20% obywateli Izraela to Arabowie

Data: 2012-11-24 12:03:34
Autor: Grzegorz Z.
20% obywateli Izraela to Arabowie
Czy Izrael jest "państwem apartheidu" ? http://www.youtube.com/watch?v=rFyIe09nVNQ

Polskie napisy.

Data: 2012-11-24 03:18:29
Autor: Stachu Chebel
20% obywateli Izraela to Arabowie
On 24 Lis, 12:03, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Czy Izrael jest "pa stwem apartheidu" ?

http://www.youtube.com/watch?v=rFyIe09nVNQ

Polskie napisy.

Typowa propagandówa. Sranie w banie metodami jak za PRL'u. Też były
awanse społeczne, prywatny badylarski biznes i wuj wie co jeszcze. A w
praktyce powszechny zamordyzm.

Data: 2012-11-24 12:26:23
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 12:18, Stachu Chebel pisze:
[...]

Czyli uwazasz Izrael za taki PRL bis ?

Data: 2012-11-24 03:34:34
Autor: Stachu Chebel
On 24 Lis, 12:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Typowa propagandówa. Sranie w banie metodami jak za PRL'u. Też były
> awanse społeczne, prywatny badylarski biznes i wuj wie co jeszcze. A w
> praktyce powszechny zamordyzm.

Czyli uwazasz Izrael za taki PRL bis ?

Wniosek na miarę pisklaka.

Data: 2012-11-24 12:37:17
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 12:34, Stachu Chebel pisze:
[...]

Oj tam, zaden ze mnie pisior, ale pytam sie ciebie, bo to ciekawe, ze
taki zydek jak ty uwaza Izrael za zamordystyczny kraj :-)))

Data: 2012-11-24 04:38:11
Autor: jan kowalski
20% obywateli Izraela to Arabowie
A niech sobie zyja dlugo i szczesliwe. Tylko po co wpieprzaja sie z
budownictwem na teren autonomii.
A co by bylo jesli rosjanie wybudowali swoje osiedla w polsce i
sprowadzili 50mln rosjan?

Zaatakowali Egipt, Jordanie, Syrje i slusznie. Arabusy nim powiedza
cos publicznie to przemysla to.
Po tym jak Izrael zjechal Egipt w 67r., ci juz nie sa takimi
chojrakami. Juz nie paplaja bezmyslnie o totalnej
zagladzie Izraela.

Co do RPA to dzis mamy chyba sytuacje obrocona o 180st. to czarni
jebia bialych:)  I jakos jest cicho:)

Data: 2012-11-24 13:53:02
Autor: u2
W dniu 2012-11-24 13:38, jan kowalski pisze:
[...]

Do mnie pijesz ?

A kto do RPA przyszedl i skolonizowal ? Bialasy czy czarnuchy ?

20% obywateli Izraela to Arabowie