article <XnsA3B1B98C412FAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]

Kradli i albo rozbierali albo sprzedawali jako towar z zagranicy.
W momencie zatrzymania mieli na stanie towar za 100.000zł..

E, niemozliwe.
--
TA

Data: 2014-09-24 11:13:08
Autor: Gotfryd Smolik news
2 rowery w 30 sek.
On Tue, 23 Sep 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

  Najciemniej pod latarnią... (a link podał fifak)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-24 14:00:12
Autor: Titus Atomicus
2 rowery w 30 sek.
In article <Pine.WNT.4.64.1409241112390.3792@quad>,
 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

On Tue, 23 Sep 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> E, niemozliwe.

  Najciemniej pod latarnią... (a link podał fifak)

No, wiem.
To byl taki... jak mu tam... aaaa.... sarkazm.
--
TA

Data: 2014-09-24 18:26:01
Autor: Gotfryd Smolik news
2 rowery w 30 sek.
On Wed, 24 Sep 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

To byl taki... jak mu tam... aaaa.... sarkazm.

  To ja tego... przepraszam.
  Takie czasy ;) (że bez emotikona ląduje się obok zestawu
Stokrotki z Animką)

pzdr, Gotfryd

2 rowery w 30 sek.