20-letnia ford fiesta

Data: 2016-05-12 07:23:15
Autor: Pszemol
20-letnia ford fiesta
Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
Tysiaka? Może dwa?

Data: 2016-05-12 15:29:02
Autor: abn140
20-letnia ford fiesta

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:nh1sgs$dc6$1dont-email.me...
Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
Tysiaka? Może dwa?
dwa to jak sa oplaty tzw. dlugie /cokolwiek to znaczy, tym sie chwala komisiarze/
i faktycznie jest mniej wiecej ok.
z ciekawosci - najdrozsza na olx to aktualnie 4500, automat :-)

Data: 2016-05-12 16:12:15
Autor: J.F.
20-letnia ford fiesta
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nh1sgs$dc6$1@dont-email.me...
Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.

Co znaczy 1/2 ? Jeden niesprawny ?

Tysiaka? Może dwa?

Gdzies tyle.
Zlomiarz podejrzewam ze dalby 500 i nie patrzyl na stan :-)

Klime ma ? Sprawna ? Bo bez klimy ... nie dam tysiaka.

J.

Data: 2016-05-12 10:04:20
Autor: Pszemol
20-letnia ford fiesta
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Znaczy, że jeszcze tak na oko 50% klockow zostalo.

Tysiaka? Może dwa?

Gdzies tyle.
Zlomiarz podejrzewam ze dalby 500 i nie patrzyl na stan :-)

:-)
acha, czyli poruszamy sie w takim rejonie cen :-)

Klime ma ? Sprawna ? Bo bez klimy ... nie dam tysiaka.

Ty nie dasz, ja pewnie też dołożyłbym, ale młodzieniec po maturze nie poci
sie chyba az tak w lecie albo nie ceni sobie az tak komfortu jak my aby z
uciułanych oszczedności kase na klime marnowac w swym pierszym toczydełku
do bujacia sie z kolegami po Krakowie :-) Pewnie woli na benzyne fundusze
zostawic...

Swoją drogą *sprawna* i nieśmierdząca klima w 20-letnim aucie "z historią"
to byłby chyba biały kruk :-)

Data: 2016-05-12 17:18:49
Autor: Lewis
20-letnia ford fiesta
W dniu 2016-05-12 o 17:04, Pszemol pisze:

[...]

Zdziwiłbyś się czym teraz maturzyści się poruszają. Na taką fiestę niejeden spojrzeć by nie chciał...

A na poważnie, myślę że 800-1200 to taki rozsądny pułap który jest do uzyskania.

Lewis

Data: 2016-05-12 18:14:55
Autor: Pszemol
20-letnia ford fiesta
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:nh26sr$665$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wcale bym się nie zdziwił - różnie rodziny dzieci wychowują.
Jak tatuś/mamusia sypnie kasą to potem młodzień jeździ...
A niektórzy w tym wieku pewnie już pokończyli zawodówki
i zarabiają niezłe pieniądze, stać ich na lepsze kołka niż maturzystów.

A na poważnie, myślę że 800-1200 to taki rozsądny pułap
który jest do uzyskania.

Brzmi całkiem w zasięgu ręki :-)

Data: 2016-05-12 18:20:13
Autor: Cavallino
20-letnia ford fiesta
W dniu 12.05.2016 o 17:04, Pszemol pisze:
[...]

Mylisz się, jest dokładnie odwrotnie, młodzi też mają mózg.
Sprawdzone na przykładzie 19 latka.
Wszystkiego nie musiało być, ale klima musiała.
Ale on z tych normalnych, auto miało być do jeżdżenia, a nie do szpanowania wśród blachar.

Data: 2016-05-12 18:12:04
Autor: Pszemol
20-letnia ford fiesta
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:nh2afj$ad9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zabrzmiało jakby klima była priorytetem numero uno...

Ten nastolatek wybiera się może na wycieczkę na Sycylię?

Czy może chłopak tęgi jest i poci się przy 20'C ?

Data: 2016-05-13 20:24:28
Autor: Cavallino
20-letnia ford fiesta
W dniu 13.05.2016 o 01:12, Pszemol pisze:
[...]

No bo jest.

Ten nastolatek wybiera się może na wycieczkę na Sycylię?

Ostatni rok u nas był bardzo podobny temperaturowo.

Czy może chłopak tęgi jest i poci się przy 20'C ?

Ma 75 kg przy 180 cm, więc zdecydowanie nie.

Data: 2016-05-14 12:58:05
Autor: Trybun
20-letnia ford fiesta
W dniu 2016-05-12 o 14:23, Pszemol pisze:
Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
Tysiaka? Może dwa?

Dwa, a może nawet więcej. Tysiaka to kosztuje wrak sprzedawany na złomowisko, na wagę.

Data: 2016-05-15 10:06:34
Autor: Lewis
20-letnia ford fiesta
W dniu 2016-05-14 o 12:58, Trybun pisze:
[...]

Pokaż mi takie złomowisko które załatwi wszelkie formalności i zapłaci 1000zł za budę ważącą <1t

Lewis

Data: 2016-05-15 12:30:52
Autor: Trybun
20-letnia ford fiesta
W dniu 2016-05-15 o 10:06, Lewis pisze:
[...]

Trzy lata temu sprzedałem Vectrę właśnie za taka sumę. Sami po nią przyjechali. Firma z Wrześni, adresu nie pamiętam. Jednak na pewno jest w necie, bo tam właśnie ja znalazłem.

Data: 2016-05-15 23:32:10
Autor: Tomasz Pyra
20-letnia ford fiesta
Dnia Sun, 15 May 2016 12:30:52 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

A dostałeś papier o wyrejestrowaniu, czy umowę KS?
Bo 1000zł to by był chyba reokrd Polski w cenie auta na złom ;)

Stacje demontażu to zazwyczaj max 500zł, a i to tylko jak auto kompletne.
1000zł to raczej jak auto nierozbite, albo nawet na chodzie i wtedy to na
eksport do Afryki idzie, a nie na złom.

Data: 2016-05-16 14:44:01
Autor: Trybun
20-letnia ford fiesta
W dniu 2016-05-15 o 23:32, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Dostałem papier, tablice rejestracyjne przewiercili, także unieważnili DR. Nie mieli nic przeciw temu abym wyciągnął i zatrzymał instalacje gazową. Butla (prawie nowa) poszła przez OLX za kolejne 250zł.

20-letnia ford fiesta