Data: 2016-05-23 04:22:50 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Data: 2016-05-24 12:50:22 | |
Autor: Bruno | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Zapomniałeś wspomnieć o nowo utworzonej sekcji modelarskiej podkomisji. W Dzienniku TVP pokazywali dziś skanowanie drugiego Tu na potrzeby modelarzy.
-- Bruno |
|
Data: 2016-05-24 23:00:44 | |
Autor: /dev/SU45 | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozm Ăłw Tutki z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
Zapomniałeś wspomnieć o nowo utworzonej sekcji modelarskiej podkomisji. W Dzienniku TVP pokazywali dziś skanowanie drugiego Tu na potrzeby modelarzy. To może być nowa kategoria sportów lotniczych: rozbijanie modeli Tu-154 tak by było zamachowo. Ten model trzeba przyznać fantastyczny, pokosiaczyłoby się po brzozach... https://www.youtube.com/watch?v=uD6oRu3Fctg (TUPOLEV TU-154-M S7 SIBERIA AIRLINES GIANT RC AIRLINER MODEL JET DEMO FLIGHT / RC Airshow 2015) Wstyd, że nasi ministerialni modelarze przeżerają państwową kasę nie wiadomo na co, gdyby zrobili taki model to bym wybaczył te wszystkie idiotyzmy :) |
|
Data: 2016-05-25 11:43:21 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Użytkownik "/dev/SU45" napisał w wiadomości grup
Zapomniałeś wspomnieć o nowo utworzonej sekcji modelarskiej podkomisji. W Dzienniku TVP pokazywali dziś skanowanie drugiego Tu na potrzeby modelarzy.To może być nowa kategoria sportów lotniczych: rozbijanie modeli Tu-154 tak by było zamachowo. Ten model trzeba przyznać fantastyczny, pokosiaczyłoby się po brzozach... Wstyd, że nasi ministerialni modelarze przeżerają państwową kasę nie wiadomo na co, gdyby zrobili taki model to bym wybaczył te wszystkie idiotyzmy :) Drobne 400 tys, nie warte nawet wzmianki na poziomie panstwowym. Zobaczysz, ze komisja jeszcze kupi Tu-154 w celu rozbicia ... ciekawe ile kosztuje najtanszy jeszcze latajacy ... J. |
|
Data: 2016-05-25 06:29:45 | |
Autor: TJ_Blues | |
2 tyg temu Ĺotwa przekazaĹa zapis rozmĂłw Tutk i z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
On Wednesday, May 25, 2016 at 5:43:48 AM UTC-4, J.F. wrote:
Drobne 400 tys, nie warte nawet wzmianki na poziomie panstwowym. Na poziomie panstwa nie, ale na poziomie dzialnosci ULC i KBWL juz tak. |
|
Data: 2016-05-27 12:58:21 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Dnia Wed, 25 May 2016 06:29:45 -0700 (PDT), TJ_Blues napisał(a):
On Wednesday, May 25, 2016 at 5:43:48 AM UTC-4, J.F. wrote: Jeden telefon i rzad przekaze brakujaca kwote :-) J. |
|
Data: 2016-05-25 12:27:03 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan J.F. napisał:
To może być nowa kategoria sportów lotniczych: rozbijanie modeli Tu-154 tak by było zamachowo. Ten model trzeba przyznać fantastyczny, pokosiaczyłoby się po brzozach... Mają przecież jeden świeżo po remoncie, stoi bodajże w Mińsku Mazowieckim. Tyle że nie ma nikogo, kto by miał uprawnienia do latania tym wynalazkiem (wiem, dla tych ludzi to żadna przeszkoda, zresztą skoro w celu rozbicia...). Wikipedia podaje, że w użyciu pod koniec roku były jeszcze 52 sztuki. W większości aktualni posiadacze nie wyglądają na takich, co w każdej chwili sprzedadzą. Tylko jeden z nich się ogłasza -- http://www.globalplanesearch.com/jets/airliners/tupolev/ Ale trzeba wprost Kirgiza pytać, ile za to chce. A tak przy okazji, dwanaście lat temu widziałem ofertę sprzedaży większej ilości (coś koło dwudziestu maszyn) B727. To bardzo podobny samolot, też bez szans na normalną eksploatację ze względu na niedopuszczalny hałas. Co ciekawe, były to nówki sztuki nie śmigane, bez malowań, wylatane po kilka godzin, więc nikt tym nawet do kościoła nie latał. Produkcję tego modelu zakończono jeszcze dziesięć lat wcześniej (w 1984). -- Jarek |
|
Data: 2016-05-25 03:56:35 | |
Autor: Bruno | |
2 tyg temu Ĺotwa przekazaĹa zapis rozmĂłw Tutk i z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
W dniu środa, 25 maja 2016 12:27:28 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
Te hamerykańskie się nie nadają. Po pierwsze nie są przerobionymi bombofcami, a po drugie nie mają opcji wyrębu tajgi w standardzie. -- Bruno |
|
Data: 2016-05-25 06:28:27 | |
Autor: TJ_Blues | |
2 tyg temu Ĺotwa przekazaĹa zapis rozmĂłw Tutk i z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
On Wednesday, May 25, 2016 at 6:27:28 AM UTC-4, Jarosław Sokołowski wrote:
Mają przecież jeden świeżo po remoncie, stoi bodajże w Mińsku Na dzis, to raczej juz nieswiezo :-) 6 lat minelo od kad stoi bezczynnie. Lasek mowi, ze czesc avioniki juz nie startuje i pod blachami zaleglo sie zycie. Ten egzemplaz wymaga kolejnego, gruntownego remontu. Co do pilotow; ja myslalem, ze kpt Wieckowski by sie nadawal. On strachu nie zna i jak sam przyznaje, wielokrotnie ladowal bez ILS przy IMC ponizej minimow. Jakim cudem udalo mu sie dozyc do emerytury to ja nie mam bladego pojecia.... |
|
Data: 2016-05-25 15:50:21 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan TJ_Blues napisał:
Mają przecież jeden świeżo po remoncie, stoi bodajże w Mińsku Poprzedni był bardzo gruntowny, ze zdejmowaniem blach. To istotna i droga część naprawy, a nie starzeje się przez sześć lat. Ale racja, trzeba było od razu szukać nabywcy, a nie czekać, aż się całkiem znieświeży. Co do pilotow; ja myslalem, ze kpt Wieckowski by sie nadawal. Nie znam gościa (dużo tracę?). Tacy chyba szybko dostają świadczenia emerytalne. To może przynajmniej częściowo tłumaczy cud. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-26 04:24:33 | |
Autor: TJ_Blues | |
2 tyg temu Ĺotwa przekazaĹa zapis rozmĂłw Tutk i z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
On Wednesday, May 25, 2016 at 9:50:23 AM UTC-4, Jarosław Sokołowski wrote:
Pan TJ_Blues napisał: > Na dzis, to raczej juz nieswiezo :-) 6 lat minelo od kad stoi(...) Poprzedni był bardzo gruntowny, ze zdejmowaniem blach. To istotna(...) Nie ma znaczenia jak gruntowny byl poprzedni remont. No moze tylko nowe malowanie cos zmienia bo chroni blachy przed warunkami atmosferycznymi. Ale mechanicznie? Olej w samochodzie nalezy zmieniac co 6 m-cy, nawet jak nie wyjezdzi sie "przegladowych" kilometrow. Jednorodnie obciazone lozyska sie deformuja, olej splywa, legnie sie zycie pod blachami, na elektronice i w portach pomiarowych (cisnienie stat, dynam, temperura, etc) Jesli samolocik nie byl zakonserwowany na dlugi postoj, to raczej bedzie musial przejsc kolejny remont by zaliczyc zdatnosc do lotu. > Co do pilotow; ja myslalem, ze kpt Wieckowski by sie nadawal.(...) Nie znam gościa (dużo tracę?). Tacy chyba szybko dostają świadczenia Fajnie by bylo, ale ten typek podobo jest CFI w jakims klubie. Wciaz lata i "szkoli" na PPL-A. Kpt Wieckowski jest czlonkiem Mac-Komisji. Jego tezy dotyczace wytrzymalosci konstrukcji i sposob traktowania przepisow bezpieczensta sa, jakby to ujac.... Powiedzmy, ze sa malo ortodoksyjne :-) cheers |
|
Data: 2016-05-26 14:00:31 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan TJ_Blues napisał:
(...)Na dzis, to raczej juz nieswiezo :-) 6 lat minelo od kad stoi Te blachy chyba nowe, tak zrozumiałem. Nie podejrzewam, by był sens nitowania nazad starych. Czy aluminiowa konstrukcja sama w sobie tak wrażliwa na warunki atmosferyczne? Chyba nie. Ale mechanicznie? Olej w samochodzie nalezy zmieniac co 6 m-cy, nawet jak Jasne, że nie wystarczy wsiąść, przekręcić kluczyk lub zakręcić korbą, i polecieć. Ale ten poprzedni remont był tak szeroko zakrojony, że kosztował więcej niż rynkowa wartość samolotu. Kolejny przegląd tyle nie musi. Jesli samolocik nie byl zakonserwowany na dlugi postoj, to raczej bedzie Do tego jednak nie dojdzie. Na europejskich lotniskach nie ma on czego szukać, nikt go nie przyjmie, bo nie spełnia norm. Tylko jako rządowy mógł latać, bo tych regulacje nie obowiązują. Może go kupić jakiś hobbysta, żeby postawić w ogródku obok przydomowego lotniska. A jak nie, to nich go sobie Wysoka Komisja rozbija. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-27 13:17:31 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Dnia Wed, 25 May 2016 12:27:03 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Pan J.F. napisał: A potrzebne jakies uprawnienia, czy tylko "operatora drona" ? Bo zakladal ze przewidziane pol lotu zdalnie sterowanego :-) A tak przy okazji, dwanaście lat temu widziałem ofertę sprzedaży A to ciekawe ... odbiorca zbankrutowal ? J. |
|
Data: 2016-05-27 22:50:57 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan J.F. napisał:
A tak przy okazji, dwanaście lat temu widziałem ofertę sprzedaży Nie mam pojęcia. Może ktoś kupił okazyjnie ostatki produkcji, myśląc, że zrobi na odsprzedaży dobry interes? Nie wiem jak z górą trzydzieści lat temu wyglądał rynek komunikacyjnych samolotów. Ale dzisiaj jest na nim też bardzo ciekawie. Nie ma co liczyć, że da się u producenta kupić coś od ręki. Zamówienia składa się na wiele lat z góry. A potem można nimi handlować, zupełnie jak u nas miejscem w kolejce po pralkę, w czasach, gdy B727 przeżywał swoje lata świetności. Z drugiej strony wiele samolotów zupełnie dobrych i zdolnych do roboty zostało wycofanych przez ich właścicieli z eksploatacji. Przesypane naftaliną stoją gdzieś rządkiem na amerykańskiej pustyni, rzekomo czekając na lepsze czasy. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-28 00:00:45 | |
Autor: Bruno | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Dnia Fri, 27 May 2016 22:50:57 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Pan J.F. napisał: W Afryce był spory popyt na 727, szczególnie w Angoli. Pomykały tam głównie jako transportowce i tankowce. Maszyna tania (dużo samolotów, dość skromny rynek), wytrzymała i łatwa w utrzymaniu. Może ktoś szykował te samoloty na tamten rynek? Gdy skończyła się tam wojna i transport lądowy wrócił do łask popyt gwałtownie spadł. https://www.youtube.com/watch?v=FPYtvKVvXsI -- Pozdrawiam! Bruno |
|
Data: 2016-05-28 00:56:46 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan Bruno napisał:
A tak przy okazji, dwanaście lat temu widziałem ofertę sprzedaży Jest to jakaś hipoteza. Nieco mąci ją fakt, że opisany przypadek dotyczył samolotów, które od nowości stały na placu bezczynnie jakieś dziesięć lat. W dodatku fabrycznie skonfigurowane jako pasażerskie. Angolę skłonny jestem kojarzyć raczej z weteranami przestworzy, co zresztą potwierdzają obrazki z filmu. Zmiana przeznaczenia jest czymś normalnym w tej dziedzinie. Cała flota MD-11, to dzisiaj frachtowce. Ostatni pasażerski KLM poszedł do przeróbki ze dwa lata temu. Podejrzewam, że długo jeszcze będą latać w barwach FedExu czy UPS. Tu znowu ciekawostka. Pomyli się ten, komu się wydaje, że to tak jak ze starym cadillakiem, któremu wytarła się tapicerka, więc służy do rozwożenia sera po sklepach. Jeśli zamawia się nowy samolot, to wersja "freight" jest przeważnie droższa od wersji pasażerskiej. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-30 11:44:29 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnnkhk5e.ams.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Zmiana przeznaczenia jest czymś normalnym w tej dziedzinie. Cała A Cadillac w wersji "van" to ile kosztowal ? :-) Ciekawe ... co tam takiego drogiego ? Rampa wyladowcza ? Wraz ze stosownym uszczelnieniem ? J. |
|
Data: 2016-05-30 12:33:35 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan J.F. napisał:
Zmiana przeznaczenia jest czymś normalnym w tej dziedzinie. Cała Nie mam pojęcia. Ale przypomniało mi się, że znajomy kiedyś widział w podobnych zastosowaniach pod sklepem GS samochód marki Ził-111. Jakby kto nie wiedział co to, to taka ruska limuzyna specjalnego upotrieblienija, czyli do wożenia breżniewów czy innych genseków. Znamienna tym, że waży nieco ponad trzy i pół tony, więc prawo jazdy kategorii B na to nie wystarcza. Ciekawe ... co tam takiego drogiego ? No właśnie, dziwnymi ścieżkami chadza handel samolotowy. Może nic nie jest droższe, tylko rynek jest mniejszy, więc można sobie pozwolić na rzucenie kilka procent wyższej ceny? Fracht lotniczy jest dochodowym biznesem, w dodatku bardziej stabilnym niż przewozy pasażerskie. Ale mam wrażenie, że trudniej się tam wkręcić. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-30 19:42:55 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnnko5nv.o8i.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Pan J.F. napisał: Ciekawe ... co tam takiego drogiego ? No właśnie, dziwnymi ścieżkami chadza handel samolotowy. Może nic W sensie, ze przecietny klient kupuje dwie maszyny, a nie 20 ? Bo obawiam sie, ze tak latwo by sie nie dali robic w konia, predzej by kupili wersje pasazerska i sprzedali zbedne elementy fabrycznie nowe. Chyba, ze cos jest innego - chocby np wzmocniona podloga. Fracht lotniczy Mowisz ? Myslisz, ze na linii np Chiny-Europa bedzie jakas trudnosc ? J. |
|
Data: 2016-05-30 20:21:06 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan J.F. napisał:
Ciekawe ... co tam takiego drogiego ?No właśnie, dziwnymi ścieżkami chadza handel samolotowy. Może Różnica w cenie niewielka, proporcjonalnie mniejsza niż dopłata za lakier metalic w samochodzie. A przeróbka to nie tylko wymooontowanie foteli, ale też zamontowanie czegoś innego. Co z tymi stołkami poczną? Na eBayu wystawią? I skąd wezmą brakujące klamoty? Pójdą do Airbusa czy Boeinga? To dopiero ich skasują za cwaniactwo. Po prostu się nie opłaca. Chyba, ze cos jest innego - chocby np wzmocniona podloga. Ogromna. Tak z przewozem pasażerskim, jak i cargo. LOT kiedyś miał propozycję otrzymania wyłączności na połaczenia z Europy do jednego z chińskich miast. Prawie się obrazili, bo to nie Pekin czy Szanghaj, tylko jakaś kilkumilionowa dziura z mocno rosnącym przemysłem. No nic, lata tam teraz kto inny. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-30 22:05:57 | |
Autor: J.F. | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnnkp14i.497.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Pan J.F. napisał: Fracht lotniczy jest dochodowym biznesem, w dodatku bardziej stabilnym Ogromna. Tak z przewozem pasażerskim, jak i cargo. LOT kiedyś miał Shenzen ? No nic, lata tam teraz kto inny. I ma wylacznosc ? Bo tak mi sie wydaje, ze lotniska sa raczej otwarte - kazdy moze przyleciec i odleciec. A jak patrze na polski rynek spedytorow samochodowych - to tani transport zawsze sie wcisnie, co najwyzej bedzie musial zaczac od jednego samolotu na tydzien. w cargo sie chyba latwiej wcisnac niz w jakies terminale, korzystne terminy. A do Pekinu LOT lata. J. |
|
Data: 2016-05-30 22:45:05 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan J.F. napisał:
LOT kiedyś miał propozycję otrzymania wyłączności na połaczenia Nie, no skąd! Shenzen ma tych milijonów już przeszło dziesięć, każdy o Shenzen słyszał. To naprawdę chodziło o miasto, którego nazwę już po kwadrancie zapomniałem, jeśli w ogóle ten dźwięk mi prawidłowo wszedł w ucho. Ale to nie powód, by sie obrażać. No nic, lata tam teraz kto inny. Chyba w Smoleńsku. Na ruchliwych lotniskach trzeba mieć obstalowany slot, co niemało kosztuje. Zresztą LOT też ma zdaje się jakieś sloty na LHR, z którymi nie wie co zrobić. No bo kto by kurna chciał latać z Polski do Londynu! Gdyby to opchnąć na otwartym rynku, do by było więcej kasiory, niż z realizacji połączeń. W przypadku chińskiego lotniska może dochodzić jeszcze lokalna polityka tamtejszych władz, której dobrze nie znam. Ale mowa była o wyłączności. Co nie jest takim głupim pomysłem. A jak patrze na polski rynek spedytorow samochodowych - to tani transport zawsze sie wcisnie, co najwyzej bedzie musial zaczac A tu widać Chińczykom chodziło o to, by mieć gwarancję dobrego (więc częstego i regularnego) połączenia *z Europą*. Jedna linia zrobi to najlepiej. w cargo sie chyba latwiej wcisnac niz w jakies terminale, korzystne terminy. Rynek cargo jest całkiem inny niż pasażerski. W tym drugim jest mnóstwo linii *różnej* wielkości. Od gigantów jak Lufthansa czy Ryan, przez średniaków jak Swiss, po małe z kilkoma samolotami. Wciąz jakaś powstaje, inna bankrutuje. Ruch cargo należy do kilku wielkich i stabilnych firm, jak wspomniany FedEx. Trochę realizują samoloty linii "ogólnych", typu Lufthansa (mniejsi nie mają osobnych samolotów, najwyżej wożą coś na przyczepkę). A do tego jest chmara małych, w większości z jedną maszyną. Coś jak rodzinna firma z ciągnikiem siodłowym, wożąca naczepy gdzie akurat jest zlecenie. Po Europie lub po Stanach. Ci mają zwasze przerobione pasażery -- i nie jest to bynajmniej MD-11, tylko boeing lub airbus, taki co ich dużo lata również z ludźmi. A do Pekinu LOT lata. Do Londynu też. Jarek -- Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój. |
|
Data: 2016-05-30 12:02:22 | |
Autor: /dev/SU45 | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozm Ăłw Tutki z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
Zmiana przeznaczenia jest czymś normalnym w tej dziedzinie. Cała Raczej nie, część KLMowych była od razu wycofana, a ogólnie ubywa ich szybko. http://md-eleven.net/Latest-News- Jest coraz więcej dostępnych do przebudowy B777, o B767 nie mówiąc. MD-11 ma sporo wad: 3 silniki, z czego jeden o trudno dostępnej w serwisie lokalizacji, mało pilotów z certyfikatem typu, mniej części dostępnych z wycofanych samolotów itd |
|
Data: 2016-05-30 12:35:07 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
/dev/SU45 napisało:
Zmiana przeznaczenia jest czymś normalnym w tej dziedzinie. Cała KLMowe wychodziły ze służby powoli, co kilka miesięcy jeden. Ale nie zostały wycofane ani nie poszły na cargo -- wszystkie mają status "stored". Więc nie wiadomo co będzie dalej. http://md-eleven.net/Latest-News- MD-11 wciąż jednak lata więcej niż połowa ze wszystkich zbudowanych: http://www.airfleets.net/exploit/production-md11.htm Ale wyłącznie jako cargo. I to jest znamienne dla tego modelu, że teraz tylko do tego służy, choć budowany był (głownie) jako pasażerski. O B777 tego powiedzieć się nie da. Piloci skupieni są wokół FedEksu i może jeszcze ze dwóch firm, tak samo obieg części zamiennych. Dzięki temu ma to sens ekonomiczny. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-25 13:14:36 | |
Autor: /dev/SU45 | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozm Ăłw Tutki z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
Drobne 400 tys, nie warte nawet wzmianki na poziomie panstwowym. A może program dotacji do zakupu, by każdy chętny mógł się przekonać o tym że był zamach? Ja bym chętnie przygarnął takiego tupolewa :) Program rządowy "Zbrodnia 2010" by rozkręcił gospodarkę, mamy przecież krajowego producenta modelarskich silników odrzutowych! Co do Tu-154 to białoruska Belavia ma 3 i będzie się ich pozbywać, można się dogadać z tow. Alaksandrem. |
|
Data: 2016-05-25 13:38:13 | |
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozm Ăłw Tutki z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
/dev/SU45 pisze:
Tylko że jak Białorusini dostaną ofertę zakupu tego złomu od rządu jednego z państw UE, to sprawa utonie w podejrzeniach, co się za tym kryje i czy to aby nie jakaś prowokacja. |
|
Data: 2016-05-25 14:04:11 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
Pan Rafal 'RAV' Miszczak napisał:
Co do Tu-154 to białoruska Belavia ma 3 i będzie się ich pozbywać, Czy to nie jest tak, że wszyscy na całym świecie dobrze wiedzą, co się za tymi naszymi "badaczami" kryje, a tylko przez delikatność niektórzy nie mówią tego głośno? Swoją drogą, to już dawno należało z Bat'ką gadać, by to jemu opchnąć ten nasz pozostały egzemplarz, o którym wiadomo, że na nic nam się nie przyda. To jedno z ostatnich miejsc na świecie, gdzie taki samolot ma jakąś wartość i jest sens go (jeszcze przez jakiś czas) używać. Bat'ko ma zdaje się jeden osobisty z Belavii, ale chyba nie taki świeżo po remoncie jak nasz. Zamiast stać w Mińsku Mazowieckim, niechby latał z Mińska Białoruskiego. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-25 13:42:14 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozmów Tutki z wieżą w Smoleńsku. | |
/dev/SU45 napisało:
Drobne 400 tys, nie warte nawet wzmianki na poziomie panstwowym. Po pracach w komisjach, konsultacjach społecznych i dyskusjach "na rządzie" projekt zostanie zmieniony tak, że dotacja 400+ będzie dopiero na drugi samolot. -- Jarek |
|
Data: 2016-05-24 21:53:25 | |
Autor: Marek Pazio | |
2 tyg temu Łotwa przekazała zapis rozm Ăłw Tutki z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
W dniu 2016-05-23 o 13:22, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
/Cie wypierdy/ Następny przygłup który nie ogarnia do czego służy grupa dyskusyjna. |
|
Data: 2016-06-02 06:03:47 | |
Autor: mcmlxxi.xi.xi | |
2 tyg temu Ĺotwa przekazaĹa zapis rozmĂłw Tutk i z wieĹźÄ w SmoleĹsku. | |
W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 13:22:51 UTC+2 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-lech-kaczynski-nie-zyje/aktualnosci/news-waclaw-berczynski-w-rozmowie-z-wsieci-nowe-nagrania-z-tu-154,nId,2206887 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Nowe-fakty-w-sprawie-katastrofy-w-Smolensku-szwedzkie-nagrania-z-Tu-154M,wid,18360917,wiadomosc.html?ticaid=1171e7 |