20 lat prawicowo-katotolickiej rzadów(2,2Bln)

Data: 2009-09-06 13:33:39
Autor:
20 lat prawicowo-katotolickiej rzadów(2,2Bln)
On Sun, 6 Sep 2009 08:44:02 +0000 (UTC), "jan paszek"
<janonet4@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

PO 20 latch rzadów prawicowo- katolickiej -narodowej [...]

 jasiu, nawet twoi towarzysze przesli na katolicyzm tylko
 ci wciaz marzy sie powrot komuny. wybij sobie z glowki  powrot dawnych czasow. nawet przyjazd cara-putina tego
 juz nie zmieni.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-06 14:21:52
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Sep 2009 13:33:39 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

jasiu, nawet twoi towarzysze przesli na katolicyzm tylko
 ci wciaz marzy sie powrot komuny. wybij sobie z glowki  powrot dawnych czasow. nawet przyjazd cara-putina tego
 juz nie zmieni.

Chyba, ĹĽe nie przyjedzie sam.
Piotr

Data: 2009-09-06 14:50:34
Autor:
20 lat prawicowo-katotolickiej rzadów(2,2Bln)
On Sun, 6 Sep 2009 14:21:52 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Sun, 06 Sep 2009 13:33:39 +0200, "<he®sk>" napisa?(a):

> jasiu, nawet twoi towarzysze przesli na katolicyzm tylko
>  ci wciaz marzy sie powrot komuny. wybij sobie z glowki >  powrot dawnych czasow. nawet przyjazd cara-putina tego
>  juz nie zmieni.

Chyba, ?e nie przyjedzie sam.

 z armia kolesi uzbrojonych we wspolczesne pepesze?
 mlodzi ludzie (rosjanie) maja w 4 literach wojaczke.
 wielu z nich pracuje dzis w "raichu" i tam widza swoja
 przyszlosc, a nie uganianie sie bazooka po stepach.

Data: 2009-09-06 15:23:39
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Sep 2009 14:50:34 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

z armia kolesi uzbrojonych we wspolczesne pepesze?
 mlodzi ludzie (rosjanie) maja w 4 literach wojaczke.
 wielu z nich pracuje dzis w "raichu" i tam widza swoja
 przyszlosc, a nie uganianie sie bazooka po stepach.

Taki dowcip, stareńki z czasów rozkwitu komuny, ci opowiem:

Do baraku na budowie biegnie jak szalony robotnik i sie drze,
- Paaaaanie maaaaajter! Paaaaaanie maaaaajter!
Co? Pyta majster.
- Ruskie w kosmos polecieli!!!
Wszystkie?! - Nie, ino dwĂłch...
To mi tu nie pierdol głupot - bier się do roboty!

Piotr

20 lat prawicowo-katotolickiej rzadów(2,2Bln)