20 w bankomacie?

Data: 2012-08-07 10:03:59
Autor: Rafal M
20 w bankomacie?
On 7 Sie, 10:25, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Dziś chciałem wypłacić jakąś kasę z euronetu przy żeromskiego w W-wie.
I się zdziwiłem, bo Bankomat zaproponował mi wypłatę 20 i
wielokrotności. Nowa moda, żeby ludzie częściej wypłącali?

Wlasciciel bankomatu niezaleznego (nie banku) zarabia na kazdej
operacji. Z punktu widzenia Euronetu znacznie korzystniejsze jest 5
wyplat po 20, niz jedna za 100 pln.

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje, wiec mozliwosc
wyplaty takich 20 zl jest super :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-08-07 20:33:30
Autor: radekp@konto.pl
20 w bankomacie?
Tue, 7 Aug 2012 10:03:59 -0700 (PDT), w
<f534f44f-e3e0-4051-bfb6-951670c14082@g1g2000vba.googlegroups.com>, Rafal M
<rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(-a):

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

Data: 2012-08-07 22:52:04
Autor: T.F.
20 w bankomacie?
<radekp@konto.pl> ...

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

--
T.F.

Data: 2012-08-08 07:26:32
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
20 w bankomacie?
Dnia Tue, 7 Aug 2012 22:52:04 +0200, T.F. napisał(a):

<radekp@konto.pl> ...

I cale szczecie, gotwki sie juz prawie nie stosuje,

ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

i za tę prasę czy za te bułki to rachunek końcowy wynosi średnio ile ?
domyslam, sie, że niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji małych
kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow13.php

Data: 2012-08-08 06:22:26
Autor: Rafal M
20 w bankomacie?
On 8 Sie, 07:26, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <adres...@mojej.www.pl>
wrote:

i za t pras czy za te bu ki to rachunek ko cowy wynosi rednio ile ?
domyslam, sie, e niewiele, ale interesuje mnie kwestia akceptacji ma ych
kwot transakcji, gdzie taki luxus ?

Kazdy sklep akceptujacy karty. Od dawna nie mialem problemow z
placeniem nawet 2-3 pln karta. A od kiedy sa terminale bezstykowe jest
jeszcze prosciej (np Zabka).

Gotowka placa od czasu do czasu tylko w Biedronce i osiedlowym
warzywniaku. A tak wszedzie karta.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-08-08 09:46:45
Autor: Zbynek Ltd.
20 w bankomacie?
Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a) :
[...]

W sklepie Ranidae.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-08 15:02:08
Autor: radekp@konto.pl
20 w bankomacie?
Tue, 7 Aug 2012 22:52:04 +0200, w <jvrv5j$7ak$1@inews.gazeta.pl>, "T.F."
<tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> ...

> ROTFL :).

no, niezupelnie.

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

Data: 2012-08-09 00:46:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
20 w bankomacie?

<radekp@konto.pl> d7o428plvpp1o1tjvt69ksf39bnf717jve@4ax.com

np. ja WSZEDZIE (oprocz biedronki) place plastikiem
tak, za bulki i prase tez.

: A Ty i Marek jesteście reprezentantami 100% społ.? :)

Ja także używam surowców wtórnych niezmiernie
rzadko -- i jest to (używanie) dla mnie
uciążliwą osobliwością.

20 w bankomacie?