2 x 4 w 11

Data: 2009-04-28 00:55:43
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 09:33, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
:-)

Niktorzy tu lubia matematyke, wiec sobie kombinujcie po tytule posta :-)

Dla niewtajemniczonych - James Jones dokonal rzeczy ciekawej podczas G4
z Hawks - w ciagu 11 sekund (2 kolejne akcje w ataku) trafil za 3 z faulem.
Tym samym wydatnie przyczynil sie do poscigu Heat za Jastrzabkami.
Niestety, ostatecznie na niewiele sie to zdalo i mamy 2/2.

Z plusow - statystycznie ladnie JON, z minusow - zbyt ladnie
statystycznie Pachulia (znaczy - JON znowu az tak pieknie nie gra), no
kompletnie wcielo Michalka :-(

Mlody jest to trema czasami bierze gore.
Zaza gral ladnie, ale za to Horford puscil bąka - slabo w obronie,
slabo w ataku.
Alez Dywan poczul moc z tymi trojkami w playoffs. Ciska niczym Walker
za najlepszych czasow. Szkoda, ze z podonym skutkiem - jak mu siedzy
to wygrywaja, a jak przestaje to sie robi nieciekawie.

Nic to, teraz pora na Heat :-)

Ano pora.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 10:02:54
Autor: s
2 x 4 w 11
Alez Dywan poczul moc z tymi trojkami w playoffs. Ciska niczym Walker
za najlepszych czasow. Szkoda, ze z podonym skutkiem - jak mu siedzy
to wygrywaja, a jak przestaje to sie robi nieciekawie.

Z trojkami ogolnie mieli kiszke, niezaleznie od wyczynow Jonesa.
Zobacz, co nawyczynial Cook :-(

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-28 01:21:27
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 10:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> to wygrywaja, a jak przestaje to sie robi nieciekawie.

Z trojkami ogolnie mieli kiszke, niezaleznie od wyczynow Jonesa.

No co takiego nawyczynial? Nie trafil zadnej z 3 prob, ale to chyba
jeszcze nie tragedia?
Dywan chyba jednak mocniej nabruzdzil.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 10:26:45
Autor: s
2 x 4 w 11
L'e-szczur pisze:
[...]

Nie idzie o to, kto nabruzdzil bardziej, a o to, ze pudlowali obaj.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-28 01:27:35
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 10:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> No co takiego nawyczynial? Nie trafil zadnej z 3 prob, ale to chyba
> jeszcze nie tragedia?
> Dywan chyba jednak mocniej nabruzdzil.

Nie idzie o to, kto nabruzdzil bardziej, a o to, ze pudlowali obaj.

OK. Myslalem, ze jakos mocno go pietnujesz za przestrzelenie trzech
rzutow.
BTW - czy Dywan poza tymi trojkami ciskal jumpery z poldystansu czy
nie trafial po wjazadach? Bo jezeli Hawks udalo sie ustawic obrone
tak, zeby mu skutecznie odciac wejscia to cienko to widze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 10:37:54
Autor: s
2 x 4 w 11
[...]

Spoko, nie da sie tak ustawic obrony, by na dluzsza mete odciac Dywana :-) Bedziew git!

Data: 2009-04-28 01:54:58
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 10:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Nie wiem, na goraco pisze, mam niestety co robic i meczu nie widzialem :-(

Spoko, nie da sie tak ustawic obrony, by na dluzsza mete odciac Dywana

Jeszcze dwa mecze to wcale nie taka dluzsza meta ;-)
Poza tym Hawks chyba stawiliby wiekszy opor Cavs w drugiej rundzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 11:20:41
Autor: s
2 x 4 w 11
Spoko, nie da sie tak ustawic obrony, by na dluzsza mete odciac Dywana
:-) Bedziew git!

Jeszcze dwa mecze to wcale nie taka dluzsza meta ;-)

Myslisz, ze tak szybko zakoncza Heat serie? Obys mial racje ;-P

Poza tym Hawks chyba stawiliby wiekszy opor Cavs w drugiej rundzie.

Serdecznie wali mnie, kto jaki da opor.
Stern zadba, by doszlo do starcia gwiazd :D

You know...
There can be only one...

Data: 2009-04-28 02:30:08
Autor: sooobi
2 x 4 w 11
> [...]
> tak, zeby mu skutecznie odciac wejscia to cienko to widze.

Nie wiem, na goraco pisze, mam niestety co robic i meczu nie widzialem :-(

To sciagnij mecz i obejrzyj:)

pzdr

Data: 2009-04-28 12:43:20
Autor: s
2 x 4 w 11
To sciagnij mecz i obejrzyj:)

Eee, tam... Patrzec, jak moich leja?? ;-)

Data: 2009-04-28 13:30:42
Autor: Tomasz Radko
2 x 4 w 11
L'e-szczur pisze:

Alez Dywan poczul moc z tymi trojkami w playoffs. Ciska niczym Walker
za najlepszych czasow. Szkoda, ze z podonym skutkiem - jak mu siedzy
to wygrywaja, a jak przestaje to sie robi nieciekawie.

Hawks ciekawie go kryją, gdy jest na prawym rozegraniu. Siedzą mu na prawej ręce, wręcz przesadnie, czyli może iść do baseline, ale do środka i i do trumny już nie. W tym meczu zadziałało.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-28 04:47:02
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 13:30, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

prawej ręce, wręcz przesadnie, czyli może iść do baseline, ale do środka
i i do trumny już nie. W tym meczu zadziałało.

Na prawym, czy na lewym rozegraniu? Bedac z prawej strony boiska i
majac obronce na prawej rece chyba raczej dostajesz zaproszenie do
penetracji srodkiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 13:47:36
Autor: Tomasz Radko
2 x 4 w 11
L'e-szczur pisze:

[...]

Wróć, jeszcze się nie obudziłem: na lewej ręce siedzą. Od środka. Ostatni raz tak bardzo asymetryczne krycie widziałem w finałach Lakers-Sixers, gdy Lue krył prawą rękę Iversona.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-28 04:55:41
Autor: L'e-szczur
2 x 4 w 11
On 28 Kwi, 13:47, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

Ostatni raz tak bardzo asymetryczne krycie widziałem w finałach
Lakers-Sixers, gdy Lue krył prawą rękę Iversona.

A to juz wszystko jasne. Zakladam, ze w takim razie od baseline, czyli
na lewej obronie Hawks pod koszem czeka juz Smith z blokiem.
Jezeli tak to podobna strategie stosowali Celtics w zeszlym sezonie z
obrona przed penetracjami LeBrona.

Pozdro

L'e-szczur

2 x 4 w 11