20 cm od końca pasa

Data: 2010-04-14 09:06:06
Autor: zenzen
20 cm od końca pasa
Pani b. Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska opisała wczoraj w tvn24 jedne z londowań w Smoleńsku (tu154 przed przebudową) gdy wychamowali na samym końcu pasa (20cm).
Czy rzeczywiście pas jest zakrótki albo fatalny do hamowania?

jk

Data: 2010-04-14 10:10:32
Autor: Grzegorz
20 cm od końca pasa
Hello zenzen !:
Pani b. Prezydentowa Jolanta Kwaśniewska opisała wczoraj w tvn24 jedne z
londowań w Smoleńsku (tu154 przed przebudową) gdy wychamowali na samym końcu

lądowań i wyhamowali !!!!! To podstawówka !!!!!

pasa (20cm).
Czy rzeczywiście pas jest zakrótki albo fatalny do hamowania?

za krótki pisze się osobno.

Sorry, ale chyba i ja do KF wpiszę .... a nie jestem fachowcem.

I obiecuję nie karmić :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-04-14 11:25:31
Autor: zenzen
20 cm od końca pasa
Data: 2010-04-15 20:21:47
Autor: Krzysztof Chajęcki
20 cm od końca pasa
Dnia Wed, 14 Apr 2010 10:10:32 +0200, Grzegorz napisał(a):

Hello zenzen !:
[...]

Czepiasz się. "Londowanie" to określenie dotyczące lądowania w Londynie, chociaż poprawniej byłoby napisać "londynowanie" a w danym przypadku "smoleńskowanie", tylko ekspertowi się trochę terminy pomieszały... :-D

zaś "wychamowanie" to od słowa "cham" z pewnością dotyczącego chama pilota, który złośliwie zatrzymał samolot na końcu pasa, aby pasażerów zestresować pasażerów... :-D

--
pzdr
meping (rozbawiony.... :->)

Data: 2010-04-16 09:32:51
Autor: Grzegorz
20 cm od końca pasa
Hello Krzysztof Chajęcki !:

[...]

Sorry, rzeczywiście nie pomyślałem dostatecznie dogłembnie - czy dogębnie, jak kto woli ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

20 cm od końca pasa