20 tysi臋cy nauczycieli na ulicach Warszaw y

Data: 2015-04-18 15:14:29
Autor: u2
20 tysi臋cy nauczycieli na ulicach Warszaw y
bynajmniej nie jest to manifestacja poparcia nierzadu Kopaczowej:)

http://niezalezna.pl/66172-strajki-w-szkole-protesty-na-ulicach

Cz艂onkowie o艣wiatowej Solidarno艣ci wchodz膮 w sp贸r zbiorowy z pracodawcami, a nauczyciele zrzeszeni w ZNP protestuj膮 na ulicach. Wszyscy domagaj膮 si臋 waloryzacji p艂ac oraz poprawy warunk贸w pracy. Walcz膮 r贸wnie偶 o sprawy innych pracownik贸w szkolnych.

Do protestuj膮cych na ulicach Warszawy nauczycieli wysz艂a minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Powiedzia艂a, 偶e nie ma pieni臋dzy na podniesienie wynagrodze艅. W marszu w stolicy bierze udzia艂 ok. 20 tys. os贸b.

Nauczyciele 偶膮daj膮 9-procentowej podwy偶ki. 鈥 Chodzi o waloryzacj臋, kt贸ra pokryje inflacj臋 i uwzgl臋dni 艣redni wzrost p艂ac w kraju 鈥 wyja艣nia Ryszard Proksa, przewodnicz膮cy Krajowej Sekcji O艣wiaty i Wychowania NSZZ 鈥濻olidarno艣膰鈥. Przypomina, 偶e realne zarobki nauczycieli znajduj膮 si臋 na poziomie z 2007 r.

鈥 Ministerstwo Edukacji twierdzi, 偶e nominalne p艂ace w o艣wiacie wzros艂y o 30 proc. To prawda, ale w tym samym czasie 艣rednie zarobki w kraju wzros艂y o 50 proc. A to oznacza, 偶e realnie nauczyciele spadli w tabeli p艂ac 鈥 m贸wi Proksa.

Zaprzecza informacjom kolportowanym przez MEN, jakoby 艣rednia p艂aca w o艣wiacie wynosi艂a niemal 5 tys. z艂. Wed艂ug zwi膮zk贸w jest ona o ponad 1 tys. z艂 ni偶sza, bo resort wlicza do 艣redniej p艂acy m.in. zasi艂ki pogrzebowe, odprawy emerytalne i nagrody dla dyrektor贸w. W ocenie szefa o艣wiatowej 鈥濻鈥 nauczyciele s膮 najni偶ej zarabiaj膮c膮 grup膮 spo艣r贸d os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem.

Solidarno艣膰 wchodzi w sp贸r zbiorowy z pracodawcami, czyli z dyrektorami szk贸艂. Domaga si臋 podwy偶ek oraz poprawy warunk贸w pracy. 鈥 Nauczyciele s膮 chyba jedyn膮 grup膮 zawodow膮 w bud偶et贸wce, kt贸ra musi do pracy przychodzi膰 z w艂asnymi pomocami i przyborami. Ponadto w wi臋kszo艣ci plac贸wek nie maj膮 miejsc do pracy po lekcjach 鈥 wylicza Proksa.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-18 06:47:20
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:14:32 UTC+2 u縴tkownik u2 napisa:
bynajmniej nie jest to manifestacja poparcia nierzadu Kopaczowej:)

http://niezalezna.pl/66172-strajki-w-szkole-protesty-na-ulicach

Cz硂nkowie o秝iatowej Solidarno禼i wchodz w sp髍 zbiorowy z pracodawcami, a nauczyciele zrzeszeni w ZNP protestuj na ulicach. Wszyscy domagaj si waloryzacji p砤c oraz poprawy warunk體 pracy.. Walcz r體nie o sprawy innych pracownik體 szkolnych.

Do protestuj眂ych na ulicach Warszawy nauczycieli wysz砤 minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Powiedzia砤, 縠 nie ma pieni阣zy na podniesienie wynagrodze. W marszu w stolicy bierze udzia ok. 20 tys.. os骲.

Nauczyciele 勘daj 9-procentowej podwy縦i. - Chodzi o waloryzacj, kt髍a pokryje inflacj i uwzgl阣ni 秗edni wzrost p砤c w kraju - wyja秐ia Ryszard Proksa, przewodnicz眂y Krajowej Sekcji O秝iaty i Wychowania NSZZ "Solidarno舵". Przypomina, 縠 realne zarobki nauczycieli znajduj si na poziomie z 2007 r.

- Ministerstwo Edukacji twierdzi, 縠 nominalne p砤ce w o秝iacie wzros硑 o 30 proc. To prawda, ale w tym samym czasie 秗ednie zarobki w kraju wzros硑 o 50 proc. A to oznacza, 縠 realnie nauczyciele spadli w tabeli p砤c - m體i Proksa.

Zaprzecza informacjom kolportowanym przez MEN, jakoby 秗ednia p砤ca w o秝iacie wynosi砤 niemal 5 tys. z. Wed硊g zwi眤k體 jest ona o ponad 1 tys. z ni縮za, bo resort wlicza do 秗edniej p砤cy m.in. zasi砶i pogrzebowe, odprawy emerytalne i nagrody dla dyrektor體. W ocenie szefa o秝iatowej "S" nauczyciele s najni縠j zarabiaj眂 grup spo秗骴 os骲 z wy縮zym wykszta砪eniem.

Solidarno舵 wchodzi w sp髍 zbiorowy z pracodawcami, czyli z dyrektorami szk蟪. Domaga si podwy縠k oraz poprawy warunk體 pracy. - Nauczyciele s chyba jedyn grup zawodow w bud縠t體ce, kt髍a musi do pracy przychodzi z w砤snymi pomocami i przyborami. Ponadto w wi阫szo禼i plac體ek nie maj miejsc do pracy po lekcjach - wylicza Proksa.

[...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

4 tysi眂e i im kurwa ma硂. Ludzie maj 600 z硂tych renty i musz za to wy縴.

Data: 2015-04-18 06:52:54
Autor: donek999bronek
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
u縴tkownik kogut...@gmail.com napisa:

4 tysi眂e i im kurwa ma硂. Ludzie maj 600 z硂tych renty i musz za to wy縴.

Id se ziarna podzioba na 潮k.

http://kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/ochrona_wynagrodzenia/697903,Wynagrodzenie-nauczycieli-w-roku-szkolnym-20142015.html

Data: 2015-04-18 07:05:51
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:52:55 UTC+2 u縴tkownik donek99...@gmail.com napisa:
u縴tkownik kogut...@gmail.com napisa:

> 4 tysi眂e i im kurwa ma硂. Ludzie maj 600 z硂tych renty i musz za to wy縴.

> [...]

A ty se rodzyny wisz眂e kolo dziury w dupie poobrywaj. Zwi眤ki zawodowe napisa硑 縠 4000 to cztery tysi眂e. Jak im nie pasuje to niech sobie prac zmieni. Z 砤panki na nauczycieli nie bior.

Data: 2015-04-18 16:09:46
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy

U縴tkownik <donek999bronek@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:3780eab0-3cfb-4307-b980-3895edffb84dgooglegroups.com...
[...]

Tak? Dlaczego nie powiesz, 縠 jest to p砤ca 秗ednia gdzie m硂dzi ludzie zarabiaj och砤py a komusze matrony grube tysi眂e?

MW

Data: 2015-04-18 07:18:35
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:13:02 UTC+2 u縴tkownik Mark Woydak napisa:
> [...]

Tak? Dlaczego nie powiesz, 縠 jest to p砤ca 秗ednia gdzie m硂dzi ludzie zarabiaj och砤py a komusze matrony grube tysi眂e?

Kluczowe jest to 縠 na nauczyciela nie bior z 砤panki.

Data: 2015-04-18 16:31:30
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy

U縴tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:777a9e56-26f3-4229-bf31-c5502145f546googlegroups.com...

A niby gdzie bior z 砤panki?

MW

Data: 2015-04-18 07:40:55
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:32:28 UTC+2 u縴tkownik Mark Woydak napisa:
> [...]
> zarabiaj och砤py a komusze matrony grube tysi眂e?
>
> MW

Kluczowe jest to 縠 na nauczyciela nie bior z 砤panki.

-- A niby gdzie bior z 砤panki?

MW

Gdzie z 砤panki bior nie wiem. Wiem gdzie nie bior. Na nauczyciela, policjanta, g髍nika w pa駍twowej kopalni na pewno nie bior z 砤panki.

Data: 2015-04-18 16:45:15
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
U縴tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:3a3b0507-d50f-48d9-8e91-c98b27c32bc3googlegroups.com...
> [...]

Gdzie z 砤panki bior nie wiem. Wiem gdzie nie bior. Na nauczyciela, policjanta, g髍nika w pa駍twowej kopalni na pewno nie bior z 砤panki.

Czy to co zmienia? Komusze matrony wci眤 zarabiaj tysi眂e a m硂dym wpycha si och砤py. Te stare pindy co rusz bior sobie rok na "podratowanie zdrowia" (p砤tny!!). Moja znajoma, bieg硑 w硂ski i hiszpa駍ki zarabia "na r阫" 1100 z. Stara pinda ("studia" ko馽zy砤 w PRL) ucz眂a angielskiego (sko馽zy砤 jaki miesi阠zny kurs) ma ponad 3,8 tys netto + gratisy. Pinda je縟zi na sympozja, m硂da pilnuje dzieci w szkole. Teraz te pindy strajkuja domagaj眂 si kolejnych przywilej體. Mia racj Korwin, trzeba to komusze towarzystwo rozp阣zi na 4 wiatry.

MW

Data: 2015-04-18 17:08:14
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:45, pajdak pisze:
[...]

ta twoja znajoma to jakas idiotka taka jak ty pajdak:)))))))))

Data: 2015-04-18 16:47:42
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:40, kogutek444@gmail.com pisze:
Gdzie z 砤panki bior nie wiem. Wiem gdzie nie bior. Na nauczyciela, policjanta, g髍nika w pa駍twowej kopalni na pewno nie bior z 砤panki.

no jak nie biora jak biora, a chetnych jest cale mnostwo, tylko trzeba bylo sie uczyc kogucik to bys zostal nauczycielem, a nie fizolem:)

Data: 2015-04-18 07:54:29
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:48:07 UTC+2 u縴tkownik u2 napisa:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',

Na w砤sne 縴czenia te t硊my chc by nauczycielami.

Data: 2015-04-18 17:09:27
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:54, kogutek444@gmail.com pisze:
Na w砤sne 縴czenia te t硊my chc by nauczycielami.

ale nie kazdy zostanie nauczycielem kogucik, trzeba bylo sie uczyc, a nie baki zbijac na lekcjach:)

Data: 2015-04-18 17:24:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 17:09:

W dniu 2015-04-18 o 16:54, kogutek444@gmail.com pisze:
Na w砤sne 縴czenia te t硊my chc by nauczycielami.

ale nie kazdy zostanie nauczycielem kogucik, trzeba bylo sie uczyc, a
nie baki zbijac na lekcjach:)

Ciekawe to co m體isz. Jakby nauczyciele uczyli tylko te dzieci, kt髍e by w przysz硂禼i mia硑 zosta nauczycielami to system by砨y tym czego pragniesz w g酬bi serca? Jakim perpetuum mobile? Tylko sk眃 w nim mia硑by si bra pieni眃ze? Przecie pensje nauczycieli bior si z podatk體, p砤conych przez tych kt髍zy nie sa nauczycielami, tylko kim innym. Jakie pomys硑 dalsze? :-)

Data: 2015-04-18 17:35:12
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 17:24, Marek Czaplicki pisze:
[...]

widac, zes nie nauczyciel, a stad prosty wniosek zes idiota czeplik taki w stylu pajdaka:)

Data: 2015-04-18 17:38:25
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 17:35:

[...]

Oczywi禼ie. Nauczyciel nie znalaz砨y b酬d體 w Twym rozumowaniu, bo jemu si w pale po prostu nie mie禼i, 縠 to wolny rynek dostarcza mu to co mo縠 kupi za pieni眃ze, a nie jaka tam "tabela p砤c". :-)

Data: 2015-04-18 18:15:17
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 17:38, Marek Czaplicki pisze:
[...]

jasne czeplik, pojedz na wolny rynek na zachodzie i sprobuj tam takie teorie glosic wsrod tamtejszych wolnorynkowych nauczycieli:)

Data: 2015-04-18 18:25:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:15:

[...]

A po co mam jecha jak rozumowanie nauczyciela polskiego jest takie fajne, 縠 dwadzie禼ia kilka lat po upadku systemu z "tabel p砤c" obecne jest nadal? :-) Nie chc si wtr眂a, ale mo縠 na tym ochydnym "Zachodzie" nauczyciele lepiej wykonuj swoje obowi眤ki i ucz tamtejsze dzieci 縠by by硑 przedsi阞iorcze i zdoby硑 pop砤tne zawody w swym w砤snym dobrze poj阾ym interesie? Bardziej bogaty podatnik, wi阫sze sumy podatk體, wi阠ej pieni阣zy na edukacj i nauk. Jarzysz? Jakby wszyscy byli nauczycielami to nie mia砨y kto zasuwa na to ca砮 ustrojstwo zwane pa駍twem.:-)

Data: 2015-04-18 09:42:24
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:25:19 UTC+2 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:
> [...]

> A po co mam jecha jak rozumowanie nauczyciela polskiego jest takie fajne, 縠 dwadzie禼ia kilka lat po upadku systemu z "tabel p砤c" obecne jest nadal? :-) Nie chc si wtr眂a, ale mo縠 na tym ochydnym "Zachodzie" nauczyciele lepiej wykonuj swoje obowi眤ki i ucz tamtejsze dzieci 縠by by硑 przedsi阞iorcze i zdoby硑 pop砤tne zawody w swym w砤snym dobrze poj阾ym interesie? Bardziej bogaty podatnik, wi阫sze sumy podatk體, wi阠ej pieni阣zy na edukacj i nauk. Jarzysz? Jakby wszyscy byli nauczycielami to nie mia砨y kto zasuwa na to ca砮 ustrojstwo zwane pa駍twem.:-)

Nic z tych rzeczy 縠 gdzie lepiej ucz. Tam tylko wi阠ej zarabiaj bo wszyscy wi阠ej zarabiaj. W USA kolebce kapitalizmu i przedsi阞iorczo禼i statystyki wykazuj 縠 3-5% tam 縴j眂ych ma predyspozycje 縠by prowadzi dzia砤lno舵 gospodarcz na w砤sny rachunek.. Tych kilku na stu nie trzeba uczy jak by przedsi阞iorczym. Ich czyta i pisa nie trzeba uczy bo i tak dadz sobie rad. A reszty nie warto tego uczy. Tak samo z wyborem dobrze p砤tnej pracy. 痑den nauczyciel nie nauczy jak by adwokatem, lekarze, poet, architektem, konstruktorem. 痚by wykonywa te i wiele innych zawod體 trzeba mie talent, predyspozycje itp.

Data: 2015-04-18 18:46:22
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:42:

> [...]

lekarze, poet, architektem, konstruktorem. 痚by wykonywa te i wiele
innych zawod體 trzeba mie talent, predyspozycje itp.

Wi阫szych g硊pot nie znasz? Czyta i pisa nie trzeba uczy? To jak oni bed w stanie napisa byle umow o prac i przeczyta byle ichniego PIT-a? Tylko mi nie gadaj, ze mog ludzi do tego naj辨, bo zeby kogo naj辨 to najpierw trzeba mnie pieni眃ze. Jak si ich nie odziedziczy od przodk體 to trzeba je zarobi, a naprawd analfabecie jest cokolwiek z tym trudno aby zarobi wi阠ej ni na miche ry縰.

Data: 2015-04-18 10:34:17
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:46:24 UTC+2 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:
> [...]

Wi阫szych g硊pot nie znasz? Czyta i pisa nie trzeba uczy? To jak oni bed w stanie napisa byle umow o prac i przeczyta byle ichniego PIT-a? Tylko mi nie gadaj, ze mog ludzi do tego naj辨, bo zeby kogo naj辨 to najpierw trzeba mnie pieni眃ze. Jak si ich nie odziedziczy od przodk體 to trzeba je zarobi, a naprawd analfabecie jest cokolwiek z tym trudno aby zarobi wi阠ej ni na miche ry縰.

Przejaskrawi砮m sytuacj licz眂 na to 縠 nikt nie b阣zie tak g硊pi 縠by bra j dos硂wnie.

Data: 2015-04-18 19:44:54
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:34:

Przejaskrawi砮m sytuacj licz眂 na to 縠 nikt nie b阣zie tak g硊pi 縠by
bra j dos硂wnie.

Naprawd? To gdzie jeszcze przejaskrawiasz? W tym jak piszesz o tym 縠 nikogo nie trzeba uczy jak byc poet? Oczywi禼ie tego nie mozna si nauczy. Poeta jednak aby by prawdziwym poet potrzebuje czytelnik體. Ci aby nimi zosta musz umie czyta. Sam piszesz 縠 wi阫szo禼i nie trzeba uczy czyta bo to nie jest im do niczego potrzebne. Jak sobie wyobra縜sz czytanie czegokolwiek bez znajomo禼i czytania. Architekt? Mo縠 dla Ciebie jest panem kt髍y wymachuje o丑wkiem i rysuje budynki, mosty i inne rzeczy. Ale przecie on aby cokowiek narysowa musi posi倍 wiedz, nie tylko do czytania i pisania, ale i zasady perspektywy, troch matematyki a nawet du縪, a we wsp蟪czesnych czasach bez znajomo禼i obs硊gi kompa to ju zupe硁ie wysiadka z fachu architekta. Napisz co z sensem. A jak si nie podoba 縠 kto si do Twych s丑w odnosi to pisz to co naprawd my秎isz. Nie zawoalowana niech赕 do ksi笨ek, nauki i systemu wog髄e.

Data: 2015-04-18 13:10:03
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:44:56 UTC+2 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:

Lotny jeste jak p硑ta chodnikowa.

Data: 2015-04-19 12:15:44
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 22:10:

> [...]

nie podoba 縠 kto si do Twych s丑w odnosi to pisz to co naprawd
my秎isz. Nie zawoalowana niech赕 do ksi笨ek, nauki i systemu wog髄e.

LOL

Data: 2015-04-18 18:35:10
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 18:25, Marek Czaplicki pisze:
[...]

czyli ty czeplik nadal mentalnie tkwisz w komunie i jestes na panstwowym garnuszku:)

Data: 2015-04-18 18:40:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:35:

[...]

Mo縠 zacytuj. Pana od kt髍ego ca砤 dyskusja si zacz瓿a:
[...]

Mo縠 zauwa縴sz 縠 pan Nauczyciel powo硊je si na badania GUS dotycz眂e gospodarki w wi阫szo禼i prywatnej i zarobk體 w niej, a potem chce aby jak za lubianej i kochanej przez ciebie komuny pa駍two zabra硂 tym ochydnym prywacia縪m i ludziom daj眂ym si wykorzystywa w realnej gospodarce i da硂 im? Nauczycielom, bo oni swe przywileje zawdzi阠zaj jeszcze Jaruzelowi?
Zacznij troch czyta to co sam wklejasz. :-)

Data: 2015-04-18 19:26:28
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 18:40, Marek Czaplicki pisze:
[...]

te czeplik, ohydne bledy popelniasz nie tylko w logice, ale i w pisowni. ty nie mozesz byc nauczycielem:)

Data: 2015-04-18 19:32:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:26:

[...]

Czyje b酬dy? Piszesz o czepliku ja mog pisac o czym chc bo do Czaplickiego to si nie odnosi. Jak si nie ma argument體 to ad personam? :-)

Data: 2015-04-18 16:48:33
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
WON ZASRANY KOMUSZY "INZYNIEZRE"

MW

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i

Data: 2015-04-18 16:08:46
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy

U縴tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:7f0cf0ac-a4cf-4021-b02c-06fa1a9af6f3googlegroups.com...
[...]

Maj te 2 miesi眂e urlopu i co kilka lat rok na "podratowanie zzdrowia". Paso縴ty spo砮czne, spadkobiercy PRL.

MW

Data: 2015-04-18 07:24:39
Autor: kogutek444
> [...]

-- Maj te 2 miesi眂e urlopu i co kilka lat rok na "podratowanie zzdrowia". Paso縴ty spo砮czne, spadkobiercy PRL.

Do tego jaki status urz阣nika czy inne g體no maj. S硊sznie opierdolisz to do pierdla mo縠sz p骿舵.

Data: 2015-04-18 16:44:49
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 15:47, kogutek444@gmail.com pisze:
4 tysi眂e i im kurwa ma硂. Ludzie maj 600 z硂tych renty i musz za to wy縴.

no widzisz, a 4 tysiace to mniej niz zasilek na zachodzie kogucik:)

Data: 2015-04-18 07:49:46
Autor: kogutek444
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:45:08 UTC+2 u縴tkownik u2 napisa:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',

Jak z 砤panki nie bior to  to mog jecha na zach骴 縠by siedzie na zasi砶u. Problem maj renci禼i co maj 600 z硂tych renty.. Oni na bilet 縠by wyjecha nie maj.

Data: 2015-04-18 17:12:01
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak z 砤panki nie bior to  to mog jecha na zach骴 縠by siedzie na zasi砶u. Problem maj renci禼i co maj 600 z硂tych renty. Oni na bilet 縠by wyjecha nie maj.

oczywiscie kogucik, rodzice niepelnosprawych manifestowali za donka na Wiejskiej, ale nic nie wskorali.

nierzad kopary, wczesniej tusska, oszczedza poprzez likwidacje, a to niepelnosprawnych, a to nauczycieli:)

Data: 2015-04-18 16:45:50
Autor: Mark Woydak
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
Masz poj阠ie durniu o p砤cy realnej?

MW

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:55326de2$0$27506$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-04-18 06:50:41
Autor: donek999bronek
20 tysi阠y nauczycieli na ulicach Warszawy
u縴tkownik u2 napisa:
bynajmniej nie jest to manifestacja poparcia nierzadu Kopaczowej:)

http://niezalezna.pl/66172-strajki-w-szkole-protesty-na-ulicach

Chuj z nauczycielami, kolejka jest d硊ga:
http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/polska_bedzie_placic_renty_zydom/95509

150000 nieruchomo禼i trza odda, lasy sprzeda, a ty dupe zawracasz
 jakimi gojcami:)

Reprywatyzacja wed硊g PO
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Wa縩e 縠 jest zgoda, bo zgoda buduje:)

Pisiory nie dali zgody na zmiane konstytucji, coby lasy spieni昕y,
z砮 pisiory!!!

Data: 2015-04-18 16:07:12
Autor: Mark Woydak
20 tysi臋cy nauczycieli na ulicach Warszawy
WON !!!

MW

--

pisowska gnida "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:553258b6$0$2206$65785112news.neostrada.pl...