[Euronet] 20 w bankomacie?

Data: 2012-08-07 10:25:37
Autor: Kamil Jońca
[Euronet] 20 w bankomacie?

Dziś chciałem wypłacić jakąś kasę z euronetu przy żeromskiego w W-wie. I się zdziwiłem, bo Bankomat zaproponował mi wypłatę 20 i
wielokrotności. Nowa moda, żeby ludzie częściej wypłącali?
KJ

God must have loved calories, she made so many of them.

Data: 2012-08-07 03:55:05
Autor: krzysztofsf
20 w bankomacie?
On 7 Sie, 10:25, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
[...]

Sporo osob wyplaca male kwoty, lub stara sie wyplacic kwote potrzebna
do przewidywanej platnosci gotowkowej.
Nie kazdemu odpowiada wyplacanie wielokrotnosci 50 zl jesli potrzeba
10, 20, czy 80 zł.
Ja np. place glownie bezgotowkowo i sporadycznie potrzebuje kwot jak
na  przykladzie.
Bankomaty KB, BZWBK, chyba PKO BP - oferuja mniejsze nominaly.

mozliwe, ze Euronet podjal kroki w celu przyciagniecia powyzszych
klientow, lub po prostu przejal bankomat z kasetami i menu do
mniejszych nominalow,.

Data: 2012-08-07 11:50:50
Autor: jureq
20 w bankomacie?
Dnia Tue, 07 Aug 2012 03:55:05 -0700, krzysztofsf napisał(a):

[...]

Dokładnie to drugie. To musi być przejęty bankomat Cash4You. Euronet nadal w wielu miejscach ładuje w nie 20+100

Data: 2012-08-07 14:27:17
Autor: Kamil Jońca
20 w bankomacie?
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> writes:

[...]

Chyba masz rację. A juz się cieszyłem :|

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
The light at the end of the tunnel is the headlight of an approaching train.

Data: 2012-08-07 14:54:58
Autor: Krzysiek
20 w bankomacie?
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 13:50:50 UTC+2 użytkownik jureq napisał:

Dok�adnie to drugie. To musi by� przej�ty bankomat Cash4You. Euronet

w jednym takim (czyli wszystkich?) po wlozeniu karty Polbanku pojawia sie nawet opcja w glownym menu "wyplata 20PLN bez potwierdzenia"

Data: 2012-08-08 23:56:27
Autor: TheBest
20 w bankomacie?
W dniu 2012-08-07 13:50, jureq pisze:
[...]

Kiedys w Krosnie zaladowali odwrotnie - 100 z 20. Trafilem zle - dostalem 200pln po 20 a z konta sciagneli 1000. Reklamacja sie powiodla - ciekawe czy tych co dostali 100 za 20 tez sciagneli.

Data: 2012-08-07 10:03:59
Autor: Rafal M
20 w bankomacie?
[...]

Wlasciciel bankomatu niezaleznego (nie banku) zarabia na kazdej
operacji. Z punktu widzenia Euronetu znacznie korzystniejsze jest 5
wyplat po 20, niz jedna za 100 pln.

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje, wiec mozliwosc
wyplaty takich 20 zl jest super :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-08-07 20:33:30
Autor: radekp@konto.pl
20 w bankomacie?
Tue, 7 Aug 2012 10:03:59 -0700 (PDT), w
<f534f44f-e3e0-4051-bfb6-951670c14082@g1g2000vba.googlegroups.com>, Rafal M
<rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(-a):

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

Data: 2012-08-07 22:52:04
Autor: T.F.
20 w bankomacie?
<radekp@konto.pl> ...

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

--
T.F.

Data: 2012-08-08 07:26:32
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
20 w bankomacie?
Dnia Tue, 7 Aug 2012 22:52:04 +0200, T.F. napisał(a):

<radekp@konto.pl> ...

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

i za tę prasę czy za te bułki to rachunek końcowy wynosi średnio ile ?
domyslam, sie, że niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji małych
kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow13.php

Data: 2012-08-08 06:22:26
Autor: Rafal M
20 w bankomacie?
On 8 Sie, 07:26, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <adres...@mojej.www.pl>
wrote:

i za t pras czy za te bu ki to rachunek ko cowy wynosi rednio ile ?
domyslam, sie, e niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji ma ych
kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

Kazdy sklep akceptujacy karty. Od dawna nie mialem problemow z
placeniem nawet 2-3 pln karta. A od kiedy sa terminale bezstykowe jest
jeszcze prosciej (np Zabka).

Gotowka placa od czasu do czasu tylko w Biedronce i osiedlowym
warzywniaku. A tak wszedzie karta.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-08-08 09:46:45
Autor: Zbynek Ltd.
20 w bankomacie?
Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a) :
[...]

W sklepie Ranidae.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-08 15:02:08
Autor: radekp@konto.pl
20 w bankomacie?
Tue, 7 Aug 2012 22:52:04 +0200, w <jvrv5j$7ak$1@inews.gazeta.pl>, "T.F."
<tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> ...

> ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

Data: 2012-08-09 00:46:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
20 w bankomacie?

<radekp@konto.pl> d7o428plvpp1o1tjvt69ksf39bnf717jve@4ax.com

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

: A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

Ja także używam surowców wtórnych niezmiernie
rzadko -- i jest to (używanie) dla mnie
uciążliwą osobliwością.

Data: 2012-08-07 16:17:53
Autor: Luke
[Euronet] 20 w bankomacie?
Dnia 2012-08-07 10:25, Użytkownik Kamil Jońca napisał:

wielokrotności. Nowa moda, żeby ludzie częściej wypłącali?

W moim mieście wszystkie euronety witają mnie napisem "wypłacaj małe
kwoty, to takie proste" czy coś w ten deseń :)

L.

[Euronet] 20 w bankomacie?