20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-05-27 09:23:39
Autor: jan
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
tak mamy efekty takiej polityki- czyli nieróbstwa polaków -bo nam się nie
podobał- socjalizm - tylko tzw" wolność i demokracja' -to many to mamy czyli zadłużenia państwa przewyższające wielokrotnie to co zaciągnęli
komuniści-ciemnogrodzie i tak by wyliczać bo czego doszło w "wolnej Polsce"

Data: 2010-05-28 11:02:20
Autor: jan paszek
 jan <janonet4-4@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > tak mamy efekty takiej polityki- czyli nieróbstwa polaków -bo nam się nie
> [...]
> komuniści-ciemnogrodzie i tak by wyliczać bo czego doszło w "wolnej Polsce"

za mało świat kościelnych -czyli witaj II RP!!!!!

Data: 2010-05-27 11:57:37
Autor: cirrus
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik " jan" <janonet4-4@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htldmr$2k6$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto jest nierobem, ty?

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:02:52
Autor: Tytus
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:htlfmn$7i6$1news.vectranet.pl...
[...]

stefek - chyba raczej ty bo nic nie robisz tylko pastujesz psp

Data: 2010-05-27 12:59:06
Autor: Piotrek
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał \

A kto jest nierobem, ty?

-- stevep

Twój stary, kryminalista i kurwiarz.

Data: 2010-05-27 17:15:46
Autor: cirrus
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik "Piotrek" <piotrek33@onet.pl> napisał w wiadomości news:htljah$p2t$1news.onet.pl...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał \
A kto jest nierobem, ty?
-- stevep
Twój stary, kryminalista i kurwiarz.

Spierdalaj porąbany kretynie, bo mój zamordowany prze hitlerowców Ojciec wstanie z grobu i będzie cię straszył do końca życia.

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:03:17
Autor: awe
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

[...]
-- -- -- -- -- -- --
bo to te pierdolone kapusie, te bydlo lewackie wyhandlowalo polske. komunisci z dupy rodem. tera to buractwo kapitalisci
awe

Data: 2010-05-27 12:06:52
Autor: Bombelek
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

[...]

Widzę twą głęboką tęsknotę za komunizmem! Zadłużenie państwa to nie wynik nieróbstwa Polaków, a skutek
nadopiekuńczości państwa w wielu dziedzinach życia. To, że ty dziaduniu żyjesz sobie na sowitej emeryturce oznacza tylko jedno: my młodzi pracujemy na ciebie. I kto tu jest nierobem stetryczały komuchu?

Data: 2010-05-27 12:33:56
Autor: Bogdan Idzikowski
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfe4436$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On na tę emeryturkę odkładał dziesiątki lat. A, że państwo przepierdoliło te pieniądze, to insza inszość.

Data: 2010-05-27 12:48:32
Autor: 2wroc
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

On na tę emeryturkę odkładał dziesiątki lat. A, że państwo przepierdoliło te
pieniądze, to insza inszość.
??????
Za komuny  przy zarobkach 10 $ na miesiąc przyszły emeryt odkładał max 3$ na emeryture...
3$*12miesiecy*40lat=1440$

1440$*3zl=4320zł odłożone na koncie emerytalnym...
a teraz bieże
1200zł co miesiąc=400$
czyli prawie 4 miesiące i po pieniądzach...
Specjalnie liczę w dolarach, bo one są i były zawsze...A złotówka z czasów kiedy emeryt odkładał, umarła i zniknęła...
pzdr
2wroc

Data: 2010-05-27 13:02:56
Autor: Bogdan Idzikowski
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "2wroc" <pakula11@go2.pl> napisał w wiadomości news:htlk67$5gf$1node2.news.atman.pl...

[...]

Złotówka była i jest.

Data: 2010-05-27 13:18:41
Autor: jadrys
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
W dniu 2010-05-27 12:06, Bombelek pisze:

[...]

Chyba wszyscy za tym tęsknimy? Uczciwe państwo bez przywieli dla wybrańców. Któż by poza pasożytami społecznymi  nie chciał w takim państwie zyć?

Data: 2010-05-27 17:13:59
Autor: cirrus
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htlkgo$sr9$1news.onet.pl...
[...]

Co najwyzej wszyscy kretyni.

--
stevep

Data: 2010-05-27 17:13:01
Autor: cirrus
20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!
[...]

Nie upraszczasz młodzieńcze, jak ktoś przepracował np 40 lat to ty na niego pracujesz?

--
stevep

20 lat nieróbstwa polaków!!!!!!!!!!!!!!