20 lat Behemota

Data: 2011-10-21 16:11:53
Autor: oyster
20 lat Behemota
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Fani Nergala żyją w światach równoległych. Gdy jedni śledzą jego
rzeczywistość celebrycką, oglądają telewizyjne występy, inni wsłuchują się
w doskonałą muzykę Behemoth....

Zieeew. Łupanina onanistów i tyle.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-21 17:27:10
Autor: pluton
20 lat Behemota
> Fani Nergala żyją w światach równoległych. Gdy jedni śledzą jego
> rzeczywistość celebrycką, oglądają telewizyjne występy, inni wsłuchują
> [...]

Ale mnie sie bardziej podoba niz popiskiwanie pedofili.

Nullification

Data: 2011-10-21 18:03:41
Autor: Grzegorz Z.
20 lat Behemota
oyster napisał:

[...]

Który z nich jest bardziej rozpoznawalny za granicą: Nergal, Litza czy
Joszko Broda?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

20 lat Behemota