20 rocznica pierwszego żydowskiego rządu w RP

Data: 2009-09-11 00:39:30
Autor: Antenka
20 rocznica pierwszego żydowskiego rządu w RP
Przypatrzecie się uważnie tym gębom, które zasiadły w ławkach
sejmowych.
Gdzie przechodzi pozioma linia łącząca nos i te olbrzymie
"klapiaki" (?), te kaprawe przebiegłe oczęta, te haczykowato
zakończone kluki..
Celebrują swoje "zwycięstwo" - mendy społeczne! Polacy obudźcie się!!!

Antenka

Data: 2009-09-11 00:45:40
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 09:39, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

"Wózek" wypowiada się o swoich osiągnięciach gospodarczych -
hipokryta!

Antenka :-E

Data: 2009-09-11 10:05:50
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Oj, widzę że nie przepadasz za żydami..
"Obudźcie się", wiśta wio - łatwo powiedzieć, cóż my możemy zrobić?

Data: 2009-09-11 01:16:45
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 10:05, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Oj, widzę że nie przepadasz za żydami..
"Obudźcie się", wiśta wio - łatwo powiedzieć, cóż my możemy zrobić?

Dzień dobry, Jędruś. A Ty masz jakiś pomysł? Madagaskar? :D A teraz
poważnie to jest dzień zwycięstwa icowskiej obłudy. :-((

Antenka

Data: 2009-09-11 10:43:55
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Witaj Antenko, jaki tam dobry, leje od rana jak z cebra..

Bo ja wiem czy to obłuda? Jest faktem że Polacy o żydowskim pochodzeniu zajmowali i zajmują wiele eksponowanych stanowisk, ale czy tu chodzi o żydowski spisek? Szczerze wątpię - jest również spora ilość ww. osób które są wręcz biedne. To raczej wina kapitalizmu który się panoszy w Polsce, z nim trzeba jak najszybciej skończyć..

Data: 2009-09-11 10:15:04
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
"Obudźcie się", wiśta wio - łatwo powiedzieć, cóż my możemy zrobić?

Jadrys, nie rzucilo ci sie w oczy, ze najbardziej antyzydowsko nastawione sa zawsze najnizsze warstwy spoleczenstwa - warstwy najbardziej bierne, nieruchawe i roszczeniowe.
Swoja miernosc najwygodniej jest zawsze tlumaczyc wplywem sil zewnetrznych - w tym przypadku Zydzi swietnie sie do tego nadaja :)

--
Vic

Data: 2009-09-11 01:27:28
Autor: Antenka
[...]

Ty głupi gnojku, co Ty możesz o mnie wiedzieć? O moim statusie?
Idioto! Pomyliłeś mnie z chyba nierobem boukunem, ty mężu swojej
żony!!! Kosmopolita liżący niemieckie dupska się odezwał! Tobie jest
obojętne, czyją dupę liżesz...niemiecką, żydowską, czy chińską.
Smacznego!

Antenka

Data: 2009-09-10 10:37:23
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

On nie chce wiedzieć, że te najniższe warstwy były podstawowym dostawcą
bogactwa parchów - oszukiwane na cenach, towarach (erzac zamiast
wartościowego produktu - taki handełes mamy i dzisiaj - sprzęt wytrzymujący
(zaprogramowany czy co?) do paru dni po upływie gwarancji), na kredytach
kupieckich (zakupy na krechę, czy zeszyt). Bogatych parch w pojedynkę się
bał - vide Jonkauer Kobylańskiego... W takich przypadkach zmawiali się
przeciwko takim - banki, oraz sabotażyści - podpalacze, niszczyciele
sprzętów, zbiorów rolnych czy sadowniczych (tak jak mam od dawna, ale
szczególnie nasilono akcje od trzech lat).

Data: 2009-09-16 17:48:01
Autor: naprany jak kruk!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

[...]

nie nerwuj sie najnizsza warstwo spoleczna tylko wracaj z garnkotlukiem do
robienia papu hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-09-11 10:45:02
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Sorry, ale bez komentarza..

Data: 2009-09-11 10:28:59
Autor: Tzva Adonai
20 rocznica pierwszego żydowskiegorządu w RP
cóż my możemy zrobić?

Zagłosować na istoty antenkopodobne... --

Data: 2009-09-11 01:44:13
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 10:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
> cóż my możemy zrobić?

Zagłosować na istoty antenkopodobne...

Spadaj Tzvel!!!  :-E

Antenka

Data: 2009-09-11 10:45:50
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
cóż my możemy zrobić?

Zagłosować na istoty antenkopodobne...

O _nie_..

Data: 2009-09-11 01:51:24
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 10:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Zagłosować na istoty antenkopodobne...

O _nie_..

:-P  Nie musicie!  Sama wezmę władzę i zrobię z wszystkimi porządek.
Wszystkich krótko przy uździe przede wszystkim takich nowobogackich
jak Vic, w daleszej kolejności Tzvelopodobnych :D

Antenka

Data: 2009-09-11 11:12:15
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Tak, oczywiście - za nich się bierz, popieram, ale mnie nie próbuj napędzić do kościoła.

Data: 2009-09-11 06:11:10
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 11:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Tak, oczywiście - za nich się bierz, popieram, ale mnie nie próbuj

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Czy kiedykolwiek, kogokolwiek próbowałam tutaj kogoś na siłę zaciągnąć
do kościoła? :-((

Antenka

Data: 2009-09-11 15:47:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:

Czy kiedykolwiek, kogokolwiek próbowałam tutaj kogoś na siłę zaciągnąć
do kościoła? :-((

Antenka

Ty to może i nie masz takich ciągot, ale Twój guru Giertych może to uczynić.  :-( Gdybym właśnie nie miał wątpliwości co do prokościelnego kursu LPR-u, to mieliby mój głos już w kieszeni. A tak muszę głosować na jakichś szubrawców i złodziei, ale gwarantujących mi wolność przekonań.

Data: 2009-09-11 07:04:34
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 15:47, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

kursu LPR-u, to mieliby mój głos już w kieszeni. A tak muszę głosować na
jakichś szubrawców i złodziei, ale gwarantujących mi wolność przekonań.

Co Ty mówisz? Romek zawsze głosił, że nie należy wtrącać się w sprawy
Kościoła i nigdy nie słyszałam, by kogoś do niego na siłę wpychał. Sam
jednak uważa - i słusznie chyba , że losy polskiego narodu od zarania
są scalone z KK. Znam osóby, które deklarują się jako niewierzące, ale
jako patrioci zatroskani o los Polaków związali się z tą partią. Romek
chyba jest też śmiertelnym wrogiem łojca dyrektora i to jest dziwne
dlaczego.. takie katolickie i narodowe radio  :)) .Namaszczone zostało
PiSiarstwo, a starsze babcie zbałamucone i zmuszone do głosowania na
nich.

Antenka

P.s. Szanuję wolną wolę drugiego czkowieka. Nie wyobrażam sobie, żeby
można było kogoś zmusić do wiary. To bardzo delikatna sfera. No a ja,
cóż ja...nawet jeśli wiem, że ktoś tkwi w błędzie niczego nie mogę
uczynić za tą osobę - jedyne co mogę, to modlić się za nią :)

Data: 2009-09-11 17:03:52
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To ja już sam nie wiem dlaczego mnie coś mnie "odpycha"od LPR-u.. :-(  Może tylko ten ich demonstracyjny katolicyzm. :-\

[...]

Myślę że bardzo się różnisz w poglądach na te sprawy od "sług bożych".. Odnoszę wrażenie że oni chętnie by "napędzili" wszystkich do kościoła i na dodatek nie za bardzo im zależy na wierze swoich "owieczek", ważne są statystyki i kasa na tackę..

Data: 2009-09-11 08:13:26
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 17:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

statystyki i kasa na tackę..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Jędruś może tacy też są, ale ja znałam ( niestety już nie żyją) kilku
bardzo poczciwych księży - zakonników jeden i drugi był
franciszkaninem. To naprawdę "boży ludzie" byli. :-( . Nigdy ode mnie
nie chcieli pieniędzy, a jeden to nawet chciał mnie wspomóc, ale czy
można brać pieniądze za dar? :-) Trochę to dziwnie brzmi..ale nic
zdrożnego to nie było. Po prostu - wykonałam pewną pracę na rzecz tego
zakonu a że franciszkanie to zakon żebraczy nawet mi na myśl nie
przyszło, żeby brać za to pieniądze. Ten ojczulek chodził rzeczywiście
jak żebrak - wyświecony habit, a kamizelka wełniana cała była w
dziurach   R.I. P , Ojcze Michale! :-( [***]

 Antenka

Antenka

Data: 2009-09-11 17:33:22
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Antenko, ja wcale nie mówię że wśród "pracowników" kościoła nie ma ludzi porządnych, podejrzewam że nawet zdarzają sie wierzący.. :-\
Chodzi mi o ogólna tendencję kleru, tj. o to że kościół to jest ich sposób na życie i nie ma to nic wspólnego z wiarą.. Ta cała biurokracja z chrzcinami, komuniami i innymi procedurami kościelnymi o tym świadczy. Bo czyż Panu Bogu jest potrzebny jakiś świstek papieru potwierdzający pierwszą komunię świętą? Pytanie za sto punktów - na co księdzu taki dowód potwierdzający ową pierwsza komunię? Albo to odnawianie ślubów, przecież to służy tylko i wyłącznie do wyciągania od wiernych pieniędzy.

Data: 2009-09-11 09:06:45
Autor: Antenka
20 rocznica pierwszego żydowskiegorządu w RP
Oj widzę, że masz jakieś niemiłe wspomnienia..te korowody...No cóż,
pewnie ksiądz chciał sprawdzić, czy ktoś jest praktykującym katolikim
- nie mam pojęcia po co sprawdzał zaświadczenie o I Komunii - pewnie
był jakiś wymóg.

Antenka

Data: 2009-09-12 22:32:41
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Czyj wymóg? Chyba nie pana Boga. Księża sprawy wiary sprowadzają do zwykłej biurokracji.

Data: 2009-09-12 14:32:10
Autor: Antenka
20 rocznica pierwszego żydowskiegorządu w RP

Czyj wymóg? Chyba nie pana Boga. Księża sprawy wiary sprowadzają do
zwykłej biurokracji.

Jadrysiu, trzeba było zanieść księdzu zegarek (naręczny) komunijny -
zaraz by uwierzył, że dziecko było u I Komunii. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-12 21:42:20
Autor: Aron
20 rocznica pierwszego żydowskiegorządu w RP
w czasach rzadow komunistycznych polscy robotnicy byli wlascicielami
fabryk, a dzis zaledwie samochodow

na szczescie od 20 lat kazdy komu zle w Eurojudeopolonii moze stad w
kazdej chwili wyjechac np. do Rosji gdzie kazdy czlowiek jest
oligarcha

aron

Data: 2009-09-11 11:45:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Sep 2009 00:39:30 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Dlaczego pierwszego? A Bermaniada?
Piotr

Data: 2009-09-11 06:13:50
Autor: Antenka
20 rocznica pierwszego żydowskiego rządu w RP
Dlaczego pierwszego? A Bermaniada?

Piotruś, no tak zapomniałam dodać po 89 roku. Dziękuję za
przypomnienie oczywiście masz rację.

Antenka

20 rocznica pierwszego żydowskiego rządu w RP