20 tysięcy nauczycieli na ulicach Warszawy

Data: 2015-04-18 06:47:20
Autor: kogutek444
20 tysięcy nauczycieli na ulicach Warszawy
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:14:32 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
bynajmniej nie jest to manifestacja poparcia nierzadu Kopaczowej:)

http://niezalezna.pl/66172-strajki-w-szkole-protesty-na-ulicach

Członkowie oświatowej Solidarności wchodzą w spór zbiorowy z pracodawcami, a nauczyciele zrzeszeni w ZNP protestują na ulicach. Wszyscy domagają się waloryzacji płac oraz poprawy warunków pracy.. Walczą również o sprawy innych pracowników szkolnych.

Do protestujących na ulicach Warszawy nauczycieli wyszła minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska. Powiedziała, że nie ma pieniędzy na podniesienie wynagrodzeń. W marszu w stolicy bierze udział ok. 20 tys.. osób.

Nauczyciele żądają 9-procentowej podwyżki. - Chodzi o waloryzację, która pokryje inflację i uwzględni średni wzrost płac w kraju - wyjaśnia Ryszard Proksa, przewodniczący Krajowej Sekcji Oświaty i Wychowania NSZZ "Solidarność". Przypomina, że realne zarobki nauczycieli znajdują się na poziomie z 2007 r.

- Ministerstwo Edukacji twierdzi, że nominalne płace w oświacie wzrosły o 30 proc. To prawda, ale w tym samym czasie średnie zarobki w kraju wzrosły o 50 proc. A to oznacza, że realnie nauczyciele spadli w tabeli płac - mówi Proksa.

Zaprzecza informacjom kolportowanym przez MEN, jakoby średnia płaca w oświacie wynosiła niemal 5 tys. zł. Według związków jest ona o ponad 1 tys. zł niższa, bo resort wlicza do średniej płacy m.in. zasiłki pogrzebowe, odprawy emerytalne i nagrody dla dyrektorów. W ocenie szefa oświatowej "S" nauczyciele są najniżej zarabiającą grupą spośród osób z wyższym wykształceniem.

Solidarność wchodzi w spór zbiorowy z pracodawcami, czyli z dyrektorami szkół. Domaga się podwyżek oraz poprawy warunków pracy. - Nauczyciele są chyba jedyną grupą zawodową w budżetówce, która musi do pracy przychodzić z własnymi pomocami i przyborami. Ponadto w większości placówek nie mają miejsc do pracy po lekcjach - wylicza Proksa.

[...]

-- General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

4 tysiące i im kurwa mało. Ludzie mają 600 złotych renty i muszą za to wyżyć.

Data: 2015-04-18 06:52:54
Autor: donek999bronek
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

4 tysiące i im kurwa mało. Ludzie mają 600 złotych renty i muszą za to wyżyć.

Idź se ziarna podziobać na łąkę.

http://kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/ochrona_wynagrodzenia/697903,Wynagrodzenie-nauczycieli-w-roku-szkolnym-20142015.html

Data: 2015-04-18 07:05:51
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 15:52:55 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> 4 tysiące i im kurwa mało. Ludzie mają 600 złotych renty i muszą za to wyżyć.

> [...]

A ty se rodzyny wiszące kolo dziury w dupie poobrywaj. Związki zawodowe napisały że 4000 to cztery tysiące. Jak im nie pasuje to niech sobie pracę zmienią. Z łapanki na nauczycieli nie biorą.

Data: 2015-04-18 16:09:46
Autor: Mark Woydak

--

Tak? Dlaczego nie powiesz, że jest to płaca średnia gdzie młodzi ludzie zarabiają ochłapy a komusze matrony grube tysiące?

MW

Data: 2015-04-18 07:18:35
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:13:02 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]

Tak? Dlaczego nie powiesz, że jest to płaca średnia gdzie młodzi ludzie zarabiają ochłapy a komusze matrony grube tysiące?

Kluczowe jest to że na nauczyciela nie biorą z łapanki.

Data: 2015-04-18 16:31:30
Autor: Mark Woydak

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:777a9e56-26f3-4229-bf31-c5502145f546googlegroups.com...
[...]

A niby gdzie biorą z łapanki?

MW

Data: 2015-04-18 07:40:55
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:32:28 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]
> zarabiają ochłapy a komusze matrony grube tysiące?
>
> MW

Kluczowe jest to że na nauczyciela nie biorą z łapanki.

-- A niby gdzie biorą z łapanki?

MW

Gdzie z łapanki biorą nie wiem. Wiem gdzie nie biorą. Na nauczyciela, policjanta, górnika w państwowej kopalni na pewno nie biorą z łapanki.

Data: 2015-04-18 16:45:15
Autor: Mark Woydak
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:3a3b0507-d50f-48d9-8e91-c98b27c32bc3googlegroups.com...
> [...]

Gdzie z łapanki biorą nie wiem. Wiem gdzie nie biorą. Na nauczyciela, policjanta, górnika w państwowej kopalni na pewno nie biorą z łapanki.

Czy to coś zmienia? Komusze matrony wciąz zarabiają tysiące a młodym wpycha się ochłapy. Te stare pindy co rusz biorą sobie rok na "podratowanie zdrowia" (płatny!!). Moja znajoma, biegły włoski i hiszpański zarabia "na rękę" 1100 zł. Stara pinda ("studia" kończyła w PRL) ucząca angielskiego (skończyła jakiś miesięczny kurs) ma ponad 3,8 tys netto + gratisy. Pinda jeżdzi na sympozja, młoda pilnuje dzieci w szkole. Teraz te pindy strajkuja domagając się kolejnych przywilejów. Miał rację Korwin, trzeba to komusze towarzystwo rozpędzić na 4 wiatry.

MW

Data: 2015-04-18 17:08:14
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:45, pajdak pisze:
[...]

ta twoja znajoma to jakas idiotka taka jak ty pajdak:)))))))))

Data: 2015-04-18 16:47:42
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:40, kogutek444@gmail.com pisze:
Gdzie z łapanki biorą nie wiem. Wiem gdzie nie biorą. Na nauczyciela, policjanta, górnika w państwowej kopalni na pewno nie biorą z łapanki.

no jak nie biora jak biora, a chetnych jest cale mnostwo, tylko trzeba bylo sie uczyc kogucik to bys zostal nauczycielem, a nie fizolem:)

Data: 2015-04-18 07:54:29
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:48:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no jak nie biora jak biora, a chetnych jest cale mnostwo, tylko trzeba bylo sie uczyc kogucik to bys zostal nauczycielem, a nie fizolem:)

Na własne życzenia te tłumy chcą być nauczycielami.

Data: 2015-04-18 17:09:27
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:54, kogutek444@gmail.com pisze:
Na własne życzenia te tłumy chcą być nauczycielami.

ale nie kazdy zostanie nauczycielem kogucik, trzeba bylo sie uczyc, a nie baki zbijac na lekcjach:)

Data: 2015-04-18 17:24:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 17:09:

W dniu 2015-04-18 o 16:54, kogutek444@gmail.com pisze:
Na własne życzenia te tłumy chcą być nauczycielami.

ale nie kazdy zostanie nauczycielem kogucik, trzeba bylo sie uczyc, a
nie baki zbijac na lekcjach:)

Ciekawe to co mówisz. Jakby nauczyciele uczyli tylko te dzieci, które by w przyszłości miały zostać nauczycielami to system byłby tym czego pragniesz w głębi serca? Jakimś perpetuum mobile? Tylko skąd w nim miałyby się brać pieniądze? Przecież pensje nauczycieli biorą się z podatków, płaconych przez tych którzy nie sa nauczycielami, tylko kimś innym. Jakieś pomysły dalsze? :-)

Data: 2015-04-18 17:35:12
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 17:24, Marek Czaplicki pisze:
[...]

widac, zes nie nauczyciel, a stad prosty wniosek zes idiota czeplik taki w stylu pajdaka:)

Data: 2015-04-18 17:38:25
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 17:35:

[...]

Oczywiście. Nauczyciel nie znalazłby błędów w Twym rozumowaniu, bo jemu się w pale po prostu nie mieści, że to wolny rynek dostarcza mu to co może kupić za pieniądze, a nie jakaś tam "tabela płac". :-)

Data: 2015-04-18 18:15:17
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 17:38, Marek Czaplicki pisze:
[...]

jasne czeplik, pojedz na wolny rynek na zachodzie i sprobuj tam takie teorie glosic wsrod tamtejszych wolnorynkowych nauczycieli:)

Data: 2015-04-18 18:25:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:15:

[...]

A po co mam jechać jak rozumowanie nauczyciela polskiego jest takie fajne, że dwadzieścia kilka lat po upadku systemu z "tabelą płac" obecne jest nadal? :-) Nie chcę się wtrącać, ale może na tym ochydnym "Zachodzie" nauczyciele lepiej wykonują swoje obowiązki i uczą tamtejsze dzieci żeby były przedsiębiorcze i zdobyły popłatne zawody w swym własnym dobrze pojętym interesie? Bardziej bogaty podatnik, większe sumy podatków, więcej pieniędzy na edukację i naukę. Jarzysz? Jakby wszyscy byli nauczycielami to nie miałby kto zasuwać na to całe ustrojstwo zwane państwem.:-)

Data: 2015-04-18 09:42:24
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:25:19 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> A po co mam jechać jak rozumowanie nauczyciela polskiego jest takie fajne, że dwadzieścia kilka lat po upadku systemu z "tabelą płac" obecne jest nadal? :-) Nie chcę się wtrącać, ale może na tym ochydnym "Zachodzie" nauczyciele lepiej wykonują swoje obowiązki i uczą tamtejsze dzieci żeby były przedsiębiorcze i zdobyły popłatne zawody w swym własnym dobrze pojętym interesie? Bardziej bogaty podatnik, większe sumy podatków, więcej pieniędzy na edukację i naukę. Jarzysz? Jakby wszyscy byli nauczycielami to nie miałby kto zasuwać na to całe ustrojstwo zwane państwem.:-)

Nic z tych rzeczy że gdzieś lepiej uczą. Tam tylko więcej zarabiają bo wszyscy więcej zarabiają. W USA kolebce kapitalizmu i przedsiębiorczości statystyki wykazują że 3-5% tam żyjących ma predyspozycje żeby prowadzić działalność gospodarczą na własny rachunek.. Tych kilku na stu nie trzeba uczyć jak być przedsiębiorczym. Ich czytać i pisać nie trzeba uczyć bo i tak dadzą sobie radę. A reszty nie warto tego uczyć. Tak samo z wyborem dobrze płatnej pracy. Żaden nauczyciel nie nauczy jak być adwokatem, lekarze, poetą, architektem, konstruktorem. Żeby wykonywać te i wiele innych zawodów trzeba mieć talent, predyspozycje itp.

Data: 2015-04-18 18:46:22
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

lekarze, poetą, architektem, konstruktorem. Żeby wykonywać te i wiele
innych zawodów trzeba mieć talent, predyspozycje itp.

Większych głupot nie znasz? Czytać i pisać nie trzeba uczyć? To jak oni bedą w stanie napisać byle umowę o pracę i przeczytać byle ichniego PIT-a? Tylko mi nie gadaj, ze mogą ludzi do tego nająć, bo zeby kogoś nająć to najpierw trzeba mnieć pieniądze. Jak się ich nie odziedziczy od przodków to trzeba je zarobić, a naprawdę analfabecie jest cokolwiek z tym trudno aby zarobił więcej niż na miche ryżu.

Data: 2015-04-18 10:34:17
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:46:24 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Większych głupot nie znasz? Czytać i pisać nie trzeba uczyć? To jak oni bedą w stanie napisać byle umowę o pracę i przeczytać byle ichniego PIT-a? Tylko mi nie gadaj, ze mogą ludzi do tego nająć, bo zeby kogoś nająć to najpierw trzeba mnieć pieniądze. Jak się ich nie odziedziczy od przodków to trzeba je zarobić, a naprawdę analfabecie jest cokolwiek z tym trudno aby zarobił więcej niż na miche ryżu.

Przejaskrawiłem sytuację licząc na to że nikt nie będzie tak głupi żeby brać ją dosłownie.

Data: 2015-04-18 19:44:54
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:34:

Przejaskrawiłem sytuację licząc na to że nikt nie będzie tak głupi żeby
brać ją dosłownie.

Naprawdę? To gdzie jeszcze przejaskrawiasz? W tym jak piszesz o tym że nikogo nie trzeba uczyć jak byc poetą? Oczywiście tego nie mozna się nauczyć. Poeta jednak aby był prawdziwym poetą potrzebuje czytelników. Ci aby nimi zostać muszą umieć czytać. Sam piszesz że większości nie trzeba uczyć czytać bo to nie jest im do niczego potrzebne. Jak sobie wyobrażasz czytanie czegokolwiek bez znajomości czytania. Architekt? Może dla Ciebie jest panem który wymachuje ołówkiem i rysuje budynki, mosty i inne rzeczy. Ale przecież on aby cokowiek narysować musi posiąść wiedzę, nie tylko do czytania i pisania, ale i zasady perspektywy, trochę matematyki a nawet dużo, a we współczesnych czasach bez znajomości obsługi kompa to już zupełnie wysiadka z fachu architekta. Napisz coś z sensem. A jak się nie podoba że ktoś się do Twych słów odnosi to pisz to co naprawdę myślisz. Nie zawoalowana niechęć do książek, nauki i systemu wogóle.

Data: 2015-04-18 13:10:03
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:44:56 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Naprawdę? To gdzie jeszcze przejaskrawiasz? W tym jak piszesz o tym że nikogo nie trzeba uczyć jak byc poetą? Oczywiście tego nie mozna się nauczyć. Poeta jednak aby był prawdziwym poetą potrzebuje czytelników. Ci aby nimi zostać muszą umieć czytać. Sam piszesz że większości nie trzeba uczyć czytać bo to nie jest im do niczego potrzebne. Jak sobie wyobrażasz czytanie czegokolwiek bez znajomości czytania. Architekt? Może dla Ciebie jest panem który wymachuje ołówkiem i rysuje budynki, mosty i inne rzeczy. Ale przecież on aby cokowiek narysować musi posiąść wiedzę, nie tylko do czytania i pisania, ale i zasady perspektywy, trochę matematyki a nawet dużo, a we współczesnych czasach bez znajomości obsługi kompa to już zupełnie wysiadka z fachu architekta. Napisz coś z sensem. A jak się nie podoba że ktoś się do Twych słów odnosi to pisz to co naprawdę myślisz. Nie zawoalowana niechęć do książek, nauki i systemu wogóle.

Lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

Data: 2015-04-19 12:15:44
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

nie podoba że ktoś się do Twych słów odnosi to pisz to co naprawdę
myślisz. Nie zawoalowana niechęć do książek, nauki i systemu wogóle.

LOL

Data: 2015-04-18 18:35:10
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 18:25, Marek Czaplicki pisze:
[...]

czyli ty czeplik nadal mentalnie tkwisz w komunie i jestes na panstwowym garnuszku:)

Data: 2015-04-18 18:40:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:35:

[...]

Może zacytuję. Pana od którego cała dyskusja się zaczęła:
[...]

Może zauważysz że pan Nauczyciel powołuje się na badania GUS dotyczące gospodarki w większości prywatnej i zarobków w niej, a potem chce aby jak za lubianej i kochanej przez ciebie komuny państwo zabrało tym ochydnym prywaciażom i ludziom dającym się wykorzystywać w realnej gospodarce i dało im? Nauczycielom, bo oni swe przywileje zawdzięczają jeszcze Jaruzelowi?
Zacznij trochę czytać to co sam wklejasz. :-)

Data: 2015-04-18 19:26:28
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 18:40, Marek Czaplicki pisze:
[...]

te czeplik, ohydne bledy popelniasz nie tylko w logice, ale i w pisowni. ty nie mozesz byc nauczycielem:)

Data: 2015-04-18 19:32:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 18 kwietnia 2015 19:26:

[...]

Czyje błędy? Piszesz o czepliku ja mogę pisac o czym chcę bo do Czaplickiego to się nie odnosi. Jak się nie ma argumentów to ad personam? :-)

Data: 2015-04-18 16:48:33
Autor: Mark Woydak
20 tysięcy nauczycieli na ulicach Warszawy
WON ZASRANY KOMUSZY "INZYNIEZRE"

MW

Data: 2015-04-18 16:08:46
Autor: Mark Woydak

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f0cf0ac-a4cf-4021-b02c-06fa1a9af6f3googlegroups.com...
[...]

Mają też 2 miesiące urlopu i co kilka lat rok na "podratowanie zzdrowia". Pasożyty społeczne, spadkobiercy PRL.

MW

Data: 2015-04-18 07:24:39
Autor: kogutek444
> [...]

-- Mają też 2 miesiące urlopu i co kilka lat rok na "podratowanie zzdrowia". Pasożyty społeczne, spadkobiercy PRL.

Do tego jakiś status urzędnika czy inne gówno mają. Słusznie opierdolisz to do pierdla możesz pójść.

Data: 2015-04-18 16:44:49
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 15:47, kogutek444@gmail.com pisze:
4 tysiące i im kurwa mało. Ludzie mają 600 złotych renty i muszą za to wyżyć.

no widzisz, a 4 tysiace to mniej niz zasilek na zachodzie kogucik:)

Data: 2015-04-18 07:49:46
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:45:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> 4 tysiące i im kurwa mało. Ludzie mają 600 złotych renty i muszą za to wyżyć.

no widzisz, a 4 tysiace to mniej niz zasilek na zachodzie kogucik:)

Jak z łapanki nie biorą to  to mogą jechać na zachód żeby siedzieć na zasiłku. Problem mają renciści co mają 600 złotych renty.. Oni na bilet żeby wyjechać nie mają.

Data: 2015-04-18 17:12:01
Autor: u2
W dniu 2015-04-18 o 16:49, kogutek444@gmail.com pisze:
Jak z łapanki nie biorą to  to mogą jechać na zachód żeby siedzieć na zasiłku. Problem mają renciści co mają 600 złotych renty. Oni na bilet żeby wyjechać nie mają.

oczywiscie kogucik, rodzice niepelnosprawych manifestowali za donka na Wiejskiej, ale nic nie wskorali.

nierzad kopary, wczesniej tusska, oszczedza poprzez likwidacje, a to niepelnosprawnych, a to nauczycieli:)

Data: 2015-04-18 16:45:50
Autor: Mark Woydak
20 tysięcy nauczycieli na ulicach Warszawy
Masz pojęcie durniu o płacy realnej?

MW