20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut

Data: 2019-07-01 11:48:07
Autor: z
20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
W dniu 2019-06-30 o 17:48, jakdorobic.com pisze:
oraz darmową dostawę karty fizycznej

Tym się chyba nie musisz chwalić bo to STANDARD. Przynajmniej u mnie był. 20 zł. Pominę litościwie taką kwotę ;-)

A nie... Zatrybiłem... Trzeba pozakładać na wszystkich w rodzinie i znajomych. ;-) Śledzą po numerze IP?

Data: 2019-07-04 01:06:16
Autor: jakdorobic.com
20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
Po prostu każdy ma inne dane osobowe. Po tym rozpoznają :) No i raczej każdy ma swojego smartfona :D

Data: 2019-07-04 10:14:38
Autor: z
W dniu 2019-07-04 o 10:06, jakdorobic.com pisze:
No i raczej każdy ma swojego smartfona

Może nawet ma (moim rodzicom ostatnio wcisnąłem Redmi6) ale procedurę będę musiał sam przeprowadzić.
Akurat poprzednio miałem problem na Z3 Compact bo miał feler dotyku i nie dało się kliknąć w zatwierdź selfi. Normalnei działający telefon a nie dało się tapnąć w to akurat miejsce.
3 godziny walki A czas to pieniądz. ;-)

Data: 2019-07-04 12:21:14
Autor: Animka
W dniu 2019-07-04 o 10:14, z pisze:
[...]

Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

--
animka

Data: 2019-07-04 12:31:55
Autor: z
W dniu 2019-07-04 o 12:21, Animka pisze:
Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

Data: 2019-07-04 04:41:17
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 12:31:57 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-07-04 o 12:21, Animka pisze:
> Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

Widać ten telefon był tak samo "normalnie działający" jak Twój mózg.
A w takich sytuacjach podłącza się myszkę.

Data: 2019-07-04 16:51:18
Autor: Waldek
[...]

He he ... jak smarkofon obsługuje OTG ;)

Ostatnio też miałem problem z uszkodzonym "dotykiem" w słuchawce babci
- nie wysuwała się belka funkcyjna ...
a wystarczyło przekręcić fona o 90st ;)

Pozdro

Data: 2019-07-04 21:41:21
Autor: z
W dniu 2019-07-04 o 16:51, Waldek pisze:

Ostatnio też miałem problem z uszkodzonym "dotykiem" w słuchawce babci
- nie wysuwała się belka funkcyjna ...
a wystarczyło przekręcić fona o 90st ;)

Nie dało się. WRÓĆ! Chyba aplikacja revolta nie obsługiwała tryby POZIOM ;-) Zapewne znowu gimbaza pisała ten soft ;-)
Jako że mogłem to zrobiłem tą aktywację na innym telefonie. Tak było szybciej.

I tu mamy zderzenie teorii z praktyką.
Zawsze trzeba mieć na uwadze że ktoś napisze źle program, że braknie pola, że rejestracja/reklamacja/zamknięcie konta nie zadziała.

Dlatego dalej się upieram że waciki jakie proponują banki w formie wisienek są śmieszne nawet dla zwykłego Kowalskiego nie zarabiającego średniej krajowej i UWAGA mającego pracę/zajęcie i który potrafi wycenić swój czas na więcej niż miskę ryżu ;-)

Data: 2019-07-05 10:48:37
Autor: Pete
W dniu 2019-07-04 o 21:41, z pisze:
[...]

Tu już mi ręce (i nie tylko ręce) opadły. Szczyt szczytów, żeby się przypieprzyć do apki, że jest nieużywalna na uwalonym telefonie.
To jednoznacznie świadczy o takiej osobie.

--
Pete

Data: 2019-07-05 14:06:20
Autor: z
W dniu 2019-07-05 o 10:48, Pete pisze:

Tu już mi ręce (i nie tylko ręce) opadły. Szczyt szczytów, żeby się przypieprzyć do apki, że jest nieużywalna na uwalonym telefonie.
To jednoznacznie świadczy o takiej osobie.

Jak łajza nie potrafi napisać softu na wskazaną platformę to niech się za to nie zabiera.

A tak... marnie to świadczy o całej firmie/ofercie. Ciekawe co jeszcze nie zadziała ;-)

Data: 2019-07-04 17:05:35
Autor: Animka
W dniu 2019-07-04 o 12:31, z pisze:
W dniu 2019-07-04 o 12:21, Animka pisze:
Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

Prędzej Ty źle wycelowaleś ten dotyk.

--
animka

Data: 2019-07-04 21:44:31
Autor: z
W dniu 2019-07-04 o 17:05, Animka pisze:
Prędzej Ty źle wycelowaleś ten dotyk.

Dotyk został zdiagnozowany stosowną aplikacją. Jest uszkodzony na szerokości ok 3-4 mm przez cały ekran. Mało to i dużo. Dla aplikacji revolta o wiele za dużo :-)
Te zabawkowe telefony często tak mają choć i zalety posiadają ;-)

Data: 2019-07-04 22:09:29
Autor: Animka
W dniu 2019-07-04 o 21:44, z pisze:
[...]

Nie wiem co to ten revolt, ale jak sam zauważyłeś później to wina tej osoby, która stworzyła tę felerną aplikację.

--
animka

Data: 2019-07-04 22:46:23
Autor: z
20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
W dniu 2019-07-04 o 22:09, Animka pisze:
Nie wiem co to ten revolt

Animka w pełnej krasie ;-)

To jest coś takiego co przebrzydły SPAMER w tym watku chce żebyś założyła całej rodzinie przez jego bloga i niby masz zarobić 20 zł ;-)

Data: 2019-07-04 23:57:58
Autor: Animka
W dniu 2019-07-04 o 22:46, z pisze:
W dniu 2019-07-04 o 22:09, Animka pisze:
Nie wiem co to ten revolt

Animka w pełnej krasie ;-)

Hmm

To jest coś takiego co przebrzydły SPAMER w tym watku chce żebyś założyła całej rodzinie przez jego bloga i niby masz zarobić 20 zł ;-)

Ja mam własny gust i na propagandę się nie nabieram.
Na google znalazlam album REVOLT zespołu Proletaryat :-)
Nie, nie słychałam tego.

--
animka

20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut