20 lat minęło

Data: 2009-05-11 13:00:39
Autor: Grzegorz Niedźwiecki
20 lat minęło
Data: 2009-05-11 13:11:38
Autor: Piotr
20 lat minęło
Dnia Mon, 11 May 2009 13:00:39 +0200, Grzegorz Niedźwiecki napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=JnuOLK173O4&feature=channel_page

Boszz, to rodzinne...
Wiesz Grzesiek, jednak spierdalaj.
Piotr

Data: 2009-05-11 13:28:23
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik boukun napisał:
Hej, he, anonimie pierdolony ze Ślunska, to nie jest twoje prywatne forum. Jak każdy będzie tak do każdego mówił, to będzie "schlesische Scheise daraus".  Nie jesteś w kościele baranie.

boukun

Sssssspieeeeeerdaaaaalaaaaaaj, kwadratowy idioto.

Data: 2009-05-11 13:26:53
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik Grzegorz Niedźwiecki napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=JnuOLK173O4&feature=channel_page

Ja pierdole - pojeb za pojebem w tej rodzinie. Was jak nic żydzi nasłali, żeby "udowadniać" światu, że Polacy to przychlasty.

Data: 2009-05-11 13:40:25
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gu912j$35d$1news.interia.pl...
[...]

Co tu udowadniać, jesteśmy 20 lat najbiedniejszą i najbardziej zacofaną

Po was obu to widać szczególnie. Zwłaszcza opóźnienie umysłowe.

Data: 2009-05-11 13:49:30
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gu91ru$4ji$1news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

To nie odbiegalibyśmy szczególnie od typowego elektoratu POPiSu, a jednak tacy głupi jak 90% otumanionych Polaków to nie jesteśmy.

boukun

Przecież piszę - jesteście wyjątkowi. :-P

Data: 2009-05-11 14:09:20
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik boukun napisał:

[...]

Możliwe, dlatego nie odpowiadamy za wyjątkowe zacofanie naszego kraju i Polaków.

Jedyne za co nie odpowiadasz, to niedomagania gieneticzne tatusia i mamusi. A tera spadaj, ośle.

Data: 2009-05-11 13:45:45
Autor: awe
20 lat minęło
Boukun skad pochodza Twoi rodzice? Masz szanse na tatarskie pochodzenie, ale moim zdaniem to sprawdz lepiej rodzine bo masz taki semicki wyglad ze -- -> ze za sam wyglad powinni Cie w tym sadzie zwolnic ze scigania za antyzydowskie teksty.
Co do talentu coz licza sie checi i odwaga, choc nei wiem co w Twoim przypadku przewazylo. Mysle ze to raczej parcie na szklo...;-)
awe

Data: 2009-05-11 13:48:38
Autor: rAzor
20 lat minęło
Użytkownik awe napisał:
Boukun skad pochodza Twoi rodzice?

Z Dhhhhohobycza. he he he

Data: 2009-05-11 14:19:23
Autor: Piotr
20 lat minęło
Dnia Mon, 11 May 2009 13:52:04 +0200, boukun napisał(a):

Zawsze twierdziłem, że mam coś z Genghis Khana,
Dżinks chama masz wiele w sobie walkun.
Piotr

Data: 2009-05-11 14:23:08
Autor: raff
20 lat minęło
Piotr pisze:
Dnia Mon, 11 May 2009 13:52:04 +0200, boukun napisał(a):
Zawsze twierdziłem, że mam coś z Genghis Khana,

Z Genghis Khana to masz chyba tylko lysa pale.

R.

Data: 2009-05-11 14:48:58
Autor: Piotr
20 lat minęło
Dnia Mon, 11 May 2009 14:23:08 +0200, raff napisał(a):

Z Genghis Khana to masz chyba tylko lysa pale.

I tę rzadką "umiejętność" kierowania plemnikami, he, he...
Cieńkus Cham musiał to umieć.
Piotr

Data: 2009-05-11 15:12:44
Autor: raff
20 lat minęło
Z Genghis Khana to masz chyba tylko lysa pale.

I tę rzadką "umiejętność" kierowania plemnikami, he, he...
Cieńkus Cham musiał to umieć.
Piotr

Umial kierowac wojskami, umial kierowac plemnikami.

R.

Data: 2009-05-11 14:41:31
Autor: Piotr
20 lat minęło
Dnia Mon, 11 May 2009 14:33:03 +0200, boukun napisał(a):

I kto to mówi, prostak i prymityw ze Ślunska, Volksdeutsch Peter. Idź ty tłuku biednemu na łopatę.

To zabawne, gdy prowincjonalna hausfrau, po zawodowce, wyzywa wokół od
prostaków, he, he... Idź ty lepiej possać Willey'emu, zamiast tu się
kompromitować, coś przynajmniej zarobisz.
Piotr

20 lat minęło