20 lat złodziejstwa i grabieży Polski

Data: 2009-08-24 15:44:23
Autor: boukun
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
Czyli od Żyda Mazowieckiego, do Żyda Tuska:

Tadeusz Mazowiecki premierem
20. rocznica przełomu w Polsce
Autor: jid, amal; Źródło: TVP, PAP
10:07
24.08.2009
To jedno z najważniejszych wydarzeń w najnowszej historii Polski. Równo 20 lat temu - 24 sierpnia 1989 roku - Tadeusz Mazowiecki został desygnowany na pierwszego niekomunistycznego premiera w Europie Wschodniej. Trzy tygodnie później jego rząd został zatwierdzony przez parlament i prezydenta. Ten dzień to początek rozpadu komunistycznego imperium.
http://www.tvp.info/informacje/polska/20-rocznica-przelomu-w-polsce

Ha, ha, ha, a komuniści i rozpierdalacze idą teraz na szefa Rady Europy....
20 lat ruiny, likwidacji i rozpierdalania państwa polskiego i instalowania w miejsce pozostawionych przez złodzieji pogorzelisk blaszanych łagrów pracy i stacji benzynowych.

Warto przypomnieć, że w przeciągu innych 20 lat, w latach 1961-1981  w Polsce powstawały całem miasta, dzielnice, aglomeracje i sieci dróg krajowych i o wiele słabszą jak dziś technologią ...

boukun

Data: 2009-08-24 07:37:09
Autor: Aron
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
za komuny w mojej wsi byly 3 samochody osobowe i 1 telefon - u
soltysa. Dzis w kazdej zagrodzie Golf i 5 komorek. Ale oczywiscie
ludzie tesknia za czasami jak jezdzili furmanka i krecili korbka w
telefonie.

Mysle dla boukuna najlepszym miejscem na swiecie bylaby Kuba - tam to
sie dopiero dokonal postep przez ostatnie 20 lat

aron

Data: 2009-08-24 16:36:56
Autor: boukun
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ab5180af-7e24-4592-87ca-63b81f6b8a97s13g2000yql.googlegroups.com...
[...]

a w 1900 nie bylo samolotów...

boukun

Data: 2009-08-24 07:47:35
Autor: Aron
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
w 1939 Polska byla gospodarczo na poziomie Hiszpanii i poludniowych
Wloch, a Grecja i Portugalia byly daleeeeeko za nami. Czechy w 1938
roku byly ze 2 razy bogatsze od Hiszpanii, a niewiele biedniejsze od
Francji czy Niemiec.

Dzis Czechy depcza po pietach Portugalii, ktora w 1939 nawet nie mogla
sobie pomarzyc o takim poziomie zamoznosci jaki byl w Czechach.

aron

Data: 2009-08-24 17:00:16
Autor: boukun
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f3910581-c4e0-412e-872b-def710b666d9z24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

W 1974 roku bylismy 10 mocarstwem gospodarczym na swiecie. Czy ty myslisz, ze gdyby nie te zlodzieje ostatnich 20 lat, to u nas bylyby telefony na korbke?. to co mamy teraz jest wynikiem stanu wojennego, wprowadzonego z inspiracji Geremka i zydomasonerii. Gdyby nie stan wojenny, w Polsce bylaby prawdziwa demokracja, najlepsza na swiecie, przerastajaca starozytna grecka i dobrobyt, jakiego zaden kraj jeszcze nie zaznal.

boukun

Data: 2009-08-24 08:07:20
Autor: Aron
On 24 Sie, 17:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W 1974 roku bylismy 10 mocarstwem gospodarczym na swiecie.

Dopoki nie trzeba bylo splacac kredytow.

<Czy ty myslisz, ze
gdyby nie te zlodzieje ostatnich 20 lat, to u nas bylyby telefony na korbke?.

Załamanie rozwoju telefonii na Kubie zaczęło się z chwilą nałożenia
embargo przez Stany Zjednoczone w 1962 roku. Sytuacja zaczęła
poprawiać się po upadku bloku komunistycznego. W 1993 r. na sto
mieszkańców przypadało 5,4 telefonów.
W marcu 2008 roku, nowy prezydent Raul Castro zezwolił Kubańczykom na
zakup telefonów komórkowych. Jedyny operator na Kubie ETECSA
zaprezentował swoją ofertę, która mimo że nie jest atrakcyjna,
sprzedaje się znakomicie.
W ciągu pierwszych 10 dni Kubańczycy kupili 7400 komórek. Przy
abonamencie 120 dolarów, można nabyć komórkę w cenie ok.75 dolarów,
przeciętne miesięczne wynagrodzenie Kubańczyka wynosi 20
dolarów.Problemem Kuby jest komunikacja ze światem - ze względu na
emabargo USA. Celem ominięcia tej przeszkody w czerwcu 2008 roku
podpisano porozumienie o połączeniu drogą morską wenezuelskiego stanu
Vargas z kubańską prowincją Santiago de Kuba, liczącym 1550 km
światłowodem, o łącznej pojemności 640 GB. Projekt ma być zrealizowany
do końca 2010 roku. Dla Kuby jest to duża szansa na wyjście z
izolacji, przyśpieszy rozwój telefonii komórkowej i zwiększy wydajność
łącz internetowych. Obecnie dostęp do Internetu jest możliwy w wielu
hotelach, jednak bardzo drogi, ok. 6 CUC za godzinę (1 euro = 1,36 CUC
- peso).

o tak by u nas bylo gdyby nie Balcerowicz

Nawet Rosja?

aron

Data: 2009-08-24 18:08:36
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b6875ba3-eca6-4e54-a6a6-73e49776ace9k6g2000yqn.googlegroups.com...
On 24 Sie, 17:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W 1974 roku bylismy 10 mocarstwem gospodarczym na swiecie.

Dopoki nie trzeba bylo splacac kredytow.

Zgadza się, to był tzw. koń trojański zachodniego żydostwa.... To co się zorganizowanym Żydom nie udało w 1968 roku, udało im się najpierw w Polsce w 1989 roku, poprzerdzając to stanem wojennym w 1981 roku, bo się podstawionym Zydom z Solidarności Polacy wyrwali spod kontroli...

boukun

Data: 2009-08-24 18:14:16
Autor: boukun
[...]

Balcerowicz wymyślił komórki?
Komórki i internet to jest orwellowskie zniewolenie i totalna inwigilacja społeczeństwa, a nie żadne dobrodziejstwo cywilizacji. Niewolnik mmusi być coraz bardziej konrolowany, żydomasoneria musi wiedzieć dokładnie, ile cyferek ma na koncie niewolnik, ile dostaje ile ma rozchodu. Nasstępnymk etamem będzie RFID pod skórą.
Ja jeszcze nigdy nie miałem komórki i się nie zanosi, żebym kiedykolwiek sobie sprawił i jestem szczęśliwy, że takowej nie mam. Bez komórki jest o wiele spokojniejsze i bezpieczniejsze życie...

boukun

Data: 2009-08-24 18:20:47
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

za to w internecie Ciebie pelno.

Data: 2009-08-24 18:33:00
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uel1$11s$3inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Bo zniszczono zdrowy świat, zlikwidowano bary mleczne, nie ma dancingów z tanią białą wódką, rozwódkami, dyskotek bez haszu i maffi pruszkowskiej kontrolującej Łebę i dlatego jesteśmy zdani na narzuconą nam "rozrywkę". Tak mają nas pod kontrolą, jak na niewolników przystało.

boukun

Data: 2009-08-24 11:47:19
Autor: Aron
On 24 Sie, 18:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

Co ty bredzisz, masz wymarzona Bialorus wyemigruj tam bedziesz mial
raj

aron

Data: 2009-08-24 21:23:54
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:00fcf595-32a5-4428-9a30-7d21c3300594k6g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jak nie Kuba to Białoruś. Wyekspediujemy kogo trzeba, nie bój nic...

boukun

Data: 2009-08-24 19:29:09
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Bo zniszczono zdrowy świat, zlikwidowano bary mleczne, nie ma dancingów z tanią białą wódką, rozwódkami, dyskotek bez haszu
boukun
zapomiales o saturatorach. nie ma do jasnej cholery saturatorow. na pewno zachod podpierdzielil.

Data: 2009-08-24 19:45:06
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uil7$3a7$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Oooo, to sie mylisz, ostatnio słyszałem w radio jadąc samochodem, że saturatory wracają na ulicę gdzieś tam. Na pewno nie w takiej liczbie jak kiedyś, ale za to bez musztarduwek płukanych pod wodą, ale z plastikowymi kubkami..., z aldechydami czyli...

boukun

Data: 2009-08-24 20:12:40
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

zobaczymy czy sie przyjma. to rynek zadecyduje. jak beda, to moze poczujesz sie jak w "starym dobrym demoludzie" :-).

Data: 2009-08-24 20:33:23
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ul6u$mqm$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Chyba żartujesz, powrót do saturatorów na ulicach nie uczyni z Polski zdrowego, świerzego, pełnego wigoru kraju, ...z pomidorami smakującymi jak owoce...i tańcami na deskach...

Data: 2009-08-24 20:47:30
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Chyba żartujesz, powrót do saturatorów na ulicach nie uczyni z Polski zdrowego, świerzego, pełnego wigoru kraju, ...z pomidorami smakującymi jak owoce...i tańcami na deskach...
rozczaruje Cie. powrot tych wszystkich rzeczy, ktore Ty z takim rozzewnieniem wspominasz nie spowoduje ze znow bedziesz mial nascie lat i pstro w glowie.

Data: 2009-08-24 17:04:38
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

mocartswem moze i bylismy, ale na kreche.

Data: 2009-08-24 17:05:28
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ua67$t26$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Błazenada, w którą żaden myślący człowiek nie wierzy. Na krechę to się żyje dzisiaj...

boukun

Data: 2009-08-24 08:17:23
Autor: Aron
On 24 Sie, 17:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Błazenada, w którą żaden myślący człowiek nie wierzy. Na krechę to się żyje
dzisiaj...

DZis dlug Polski to 300 mld dolarow przy sredniej pensji 700 dolarow.

Za Gierka bylo 20 mld dolarow przy sredniej pensji 10 dolarow

aron

Data: 2009-08-24 18:05:48
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f6a951fe-c468-4022-9a4c-5b1a544435d7z24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tekst dla debilów. Dziś średnia jest 936 zł na rękę, tzw. pensja minimalna, tak ma przeważająca większość zatrudnionych w Polsce. W 1987 roku Videorekorder kosztował na Zachodzie 1500 DM (NEC stereo), w 1995 roku telewizor kineskopowy Philips 100Hz Pal Plus 5200 DM...
A w Polsce ja zarabiałem w 1982 roku blisko 20 tys. złotych, 18 tys. szło na książeczkę PKO a za resztę balowałem po dyskotekach i dancingach w Karpaczu, rodzice dawali jeść za darmo... Dolarami się w Polsce nie płaciło tylko złotówkami.

boukun

Data: 2009-08-24 18:15:34
Autor: Tzva Adonai
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
A w Polsce ja zarabiałem w 1982 roku blisko 20 tys. złotych

Nie zarabiałeś, tylko dostawałeś... A te pieniądze były pozbawione realnej
wartości.. Poza granicami Polski mogłeś sobie nimi dupę podetrzeć...

Data: 2009-08-24 18:26:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000001e2.4a92bca6newsgate.onet.pl...
A w Polsce ja zarabiałem w 1982 roku blisko 20 tys. złotych

Nie zarabiałeś, tylko dostawałeś... A te pieniądze były pozbawione realnej
wartości.. Poza granicami Polski mogłeś sobie nimi dupę podetrzeć...

Głupi jesteś, w Polsce się żyło za złotówki, które w kraju miały wielką wartość. Jak bułka zdrożała do 50 groszy, to Gomułkę wywalono, jak za Gierka były drobne podwyżki, to Żydzi z KORu zrobili zadynmę i znów na plecach polskich robotników pchali się do żłobu. A dziś osiągnęli wszystko co chcieli i wszystko drożeje co rusz o 100% i nie ma komu protestować i strajkować, bo wichrzyciele są u władzy...

boukun

Data: 2009-08-24 18:32:16
Autor: Tzva Adonai
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
Głupi jesteś, w Polsce się żyło za złotówki

W Polsce żyło się ze znajomości i za kartki, pieniądze pozbawione realnej
wartości były tylko dodatkiem... --

Data: 2009-08-24 18:39:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000001e5.4a92c090newsgate.onet.pl...
Głupi jesteś, w Polsce się żyło za złotówki

W Polsce żyło się ze znajomości i za kartki, pieniądze pozbawione realnej
wartości były tylko dodatkiem...

Kiedy były kartki, to były kartki, co ty smarku możesz wiedzieć. W latach sierpień 1980 13 grudnia 1981 była tylko w Polsce ograniczona wolnośc. Towary ukazały się naółkach, o których zachód mógł pomarzyć. Pozazdrościli nam i rozjebali... Wiem doskonale, bo jeździłem w tym czasie do szkoły do technikum na Wyspę Słodową do Wrocławia, było kolorowo choć bez świetlnych reklam, lody w rynku były najwspanialsze na świecie i masa przeróżnych deserów. Masz pecha, że nie było ci tego dane doświadczyć...

boukun

Data: 2009-08-24 18:48:01
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

o polkach mogl pomarzyc czy o czym? dlaczego oklamujesz ludzi. sam pamietam jak po wszystko stalo sie w tasiemcowych kolejkach. zapisy i odczytywanie list. Tobie moze bylo dobrze bo rodzice jak napisales o Ciebie dbali i zywili Cie za darmoche. czy ty myslisz ze tak zyla wiekszosc ludzi, na garnuszku rodzicow. wydoroslej w koncu i przestan wyciagac reke do innych.

Data: 2009-08-24 18:55:04
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ug87$j8r$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Gówno pamiętasz, wszystkie lata PRLu wkładasz do jednego wora, a ja mówię o latach jedynych wolności, ograniczonej bo ograniczonej, ale jednak prawdziwej wolności, jakiej żaden inny kraj na ziemi nie zaznał. To było tylko półtora roku w powojennej historii Polski. od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Od stanu wojennego zabrano nam naszą polską wolność. Każdy wówczas miał pracę i godziwe zarobki, mógł zmieniać pracę jak rękawiczki i żądać podwyżki kiedy tylko chciał, albo się zabrać i pójść do innej lepszej pracy.
Zachód wówczas mógł pomarzyć o polskich wyśmienitych, lususowych i jakościowych towarach, które nagle jak grzyby po deszczy zaczęły się sukcesywnie pokazywać na półkach. I bańka prysła, bo Geremek z nakazu kahału zainspirował stan wojenny... a potem się rozjebał jak dziwka mu robiła loda.

boukun

Data: 2009-08-24 19:00:01
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

moze i pamietam jedno wielkie gowno, bo tym byla komuna.

Data: 2009-08-24 19:08:37
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uguj$mar$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Komuna tam, komuna tu!!!
Przewrotu przecież w Polsce żadnego nie było. A i stanu wojennego nikt z układowców okrągłego stołu nie potepił stanowczo. Skąd możesz wiedzieć gdzie by Polska dzisiaj była, gdyby nie stan wojenny?

boukun

Data: 2009-08-24 19:14:37
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
Skąd możesz wiedzieć
gdzie by Polska dzisiaj była, gdyby nie stan wojenny?

boukun
to sie juz kupy nie trzyma. Polska bylaby tam gdzie dzisiaj tylko okolo osmiu lat wczesniej. bylaby w strukturach NATO i Unii Europejskiej. czy moze Ty masz jakies inne pomysly?

Data: 2009-08-24 19:23:06
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uhpv$s51$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Do dupy. Polska byłaby gdyby nie stan wojenny jedynym prawdziwie wolnym krajem na świecie od żydomasonerii, przykładem prawdziwej, wielkiej demokracji i wolności człowieka. I na pewno nie w przestępczej organizacji terrorystycznej NATO, ani Unii Jewropejskiej, bo tej by nie było, ponieważ inne kraje by chciały się naszym śladem wyzwolić... Od pamiętnego 13 grudnia 1981 roku zniszczono nasza polską wolność...

boukun

Data: 2009-08-24 19:32:10
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
Od
pamiętnego 13 grudnia 1981 roku zniszczono nasza polską wolność...

boukun
cos mi sie wydaje ze slaba ta nasza polska wolnosc skoro grupce ludzi udalo sie ja jak Ty piszesz zniszczyc. ja podtrzymuje swoje zdanie o tym gdzie by byla Polska.

Data: 2009-08-24 19:40:08
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uiqs$3a7$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Na tym polega niewolniczy system, że z narodem się walczy tegoż narodu pieniędzmi. I... kto ma media, ten ma władzę...

Grupce ludzi? Komu służy wojsko, ludziom czy reżimowi, komu służyło, Jaruzelskiemu czy narodowi?

boukun

Data: 2009-08-24 20:08:13
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Grupce ludzi? Komu służy wojsko, ludziom czy reżimowi, komu służyło, Jaruzelskiemu czy narodowi?

boukun
boukun. to Ty chyba do tej pory nie wiesz w jakim systemie zyjesz? Narod jednoznacznie opowiedzial sie w referendum unijnym gdzie chce byc. Narod powiedzial ze chce byc w Unii. i zadne krzyki nie przekonaly go ze ma byc gdzie indziej.

Data: 2009-08-24 20:11:56
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ukuf$iob$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Co ty mi tu teraz o referendum unijnym? 13 grudnia 1981 roku nikt nawet nie myślał, że będzie taki twór w miejsce ZSRR jak Unia Jewropejska. Wszystko co było potem, wcale nie musiało być, ale łapiącv nas za mordę, postawiono nas stale przed faktem dokonanym i wmówiono, że nie ma wyboru. No bo jak cofnąć czas i ukarać zbrodniarzy stanu wojennego, którzy utorowali Geremkowszcyźnie i Michnikowszczyźnie, Kuroniowszczyźnie, Kaczystom drogę do władzy nad Polakami...

boukun

Data: 2009-08-24 20:21:02
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

chcesz powiedziec ze Polacy sa trzymani za morde? Polacy?? Ty chyba nie znasz swojego wlasnego Narodu. Polacy nie dadza sie przekonac zadnym sciemniaczom i politrukom. nie dadza sie trzymac za jak Ty powiedziales za morde. Polacy jednoznacznie opowiedzieli sie, zarowno w tym pamietanym przez Ciebie okresie 1980-81, jak i w referendum unijnym, gdzie chca byc.

Data: 2009-08-24 20:26:24
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ulmn$qrc$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Czy sądzisz, że jak tylko 30-40% Polaków chodzi na wybory, to nie wybrali swoich mocarzy? Kto miał rządzić, ten rządzi, czy jest taka ordynacja, czy inna. Jak świat światem, pieniądz rządzi światem.
He, he, he, prymitywna demagogia, gdzie referendum unijne, a gdzie stan wojenny. Polacy już nie mieli żadnego wyboru po stanie wojennym...

Data: 2009-08-24 20:45:19
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]
a Ty chodzisz na wybory? uczestniczych w nich? to kto Ci kaze przejmowac sie ta czescia, ktora nie wybiera? ja przyznam sie ze do pewnego czasu przejmowalem sie, mowilem wszystkim znajomym i innym zeby glosowali, zeby uczestniczyli. ale po jakims czasie doszedlem do wniosku ze to nie ma sensu. ten kto bedzie chcial, zeby sprawy publiczne zalezaly od niego, od jego glosu, bedzie chodzil i wybieral, kto nie to nie. i nie przejmuje sie po prostu wyj......ane na to mam.

Data: 2009-08-24 21:08:34
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6un43$5vo$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Ja nie chodzę na wybory, to fakt.
Ja przejmuję się tą częścią która myśli, że wybiera i faktycznie wybiera. Gdyby Polacy byli mądzry, wypieliby masowo tyłki na podstawione im partyje i wysuniętych "kandydatów". Polacy powinni już dawno zrobić strajk generalny i odsunąć wszystkich przez ostatnie 20 lat maczających palce w strukturach władzy, a przede wszystkim wywodzących się z układu okrągłego stołu. Polsce potrzebna jest nowa ludowa organizacja masowa, w stylu 10 mln. Solidarności, oddolnie tworzona. I.. Ponowna nacjonalizacja zagrabionego Polakom majątku, wspólne budowanie przemusłu, zakładów pracy, dróg, ulic, autostrad...

boukun

Data: 2009-08-24 21:15:38
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Ja nie chodzę na wybory, to fakt.
Ja przejmuję się tą częścią która myśli, że wybiera i faktycznie wybiera. Gdyby Polacy byli mądzry, wypieliby masowo tyłki na podstawione im partyje i wysuniętych "kandydatów". boukun
skoro nie chodzisz na wybory, to wybacz, ale dalsze czytanie Ciebie to jak rozmowa ze slepym o kolorach. nie chodzisz, ale nic nie powstrzymuje Ciebie od wylewania swoich zali na p.s.p .zacznij uczestniczyc w zyciu publicznym i nie przejmuj sie w koncu ze ni z tego ni z owego Twoi nie wygraja, albo bedziesz sie cieszyl ze Twoi wygrali. dalsza dyskusja z kims kto nie uczestniczy w zyciu publicznym bo wszedzie widzi spisek, jest bez sensu.

Data: 2009-08-24 21:39:32
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uosv$f34$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Jacy moi, jakie wybory, o czym ty bredzisz. My nie mamy na nic wpływu, żadnego wyboru, tylko możemy sobie podyskutować. Śmiać się należy tylko z takich, co sie sprzeczają na grupie co jest lepsze, PiS czy PO, Tusk czy Kaczyński, innymi słowy kiła czy rzeżączka, tyfus czy cholera...

boukun

Data: 2009-08-24 21:05:54
Autor: Aron
On 24 Sie, 21:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

Masz wybor. Mozesz wyemigrowac do Rosji, na Bialorus, na Kube, do
Korei Polnocnej. Troche jest tych krajow, gdzie nie rzadza Zydzi.
Da swidania!

aron

Data: 2009-08-25 12:05:30
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d60e8781-3387-450f-b972-c90b958ceaf7j21g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Nie twoje doczekanie. Przyjdzie czas, zrobi się porządek i prawdziwą rewolucję...

boukun

Data: 2009-08-24 20:59:01
Autor: Imię Nazwisko
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
Czy nie sądzisz, że te dwa fragmenty:

Użytkownik "marek czaplicki":

Polacy nie dadza sie przekonac zadnym sciemniaczom i politrukom. nie dadza sie trzymac za jak Ty powiedziales za morde.

oraz

Polacy jednoznacznie opowiedzieli sie (...) w referendum unijnym, gdzie chca byc.

są sprzeczne ze sobą?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-24 21:09:26
Autor: marek czaplicki
Imię Nazwisko pisze:
[...]

sa sprzeczne? chcesz powiedziec ze 75% ludzi w Polsce sie pomylilo, ze dalo sie podejsc? nie to juz naprawde sie kupy nie trzyma. przeciez nawet badania przeprowadzane po akcesji swiadcza, ze Polacy sa zadowoleni z czlonkowstwa w UE.

Data: 2009-08-24 21:40:50
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uoh8$c8q$1inews.gazeta.pl...
Imię Nazwisko pisze:
[...]

Mnie nikt nie badał, na głupie pytania nie daję odpowiedzi. Z radości pośladkami klaskają...

boukun

Data: 2009-08-24 22:02:26
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Mnie nikt nie badał, na głupie pytania nie daję odpowiedzi. Z radości pośladkami klaskają...

boukun
to moze ja zbadam. czy jestes zadowolony z przemian jakie zaczely sie zrywem "Solidarnosci" trwaly w stanie wojennym i zaczely sie tak naprawde dwadziescia lat temu? jeseli nie, to dlaczego? jezeli tak to dlaczego? uwazasz ze badania nie sa reprezentatywne dlatego ze ankieter nie zapukal do drzwi i nie zapytal sie? jezeli nie, to dlaczego? jezeli tak, to dlaczego?
czy znasz jakichs ludzi niezadowolonych z akcesji? jaki procent wsrod znajomych stanowia? czy znasz jakichs ludzi zadowolonych z akcesji, jaki procent wsrod znajomych stanowia?
czy jestes zadowolony z badania, jezeli nie, to dlaczego? jezeli tak to dlaczego?
czy masz do zaproponowania jakies pytania, na ktore chcialbys odpowiedziec?

Data: 2009-08-24 22:07:29
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6urkl$rtv$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Nie ma spójności. Byłem zadowolony z przemian, jakie zaczęły się zrywem Solidarności i oszołomiony załameniem tego poprzez wprowadzenie stanu wojennego w Polsce. Dziś już wiem, że było to z inspiracji żydomasońskiej i emisraiusza na Polskę Geremka, żydomasona 33 stopnia. Za to chcą mu w Strasburgu nadać plac jego imieniem, za to dostal Orła Białego.

Ostatnim z dluzszego szeregu odznaczonych jest Bronislaw Geremek. Po
dekoracji powiedzial "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczeg lne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje sie pomnikiem polskiej
dzialalnosci niepodleglosciowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sadzic,
ze sierpniowy zryw 1980 r. i Okragly St l 1989 r. oraz p zniejsza praca nad
zmiana Polski wpisuja sie w polska tradycje niepodleglosciowa".
Kpi - czy o droge pyta? To pytanie wydaje sie niestosowne w stosunku do
czlowieka, kt ry od 1950 roku byl czlonkiem PZPR, byl jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni. Dobrze, ze
przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
w wczas ponoc pijany...
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.

boukun

Data: 2009-08-24 22:20:48
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Nie ma spójności. Byłem zadowolony z przemian, jakie zaczęły się zrywem Solidarności.
byles zadowolony, ale jak Ciebie co cztery lata ktos pyta. kto teraz ma rzadzic, stanowic prawo. to Tobie nie chce sie pofatygowac do lokalu wyborczego. i Ty od innych zadasz spojnosci myslenia. a moze chcesz zeby podstawiali Ci urne pod lozko, czy kanape. a moze... nie obloznie chory to Ty chyba nie jestes? jezeli tak to przepraszam, ale jak tylko pojawi sie mozliwosc glosowania przez internet to chyba skorzystasz?

Data: 2009-08-24 22:26:46
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6usn4$3l4$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Bądź poważny, mnie nikt o zdanie nie pyta. My nie mamy żadnego wyboru, my mieliśmy co jedynie wybór przed stanem wojennym, od sierpnia 1980 roku i go nam odebrano bezpowrotnie.

boukun

Data: 2009-08-24 22:31:57
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Bądź poważny, mnie nikt o zdanie nie pyta. My nie mamy żadnego wyboru, my mieliśmy co jedynie wybór przed stanem wojennym, od sierpnia 1980 roku i go nam odebrano bezpowrotnie.

boukun
jestem powazny, ale Ty jestes jakis nieuleczalny przypadek spiskowej teorii dziejow. wszedzie widzisz: Zydow, masonow, cyklistow i Bog raczy wiedziec kogo jeszcze. obudz sie chlopie. zyjesz w wolnym kraju.

Data: 2009-08-24 22:48:18
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6utc1$6oj$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

To ty jesteś niereformowalny. Co tu nie widzieć, dziś każdy myslący człowiek wie, który u władzy to Żyd, a który nieżyd i że jest ich większość, to tez każdy wie, kto chce wiedzieć. I choćbys tysiąc razy powiedział, że żyjemy w wolnym kraju, to i tak on nigdy wolny przez to nie będzie...

boukun

Data: 2009-08-24 21:07:25
Autor: Aron
On 24 Sie, 22:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

I co? Ktos cie trzyma tu na sile?
Jak ci sie nie podoba to won na Bialorus gdzie jest powszechna
szczesliwosc albo na Kube gdzie jest tysiac barow mlecznych. W czym
problem?

aron

Data: 2009-08-25 12:07:13
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4a16f0c9-d763-453f-8341-d4bd694bebeez31g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie tędy droga mój kochany. Ciemiężycieli trzeba wyekspediować, a wtedy na nowo będziemy sobie w naszej ojczyźnie życie układać. Armagedon już blisko...

boukun

Data: 2009-08-25 09:29:35
Autor: Imię Nazwisko
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
Użytkownik "marek czaplicki"

[...]

chcesz powiedziec ze 75% ludzi w Polsce sie
pomylilo, ze dalo sie podejsc?

Nie chce powiedzieć, że się pomyliło, bo żeby się pomylić trzeba potem zdać sobie z tego sprawę (co na razie nie nastąpiło). Natomiast istotnie chcę powiedzieć, że te 75% (niecałe, bo część głosowała cynicznie wiedząc na co głosuje) dało się podejść.

A te 75% (czy ogólnie: większość) to jakaś magiczna liczba? Przecież wiadomo, że głupich i cynicznych jest więcej niż mądrych i uczciwych.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-24 19:50:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 18:55:04 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty musiałaś być hałsfrał całe te lata kompletnie najebana, he, he... Kartki na cukier i pustawo na półkach zaczęło się robic około 1977 roku i
później było już tylko gorzej. Wódka na kartki, papierosy, czekolada... I
ocet w sklepach. Ja nie chcę nawet przypuszczać wałkun gdzie ty z rodziną robiłeś zakupy,
pewnie w jakimś sklepie dla ubeków, albo za szmendę w Peweksie.
Szmendziarzom i jumaczom w Polsce zawsze było dobrze.
Piotr

Data: 2009-08-24 19:56:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2i610lpdcj43.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś broni Jaruzelskiego i stanu wojennego, choć sam o tym nie wie. Co się dziwić, to tylko głupek, nie wie, co gada!!!

Broni stanu wojennego, bo od stanu wojennego wódka i kiepy były na kartki...

boukun

Data: 2009-08-24 20:15:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 19:56:51 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś broni Jaruzelskiego i stanu wojennego, choć sam o tym nie wie. Co się dziwić, to tylko głupek, nie wie, co gada!!!

Broni stanu wojennego, bo od stanu wojennego wódka i kiepy były na kartki...

Boszz, co za debil... Kartki matole były konsekwencją braków, które się zaczęły już w drugiej
połowie lat siedemdziesiątych - musi Geremek już mieszał, he, he.
Komu ty półgłówku chcesz wmawiać pełne sklepy? I gdzie je widziałeś, tylko
w sklepach dla wybranych było nieco lepiej, może już wtedy byłeś w
służbach?
I "nieco lepiej" wcale nie oznacza, że było tam coś o czym "zachód nawet
nie śnił", tylko troszkę więcej i po mniejszej kolejce. Czasy "dobrobytu" to był wczesny Gierek, taaa, jeden, dwa gatunki sera,
kilka gatunków kiełbasy, cukier, ocet, trochę cukierków i jajka - ot,
wałkuński sklep marzeń, he, he. Piotr

Data: 2009-08-24 20:28:36
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:100by7fbum73f$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Debilu, sam sobie w każdym zdaniu zaprzeczasz. W końcu kiedy Polacy przygłupie jedli więcej wieprzowiny, w PRLu czy teraz francuskiej, nafaszerowanej antybiotykami....

boukun

Data: 2009-08-24 11:40:35
Autor: Aron
On 24 Sie, 20:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Debilu, sam sobie w każdym zdaniu zaprzeczasz. W końcu kiedy Polacy >przygłupie
jedli więcej wieprzowiny, w PRLu czy teraz francuskiej, nafaszerowanej
antybiotykami....

W PRLu ludzie jedli wieprzowine wbrew komunie, ktora scigala babcie
handlujace swiniami. Tzw. zasada zakazanego owocu. Dzis zapanowala
moda na odchudzanie wsrod kobiet to one jedza salate.

aron

Data: 2009-08-24 21:27:50
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c9754af7-83da-4eca-8c46-a3d86accabaal5g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

I tak się odchudzają http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

Dziś same grubasy latają na zajęciach WF wokół zalewu w Świdnicy. Dzisiaj nie ma szczupłych dziewczyn...

boukun

Data: 2009-08-24 20:36:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:28:36 +0200, boukun napisał(a):

Debilu, sam sobie w każdym zdaniu zaprzeczasz. W końcu kiedy Polacy przygłupie jedli więcej wieprzowiny, w PRLu czy teraz francuskiej, nafaszerowanej antybiotykami....

Bardzo mądry Jarosłwie, he, he, jak to kurna zabawnie brzmi...
Tak, więc, bardzo mądry Jarosławie, chuj wie. Sprawdź sobie w jakimś
roczniku statystycznym. Ja wiem, że dziś jeżeli chcą, to mogą zjeść coś
innego i robią tak. A bimber nie jest i nigdy nie był zdrowy, ktoś cię
oszukał.
Aaa i pamiętaj, że same kilogramy nie stanowią, znajdź również strukturę
jakościową spożycia tej wieprzowiny.
Piotr

Data: 2009-08-24 20:48:09
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gyabv7zitoi8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brzmi przymnajmniej, jak byś chciał poważnie dyskutować.

Tak, więc, bardzo mądry Jarosławie, chuj wie. Sprawdź sobie w jakimś
roczniku statystycznym. Ja wiem, że dziś jeżeli chcą, to mogą zjeść coś
innego i robią tak.

Na przykład Mc syf, bo jest, w każdym mieście, zamiast baru mlecznego. Jeden bar mleczny podobno sie w kraju w jakimś mieście ostał i ludzie go bronią, bo chcą go zaorać i postawić jakiś zachodni syf w te miejsce. A ludzie walili tam kolejkami... Oprócz Mc syfa możesz zjeść Döner Kebab, Pitę, w KFC i inne syfy w Imbisach...

A bimber nie jest i nigdy nie był zdrowy, ktoś cię
oszukał.

Zdrowszy w każdym bądź razie jak sztucznie pędzone nalewki, z niewiadomo jaką chemią zawartą i barwnikami, po których ludzie padają jak muchy. Kiedyś ludzie się bimbru napili, zagryźli słoniną i żyli...

Aaa i pamiętaj, że same kilogramy nie stanowią, znajdź również strukturę
jakościową spożycia tej wieprzowiny.
Piotr

Jakościową? Znaczy upierasz się przy tym, że dzisiaj jest zdrowsza? Bo co, bo może mniej tkanki tłuszczowej? Tłuszcz można zawsze było wykroić i stopić podgardle... Kiedyś wszystko lepiej smakowało, bo było zdrowsze, ekologiczne, naturalnie wyhodowane, wyprodukowane itp...

boukun

Data: 2009-08-24 11:52:55
Autor: Aron
On 24 Sie, 20:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Na przykład Mc syf, bo jest, w każdym mieście, zamiast baru mlecznego.

A ktos ci kaze w nim jadac?

[...]

To sobie kup hektary sadz tam ziemniaki, siej tam ekologiczne zboze,
piecz sobie sam chleb i zryj do woli.

Zdrowszy w każdym bądź razie jak sztucznie pędzone nalewki, z niewiadomo >jaką chemią zawartą i barwnikami, po których ludzie padają jak muchy. Kiedyś >ludzie się bimbru napili, zagryźli słoniną i żyli...

Jak ktos pije alkohol to czemu sie dziwi ze pada jak mucha?

[...]

No to se hoduj swoje ekologiczne swinie, karm je tylko ziemniakami.
Ktos ci broni? Balcerowicz ci zabrania hodowli tych swin czy jak?

aron

Data: 2009-08-24 21:33:36
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4edb3f4a-43b4-4de7-997f-7719a6e12fder38g2000yqn.googlegroups.com...
On 24 Sie, 20:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Na przykład Mc syf, bo jest, w każdym mieście, zamiast baru mlecznego.

A ktos ci kaze w nim jadac?

Ja nie jadam, ale piszę w trosce o pokolenia Polaków...

[...]

Nawet gdybym miał pieniądze, pewne lobby na to nie zezwoli, jest, jak ma być i tyle...

[...]

Świń to nie mam gdzie, ale sam dla siebie nawet jak bym miał, to by nie było rentowne, bo Balcerowicz & Co. tak zorganizowali system, że nomenklatura by mnie wykończyła. Ja co jedynie dzisiaj pojadłem sobie swoich brzoskwiń i jabłek ekologicznych, naturalnego nawozu podsaziłem na jesień od gospodarstwa poniżej osiedla. Nie wiem, czym były karmione krowy, na pewno nie ekologiczną trawą i słomą, sianem,jakie były kiedyś.

boukun
aron

Data: 2009-08-24 21:13:37
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:48:09 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ja tam nie wiem gdzie ty łazisz wałkun, ja tam nie jadam w ww/ miejscach a
i tak mam gdzie pójść. Ale i to jest jakaś oferta. A bary mlecze popadały bo nie ma chętnych do ich dofinansowywania. Ty
myślisz kmieciu, że jakby to był interes to nikt by się koło tego nie
zakręcił? Ci ludzie, o których piszesz, bronią dopłat, albo imażu taniochy
jaki powstał w ich wałkuńskich łbach. To co było w barach mlecznych jest do
zjedzenia gdziekolwiek, za niższe pieniądze. Ja jako wielbiciel jajecznicy
i twarożku, mogę o tym zaświadczyć. A jedyny bar jakiego mi żal był w
Zakopanym, tzw "Akwarium", ale tam był najlepszy twarożek na świecie plus
sałataka z pora... Kto jadł, ten wie.

[...]

"zagryźli słoniną i żyli..." Twoje nieuctwo wałkun jest zatrważające...
Żyli 59 lat (średnia), he, he, bo taki model spożycia obowiążuje w Rosji i
taką tam mają średnią życia mężczyzn. Dodam, że najniższą w Europie.
http://przewodnik.onet.pl/1197,3,info.html

[...]

Jakościową, to oznacza, że świnia ma lepsze i gorsze gatunki mięsa i
podawanie tylko kilogramów niczego nie tłumaczy.
Nie wiem jak jest teraz z importem, ale w latach 90-tych to był margines. A
jak już ściągnięto np: trójkę europejską, to po tym już nikt nie chciał
polskiej jednki. Wałkun 12-15% schabu, ty jako oborowy wiesz co to znaczy,
z trójki! Z polskiej, nie chłopskiej, było 8-9%.  A zdrowiej to było tylko w twoim łbie. Kto chociaż raz był w zakładach
miesnych, to dobrze wie.
Piotr

Data: 2009-08-24 21:44:38
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1simofz8si6ge.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz debilu, w twoim mieście tysiące ludzi chodzi do ostatniego baru mlecznego i go bronią przed zamknięciem i z jakiego powodu, tylko taka szumowina jak ty się wyłamuje:

009-08-10 17:20:30, aktualizacja: 2009-08-10 17:20:30
Los ostatniego baru mlecznego w Katowicach, czyli sławnej Europy z ul. Mickiewicza zdaje się być przesądzony. Władze miasta, czyli właściciel budynku z numerem 8, w którym znajduje się bar, wystawiły kamienicę na sprzedaż.

Klienci Europy twierdzą, że nowy właściciel na pewno zlikwiduje ich ulubioną, tanią restaurację i nie ustają w protestach.

Petycję do prezydenta miasta w sprawie obrony baru mlecznego podpisało 1.4 tys. osób, dziś trafiła na biurko Piotr Uszoka. http://www.polskatimes.pl/dziennikzachodni/aktualnosci/150647,katowice-zniknie-ostatni-bar-mleczny,id,t.html

boukun

Data: 2009-08-25 14:55:52
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 21:44:38 +0200, boukun napisał(a):

Masz debilu, w twoim mieście tysiące ludzi chodzi do ostatniego baru mlecznego i go bronią przed zamknięciem i z jakiego powodu, tylko taka szumowina jak ty się wyłamuje:

gledziesz o jakichś wałkunskich pierdołach, hałsfrał...
A ty wałkun wiesz w ogóle o czym ja pisałem:
[...]
Ty podobno aż 10 lat pracowałeś, he, he, coś mi się zaczyna mało
wierzyć w tę twoja "pracę" wałkun. Piotr

Data: 2009-08-25 15:31:54
Autor: Slavinka

> [...]
miesnych, to dobrze wie."
Ty podobno aż 10 lat pracowałeś, he, he, coś mi się zaczyna mało

Chyba w transporcie, bo tylko oni mieli możliwość "zaiwanić" coś komuś i
wywieźć.
Tak było we wszystkich zakładach - zaiwaniali także dla kierownictwa...
Cokolwiek, bo lokomotywy nie, ale chłodnicę do lokomotywy spalinowej to i
owszem - tyle miedzi...

Data: 2009-08-25 15:45:41
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 15:31:54 +0200, Slavinka napisał(a):

[...]

Nie wiem, w każdym razie nóż miał, bo niedawno pisał, że poderżnął nim
gardło swini, i żywą, brocząca krwią wrzucił do wrzątku, ot tak, dla
zabawy.
A kradzieże, hm, wałkuństwo ma wielką dzielność w złodziejstwie.
Piotr

Data: 2009-08-25 15:54:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11wtjbszamqvm.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Zaplujesz się prymitywny tłuku z tym swoim na okrągło hałsfrał, wałkun... Zaiste, drugiego takiego przygłupa tutaj nie znajdzie...

boukun

Data: 2009-08-25 17:50:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 15:54:06 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jasne, jasne, ale ty wałkun wiesz w ogóle o czym ja pisałem?
Jako wieloletni pracownik zakładów mięsnych musisz wiedzieć, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-25 17:52:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:p3qw5cugls91$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś nie wie o czy pisze, wcale nie dziwne, drugiego takiego tłuka tutaj nie ma...

boukun

Data: 2009-08-25 18:13:36
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 17:52:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hm, ja wiem, to ty nie wiesz. Wieloletni "pracowniku" zakładów
mięsnych, he, he.
Coś ty tam robił, hałsfrał? Latałeś z końskim moczem do labu?
Piotr

Data: 2009-08-25 18:12:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hudx6eor2xqb.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na
ważne pytanie. Wśród cennych porad pojawiają się obraźliwe i nie związane z
tematem posty. Jeżeli wszystkie pochodzą od jednej osoby to oznacza, że
zostałeś zaatakowany przez trolla. Jeżeli spróbujesz odpowiedzieć na jego
ataki, to przegrasz. Dyskusja z trollem nie ma sensu. Troll najpierw
sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem."

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-08-25 18:44:12
Autor: Piotr
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
Dnia Tue, 25 Aug 2009 18:12:51 +0200, boukun napisał(a):

Daj se spokój wałkun z taką kiszką, nawet taki idiota jak ty,
powienien już wiedzieć, że na mnie to nie działa. Lepiej się spręż i odpowiedz.

Data: 2009-08-25 20:49:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18hq9ul5bx77e.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się cieszy jak głupi do sera, że jest najgłupszym użytkownikiem na grupie.

Data: 2009-08-24 18:18:03
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

test dla boukuna. skoro bylo tak fajnie to dlaczego pierdolnelo?

Data: 2009-08-24 18:29:46
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ueft$11s$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Było wiele razy tu przeze mnie omawiane. Odpowiedź między innymi się rozminęła i jest w części zawarta w tym wątku ostatnio dla Tzva Adonai.
Było ukartowane, miało pierdolnąc i pierdolnęło, w końcu Żydzi mają niepodzielną władzę nad Polakami...

boukun

Data: 2009-08-24 18:37:21
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

a jaka mam gwarancje ze skoro wedlug Ciebie Zydzi, ktorych nawiasem mowiac bardzo szanuje, maja niepodzielna wladze nad Polakami ze powyzszych tekstow nie pisze jakis namowiony przez Zyda dywersanta, Polak.

Data: 2009-08-24 19:05:46
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ufk3$e4o$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

W jakim celu? Dyskusję możemy rozwinąć...

boukun

Data: 2009-08-24 19:09:05
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

W jakim celu? Dyskusję możemy rozwinąć...

boukun

w celu zamerdania w glowie. ot co.

Data: 2009-08-24 19:12:00
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uhfj$pne$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

W jakim celu? Dyskusję możemy rozwinąć...

boukun

w celu zamerdania w glowie. ot co.

Od zamerdania w głowie masz środki masowego rażenia, jak TVP. Tu cię nikt nie zmusza do czytania każdego i brania sobie czegokolwiek do serca. Ja tylko piszę swoje przemyślenia i sugeruję innym wutężyć mózgownicę i rozwinąć horyzonty...

boukun

Data: 2009-08-24 19:17:18
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
[...]

w tym cala checa ze telewizor ma inne kanaly do ogladania jak mi sie jakis nie podoba. a p.s.p. lubie czytac wiec skoro Ty wytezasz mozgownice zeby cos napisac to ja bylbym chamem nie chcac zwracac na te listy uwagii.

Data: 2009-08-24 19:43:25
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uhv0$s51$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Ma inne, ale prawdziwie wolnych nigdzie nie ma, bo jak by ktoś niezależny nawet miał pieniądze i chciał takową założyć, to nie dostanie koncesji. TV TRWAM i Radio Maryja są stacjami reżimowymi i służą władzy, tylko pokręceni mohery sobie z tego sprawy nie zdają, że sami sobie szkodzą, jąje popierając. To są następcy żydowskiej RWE i Głosu Ameryki, powstałe w tamtych miejsce, bo tak miało być...

boukun

Data: 2009-08-24 20:51:11
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

czlowieku. Ty jestes defetysta z urodzenia. wszystko co zle to inni a wszystko co dobre to kto? ja, Ty, my? czy jakis "czarny lud"?

Data: 2009-08-24 21:25:43
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6unf1$5vo$3inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Większość ogłupionego narodu...
Nie zaprzeczysz, że odstajemy od reszty Europy, a co dopiero, gdybyśmy byli wolni, jak przed stanem wojennym...

boukun

Data: 2009-08-24 21:32:19
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Większość ogłupionego narodu...
Nie zaprzeczysz, że odstajemy od reszty Europy, a co dopiero, gdybyśmy byli wolni, jak przed stanem wojennym...

boukun
patrz. raz piszesz ze Polacy wywalczyli wolnosc, potem piszesz ze ktos im ta wolnosc zabral, teraz piszesz ze Narod jest oglupiony. ciekawych rzeczy mozna sie od Ciebie dowiedziec.

Data: 2009-08-24 21:47:54
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6ups5$ie6$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

Bo tak czytasz, jednym okiem wpuszczasz, drugim wypuszczasz... Cały czas pisałem i piszę, że ograniczoną wolność mieliśmy tylko przez półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Tak trudno to zrozumieć?

boukun

Data: 2009-08-24 22:05:40
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

[...]

drogi boukun. wolnosc jak z demokracja, albo jest albo jej nie ma. trzeciej drogi nie ma. nie mozna miec ograniczonej wolnosci. kto mysli inaczej moze by postaral sie wytlumaczyc jak widzi "ograniczona wolnosc". "ograniczona" i "wolnosc" nie istnieje w jednym czasie, ktos Cie oszukal.

Data: 2009-08-25 07:08:38
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
[...]

Wiec czemu tu jeszcze siedzisz? Wypierdalaj na Kube!

aron

Data: 2009-08-25 12:08:31
Autor: boukun

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h702ll$o2p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo to ja Kubańczyk? O co ci chodzi?

boukun

Data: 2009-08-25 16:31:54
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
chodzi o to że ty jestes Zyd tak jak ja, bo niby skąd Polak miałby 200 euro w Eurojudeopolonii? A ty nie dośc ze masz te 200 euro to jeszcze komuś pożyczasz. Aj waj szalom bracie w Mojżeszu!

aron

Data: 2009-08-25 20:49:59
Autor: boukun

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h713lq$1co$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedowidzisz? Mowa była o 500 euro...

boukun

Data: 2009-08-24 18:13:50
Autor: Anatol
[...]

Dług zagraniczny należy pomniejszyć o 70 mld USD rezerw dewizowych, których za Gierka było zero.

Za Gierka bylo 20 mld dolarow przy sredniej pensji 10 dolarow

+ dług wobec ZSRR  ok. 4 mld USD w rublach transferowych.

Anatol

Data: 2009-08-24 18:36:20
Autor: CYC
[...]

za 10 dolarow w PRL-u kupowales dwa tygodnie calkiem znosnego zycia , za dzisiejsze 700 ( brutto brutto , co oznacza na reke 450) ledwie dozyjesz do pierwszego i to pod warunkiem , ze jestes zdrowy bo na lekarza i lekarstwa juz Cie nie bedzie stac !!.

cyc

Data: 2009-08-24 11:46:35
Autor: Aron
On 24 Sie, 18:36, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

No to jak cie nie stac to nikt na sile nie trzyma, won na Bialorus. Z
PRLu nie tak prosto bylo wyjechac, nie kazdemu dawali paszport.

aron

Data: 2009-08-24 21:23:58
Autor: boukun
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:17e91a41-7eb6-4afc-a1ec-2bed014ac2a8j21g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

A ten swoje, co cie teraz ta Bialorus? Tu mój dom, tu moje zycie. Kiedy nie dawali, to nie dawali, przyszedl by czas, to by dawali..., gdzyby nie stan wojenny, o wiele wczesniej...

boukun

Data: 2009-08-25 09:33:38
Autor: CYC
[...]

Won na Bialorus mozesz powiedzxiec swojej mamie i tacie bo tylko tam plodza takich jak Ty glupcow !.

cyc

Data: 2009-08-24 19:35:48
Autor: Anatol

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h6ufk8$i64$1news.onet.pl...

[...]

Jeżli to prawda to ludzie powinni krócej żyć a jest odwrotnie. W latach 1970-89 średnia długosć życia stała w miejscu - teraz żyje się 5 lat dłużej (w związku z czym służba zdrowia, ZUS i KRUS obsługują o wiele więcej klientów niż w PRL). Takiego socjalizmu emerytalnego jak teraz w PRL nigdy nie było (zarówno jeżeli chodzi o siłe nabywczą pensji jak i czas wypłacania świadczeń).

Anatol

Data: 2009-08-24 19:56:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 19:35:48 +0200, Anatol napisał(a):

[...]

Tu raczej wpływ ma zmiana diety, mniej wieprzowiny i bimbru, a więcej
monopolki i bardziej urozmaiconej diety...
Ale faktem jest, że średnia skoczyła fenomenalnie.
Piotr

Data: 2009-08-24 20:16:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gryxkg2sn4b5.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

W głupego Piotrusia mózgu. Na każdej dzielnicy, w co drugiej bramie padają alkoholicy pijący nalewki za 5 zł. kogo dzisiaj stać na zdrowy bimber. Stale słyszy się, ty zmarło trzech, tu dwóch, tam pięciu w bramie, wszyscy koło 40-ki. Nie licząc padających na raka trzustki, marskość wątroby itp. Mniej wieprzowiny? Bo co, bo na kartki? Czy może dlatego, że wszystko szprycowane antybiotykami?

Data: 2009-08-24 11:41:33
Autor: Aron
On 24 Sie, 20:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

A za komuny to nikt nie pil? Litosci

aron

Data: 2009-08-24 20:23:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:16:50 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Zdarza ci się czytać ze zrozumieniem, wałkun? Jeżeli tak, to spróbuj
jeszcze raz przeczytać mój tekst i jakoś go przyswoić, zamiast przerabiać
na sieczkę jaką masz w głowie.
Piotr

Data: 2009-08-24 20:30:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3v5ywm46qka5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś robi sobie nadzieję, że ja będę z nim poważnie dyskutował o jego prymitywnych pyskówkach...

boukun

Data: 2009-08-24 20:38:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 20:30:16 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś robi sobie nadzieję, że ja będę z nim poważnie dyskutował o jego prymitywnych pyskówkach...

Wyrażałem takową nadzieję?
To nie jest możliwe.
Piotr

Data: 2009-08-24 19:59:35
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6uj1h$e7e$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Jest dupa Jasiu. Już kiedyś pisałem, że ludzie dzisiaj umierają w wieku 42, 46, 48, 52 lat nagminnjie. Chciałem nawet swego czasu zrobić zdjęcie klepsydr z naszego osiedlowego cmentarza. Żałuj, że się nie urodziłeś 200 lat później, bo byś pewnie żył 200 lat...

boukun

Data: 2009-08-24 20:21:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 Aug 2009 19:59:35 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hm, wisz hałsfrał, ludzie zawsze umierali w różnym wieku i ściana
świdnickiego cmentarza wiele w tej sprawie nie zmieni. Jednostkowe doświadczenia są ważne przy kuflu, w osiedlowym barze, gdzie
pewnie jesteś ministrem, ale zupełnie nieistotne w statystyce.
Piotr

Data: 2009-08-24 21:24:03
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1qx52z7wzc6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chcial cos mądrego powiedzieć, a wyszło jak zawsze, statystyczne gówno...

boukun

Data: 2009-08-25 09:31:29
Autor: CYC
[...]

Piotr odpowiedzial Ci na watoliwosci !!. Dieta jest zrodlem przedluzenia sie sredniej zycia . Szybko jednak musze dodac , ze ta polega najczesciej nie na swiadomym wyborze , tylko na koniecznosci bo o dziwo !!!, miesa dzisiaj je sie znacznie mniej  zaporowe ceny ) niz wtedy kiedy w PRL-u bylo na kartki !.
1KG dobrej poledwicy ( to takie mieso , ktore kiedys jadlo sie jesli juz nie na codzien to przynajmniej w niedziele ) kosztuje dzisiaj ok 89zl , co stanowi czesto 1/10 emerytury . Mozesz jesc oczywiscie parowki i smarowac na codzien smalcem od tego dlugo nie pozyjesz , ludzie przerzucili sie wiec na jarzyny bo nieco tansze niz wpsomniana wyzej poledwica !.Ot i cala prawda .

cyc

Data: 2009-08-25 18:38:45
Autor: Anatol

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h7042l$kvo$1news.onet.pl...

[...]

W odróżnieniu od PRL teraz jest płeny wybór możliwośc substytucji i dogodzenia wszelkim gustom. Jeżeli ktoś nie lubił tłuszczów i białka zwierzęcego to w PRL do wyboru pozstawały tylko kartofle, chleb, dżem i kapusta.

1KG dobrej poledwicy ( to takie mieso , ktore kiedys jadlo sie jesli juz nie na codzien to przynajmniej w niedziele ) kosztuje dzisiaj ok 89zl , co stanowi czesto 1/10 emerytury.

Można tez kupić schab bez kości i wielogodzinnuych kolejek po 24 PLN albo filety z kurczaka za czy szynkę bez kości po 14 PLN . Za 90 PLN wyjdzie 4-7 kg dobrej jakości białka - wynik poza zasięgiem dla przeciętnego emeryta w PRL (przydział miesięczny 2 kg).

Mozesz jesc oczywiscie parowki i smarowac na codzien smalcem od tego dlugo nie pozyjesz , ludzie przerzucili sie wiec na jarzyny bo nieco tansze niz wpsomniana wyzej poledwica !.Ot i cala prawda .

Sugerujesz, ze ludzie umierali w PRL zbyt wcześnie bo jedli za dużo dobrej polędwicy ?

Anatol

Data: 2009-08-26 09:33:19
Autor: CYC

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h7142e$t16$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Srednia zycia zwiekszyla sie nie tylko w Polsce lecz na calym swiecie . To skutek glownie swiadomego zdrowego trybu zycia , zdrowej diety( mniej miesa wiecej jarzyn )  i postepu w medycynie , glownie , dzieki technicznym mozliwosciom w diagnostyce i farmakologii .

cyc

Data: 2009-08-26 18:40:00
Autor: Anatol

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h72oi4$3ro$1news.onet.pl...

Sugerujesz, ze ludzie umierali w PRL zbyt wcześnie bo jedli za dużo dobrej polędwicy ?

Srednia zycia zwiekszyla sie nie tylko w Polsce lecz na calym swiecie .

Taki trend był na swiecie takze w latach 70-tych i 80-tych :

http://iussp2009.princeton.edu/download.aspx?submissionId=90773

Porównanie Polski do Europy w latach 80-tych :

http://maps.grida.no/go/graphic/trends_in_life_expectancy_in_europe_1980_and_1990

To skutek glownie swiadomego zdrowego trybu zycia , zdrowej diety( mniej miesa wiecej jarzyn )

Czyli gdyby w PRL ludzie jedli więcej kartofli i kiszonej kapusty zamiast polędwicy to żyliby znacznie dłużej ?

 i postepu w medycynie , glownie , dzieki technicznym mozliwosciom w diagnostyce i farmakologii .

Czyżby w latach 1970-89 nie było na świecie postępu w farmakologii i diagnostyce ?

Anatol

Data: 2009-08-25 19:50:57
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:31:29 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Polędwicę jadłeś cycu na codzień, a w biedzie co niedzielę? I pewnie
jeszcze tatusiowi ją do domu przywozili?
Kurr... to ja się nie dziwię, że ci tak za tą komuną tęskno.
Piotr

Data: 2009-08-26 09:35:24
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:zo77f54untk2$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja zwykle , usilujesz w prostacki sposob splycic temat i nieumiejetnie zakpic z prawdy .

cyc

Data: 2009-08-26 09:46:06
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:35:24 +0200, CYC napisał(a):

Ja zwykle , usilujesz w prostacki sposob splycic temat i nieumiejetnie zakpic z prawdy .

Z jakiej prawdy? Twojej? Kogo wtedy było stać na poledwicę i w których
sklepach można było ją kupić? Żeby dostać lepszy kawałek, co nie
oznacza poledwicę, czy schab, to trzeba było być max trzecim w kolejce
o 4 rano.
Piotr

Data: 2009-08-26 15:34:14
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:j3eqt8ndu5c5.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Owszem byl w PRL-u taki okres , ze bez stania w kolejce nie dostales miesa ale klamiesz mowiac , ze nie stac bylo ludzi na zakup miesa w tym poledwicy .. To dzisiaj  emeryta i nie tylko jego , nie stac na kupno miesa po 80zl/kg ..
Klamstwem , rownym oswiecimskiemu jest to , ze w PRL-u ktos chodzil glodny, co dzisiaj zdarza sie stosunkowo czesto .
Taki stan byl nie do pomyslenia tak samo jak bezrobocie , bezdomnosc , czy brak dostepu do lekarza , dentysty , czy adwokata i tylko prymitywny poriopagandzista bedzie dzis mowil , ze bylo naczej .

cyc

Data: 2009-08-26 19:17:17
Autor: Anatol

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h73dmq$825$1news.onet.pl...

[...]

Taki okres trwał 15 lat.

ale klamiesz mowiac , ze nie stac bylo ludzi na zakup miesa w tym poledwicy

Nie wiem ile kosztował polędwica, ale już gorsze mięso było bardzo drogie.

http://c355.w.interia.pl/R_1981_str174.jpg
w 1975 gdy na półkach jeszcze coś bywało w sposób w miarę dostępny średnia emerytura i renta wynosiła 1545 zł

http://c355.w.interia.pl/R_1981_str456-457.jpg
dotowany chleb 0,8 kg = 4 zł
dotowane bułki 50g =  0,60 zł
1 kg cytryn gat II (Kuba ?) = 30 zł
1 kg schabu = 56 zł
1 kg kurczaka = 50 zł

http://c355.w.interia.pl/R_1981_str458-459.jpg
1 kg cukru = 10,50
1 jajo kurze =  2,80
czelolada mleczna 100g = 19 zł
kawa 100g = 40 zł
woda mineralna 0,33l = 1,50 zł
Coca-cola 0,25 l = 5zł
piwo 0,33l = 7,50 zł
wódka czysta 0,5 l = 82 zł

http://c355.w.interia.pl/R_1981_str464-465.jpg
kurs samochodowy kat. B = 3130 zl
całodzienne wyżywienie  na wycieczce = 100 zł
list zamiejscowy = 1,50 zł
CO 1 m2 = 2,40 zł
czynsz 1m2 = 3,00 zł
energia elktryczna 1kwh = 0,90 zł

. To dzisiaj  emeryta i nie tylko jego , nie stac na kupno miesa po 80zl/kg

Po co ma kupować za 80 zł jeżeli są pełnowartościowe łatwo dostępne zamienniki np. schab bez kości po 20-24 zł albo filety z kurczak czy indyka po 15 zł za 1 kg ?

Anatol

Data: 2009-08-24 17:08:16
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Błazenada, w którą żaden myślący człowiek nie wierzy. Na krechę to się żyje dzisiaj...

boukun

moze Ty zyjesz na kreche. ja swoje dlugi splacam.

Data: 2009-08-24 18:00:23
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6uad1$t26$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

Błazenada, w którą żaden myślący człowiek nie wierzy. Na krechę to się żyje dzisiaj...

boukun

moze Ty zyjesz na kreche. ja swoje dlugi splacam.

A Polska jest tam, gdzie Zimbabwe...

boukun

Data: 2009-08-24 18:08:40
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

A Polska jest tam, gdzie Zimbabwe...

boukun
Zimbabwe jak sadze lezy w Afryce i notuje najwieksza na swiecie inflacje. czy mowimy o tym samym?

Data: 2009-08-24 18:35:51
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6udua$11s$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

A Polska jest tam, gdzie Zimbabwe...

boukun
Zimbabwe jak sadze lezy w Afryce i notuje najwieksza na swiecie inflacje. czy mowimy o tym samym?

Niech będzie Bangladesz

Polskie drogi nie najlepiej wyglądają też w zestawieniu ze 178 państwami świata,
które należą do tej organizacji. Wśród nich zajmujemy dopiero 85. pozycję. Za
nami są jedynie nasi wschodni sąsiedzi i kraje Trzeciego Świata. Lepiej jest
nawet w Argentynie, Bangladeszu, a także na Bahamach, Fidżi i Jamajce. "Jeśli
nic się nie zmieni, do 2030 roku wypadki drogowe staną się jedną z głównych
przyczyn zgonów Polaków" - ostrzega Paulina Miśkiewicz z WHO.

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/346407,polskie_drogi_gorsze_niz_w_bangladeszu.html

Data: 2009-08-24 18:39:07
Autor: marek czaplicki
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski
boukun pisze:

Niech będzie Bangladesz
Bangladesz lezy w Azji. Polska w Europie. niedobrze z Toba skoro nie potrafisz sie zdecydowac gdzie lezy Polska.

Data: 2009-08-24 18:32:31
Autor: CYC

boukun pisze:

[...]

..........czyli cos jak Ameryka , ktorej dlugi sa wieksze niz suma dlugow reszty swiata !.

cyc

Data: 2009-08-24 18:30:09
Autor: CYC
[...]

Napisz koniecznie Aron jeszcze , ze nawet internetu wtedy  nie bylo tak samo jak telewizora plazmowego 42 cale i komorek .
Bez tego obraz wrednej komuny nie bedzie pelny ..........no i ta walka z wiara bo przeciez pod grozba kryminalu conajmniej , nie mozna bylo chodzic do kosciola i dawac na tace !.
Straszne czasy !!

cyc

Data: 2009-08-24 11:49:16
Autor: Aron
On 24 Sie, 18:30, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

Napisz koniecznie Aron jeszcze , ze nawet internetu wtedy  nie bylo tak samo
jak telewizora plazmowego 42 cale i komorek .

Gdyby Polska dzis byla biedna, to by nikogo nie bylo stac na komorke i
telewizor 42calowy, tylko 90% kasy szloby na zarcie.

[...]

Jak tak kochasz komune to po co tu siedzisz? Jedz do Fidela,
Lukaszenki, Putina czy gdzie tam wola.

aron

Data: 2009-08-24 21:23:07
Autor: boukun
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:b21e6c88-a4a8-4214-8f73-4d93b144dc81c14g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A ile ten szmelc kosztuje? I to jeszcze nie rzagdko te LCDki brane na kredyt... Dzis to juz jest standard, tak musi byc...

boukun

Data: 2009-08-24 12:36:48
Autor: Aron
On 24 Sie, 21:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A ile ten szmelc kosztuje? I to jeszcze nie rzagdko te LCDki brane na kredyt...
Dzis to juz jest standard, tak musi byc...

Gdyby ludzie byli naprawde biedni to by zastanawiali sie jak kupic
chleb a nie DVD i LCD

aron

Data: 2009-08-24 22:11:27
Autor: boukun
20 lat zlodziejstwa i grabiezy Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:482dd371-d951-445e-ace8-cae9d2aa8fbcr38g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

U mnie po osiedlu chodza zlomiarze i dostali ode mnie monitor kineskopowy za darmo, od sasiada drukarke, a inni tylko zlom zbieraja i puszki alu... Szwagier kupil Forda Mondeo na kredyt, za 7 tys. zl., 1999 rocznik TDDE, pracuje u kamieniarza, teraz go musi sprzedac, bo zajechal sie kredytami, a mial go niecalu miesiac. Dalem mu ostatnio 500 euro na dwa miesiace, dopóki nie sprzeda tego auta...

boukun

Data: 2009-08-24 21:04:25
Autor: Aron
On 24 Sie, 22:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

a ty skad masz 200 euro? Pewnie jestes Zydem.

aron

Data: 2009-08-25 09:41:35
Autor: CYC
[...]

Nie widzisz tego , ze jestes gorszy niz komunisci ? Wyganiasz wszystkich z Polski dlatego bo nie pasuja Ci do Twojej koncepcji "Polski bogatej , najedzonej i szczesliwej " .
Zwroc jednak uwage na to , ze nie wszyscy w Polsce sa tacy szczesliwi jak Ty , ba , powiem wiecej , wiekszosc w niej cierpi z powodu klopotow finansowych .. Dzisiaj tylko 10-15 % spoleczenstwa zyje " godnie " - to takie modn slowo , glownie wsrod lekarzy , adwokatow i duzego biznesu , reszta to wyrobnicy cierpiacy jak nie biede to najwyzej siermiezna przecietnosc podobna tej w jakiej zyli ludzie w PRL-u .

cyc

Data: 2009-08-24 20:23:50
Autor: Anatol

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h6uf8l$h4o$1news.onet.pl...

[...]

Były powszechnie dostępe TV color, linie telfoniczne w ruchu automatycznym, faksy, ówczesne odpowiedniki internetu tj. http://en.wikipedia.org/wiki/Minitel, http://en.wikipedia.org/wiki/Bildschirmtext , http://en.wikipedia.org/wiki/AOL

Już w 1983 nabijali się usenecie z polskich kartek na buty i 25-letnich kolejek po mieszkanie :

http://groups.google.pl/group/net.jokes/msg/b8a9724e7c388292?dmode=source&hl=pl

Bez tego obraz wrednej komuny nie bedzie pelny ..........no i ta walka z wiara bo przeciez pod grozba kryminalu conajmniej , nie mozna bylo chodzic do kosciola i dawac na tace !.
Straszne czasy !!

Oprócz dóbr luksusowych brakowalo żyletek, pasty do zębów, mydła, kosmetyków, papieru toaletowego, waty (używanej jako podpasek), proszku do prania, piwa, kawy, sznurka do snopowiązałek, wody mineralnej w upały, ciepła w zimie - czyżby to wszytsko wynaleziono po 1989 ?

Anatol

Data: 2009-08-24 20:51:45
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6ulri$i10$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Czyli dokładnie po stanie wojennym i w okresie największej stagnacji Polski, okresie przygotowywania i urabiania Polaków na zmiany, na przyzwolenie na omasowe ich okradzenie.. Tego wcale nie musiało być, gdyby nie stan wojenny...

boukun

Data: 2009-08-24 22:46:17
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6unmr$ktv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przy założeniu nieprzerwanych rzadów PZPR, stan wojenny był konsekwencją głębokiego załamania gospodarki i masowych protestów pod koniec kadencji Gierka.

Anatol

Data: 2009-08-24 23:00:00
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6ut0n$j36$1news.interia.pl...

[...]

A to już jest absurd, jakiego jescze nigdy od nikogo nie słyszałem. Co to za fantasmagoria z tym założeniem nieprzerwanych rządów PZPR? Mosowe protesty były z inspiracji świetowego żydostwa i w kraju kierowane przez frakcję byłych aparatczyków wiadowego mpochodzenia i KORników, byłych komondosów marca 1968 roku i nie ma to nic wspólnego ze stanem wojennym. Ten był już po tym, jak wspomnianym liberałom z PZPR, Mazowieckiemu, Geremkowi i KORnikom, Kuroń, Modzelewski, Michnik, Macierewicz, Borusewicz, Solidarnośc wyrwała się spod kontroli i stała się nieoczekiwaniem masowym ruchem wolnych Polaków, buntem społecznym na niespotykaną dotąd skalę, który skutecznie rozwalał niekontrolowanie system.

boukun

Data: 2009-08-25 18:44:14
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6uv7b$9k5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

O ile mi wiadomo Gierek nie dopuszczał możliwości dobrowlnego oddania władzy opozycji poza PZPR, a więc pozostawały jedynie rozwiązania siłowe.

http://www.youtube.com/watch?v=fwxwwytv2wc

Anatol

Data: 2009-08-25 20:54:51
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h714cp$tcn$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Biedny Gierek nie wiedział, że za jego plecami libertyni w PZPR wiadomej nacji spiskują z KORnikami, żeby wiadoma nacja dorwała się do niepodzielnej władzy nad Polakami. I stało się, na plecach polskich robotników zdobyli niepodzielnmną władzę i nie za Gierka, tylko po wprowadzeniu stanu wojennego przez Jaruzelskiego z inspiracji Geremka, Raka-Rakowskiego i Cioska...

boukun

Data: 2009-08-25 08:30:54
Autor: Panslavista
On Mon, 24 Aug 2009 22:46:17 +0200, Anatol wrote:

Przy założeniu nieprzerwanych rzadów PZPR, stan wojenny był konsekwencją głębokiego załamania gospodarki i masowych protestów pod koniec kadencji Gierka.

Anatol

DUPA CHOUPA  - jak mĂłwią wieśniacy w Beskidzie Niskim.
Rządy PZPR przez cały okres przypominały węża zjadającego swój
ogon. I w końcu doszedł do głowy.
A rabunek trwa i trwa, aż do ostatniego liścia i igły na drzewach i
grudki ziemi w ręku polskiego chłopa.

Data: 2009-08-24 07:48:51
Autor: Aron
On 24 Sie, 15:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

[...]

I apartamentowcow.

Warto przypomnieć, że w przeciągu innych 20 lat, w latach 1961-1981  w Polsce
powstawały całem miasta, dzielnice, aglomeracje i sieci dróg krajowych i o wiele
słabszą jak dziś technologią ...

No ale przeciez to bylo na kredyt

aron

Data: 2009-08-24 17:03:14
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ea3d67d-e87c-41f3-af01-437c351dc359h21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Chyba dla Michników...

[...]

Na sredyt palancie, tylko w pierwszych latach złodziejstwa i rozkradania Polski, rozpoczętego od 1989 roku, sprzedając jeśli nawet po o wiele zaniżonej cenie kilka zakładów pracy, kredyt zaciągnięty prze Gierka kilkakrotnie się spłacił. Na kredyt to żyjemy teraz, a przede wszystkim miliony Polaków, którym się na każdej rogatce każdego miasta wciska ulotki z AIG itp.

boukun

aron

Data: 2009-08-24 08:19:30
Autor: Aron
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
On 24 Sie, 17:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Chyba dla Michników...

To mamy tych kilka milionow Michnikow w Polsce, niezle

[...]

A Kuba nie sprzedala swoich zakladow pracy i jak tam teraz jest?

Na kredyt to żyjemy teraz, a przede wszystkim miliony Polaków, którym się na
każdej rogatce każdego miasta wciska ulotki z AIG itp.

W stosunku do zarobkow jest to mniejsze zadluzenie niz za Gierka

aron

Data: 2009-08-24 17:24:01
Autor: games
20 lat złodziejstwa i grabieży Pols ki
A wiesz jak tam jest ? byles tam ?

Ostatnio w telewizorni chyba nawet planete amerykanski dokument o weteranach wojenych z USA ktorych nie stac na lekarstwa a jesli juz to lekarze przepisuja im bardzo drogie.  Pojechali na Kube przebadano ich za darmo i przepisali odpowiedniki tych super drogich specyfikow ale duzo tansze.

Data: 2009-08-24 18:16:19
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7b1e8e74-d6de-4f1c-8240-96e5866e4b28j21g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
Co ma Kuba do Polski9 z 1981 roku? Każde państwo żyje na swój kredyt i ma każde państwo inaczej poukładane w systemie.
-- -- -- -- -- -- --

[...]

Dupa Jasiu, będzie wiosna, będzie trawka lepiej rosła...

boukun

Data: 2009-08-24 19:11:58
Autor: CYC
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski

W stosunku do zarobkow jest to mniejsze zadluzenie niz za Gierka

aron

Spustoszenie jakie zrobila w Twoim mozgu propaganda jest wyjatkowe !!
Przyjmij do wiadomosci , ze nawet najzacieklejsi opozycjonisci uznawali PRL za panstwo nadopiekuncze co w konsekwencji poskutkowalo jego bankructwem .
Tego co oferowal PRL swoim obywatelom nie doczekasz juz nigdy i nie byly to tylko solidne darmowe i prawdziwe studia , czy  akademiki, rownie darmowe mieszkania za ktore dzisiaj musisz placic zaciagnietym kredytem , 1/3 tego co wypracujesz przez cale swoje zycie , ale rowniez darmowa SZ , lekarstwa za symboliczna zlotowke , darmowe kolonie dla dzieci a przypomne , ze wtedy jezdzily na nie wszystkie , nie to co dzisiaj , bezplatni dentysci i wiele innych nieosiagalnych dzisiaj niezaprzeczalnych dobrodziejstw .
Zapytasz pewnie to dlaczego , skoro bylo tak dobrze , narod sie wladzy sprzeniewierzyl? .
Powiem tak . Po pierwsze ,  jest nadzieja na to , ze bedzie kiedys lepiej , choc obserwujac to co dzisiaj dzieje sie w swiecie w tym na tzw. zachodzie zmierzajacym wprost do glebokiej komuny , mozna miec watpliwosci , po drugie opozycja , jak wszedzie na swiecie , zbyt mocno chciala zaspokoic swoje niebotyczne ambicje i sobie porzadzic , czego skutki widac dzisiaj golym okiem , szczegolnie wtedy, jak oglada sie zbierajacych jedzenie po smietnikach , nie dla krolikow ale dla siebie , ludzi ! , tych ludzi , ktorzy dali sie omamic przeznienasyconych gieremkow , borusowiczow i kilku tuzinom innych nadambitnych , dzisiaj z swinska zaschlannoscia zracych z napelnionego zloba ,  rzadcow .
Powiesz , ze policja bila palami na ulicach . Ano bila i to solidnie , powiem nawet , ze zdarzalo sie niewinnym dostac po lbie ale za to porzadek byl i nikt , nawet poznym wieczorem w miescie nie bal sie wyjsc na ulice !.
Powiesz , ze przesladowano opozycje . To rowniez prawda ale robi to caly swiat w tym Twoja ukochana Ameryka , ktora nie ma skrupulow w walce z "terrorystami " a ofiary tej walki liczy sie juz w milionach !
Powiesz , ze inwigilowano ludzi , stosowano podsluchy , kontrolowano korespondencje itd. i to jest prawda ale czy tego dzisiaj sie nie robi ? , robi sie to na calym swiecie w tym u nas w demokratycznej juz Polsce !
Czy to wszystko znaczy , ze PRL byl cool ? . Nie ! , nie byl cool , byl systemem skompromitowanym pod kazdym wzgledem i nalezalo go zmienic tak , jak zmieniano dotad w historii ludzkosci juz dziesiatki systemow spolecznych ale nie znaczy to , ze nalezy zaklamywac historie i czasy w ktorych zylo dziesiatki milionow zyjacych dotad ludzi !.

cyc

Data: 2009-08-24 11:45:42
Autor: Aron
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
Cycu co ty tu bredzisz o studiowaniu. Za komuny w miastach ponizej 100
tys. mieszkancow praktycznie nie bylo wyzszych uczelni. Zreszta
studiowalo wtedy o wiele mniej osob niz dzis.

Juz nie wspomne o komunikacji. Za komuny jak chciales jechac z
Parczewa do Lublina to musiales jechac na stojaco, bo zwykle autobus z
Miedzyrzeca czy Bialej przyjezdzal juz nabity po dach, a jak chciales
jechac bezposrednim parczewskim to wiozl cie 2 godziny do Lublina po
dziurach typu Sosnowica. Dzis masz prywatne busy z klimatyzacja jadace
prosta droga, rezerwacja miejsc przez telefon itp. Oczywiscie ludzie
narzekaja, ze 7 zl za 60 km to drogo.

Juz nie wspomne np. o cenzurowaniu Sienkiewicza.

aron

Data: 2009-08-25 09:24:12
Autor: CYC
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e9d0d847-21ca-4c77-902a-eac57e4f3e2dr42g2000yqj.googlegroups.com...
Cycu co ty tu bredzisz o studiowaniu. Za komuny w miastach ponizej 100
tys. mieszkancow praktycznie nie bylo wyzszych uczelni. Zreszta
studiowalo wtedy o wiele mniej osob niz dzis.

Ja pisze o rzeczywistych sudiach na prawdziwych wyzszych uczelniach a nie o tych co powstaja dzisiaj jak grzyby po deszczu , ktore za pieniade oferuja dyplomy licencjaa a nawet magistra , ktorego fachowosc rowna jest tej jaska kiedys reprezentowali absolwenci zasadniczych szkol zawodowych ......ze wspomne tylko o rydzykowej tzw. wyzszej uczelni .

[...]

Dzisiaj w wiekszosci przypadkow trzeba jedzic rowerem lub isc na piechote bo wiekszosc tzw. nierentownych liniii autobusowych , tramwajowych czy pociagow zlikwidowano . Szczatkowe ilosci srodkow transportu za cene iscie zbojnicka oferuja komfort prownywalny z tym z jakim bedziesz mial do czynienia w bydlecych wagonach zapelnionych umeczonymi krowami . Taki sam smrod , scisk i wygoda !.
Widze napatrzyles sie propagandowek w iscie PRL-owskim stylu , ktore pokazuja pojedyncze sztuki komfortowych pojazdow sluzacych do przewozu ludzi z sugestia , ze to powszechnosc .

Dzis masz prywatne busy z klimatyzacja jadace
prosta droga, rezerwacja miejsc przez telefon itp. Oczywiscie ludzie
narzekaja, ze 7 zl za 60 km to drogo.

Powiedz to tym , ktorzy zostali odcieci od swiata bo zlikwidowano im jedyne rodki komunikacji we wsi a sa ich miliony !

Data: 2009-08-24 19:25:31
Autor: games
20 lat złodziejstwa i grabieży Pols ki
Zajebiscie opiekuncze , jak pamietam zawsze zeby miec dobrze zrobione zeby musialem isc do spoldzielni i placic gruba kasiore. Dentysta szkolny mial takiego strita w oczach ze chodzil do niego tylko ten kto mial super bol zeba. Plomby wypadaly po 2-3 latach .  W tym czasie w szkoplandii wstawilem sobie na koszt niemieckiego podatnika extra plomby swiatloutwardzalne z super znieczuleniem ktorego nawet dzis u nas nie ma. O szpitalach nie wspomne bo 20 lat temu pielegniarka przychodzila z menu zebym mogl wygrac jadlospis jaki lubie na nastepony tydzien. o TV i telefonie nie wspomne bo to standard w kazdym niemieckim szpitalu .

Mozna powiedziec ze byla to taka siermierzna podroba panstwa opiekunczego.

Data: 2009-08-24 19:47:17
Autor: boukun

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4a92cd0d$1news.home.net.pl...
[...]

Chyba z amalgamu, inaczej mówiąc Quecksilber (rtęci), fakt, że mam je do dzisiaj w gębie..., ale wówczas i w RFN był socjalizm!!!

boukun

Data: 2009-08-24 18:29:53
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6u5me$9tj$1atlantis.news.neostrada.pl...

Warto przypomnieć, że w przeciągu innych 20 lat, w latach 1961-1981  w Polsce powstawały całem miasta, dzielnice, aglomeracje i sieci dróg krajowych
i o wiele słabszą jak dziś technologią ...

Ostatnie 20-lecie nie wystartowało w czasach pędzącej gospodarki z kilkuprocentową inflacją, pełnymi półkami, doinwestowanym przemysłem i 5% PKB długu zagranicznego jakie pozostawił po sobie Gomułka, a i nawet z całym garbem PRL, wzrost gospodarczy był w latach 1990-2008 2 x większy niż w latach 1970-89 i to przy wielokrotnie mniejszym udziale nie konsumowalnego przemysłu strategiczno-zbrojeniowego.

Anatol

Data: 2009-08-24 18:45:09
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6uf5u$94t$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Sranie w banie, za Żyda Mazowieckiego kradło się najwięcej, bo najwięcej było do ukradzenia, dlatego w początkach ostatniego 20 lecia był największy ruch w interesie, najwięcej hurtowni powstawało itp. Pełne półki były tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem były lata stagnacji i to co teraz, czyli złodziejstwo, złodziejstwo i masowe upadlanie i okradanie zniewolonych doszczętnie Polaków.

boukun

Data: 2009-08-24 19:42:23
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6ugo7$lp7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chyba tylko octu.

Pełne półki były max. do 1975 a potem dopiero od końca 1989. W 1976 wprowadzono kartki na cukier oraz komercyjną sprzedaż mięsa (2 razy drozej a i tak były kolejki tyle że max. 2-3 godziny), a od 1981 kartki na pozostałe artykuły.

Anatol

Data: 2009-08-24 20:05:16
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6ujdr$epe$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Wiesz tyle, co zjesz. Było tylko półtora roku w Polsce względnej wolności, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem wszystko zaczęło znikać z półek, jak z inspiracji Geremka Jaruzelski wprowadził stan wojenny, żeby Polskę przygotować na wielki przekręt w 1989 roku. W 1989 roku sprzedawano w hurtowniach jak dzisiaj, śmieci z zachodu, odpadki. Ja budowałem dom przywożąc sobie okna, żaluzję, piec Wiessmanna, wkład kominkowy Supra, dachówkę Brass, sanitariaty hansy, Ceramag z RFN najwyższej jakości. Tu zawsze był śmietnik Europy i całego świata. Ja nawet dzisiaj wolę kupić w niemieckim Media Markt sprzęt jak w bublowatym polskim, tak samo z Lidlem, Tesco i innymi blaszanymi łagrami pracy.

boukun

Data: 2009-08-25 07:27:00
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
Boukun a czy ktos ci broni kupowac ta ceramike w Niemczech i sprzedawac w POlsce? Zydzi?

aron

Data: 2009-08-25 12:16:45
Autor: boukun

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h703o4$57$1inews.gazeta.pl...
Boukun a czy ktos ci broni kupowac ta ceramike w Niemczech i sprzedawac w
POlsce? Zydzi?

aron

Tą ceramikę, to tu nikt nie kupi. Bogatych ludzi w Polsce można liczyć na palcach, nie karkuluje się... Jednostkowo, ci ludzie zaopatrują się też w Niemczech, większość kupuje natomiast zachodni szmelc i to, na kredyt... Jesteśmy śmietnikiem Europy, jak mówią Amerykanie od lat, Stupid Pole...

boukun

Autor: jid, amal; Źródło: TVP, PAP
10:07
[...]

tak  prawie 1.750 bilniona DŁUGU......................

--

20 lat złodziejstwa i grabieży Polski