200 PLN za KK Citi

Data: 2012-11-07 22:47:12
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytowa-- promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

Data: 2012-11-08 00:22:58
Autor: luc
200 PLN za KK Citi
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 07:47:12 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytowa-- promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

Ehhh, te nowe promocje to tylko dla tych, którzy nie mają KK w Citi...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-08 09:26:46
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi
Link z gruponu kieruje do wniosku u mnie strona ktorej nie ma
Czy tylko ja dostalem taki blad?

Data: 2012-11-08 09:44:59
Autor: Tomcik
200 PLN za KK Citi
czy oplaca sie wziac takie cos i po roku zrezygnowac?
Sa jakies kruczki?

Data: 2012-11-08 10:09:46
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi

Użytkownik "Tomcik" <raciosy@wp.pl> napisał w wiadomości news:509b72da$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
czy oplaca sie wziac takie cos i po roku zrezygnowac?
Sa jakies kruczki?

Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej taka informacje dostalem w czasie skladania wniosku

Data: 2012-11-08 02:22:32
Autor: woody
200 PLN za KK Citi
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 10:10:01 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej taka informacje >dostalem w czasie skladania wniosku

Nie trzeba, w kwietniu bralem KK Citi z groupona i jak tylko dali 200zl zrezygnowalem z KK.

Data: 2012-11-22 22:33:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 PLN za KK Citi

"woody" a6045e97-be81-4fe1-a117-7b2c13c0a3ee@googlegroups.com

Mysle ze nie trzeba czekac rok mozna zrezygnowac wczesniej
taka informacje dostalem w czasie skladania wniosku

: Nie trzeba, w kwietniu bralem KK Citi z groupona
: i jak tylko dali 200zl zrezygnowalem z KK.

IMO to dobre karty -- po co z nich rezygnować?
Czyżby były jakoś płatne?

Data: 2012-11-22 13:50:01
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 22:33:27 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
IMO to dobre karty -- po co z nich rezygnować?

Czyżby były jakoś płatne?

Gdzieś mi mignęła informacja, że jest możliwość zwolnienia z opłat za 1000 PLN obrotów rocznie ale na stronach Citi nie mogę nic na ten temat znaleźć.

Data: 2012-11-22 23:39:27
Autor: MarcinK
200 PLN za KK Citi

Gdzieś mi mignęła informacja, że jest możliwość zwolnienia z opłat za 1000 PLN obrotów rocznie ale na stronach Citi nie mogę nic na ten temat znaleźć.

1000zł ale miesiecznie :)
w Citi opłata za karte rozbita jest na opłaty comiesieczne (8zł)

powyższe dotyczy kart silver

Data: 2012-11-22 22:31:34
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:39:25 UTC+1 użytkownik MarcinK napisał:
1000zďż˝ ale miesiecznie :)

Czy do tego 1000 wlicza się opłacanie rachunków?

Data: 2012-11-22 23:51:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 PLN za KK Citi

"MarcinK" k8m9is$mi8$1@node1.news.atman.pl

1000zł ale miesiecznie :)
w Citi opłata za karte rozbita jest na opłaty comiesieczne (8zł)

Mnie Citi zaproponował -- ol za fri. ;)
Mam swoją kartę z dodatkową dla matki
i dodatkową do matki karty. Mam też
rachunek oszczędny i rozrzutny, RORem
nazywany.

Data: 2012-11-25 13:21:59
Autor: WAM
200 PLN za KK Citi
On Thu, 22 Nov 2012 13:50:01 -0800 (PST), Piotr Hołda
<pholda@gmail.com> wrote:

Gdzieś mi mignęła informacja, że jest możliwość zwolnienia z opłat za 1000 PLN obrotów rocznie
Tak jest to gdzieś ładnie skonstruowany zapis że myślisz ze 1000 jest
rocznie. 1000 jest miesięcznie, opłata też jest miesięczna. Zapis
(chyba w opisie z groupona) wprowadzał w błąd.

WAM

Data: 2012-11-08 09:12:38
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi

Uzytkownik "Piotr Holda" <pholda@gmail.com> napisal w wiadomosci news:90a56518-a117-40e4-989f-6ac3a373925dgooglegroups.com...
http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytowa-- promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

Emeryci tez moga dzwonilem potwierdzili

Data: 2012-11-08 19:31:45
Autor: Zbynek Ltd.
200 PLN za KK Citi
Piotr Hołda napisał(a) :
http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytowa-- promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

Może TOiP jest mocno nieciekawa? Konto do tego trzeba brać? Może za nie są opłaty?

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-08 19:51:41
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi
Może TOiP jest mocno nieciekawa? Konto do tego trzeba brać? Może za nie są opłaty?
Bez konta i rok bez oplat

Data: 2012-11-08 20:25:01
Autor: Darek
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-08 19:51, kowtow pisze:
Może TOiP jest mocno nieciekawa? Konto do tego trzeba brać? Może za nie są
opłaty?
Bez konta i rok bez oplat

Platyna też?

Darek

Data: 2012-11-09 08:29:03
Autor: Waldek
200 PLN za KK Citi

Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości news:k7h0u6$tcn$1news.task.gda.pl...
[...]

To moze tym razem sie zalapie ?
- ostatnio obiecywali ale nie dali... ale teraz mam 1 KK mniej  ;)
Po zlozeniu wniosku w ~15 minut dzwonil czynnik białkowy
w celu  spowiedzi wstepnej ... zobaczymy czy bedzie rozgrzeszenie ;P

Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala
mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

Pozdro

Data: 2012-11-09 16:29:12
Autor: vattax
200 PLN za KK Citi
W dniu piątek, 9 listopada 2012 08:29:07 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala

mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

Nie

Data: 2012-11-10 10:17:32
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi

Acha - w przypadku negatywnej opini wydanej przez anala

mozna odzyskac te 5zl z grupona ;)

Nie

Nie siej zametu MOZNA

Data: 2012-11-11 21:49:15
Autor: Darek
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-08 07:47, Piotr Hołda pisze:
http://shopping.groupon.pl/d-12770704-karta-kredytowa-- promocje-bank-karta-kredytowa-promocje

U mnie link z kuponu prowadzi do formularza kontaktowego a nie wniosku. TeĹź tak macie?

Darek

Data: 2012-11-11 22:01:16
Autor: kowtow
200 PLN za KK Citi

U mnie link z kuponu prowadzi do formularza kontaktowego a nie wniosku. Też tak macie?

Darek

tak ma byc po odzwonieniu konsultanta upewnij sie ze karta brana z gruponu

Data: 2012-11-11 23:41:55
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
[...]

Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.

--
Grzexs

Data: 2012-11-11 23:50:49
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-11 23:41, Grzexs pisze:
Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że
dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.

Życzę powodzenia przy rozpatrywaniu wniosku! Mój odrzucili bo analityk nie mógł się dodzwonić do pracodawcy bo mamy ACRa i połączenie z zastrzeżonych jest odrzucane, a analitycy nie mogą dzwonić z prezentacją numeru ;) A jak wiemy w tym banku telefon to ważna rzecz, bo najpierw był problem z numerem komórkowym pracodawcy, bo: "jak to, nie ma stacjonarnego?" ;) Ot taki niepoważny bank ten Citi ;) W sumie to lepiej wiedzieć to przed podpisaniem umowy, niż poznać ich inne fanaberie już po podpisaniu umowy ;)

Data: 2012-11-11 15:20:30
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 23:50:48 UTC+1 użytkownik osa napisał:
�ycz� powodzenia przy rozpatrywaniu wniosku! M�j odrzucili bo analityk nie m�g� si� dodzwoni� do pracodawcy bo mamy ACRa i po��czenie z zastrze�onych jest odrzucane, a analitycy nie mog� dzwoni� z prezentacj� numeru ;) A jak wiemy w tym banku telefon to wa�na rzecz, bo najpierw by� problem z numerem kom�rkowym pracodawcy, bo: "jak to, nie ma stacjonarnego?" ;) Ot taki niepowa�ny bank ten Citi ;) W sumie to lepiej wiedzie� to przed podpisaniem umowy, ni� pozna� ich inne fanaberie ju� po podpisaniu umowy ;)

A po co dzwonią? Chyba nie sądzą, że ktoś im na telefon potwierdzi dane na temat zatrudnienia albo, co gorsza, wynagrodzeń?

Data: 2012-11-12 05:50:39
Autor: Kris
200 PLN za KK Citi
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 00:20:30 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
A po co dzwonią? Chyba nie sądzą, że ktoś im na telefon potwierdzi dane na temat zatrudnienia albo, co gorsza, wynagrodzeń?

Zdziwiłbys się jak dużo zakładów potwierdza takie dane;)
A nawet napisze inaczej: jak niewiele zakładów odmawia powierdzenia.

Data: 2012-11-12 17:28:03
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-12 14:50, Kris pisze:
[...]

Ja też uważam, że powinni żądać papierka, a nie jakieś telefony bo zadzwonić może każdy... tym bardziej, że dzwonią z zastrzeżonych. Ja tam szefa uprzedziłem że mogą dzwonić, ale im się nie udało bo Citi nie uważa za stosowne dzwonić z prezentacją numeru, a zaświadczenia nie chcieli.

Często też na zaświadczeniach w części którą podpisuje pracownik jest upoważnienie dla banku do weryfikacji telefonicznej, ale to dla mnie jakieś takie naciągane jest.

No ale dla Citi to pracodawca bez stacjonarnego jest niewiarygodny, a oni są w porządku odrzucając wniosek bo się nie dodzwonili z zastrzeżonego :D W sumie się cieszę, niby 300zł bonusu uciekło, ale dzięki temu wiem, że nie chcę mieć z tym podejrzanym bankiem nic wspólnego, bo standardy tam mają jak w krajach trzeciego świata.

Data: 2012-11-12 18:19:48
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
[...]

Do mnie nie dzwonili z jak najbardziej jawnego i identycznego z danymi podawanymi na ich stronie. Ponadto konsultantka wymieniła wiele faktów, których nie mógł znać ktoś nieczytający mojego wniosku. Poprosiła o numer telefonu do pracy. Na moje pytanie, "a który?" stwierdziła, że "że ten, co pan ma na biurku". No to jej dałem. Chyba się ucieszyła.

Często też na zaświadczeniach w części którą podpisuje pracownik jest
upoważnienie dla banku do weryfikacji telefonicznej, ale to dla mnie
jakieś takie naciągane jest.

Może i jest, ale dziś dzwoniła drugi raz z informacją, że kartę przyznali (z limitem mniej więcej moje zarobki brutto ×3). Nikt nie prosił ode mnie o żadne zaświadczenie ani nikt nie dzwonił na żaden stacjonarny numer mojej firmy. Chciała mi wcisnąć jakieś ubezpieczenie, ale na moje stanowcze nie poprosiła o powody. Podałem. Przyjęła bez szemrania, aczkolwiek czuło się zdziwienie, jak mogłem odrzucić tak świetną ofertę.

[...]

Oj tam, pół roku w najgorszym wypadku jakoś wytrzymam. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie będzie używał kredytówki na takich warunkach, skoro można mieć na lepszych.
--
Grzexs

Data: 2012-11-12 19:02:28
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-12 18:19, Grzexs pisze:
[...]

Czy ja dobrze rozumiem, że sam potwierdzałeś dane jako 'swój' pracodawca? Dziwny ten bank ;) Do mojego pracodawcy w sprawie wniosku nie dzwonili z numeru jawnego o ile w ogóle dzwonili bo pracodawca nie stwierdził obecności Citi w połączeniach nieodebranych, a bank odrzucił wniosek z powodu 'braku kontaktu z pracodawcą' i tak 3x bo wznawiałem wniosek.

[...]

No bo Cię zweryfikowali telefonicznie, więc papierków nie chcieli, a mnie ani tak, ani tak ;) Choć wydawało mi się, że jeśli bank jest poważny to nie mogąc weryfikować telefonicznie będzie chciał papier. Ale widać jestem na ich czarnej liście ;) Chociaż wydawało mi się, że mając obciążenie jedynie jedną KK z limitem 2.5x dochód netto czyli jak oni to tam liczą 5% limitu do obciążenia, które dla mnie stanowi 12.5% dochodu netto będę miał zdolność udźwignięcia ich karty ;)

Oj tam, pół roku w najgorszym wypadku jakoś wytrzymam. Przecież nikt o
zdrowych zmysłach nie będzie używał kredytówki na takich warunkach,
skoro można mieć na lepszych.

Dokładnie ;) Ja też chciałem mieć kartę do wypłaty bonusu a potem do kasacji... może to wyczuli?

Data: 2012-11-12 21:31:01
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
[...]

Raczej nie uważali mnie za swojego pracodawcę, bo podałem dane firmy.

[...]

A co to za weryfikacja, skoro sam, a więc osoba jak najbardziej niewiarygodna, podawałem wszystkie informacje?
--
Grzexs

Data: 2012-11-12 21:36:04
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-12 21:31, Grzexs pisze:
[...]

Aha :)

[...]

I wszystko jasne ;) Dla banku jesteś wiarygodny bo dzwonili do firmy i to na numer stacjonarny! Hurra, mamy wiarygodnego klienta i damy mu kartę ;) A ten co podał komórkę to pewnie kłamczuch i dał numer do kolegi ;)

Z moim szefem śmialiśmy się, że podam im numer VOiPa w mojej prywatnej komórce i wtedy weryfikację przejdę, bo potwierdzę im wszystko co będą chcieli ;) A że z zarządem firmy nie chcieli gadać to i mają jednego (marudnego) klienta mniej ;) Widać sprzedaż idzie dobrze i mogą spokojnie olać mój wniosek :)

Data: 2012-11-13 09:37:40
Autor: WAM
200 PLN za KK Citi
On Mon, 12 Nov 2012 18:19:48 +0100, Grzexs <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl>
wrote:

Do mnie nie dzwonili z jak najbardziej jawnego i identycznego z danymi podawanymi na ich stronie.
Z promocji z groupona dzwonili do mnie z 222386450.
Przy telefonicznych zeznaniach do wniosku o kk tez chcieli "numer
stacjonarny do pracy, jakikolwiek, moze byc ten na Pana biurku".

WAM

Data: 2012-11-19 09:47:06
Autor: WAM
200 PLN za KK Citi
On Tue, 13 Nov 2012 09:37:40 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]
Uzupełniam: Podałem numer na swoje biurko, ale i tak dziś sobie
zadzwonili do kadr aby potwierdzić dane.

WAM

Data: 2012-11-12 18:57:55
Autor: Wemif
200 PLN za KK Citi
osa <woytek18@poczta.fm> wrote:

[...]

Dziwne, do mnie Citi dość często dzwoni (czasem spam, czasem nie), zawsze z prezentacją numeru pojawia się taki jak jest podany na ich stronie (zawsze ten sam) niezależnie kto dzwoni i w jakiej sprawie.

a.

Data: 2012-11-12 21:03:32
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-12 19:57, Wemif pisze:
[...]

No to może w ogóle nie dzwonili... bo najpierw upierali się, że pracodawca MUSI mieć numer stacjonarny, ale potem zaakceptowali komórkę... tzn infolinia zaakceptowała, a może analityk stwierdził, że komórka to żaden telefon i stąd odrzucenie wniosku z powodu braku kontaktu z pracodawcą? Jakby nie było to dla mnie dyskwalifikuje bank, jeśli dla nie nie jest ważna wypłacalność klienta, a jedynie numer telefonu pracodawcy. Moja przygoda z Citi zakończyła się nim się zaczęła ;) Na szczęście nie są jedynym bankiem na rynku ;)

Data: 2012-11-12 21:27:45
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
No to może w ogóle nie dzwonili... bo najpierw upierali się, że
pracodawca MUSI mieć numer stacjonarny, ale potem zaakceptowali
komórkę... tzn infolinia zaakceptowała,

Wiele banków np. przy staraniu się o kredyt na dg żąda np. faktury za telefon (komórkowy lub stacjonarny). Co ciekawe, w przypadku gdy firma posługuje się pre-paidem, często zadowala się kartą rejestracyjną z danymi firmy. I bez tego nie przeskoczysz ich systemu.
--
Grzexs

Data: 2012-11-12 21:31:20
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-12 21:27, Grzexs pisze:
[...]

No tak, ale w Twoim przypadku to przedsiębiorca stara się o kredyt więc przedsiębiorcę trzeba uwiarygodnić. Tymczasem w moim przypadku ja chcę KK, a bank ma wymagania co do mojego pracodawcy ;) Moja sytuacja ekonomiczna go nie obchodzi ;)

Data: 2012-11-13 19:11:52
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
[...]

Jaki przedsiębiorca, u licha? I już pisałem - bank numer stacjonarny "wziął", ale nikt na ten numer, ani na żaden inny numer w firmie nie dzwonił. Dzwonią na komórkę. Pre-paid. A że gadatliwi, to parę minutek wpadnie do wykorzystania w innych, bardziej cnych celach.
--
Grzexs

Data: 2012-11-13 19:32:55
Autor: osa
200 PLN za KK Citi

W dniu 2012-11-13 19:11, Grzexs pisze:
[...]

Pisałeś o braniu kredytu na DG więc tam weryfikuje się przedsiębiorcę... chyba ;) A wracając do meritum to najwyraźniej Ciebie bank bardziej lubi ;) A ja jestem na czarnej liście bo do mojego pracodawcy nie dzwonili, a twierdzą, że brak kontaktu to powód odrzucenia wniosku ;)

Data: 2012-11-13 20:03:06
Autor: Grzexs
200 PLN za KK Citi
Wiele banków np. przy staraniu się o kredyt na dg żąda np. faktury za
telefon (komĂłrkowy lub stacjonarny). Co ciekawe, w przypadku gdy firma
[...]

Ale ta uwaga od dg była w niejakim oderwaniu od tematu "karta z citibanku". To było takie ogólne spostrzeżenie, oparte na zeznaniach osoby pracującej przy udzielaniu takich kredytów i dziwiącej się niepomiernie z takich procedur.

No cóż, zupełnie nie wiem dlaczego citek mnie tak lubi. Może potrafię zamaskować moje intencje bardziej niż ty…

Może… ponów wniosek?
--
Grzexs

Data: 2012-11-13 21:47:09
Autor: osa
200 PLN za KK Citi
W dniu 2012-11-13 20:03, Grzexs pisze:
[...]

Ten jeden wniosek był wskrzeszany dwukrotnie, myślę, że trzy odmowy z powodu braku kontaktu z pracodawcą wystarczą abym wyleczył się z tego banku na długi czas. O ile w ogóle jeszcze kiedyś mi ta awersja do nich przejdzie, w co wątpię.

Dziś chciałem aby usunęli numer stacjonarny z bazy który im się ostał jeszcze z czasów Banku Handlowego bo ich klientem byłem kilkanaście lat temu. Pani oświadczyła, że nie można usunąć numeru bo JAKIŚ muszą mieć i mam podać inny, bo taki mają system i koniec. Na ponowioną prośbę o usunięcia oznajmiła że zgodnie z jakimś regulaminem KLIENT musi podać numer. Tylko że nie jestem ich klientem... ale panienka się nie zrażała i ciągle swoje - oczywiście coraz bardziej podniesionym tonem. Jak znajdę chwilę to napiszę im pisemko żeby usunęli numer, ciekawe co odpiszą...

Data: 2012-11-12 12:15:16
Autor: WAM
200 PLN za KK Citi
On Sun, 11 Nov 2012 23:41:55 +0100, Grzexs <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl>
wrote:

Do mnie dzwonili już i bankówka w pierwszych słowach podkreśliła, że dzwoni w sprawie karty, którą zamówiłem w związku z promocją na grouponie.
U mnie tez od razu mowila ze w sprawie oferty z groupona.

WAM

Data: 2012-11-21 20:36:32
Autor: MarcinK
200 PLN za KK Citi

[...]

a czy na wniosku gdzieś macie info o promocji grouponowej? dzis był u mnie kurier z dokumentami i nigdzie nie ma wzmianki o tej promocji

Data: 2012-11-13 02:17:42
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.
Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.
Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.
Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się nadziać?

Data: 2012-11-13 02:27:47
Autor: luc
200 PLN za KK Citi
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 11:17:42 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.

Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.

Opłata rachunków nie daje punktów premiowych :-(

Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.

Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się nadziać?

Nie dać sobie wcisnąć serwisu sms i będzie ok.

pzdrwm
luc

200 PLN za KK Citi