20 20

Data: 2010-03-06 13:20:40
Autor: Slawek SWP
20 20
Praca w Polsce, nauka, urlop tam gdzie chcesz... Dodam, że praca w Polsce bo się bardziej opłaca!

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-06 06:29:58
Autor: Woland
20 20
Slawek SWP napisał(a):

Dodam, że praca w Polsce bo się bardziej opłaca!

Starasz się nakłonić polskich frajerów do tyrania na twoją peerelowską
emeryturkę?..

Data: 2010-03-07 14:48:34
Autor: Slawek SWP
20 20
Użytkownik Woland napisał:
Slawek SWP napisał(a):

Dodam, że praca w Polsce bo się bardziej opłaca!

Starasz się nakłonić polskich frajerów do tyrania na twoją peerelowską
emeryturkę?..

Och! To nie ja, ja nie mam takich możliwości... Prezes Jarosław Kaczyński przedstawił projekt wyjścia z kryzysu po rządach Donka.
Plan jest taki, stworzyć państwo w którym prawo nie ogranicza. Państwo w którym ludzie chcą żyć i pracować bo to się im opłaca. Rozumiem, że piszesz z Irlandii...? Robisz zrzutkę na Irlandzką emeryturkę. Czy mógłbyś podać definicję frajera?