2 wyroki zawieszone, kolejna sprawa...

Data: 2012-02-27 11:06:46
Autor: Andy Niwiński
2 wyroki zawieszone, kolejna sprawa...

"Antek" <miloszhojda@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:18723998.64.1330330233059.JavaMail.geo-discussion-forumsvbux23...
Witam,

ciach

Na policji jak to na policji zaproponowali mi samoukaranie, skoro poprzednie sprzed 2 tyg wyroki jeszcze >nie figuruja to rzeczywiscie moze to byla opcja dla mnie lepsza ? Tyle ze ja nie winny, no wlasnie...

Winny, winny - niewinni to w więzieniach siedzą...

A zresztą ciężko w tą twoją niewinność uwierzyć. Dwa razy ci dopierdolili zawiasy za ten sam artykuł, a teraz jesteś niewinny?

2 wyroki zawieszone, kolejna sprawa...