20 kg chudszy

Data: 2013-04-30 23:42:18
Autor: Rower
20 kg chudszy
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Data: 2013-05-01 02:22:04
Autor: Tomasso
20 kg chudszy
Uzytkownik <RowerRowerbbb@interia.pl>

czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Wcale nie jest, jak troll glodny to zly, pedalka siem krencic nie chcom i tylko by sie siadalo co zjezc.

Data: 2013-05-01 02:33:01
Autor: Rower
20 kg chudszy

Uzytkownik <RowerRowerbbb@interia.pl>

czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Wcale nie jest, jak troll glodny to zly, pedalka siem krencic nie chcom i
tylko by sie siadalo co zjezc.

to nie zryj  tyle a jezdzij przynajmniej po pare km dziennie.bo jak ja 160 km na dzien nie zrobisz pewnie  .

Data: 2013-05-01 08:30:33
Autor: ToMasz
20 kg chudszy
W dniu 01.05.2013 02:33, Rower pisze:

Uzytkownik <RowerRowerbbb@interia.pl>

czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?
tak, szprychy mniej pękają

jest duzo lzej?
oczywiście, ale o ile chudnięcie jest wynikiem diety i jest powolne, pacjent moze nie zauważyć zmiany

Wcale nie jest, jak troll glodny to zly, pedalka siem krencic nie chcom i
tylko by sie siadalo co zjezc.

to nie zryj  tyle a jezdzij przynajmniej po pare km dziennie.bo jak ja
160 km na dzien nie zrobisz pewnie  .

jak jeździsz 160km diennie i zadajesz takie pytania, to nie dziw się że ktoś widzi trolllaaaaaaa

ToMasz

Data: 2013-05-01 23:32:32
Autor: Rower
20 kg chudszy

[...]

ktoÅ› widzi trolllaaaaaaa

Ale nie napisalem w 1 poscie ze jezdze 160 km.A pytanie napewno nie bylo trolskie za to jego odpowiedz

Data: 2013-05-01 07:45:08
Autor: Eres
20 kg chudszy
W dniu 30.04.2013 23:42, Rower pisze:
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?
Czy 20 nie wiem, ale jak schudłem 15 nie odczułem.

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -*

Data: 2013-05-01 12:42:23
Autor: bkr
20 kg chudszy
On 30/04/13 22:42, Rower wrote:
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Zalezy o ktoren waryant wasc pytasz. Z gorki, czy pod gorke.
Pod gorke wjezdza sie zajebiscie nawet 10kg chudszy, ale z gorki
szybciej zjezdza ciezszy zawodnik... Wspolczynnik CX dla 90kg czlowieka
prawie taki sam jak dla 70kg. ;-)

--
bkr

Data: 2013-05-01 16:46:20
Autor: Gotfryd Smolik news
20 kg chudszy
On Wed, 1 May 2013, bkr wrote:

Zalezy o ktoren waryant wasc pytasz. Z gorki, czy pod gorke.

  Celne :)

Wspolczynnik CX dla 90kg czlowieka
prawie taki sam jak dla 70kg. ;-)

  Znaczy tylko niewiele *ni¿szy*?
  :)
(optymalny jest przekrój kszta³tu kropli, poprzeczna
"deska" ma wyra¼nie wiêcej)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-01 17:16:54
Autor: Jacek Maciejewski
20 kg chudszy
Dnia Wed, 1 May 2013 16:46:20 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

Wspolczynnik CX

Jak ju¿, to Cx :)

--
Jacek

Data: 2013-05-03 09:55:48
Autor: bkr
20 kg chudszy
On 01/05/13 16:16, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Wed, 1 May 2013 16:46:20 +0200, Gotfryd Smolik news napisa³(a):

Wspolczynnik CX

Jak ju¿, to Cx :)

Jak juz, to C z indexem x ;->

--
bkr

Data: 2013-05-01 23:33:06
Autor: Rower
20 kg chudszy

  dzieki za odpowiedzi.

Data: 2013-05-04 04:59:49
Autor: tanill
20 kg chudszy
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 23:42:18 UTC+2 u¿ytkownik Rower napisa³:
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Zale¿y czy schud³e¶ anorektycznie czy mia³e¶ nadwagê lub oty³o¶æ. Ja zgubi³em przez zimê 22 kg, BMI mam 21,5. Ró¿nica jak dla mnie jest kolosalna na +! W dniu rozpoczêcia diety rzuci³em równie¿ palenie papierosów. Minê³o pó³ roku i luzik. Kondycjê mam bdb wg obserwacji swoich i innych. Gdybym mniej pi³ piwa to pewno jeszcze bym zyska³ na formie ale bez przesady :-)

Data: 2013-05-04 14:58:47
Autor: Piotr Curious Slawinski
20 kg chudszy
Rower wrote:

czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?
znam kogos kto schudl 12kg i pod gorki sie mniej poci :)

zreszta teges, poczytaj grupe , ludzie walcza o kazdy gram wagi roweru wymieniajac nawet srubki... osobiscie mam sporo roznych rowerkow
i np. kilka prostych skladaczkow ktore nie roznia sie wiele oprocz masy (glownie przez zastosowane akcesoria typu bagazniki, koszyki, pedaly etc) - glupie 5kg robi wg mnie spora roznice (zwlaszcza przy podjazdach i przy ruszaniu z miejsca) ba. jako dumny posiadacz roweru elektrycznego ktory to niby 'sam jedzie' osmiele sie stwierdzic ze nawet przy ciezkim rowerze te 5kg w te czy w te robi roznice - do swojego rowerka mam kilka zestawow baterii , komplet 10Ah kwasiakow wazy mniej wiecej 8kg. nawet jeden taki kompet robi roznice. najwiecej zakladalem 3 komplety. wtedy rower jest juz zdrowo mulowaty i bez w pelni napompowanych opon strach jechac :) a to 'tylko' 24kg roznicy...

Data: 2013-05-04 15:10:24
Autor: Remigiusz Zukowski
20 kg chudszy
W dniu 2013-04-30 23:42, Rower pisze:
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

To zależy, czy zrzucisz masę tłuszczową czy mięśniową. Przy stracie tylu kg tłuszczu z pewnością będzie lepiej pod każdym względem ale niekoniecznie z mięśniami. Ja przez okres około 10 lat zyskałem 17 kg głównie w postaci mięśni i różnica jest taka: dużo mniejsza przyjemność z męczenia się na rowerze (będąc chuderlakiem wpadałem w euforię pedałując na rowerze), większe pocenie się, dużo słabsze czasy na znanych mi górskich trasach ale są też i plusy: mocniejsze depnięcie przez co wyjeżdżam pod zbocza które dawniej omijałem (ale podjeżdżam na raty na dojście do siebie) no i jakoś tak ogólnie lepiej mi się jeździ w zimię a także dużo mniej marznę.

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2013-05-05 20:36:18
Autor: Szuwarek
20 kg chudszy
Rower pisze:
czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Po przytyciu 15 kg jest duz.o cie;z.ej (wiem z dos'wiadczenia).
Z teoretycznych rozwaz.an' - jednym z czynników ograniczaja;cych pre;dkos'c' na rowerze jest sylwetka rowerzysty. Im bardziej pochylona tym mniejszy opór powietrza. Z tego powodu rowery do s'cigania na szosie maja; niskie kierownice. Ale z drugiej strony zbyt nisko pochylona sylwetka powoduje ucisk na jame; brzuszna; i wpychanie jej zawartos'ci do klatki piersiowej, co pogarsza oddychanie. Jak tej zawartos'ci jamy brzusznej jest wie;cej (t?uszcz pomie;dzy pe;tlami jelitowymi - tak najcze;s'ciej odk?ada sie; u me;z.czyzn), to przy pochylonej sylwetce do?a;cza sie; pogorszenie oddychania.

Data: 2013-05-05 23:23:00
Autor: Titus Atomicus
20 kg chudszy
In article <51803abc$0$9518$9b4e6d93@newsspool1.arcor-online.net>,
 Rower <RowerRowerbbb@interia.pl> wrote:

czy po schudnieciu 20 kg jezdzi sie inaczej na rowerze?jest duzo lzej?

Lzej o 20 kg.
--
TA

Data: 2013-05-09 00:15:02
Autor: Rower
20 kg chudszy

czyli lepiej 20 kg mniej i wiecej miesni.dzieki wszystkim tym ktorzy z sensem odpisali i na temat.
pozdrawiam

20 kg chudszy