20 lat i ca³y czas te same ryje

Data: 2010-03-07 01:12:26
Autor: Kenwood
20 lat i ca³y czas te same ryje
Ile mozna ?

Data: 2010-03-07 01:24:18
Autor: Lorn
20 lat i ca³y czas te same ryje
Kenwood pisze:
Ile mozna ?

PiS potrzebuje zmian, a Jaru¶ znowu prezesem... Ile mo¿na? :>

Data: 2010-03-07 01:38:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-03-07 01:24, Lorn pisze:
Kenwood pisze:
Ile mozna ?

PiS potrzebuje zmian, a Jaru¶ znowu prezesem... Ile mo¿na? :>

Przecie¿ mo¿na ¶mia³o ¿e PiS to "Jaru¶". A kogo by¶ widzia³ na jego miejsce?  Gosiewskiego?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 01:46:41
Autor: Lorn
Kenwood pisze:
Ile mozna ?

PiS potrzebuje zmian, a Jaru¶ znowu prezesem... Ile mo¿na? :>

Przecie¿ mo¿na ¶mia³o ¿e PiS to "Jaru¶". A kogo by¶ widzia³ na jego miejsce?  Gosiewskiego?

Napisz mo¿e co¶ swojej 'piêknej' na priv... Jaki¶ wierszyk. :>
Wracaj±c do tematu: Byle kogo, ale Jarusiowa ambicja mierzy wiêcej ni¿ jego wzrost. :> Bardzo dobrze... Jaki prezes taka partia. :>

Data: 2010-03-07 01:51:19
Autor: Jadrys
Kenwood pisze:
[...]

Co¶ ty.. Nie posiadam talentu pisania wierszy.

Szef partii bez ambicji do g..no nie szef.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 01:57:14
Autor: Lorn
Kenwood pisze:
[...]

Dla ukochanej mo¿esz siê postaraæ. :>

Szef partii bez ambicji do g..no nie szef.

Ambicja nie jest z³a, ale chore poczucie w³adzy totalnej szkodzi tej partii... Choæ jestem zagorza³ym przeciwnikiem PiS`u uwa¿am, ¿e nie wszyscy s± idiotami i dostrzegaj± Jarusiowe zapêdy. :>

Data: 2010-03-07 09:29:57
Autor: Jadrys
Kenwood pisze:
[...]

Pomy¶lê o tym.

[...]

Oj Lorn, ty zdajesz siê nie zdawaæ sprawy z tego czym jest polityka. wymagasz od wilków ¿eby zachowywali siê jak owieczki.

PiS te¿ nie jest partia moich marzeñ, ale w obecnej sytuacji panuj±cej na polskiej scenie politycznej to raczej oni dostan± mój g³os.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 09:42:55
Autor: cytryna
20 lat i ca³y czas te same ryje
 ciach
Szef partii bez ambicji do g..no nie szef.

Doskona³a charakterystka Tuska-dzier¿ymordy, wystarcza mu szafa i plejada us³u¿nych pa³karzy. To taki "tkniêty palcem Boga" oszust medialny z kó³ka mi³o¶ników SOWY. Konsekwentnie konsumuj± "ugodê" okr±g³ego sto³u oraz owoce
"nocnej zmiany". Ale i to siê skoñczy, byæ mo¿e razem z suwerennym bytem narodowym Polaków.

Data: 2010-03-07 01:51:50
Autor: Lorn
Kenwood pisze:
[...]

Dodaj±c: Mam wra¿enie, ¿e on nie zdaje sobie sprawy z tego, ¿e kieruje swoj± partiê na mieliznê... :> Jest przyk³adem totalitarnego w³adcy, który musi mieæ wszystko. :> Mam nadziejê, ¿e g³osowanie by³o tajne, bo w przeciwnym razie 'ci przeciw' bêd± mieæ problemy. :>

Data: 2010-03-07 16:38:24
Autor: cirrus
20 lat i ca³y czas te same ryje
U¿ytkownik "Piotrek M." <pmarkowski@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmv3nj$cp5$1speranza.aioe.org...
Kenwood pisze:
[...]
To straszne co piszesz. I ty jako zaagorzaly przeciwnik PiSu pewnie
bardzo sie tym martwisz, dlatego poswiecasz czas na proby uswiadamiania
zwolennikow PiSu. Smieszne jest to wasze platformiane towarzystwo, wciaz
cieszycie sie sukcesami ktorych nikt nie widzial, wciaz zamartwiacie sie
o partie ktora podobno idzie na dno. Ta ciagla agitka prowadzona w mediach
i na tym forum to z obawy przed totalnym sukcesem PO czy tylko partyjne
zalecania podtrzymywania upadlych na duchu internetowych malolatow  ?

O kogo¶ trzeba siê martwiæ i tu nieudaczniki z PiS-u pasuj± najbardziej.

--
stevep

Data: 2010-03-08 10:03:33
Autor: cirrus
20 lat i ca³y czas te same ryje
U¿ytkownik "Piotrek M." <pmarkowski@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hn0olu$tst$1speranza.aioe.org...
Kenwood pisze:
[...]
Bardzo smiesznie wyglada sytuacja, kiedys nieudacznik martwi sie bez
powodu, podczas gdy sam nie zrobil nic i nie wyglada na to aby mial
taki zamiar. Obiecanki nieudacznika nadal czekaja na reazlizacje:
"Dobre drogi z Poznania, Gdañska, Wroc³awia, Bia³egostoku, Lublina do
Warszawy to jest dzisiaj prawdziwy wymiar nowoczesnego patriotyzmu,
kto tego nie rozumie niech siê nie zabiera za rz±dzenie."
- Donald Tusk

Gdyby rz±dzi³ PiS to max 7 km autostrady rocznie.

--
stevep

Data: 2010-03-07 17:11:30
Autor: Jadrys
Kenwood pisze:
[...]

Nie zgadzam siê.. Ca³y ten sukces PiS-u to zas³uga tylko i wy³±cznie panów Kaczyñskich.  Przypominasz sobie KPN pana Moczulskiego. - To samo jest z PiS-em - bez swoich liderów w osobach braci Kaczyñskich ta partia jest skazana na zag³adê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-03-07 09:47:53
Autor: zbig
On 7 Mar, 17:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Dodaj c: Mam wra enie, e on nie zdaje sobie sprawy z tego, e kieruje
> swoj parti na mielizn ... :> Jest przyk adem totalitarnego w adcy,
> kt ry musi mie wszystko. :> Mam nadziej , e g osowanie by o tajne,
> bo w przeciwnym razie 'ci przeciw' b d mie problemy. :>

Nie zgadzam si .. Ca y ten sukces PiS-u to zas uga tylko i wy cznie
pan w Kaczy skich.  Przypominasz sobie KPN pana Moczulskiego. - To samo
jest z PiS-em - bez swoich lider w w osobach braci Kaczy skich ta partia
jest skazana na zag ad .

KPN posz³a na dno jeszcze wraz ze swoim liderem, nie rozumiem
analogii.

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .he®sk.
20 lat i ca³y czas te same ryje
On Sun, 7 Mar 2010 01:12:26 +0100, "Kenwood" <ken@wood.pl> wrote:

Ile mozna ?

 one leader of one party one nation - to w wersji cywilizowanej by nie
 zacytowac niemieckiego "klasyka": ein Volk, ein Reich, ein Führer.  zastanawia natomiast uleglosc pis-owskich dzialaczy. odwazylo sie
 powiedziec: "nie!" tylko <100. poozostali walili w lapy az huczalo.
 jak na zjazdach pzpr. "partia! gierek!" tududu! "partia! gierek!".

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

20 lat i ca³y czas te same ryje