20 lat złodziejstwa i grabieży Polski

Data: 2009-08-24 18:29:53
Autor: Anatol
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6u5me$9tj$1atlantis.news.neostrada.pl...

Warto przypomnieć, że w przeciągu innych 20 lat, w latach 1961-1981  w Polsce powstawały całem miasta, dzielnice, aglomeracje i sieci dróg krajowych
i o wiele słabszą jak dziś technologią ...

Ostatnie 20-lecie nie wystartowało w czasach pędzącej gospodarki z kilkuprocentową inflacją, pełnymi półkami, doinwestowanym przemysłem i 5% PKB długu zagranicznego jakie pozostawił po sobie Gomułka, a i nawet z całym garbem PRL, wzrost gospodarczy był w latach 1990-2008 2 x większy niż w latach 1970-89 i to przy wielokrotnie mniejszym udziale nie konsumowalnego przemysłu strategiczno-zbrojeniowego.

Anatol

Data: 2009-08-24 18:45:09
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6uf5u$94t$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Sranie w banie, za Żyda Mazowieckiego kradło się najwięcej, bo najwięcej było do ukradzenia, dlatego w początkach ostatniego 20 lecia był największy ruch w interesie, najwięcej hurtowni powstawało itp. Pełne półki były tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem były lata stagnacji i to co teraz, czyli złodziejstwo, złodziejstwo i masowe upadlanie i okradanie zniewolonych doszczętnie Polaków.

boukun

Data: 2009-08-24 19:42:23
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6ugo7$lp7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chyba tylko octu.

Pełne półki były max. do 1975 a potem dopiero od końca 1989. W 1976 wprowadzono kartki na cukier oraz komercyjną sprzedaż mięsa (2 razy drozej a i tak były kolejki tyle że max. 2-3 godziny), a od 1981 kartki na pozostałe artykuły.

Anatol

Data: 2009-08-24 20:05:16
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h6ujdr$epe$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Wiesz tyle, co zjesz. Było tylko półtora roku w Polsce względnej wolności, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem wszystko zaczęło znikać z półek, jak z inspiracji Geremka Jaruzelski wprowadził stan wojenny, żeby Polskę przygotować na wielki przekręt w 1989 roku. W 1989 roku sprzedawano w hurtowniach jak dzisiaj, śmieci z zachodu, odpadki. Ja budowałem dom przywożąc sobie okna, żaluzję, piec Wiessmanna, wkład kominkowy Supra, dachówkę Brass, sanitariaty hansy, Ceramag z RFN najwyższej jakości. Tu zawsze był śmietnik Europy i całego świata. Ja nawet dzisiaj wolę kupić w niemieckim Media Markt sprzęt jak w bublowatym polskim, tak samo z Lidlem, Tesco i innymi blaszanymi łagrami pracy.

boukun

Data: 2009-08-25 07:27:00
Autor: Arkadiusz Oleszczuk
20 lat złodziejstwa i grabieży Polski
Boukun a czy ktos ci broni kupowac ta ceramike w Niemczech i sprzedawac w POlsce? Zydzi?

aron

Data: 2009-08-25 12:16:45
Autor: boukun

Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <aron2004@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h703o4$57$1inews.gazeta.pl...
Boukun a czy ktos ci broni kupowac ta ceramike w Niemczech i sprzedawac w
POlsce? Zydzi?

aron

Tą ceramikę, to tu nikt nie kupi. Bogatych ludzi w Polsce można liczyć na palcach, nie karkuluje się... Jednostkowo, ci ludzie zaopatrują się też w Niemczech, większość kupuje natomiast zachodni szmelc i to, na kredyt... Jesteśmy śmietnikiem Europy, jak mówią Amerykanie od lat, Stupid Pole...

boukun

20 lat złodziejstwa i grabieży Polski