20 lat Behemota

Data: 2011-10-21 16:01:05
Autor: Grzegorz Z.
20 lat Behemota
Fani Nergala żyją w światach równoległych. Gdy jedni śledzą jego
rzeczywistość celebrycką, oglądają telewizyjne występy, inni wsłuchują się
w doskonałą muzykę Behemoth. W piątek ci drudzy będą mieli okazję do
świętowania. W Stodole Behemoth obchodzić będzie swoje 20. urodziny.

Z dziewięcioma bardzo dobrze sprzedającymi się płytami na koncie, liczbą
koncertów, która mogłaby przyprawić niejedną gwiazdę pop o zawrót głowy,
ale też porywającą, apokaliptyczną muzyczną agresją Behemoth w pełni
zasłużył na swoją nazwę. Wszystko, co dotyczy zespołu, jest potężne.
Również jubileuszowy występ, w ramach trasy "Phoenix Rising Tour" zapowiada
się potężnie. Tym bardziej że przed jubilatami zagrają Djerv, Blindead oraz
Morowe.

Piątek, 21 października. Stodoła, ul. Batorego 10. Wejście od godz. 17.30.
Bilety 60 zł http://cjg.gazeta.pl/CJG_Warszawa/1,104436,10508517,Mroczne_klimaty_w_Stodole__20__urodziny_Behemotha.html?bo=1

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-21 16:11:53
Autor: oyster
20 lat Behemota
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Fani Nergala żyją w światach równoległych. Gdy jedni śledzą jego
rzeczywistość celebrycką, oglądają telewizyjne występy, inni wsłuchują się
w doskonałą muzykę Behemoth....

Zieeew. Łupanina onanistów i tyle.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 17:27:10
Autor: pluton
20 lat Behemota
> Fani Nergala żyją w światach równoległych. Gdy jedni śledzą jego
> rzeczywistość celebrycką, oglądają telewizyjne występy, inni wsłuchują
> [...]

Ale mnie sie bardziej podoba niz popiskiwanie pedofili.

Nullification

Data: 2011-10-21 18:03:41
Autor: Grzegorz Z.
20 lat Behemota
oyster napisał:

[...]

Który z nich jest bardziej rozpoznawalny za granicą: Nergal, Litza czy
Joszko Broda?

Data: 2011-10-21 17:22:38
Autor: Neko
20 lat Behemota
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

inni wsłuchują się
w doskonałą muzykę Behemoth.

Zieeewww...

Wole Oldfielda.

Data: 2011-10-21 17:32:24
Autor: oyster
20 lat Behemota
Użytkownik - Neko napisał:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

inni wsłuchują się
w doskonałą muzykę Behemoth.

Zieeewww...

Wole Oldfielda.

Zieeeew.
Boszsz, tę grupę opanowało jakieś koszmarne bezguście.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 20:25:46
Autor: pluton
20 lat Behemota
Boszsz, tę grupę opanowało jakieś koszmarne bezguście.

Ja nie odczuwam, ze cos opanowales.

Nullification

Data: 2011-10-21 19:23:03
Autor: Leprechaun
20 lat Behemota

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:12eikdnjyqgme$.rtmh3gvh0ui7.dlg40tude.net...
[...]

Muzyka muzyką. Jako człowiek Nergal czy jak mu tam jest prostakiem i chamem.

BomBel

20 lat Behemota