20 h

Data: 2019-04-14 23:37:03
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-14 23:45:21
Autor: u2
20 h
W dniu 14.04.2019 o 23:37, Pisiorowy Escobar pisze:
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h
tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

ano, europoseł to ma dobrze:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 05:49:48
Autor: dantes
20 h
Dnia Sun, 14 Apr 2019 23:37:03 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie

tak debilu
a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

Tak zapewne zwracał się do Ciebie rodzic
//nie podaje płci no bo chcieliście UE
//no to macie "dżender"
a teraz przechodzisz etap wyparcia.

Tyle mają w umowach... geniuszu.

Data: 2019-04-15 13:58:21
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> a lewandowski pracuje 90min tygodniowo

Tak zapewne zwracał się do Ciebie rodzic
//nie podaje płci no bo chcieliście UE
//no to macie "dżender"

chciałem napisać "geniuszu" ale słownik nie przepuścił też oczywistej
niedorzeczności
kazał napisać prawdę
więc sorry

a teraz przechodzisz etap wyparcia.

dalej twierdzisz że pracują 18h/tygodniowo

Tyle mają w umowach... geniuszu.

tyle to mają przy tablicy debilu

Data: 2019-04-15 20:05:18
Autor: dantes
20 h
Dnia Mon, 15 Apr 2019 13:58:21 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Wróciłem właśnie z treningu
a tu jakiś rozbitek z nieistniejącej wyspy
się naprodukował bidula
więc wyciągnę rękę po raz ostatni do nieboraka
zanim utonie.

No cóż...
jak to mawia Zagłoba w czwartej części Trylogii":
Waść prawisz tak zawile, że nie pojmuję... .
Oleum ordynuję, a gdy poskutkuje działanie,
bierz się Waść tedy za rzeczowe pisanie.

a teraz przechodzisz etap wyparcia.

dalej twierdzisz że pracują 18h/tygodniowo

Tyle mają w umowach... geniuszu.

tyle to mają przy tablicy debilu

A jakiż to cyrograf wedle Waści uznania,
zmusza ich do nadliczbowych zdrowasiek brania?

Jeśli zdrowaśki zarobkowania w liczbie osiemnastu
są dłuższe od spisanych cyrografami to masz Waszeć pewność, że przestajesz z debilami.

Data: 2019-04-15 23:51:59
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
Mon, 15 Apr 2019 20:05:18 +0200, w <q92h3o$1pib$1@gioia.aioe.org>, dantes
<dantes@qmail.com> napisał(-a):

> tyle to mają przy tablicy debilu

A jakiż to cyrograf wedle Waści uznania,
zmusza ich do nadliczbowych zdrowasiek brania?

oczytany, a debil
idź jednak doczytać sobie jakie obowiązki ma nauczyciel poza tablicą
jak doczytasz to można ciebie będzie wyciągnąć z kibelka i podyskutować
na razie dalej jesteś debilem twierdzącym, że lewandowski pracuje 90 minut
tygodniowo

Data: 2019-04-16 05:48:15
Autor: dantes
20 h

<dantes@qmail.com> napisał(-a):

[...]

Występuje u Waści paskudna maniera
wkładania słów własnych w usta adwersarza.
Dowodzi powyższe, że Waszeć coś uwiera
ordynuję skorzystać z dobrego refektarza.

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .
Poniższe cztery słowa na cześć Waści "presidenta"
dają spadku echo w jego wodne odmęta.

Bul... bul... bul... bul.

Data: 2019-04-16 10:43:21
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .

ale po co mam pudrować rzeczywistość ?
jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo, a lewandowski 90
minut, to jest nieukiem, głupkiem albo debilem

Data: 2019-04-17 09:18:25
Autor: dantes
20 h
Dnia Tue, 16 Apr 2019 10:43:21 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

Stąd zapewne u Waści w jego słownym fechtunku
nadmiar słowa "debile" jako deska ratunku... .

ale po co mam pudrować rzeczywistość ?

Dokładnie.
Nie musisz.

jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

a lewandowski 90
minut,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

to jest nieukiem, głupkiem albo debilem
Dokładnie.
Samo diagnoza przeprowadzona z pomocą WDR'a, jak widać
okazała się bezbłędna.

--
Pierwszy raz w życiu mieliśmy, drodzy Państwo, wątpliwą okazję prowadzić dialog z topielcem.

Data: 2019-04-17 10:07:51
Autor: Pisiorowy Escobar
20 h

Dokładnie.
Nie musisz.

Nie muszę - stąd debil został nazwany debilem.

> jeżeli ktoś uważa, że nauczyciele pracują 18h tygodniowo,
Dokładnie.
To są Twoje słowa.

Debil z amnezją. W sumie na swoje szczęście z amnezją :DDD

"20h tygodniowo, czyli jakieś 4h dziennie"

> to jest nieukiem, głupkiem albo debilem
Dokładnie.
Samo diagnoza przeprowadzona z pomocą WDR'a, jak widać
okazała się bezbłędna.

Do zdiagnozowania ciebie nie był potrzebny WDR... :D

Data: 2019-04-17 12:04:39
Autor: dantes
20 h
Dnia Wed, 17 Apr 2019 10:07:51 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Dobrze, że nie wstydzisz się samokrytyki.

[...]

Czyli potwierdzasz, że korzystasz.

Dobrze, że nie wstydzisz się tego, że próbujesz sobie pomóc.

Powodzenia...
młody człowieku.
Będzie Ci potrzebne, bo czeka Cię ciężki żywot.

20 h