20 h

Data: 2019-04-14 20:54:22
Autor: dantes
20 h

20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie i ona jedna z drugą, oraz trzeci z czwartym
są przemmmmmmmmmmmmęęczzzzzzeeeniiiiiii... i za mało zarabiają.
Ale to, że za 3 miesiące biorą kasę za to że "mają wolne"
no nic.
Tylko jedną z drugą łapie "globus", jak żonę Bogumiła,
która potrzebowała li tylko porządnego rżnięcia.

A poziom nauczania przedmiotu zerowy. Tak przedmiotu.
Bo nauczyciele w Polsce nie uczą ludzi (dzieci)
oni uczą przedmiotu. A na sprawdzianach próbują udowodnić to, że ktoś czegoś nie potrafi.

Casus z pewnej podstawówki.

Pani nauczycielka, co to zna się na wszystkim, no bo naucza klasy 1-3, na lekcji matematyki dyktuje tzw. zadanie tekstowe:

"Ania przeczytała książkę od strony 94 do strony 98. Ułóż równanie. Rozwiąż je. Odpowiedz na pytanie:
Ile stron przeczytała Ania"

Kolejnego dnia pani nauczycielka przeszła po klasie i wszystkim wstawiła pały/jedynki, poza dwójką dzieci.
Jedno z dzieci, wstaje oburzone i do pani nauczycielki
kieruje słowa:
 - Proszę panią...  ale proszę wytłumaczyć dlaczego
to jest źle.
Na to pani nauczycielka:
- Uspokój się!!!
Wszystkie dzieci zamilkły i o nic już nie pytały.

Gdy dowiedziałem się o tej historii od znajomego
przypomniałem sobie rozmowę, z przed kilku lat,
z moja znajomą, która też jest nauczycielką.
Dowiedziałem się ciekawej rzeczy.

Ale nim o tym napiszę to wrócę wspomnieniami do lekcji matematyki z moich lat szkolnych.
W tamtych czasach była jedna książka do matematyki,
w której na końcu były odpowiedzi do zadań.
Pani od matematyki miała identyczną książkę jak uczniowie.
Wszyscy na lekcji robiliśmy zadania łącznie z panią
a potem podawaliśmy odpowiedzi i sprawdzaliśmy z tymi z tyłu książki. I wszystko było jasne i klarowne.

No i teraz wracam do tej rozmowy z moją znajomą
nauczycielką, a były to czasy z podziałem na podstawówkę i gimnazjum.
Dowiedziałem się od niej, że
UWAGA!!! [proszę się złapać krzeseł]... nauczyciel ma dwie książki:
- pierwsza to taka sama jaką posiada uczeń,
- druga to książka gdzie zadania są rozwiązane.

A zatem praca nauczyciela, na lekcji matematyki, polega/ła
na przepisywaniu gotowych rozwiązań, tej drugiej książki nazwijmy ja po imieniu: "ściągawki".
BRAVO!!!

W tym konkretnym przypadku autor książki "dla nauczyciela"
nie przypuszczał najprawdopodobniej, że nauczyciel nie będzie potrafił wytłumaczyć dzieciom ile stron przeczytała Ania.
No i jak widać mylił się, bo znalazła się taka jedna
nauczycielka, która "ciekawskiemu" uczniowi
odwarknęła: - Uspokój się!!!

Jak zapewne łatwo się domyślić większość dzieci ułożyła
równanie postaci: 98-94=4
I odpowiedzieli, że Ania przeczytała 4 strony.

Niestety pani od matematyki i nie tylko (bo to klasa 1-3) nie potrafiła im tego wytłumaczyć
bo nie miała podpowiedzi w książce!!!

I takie tępe cipy chcą podwyżek.

P.S.
Imie dziewczynki "czytającej książkę" oraz numery stron, które czytała
zostały zmienione po to by nie dobijać leżącej na łopatkach tępej cipy
uważającej się za nauczycielkę.

Data: 2019-04-14 12:27:15
Autor: Zenek Kapelinder
20 h
Spoko. Ludzie kochaja naucycieli miloscia wielka i czysta. Juz dali na nich trzy miliony miliony zlotych.

Data: 2019-04-14 21:47:05
Autor: Lord Donald
20 h
Spoko. Ludzie kochaja naucycieli miloscia wielka i czysta. Juz dali na nich trzy miliony miliony zlotych.

PO rozrzutna jest. Znowu ktoś im sprzedał anegdotkę z zakonnicą w ciąży na pasach, już są pewni że odzyskają koryto to się odkują. Lepiej niech zmienią sondażownię w TVN bo się wycyckają do zera.

Data: 2019-04-14 23:37:03
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-14 23:45:21
Autor: u2
20 h
W dniu 14.04.2019 o 23:37, Pisiorowy Escobar pisze:
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h
tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

ano, europoseł to ma dobrze:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 05:49:48
Autor: dantes
20 h
Dnia Sun, 14 Apr 2019 23:37:03 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

Tak zapewne zwracał się do Ciebie rodzic
//nie podaje płci no bo chcieliście UE
//no to macie "dżender"
a teraz przechodzisz etap wyparcia.

Tyle mają w umowach... geniuszu.

Data: 2019-04-15 13:58:21
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

Tak zapewne zwracał się do Ciebie rodzic
//nie podaje płci no bo chcieliście UE
//no to macie "dżender"

chciałem napisać "geniuszu" ale słownik nie przepuścił też oczywistej
niedorzeczności
kazał napisać prawdę
więc sorry

a teraz przechodzisz etap wyparcia.

dalej twierdzisz że pracują 18h/tygodniowo

Tyle mają w umowach... geniuszu.

tyle to mają przy tablicy debilu

Data: 2019-04-15 20:05:18
Autor: dantes
20 h
Dnia Mon, 15 Apr 2019 13:58:21 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Wróciłem właśnie z treningu
a tu jakiś rozbitek z nieistniejącej wyspy
się naprodukował bidula
więc wyciągnę rękę po raz ostatni do nieboraka
zanim utonie.

No cóż...
jak to mawia Zagłoba w czwartej części Trylogii":
Waść prawisz tak zawile, że nie pojmuję... .
Oleum ordynuję, a gdy poskutkuje działanie,
bierz się Waść tedy za rzeczowe pisanie.

a teraz przechodzisz etap wyparcia.

dalej twierdzisz że pracują 18h/tygodniowo

Tyle mają w umowach... geniuszu.

tyle to mają przy tablicy debilu

A jakiż to cyrograf wedle Waści uznania,
zmusza ich do nadliczbowych zdrowasiek brania?

Jeśli zdrowaśki zarobkowania w liczbie osiemnastu
są dłuższe od spisanych cyrografami to masz Waszeć pewność, że przestajesz z debilami.

Data: 2019-04-15 23:51:59
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
Mon, 15 Apr 2019 20:05:18 +0200, w <q92h3o$1pib$1@gioia.aioe.org>, dantes
<dantes@qmail.com> napisał(-a):

> tyle to mają przy tablicy debilu

A jakiż to cyrograf wedle Waści uznania,
zmusza ich do nadliczbowych zdrowasiek brania?

oczytany, a debil
idź jednak doczytać sobie jakie obowiązki ma nauczyciel poza tablicą
jak doczytasz to można ciebie będzie wyciągnąć z kibelka i podyskutować
na razie dalej jesteś debilem twierdzącym, że lewandowski pracuje 90 minut
tygodniowo

Data: 2019-04-16 05:48:15
Autor: dantes
20 h

<dantes@qmail.com> napisał(-a):

[...]

Występuje u Waści paskudna maniera
wkładania słów własnych w usta adwersarza.
Dowodzi powyższe, że Waszeć coś uwiera
ordynuję skorzystać z dobrego refektarza.

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .
Poniższe cztery słowa na cześć Waści "presidenta"
dają spadku echo w jego wodne odmęta.

Bul... bul... bul... bul.

Data: 2019-04-16 10:43:21
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .

ale po co mam pudrować rzeczywistość ?
jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo, a lewandowski 90
minut, to jest nieukiem, głupkiem albo debilem

Data: 2019-04-17 09:18:25
Autor: dantes
20 h
Dnia Tue, 16 Apr 2019 10:43:21 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .

ale po co mam pudrować rzeczywistość ?

Dokładnie.
Nie musisz.

jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

a lewandowski 90
minut,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

to jest nieukiem, głupkiem albo debilem
Dokładnie.
Samo diagnoza przeprowadzona z pomocą WDR'a, jak widać
okazała się bezbłędna.

--
Pierwszy raz w życiu mieliśmy, drodzy Państwo, wątpliwą okazję prowadzić dialog z topielcem.

Data: 2019-04-17 10:07:51
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h

Dokładnie.
Nie musisz.

Nie muszę - stąd debil został nazwany debilem.

> jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

Debil z amnezją. W sumie na swoje szczęście z amnezją :DDD

"20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie"

> to jest nieukiem, głupkiem albo debilem
Dokładnie.
Samo diagnoza przeprowadzona z pomocą WDR'a, jak widać
okazała się bezbłędna.

Do zdiagnozowania ciebie nie był potrzebny WDR... :D

Data: 2019-04-17 12:04:39
Autor: dantes
20 h
Dnia Wed, 17 Apr 2019 10:07:51 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Dobrze, że nie wstydzisz się samokrytyki.

[...]

Czyli potwierdzasz, że korzystasz.

Dobrze, że nie wstydzisz się tego, że próbujesz sobie pomóc.

Powodzenia...
młody człowieku.
Będzie Ci potrzebne, bo czeka Cię ciężki żywot.

Data: 2019-04-14 23:38:00
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
[...]

i tak samo takie tępe chuje jak ty mają paszport polski
a powinny mieć ruski

Data: 2019-04-14 23:47:26
Autor: u2
20 h
W dniu 14.04.2019 o 23:38, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

oj oj oj, wulgarnyś i prymitywnyś:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 01:27:58
Autor: Lord Donald
20 h
[...]

Oj srajdak sie rosierdił. Budu nowa POsrana rewolucja.

Data: 2019-04-15 05:58:08
Autor: dantes
20 h
Dnia Sun, 14 Apr 2019 23:38:00 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Pisze się: rosyjski...
geniuszu.

Data: 2019-04-15 13:59:16
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h

> a powinny mieć ruski

Pisze się: rosyjski...
geniuszu.

ruski, ruski - od rusi
wiem że jesteś porażką edukacyjną
ale spróbuj wpisać w google

Data: 2019-04-15 20:10:20
Autor: dantes
20 h
Dnia Mon, 15 Apr 2019 13:59:16 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Tiiiia...
może jeszcze "dojczlandzki"
Co?
Geniuszu... .

wiem że jesteś porażką edukacyjną

Znowu wyparcie?

ale spróbuj wpisać w google

Ym...
rady dziecka neostrady... .

Data: 2019-04-15 23:54:14
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> ruski, ruski - od rusi

Tiiiia...
może jeszcze "dojczlandzki"
Co?
Geniuszu... .

no i widisz
dokształciłeś się mimo wrodzonej tępoty
co niestety nie zmienia faktu że dalej jesteś debilem :DDD

> wiem że jesteś porażką edukacyjną

Znowu wyparcie?

no nie wiem co stosujesz
ale skoro twierdzisz, że wyparcie to ok

> ale spróbuj wpisać w google

Ym...
rady dziecka neostrady... .

nie dałeś rady nawet z tym ?
no to jednak debil (tak, wiem że to wiesz)
ps. po wielokropku nie stawia się kropki, porażko edukacyjna :DDD

Data: 2019-04-16 06:05:12
Autor: dantes
20 h
Dnia Mon, 15 Apr 2019 23:54:14 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Cieszę się, że w końcu to zrozumiałeś.

ale spróbuj wpisać w google

Ym...
rady dziecka neostrady... .

nie dałeś rady nawet z tym ?

Nie wszyscy korzystają z neostrady... .

no to jednak debil (tak, wiem że to wiesz)

Jeszcze jasnowidz... (tak Mu się przynajmniej wydaje)
Bo jeśli nie...  no to schizofrenik.

ps. po wielokropku nie stawia się kropki, porażko edukacyjna :DDD

Ja stawiam. Bo to nie jest wielokropek tylko trzy kropki i kropka
czyli, jak zapewne zauważyłeś, cztery kropki... Geniuszu.
Możesz Geniuszu złożyć doniesienie do prokuratury.
Podać Ci telefonicznie moje dane?

Robię to tylko po to, by takim Geniuszom jak Ty
mogło się wydawać, że czepiają się, merytorycznie, czegokolwiek.

Data: 2019-04-16 10:46:36
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> dokształciłeś się mimo wrodzonej tępoty
> co niestety nie zmienia faktu że dalej jesteś debilem :DDD

Znowu wyparcie?

nie wiem, ale stawiam że stosujesz w nadmiarze

przecież napisałem, że stosujesz - z czytaniem też masz problemy? ojoj :))

Nie wszyscy korzystają z neostrady... .

skoro u ciebie google działa tylko na neostradzie...
chodzenie też tak ogarniasz? :DDDD

> no to jednak debil (tak, wiem że to wiesz)

Jeszcze jasnowidz... (tak Mu się przynajmniej wydaje)
Bo jeśli nie...  no to schizofrenik.

to nie jasnowidztwo, to diagnoza

> ps. po wielokropku nie stawia się kropki, porażko edukacyjna :DDD

Ja stawiam.

ok. skoro ci to pomaga :)))

Bo to nie jest wielokropek tylko trzy kropki i kropka

aha. cóż, w takim razie masz jeszcze większe problemy z językiem polskim
rosyjski twoim natywnym?

Data: 2019-04-17 09:04:27
Autor: dantes
20 h
Dnia Tue, 16 Apr 2019 10:46:36 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Teraz znowu nie wiesz.
A wczoraj, poniżej, wiedziałeś już.
Czyżby dopadała Cię, w tak młodym wieku, demencja?

[...]

"Stosujesz..."
Czyli potwierdzasz, że: jesteś jasnowidzem[*] lub jesteś schizofrenikiem[**].

[...]

Zawsze, korzystasz rad Woojka w goglach?
Rozumiem, że to taki Twój "woojek" "Dobra Rada".
Szczególnie wówczas, gdy "brzydko mówisz"
a inni "udają, że w ogóle Cię nie słyszą".

A Ty jesteś bardziej tą rezolutną dziewczynką, czy też może jej kolegą w sweterku w paski?

Jak widać rady Woojka Dobrej Rady przyniosły skutek.
Bo o ile wszyscy Cię słuchają (czytają) Ty
przestałaś/eś "brzydko mówić".

chodzenie też tak ogarniasz? :DDDD

A potrzebujesz rad ortopedy?
A próbowałeś zapytać WDR'a?
Pytam, bo poziom opanowania przez Ciebie "nowych technologii", w samoleczeniu,
zaczyna budzić pewne podejrzenia.

no to jednak debil (tak, wiem że to wiesz)

Jeszcze jasnowidz... (tak Mu się przynajmniej wydaje)
Bo jeśli nie...  no to schizofrenik.

to nie jasnowidztwo, to diagnoza

Twoja czy WDR'a?

ps. po wielokropku nie stawia się kropki, porażko edukacyjna :DDD

Ja stawiam.

ok. skoro ci to pomaga :)))

Ty nie stawiasz.
Bo nie wiesz,
gdzie zdanie się zaczyna (brak dużej litery).
Widocznie wykonujesz zalecenia Twojego WDR'a, który, z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością,
zaordynował
by, w Twoim stanie, nie przejmować się "drobnostkami".

Bo to nie jest wielokropek tylko trzy kropki i kropka

aha. cóż, w takim razie masz jeszcze większe problemy z językiem polskim

Znowu wyparcie.
Jesteś strasznie krotochwilny.

rosyjski twoim natywnym?
Nie.

--
*,** - alternatywa zdań, jedno niepotrzebne skreślić.

Data: 2019-04-17 10:13:06
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h

Teraz znowu nie wiesz.
A wczoraj, poniżej, wiedziałeś już.
Czyżby dopadała Cię, w tak młodym wieku, demencja?

pała z logiki.
"nie wiem, ale stawiam że..." - ktoś z elementarną logiką ci rozbierze to
zdanie na czynniki, skoro nie dajesz rady
o ile zrozumiesz :DDD

"Stosujesz..."
Czyli potwierdzasz, że: jesteś jasnowidzem[*] lub jesteś schizofrenikiem[**].

tak, wszelkie symptomy potwierdzają twoją dolegliwość :DDD

Zawsze, korzystasz rad Woojka w goglach?

oprócz logiki potrenuj też poprawną składnię zdań :DDD

gdzie zdanie się zaczyna (brak dużej litery).

nie ma czegoś takiego jak duża litera, jest wielka - porażko edukacyjna :DDD

> rosyjski twoim natywnym?
Nie.

aha. czyli rosyjskość to tylko cecha twojego charakteru :DDD

Data: 2019-04-17 11:52:58
Autor: dantes
20 h
Dnia Wed, 17 Apr 2019 10:13:06 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

0.
Jest postęp. Przynajmniej zdania kończysz już kropką.
Musisz jeszcze pamiętać do dużej literze na początku.
No chyba, że wolisz wielką, to musisz sobie przybliżyć monitor.

"nie wiem, ale stawiam że..." - ktoś z elementarną logiką ci rozbierze to
zdanie na czynniki, skoro nie dajesz rady
o ile zrozumiesz :DDD

A dlaczego ktoś?
Przyznajesz się, że masz problemy z elementarna logiką.

[...]

Celowo opuściłem zet, by dać Ci szansę
przypierdolenia się
do czegokolwiek
merytorycznie.

Znów tniesz.
Pozostałych pytań nie jesteś w stanie "rozebrać".
To potwierdzałoby Twoje problemy z logiką
i fakt, że stosujesz się jednak do rad WDR'a,
o czym zapewne nieomieszkasz wspomnieć w drugim wątku.

gdzie zdanie się zaczyna (brak dużej litery).

nie ma czegoś takiego jak duża litera, jest wielka - porażko edukacyjna :DDD

Wielką to będziesz miał jak sobie monitor przybliżysz.
I z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
tak robisz, gdy zaczynasz (jak Ci się wydaje) nowe zdanie.

Masz problemy ze wzrokiem.

To zapewne przez te długie rozmowy
z Renią Rączkowską, które potwierdza akcelerometr Twojego smartfona.
Zapominasz go wyłączać w tak intymnych momentach.

rosyjski twoim natywnym?
Nie.

aha.

Wyparcie?

czyli rosyjskość to tylko cecha twojego charakteru :DDD

Nie.
Co nie przeszkadza mi znać go biegle.

0.
I jak ładnie już piszesz "rosyjskość".
Nie wiem tylko czemu nie jesteś
konsekwentny w swej logice i nie piszesz,
per analogia, "ruskość" od "ruski"... Geniuszu.

Problemy z logiką czy rady WDR'a?
Czy, a może li tylko brak konsekwencji, podszyty chłodnym odcieniem
permanentnej skłonności do demencji starczej?

..

20 h