200 PLN za KK Citi

Data: 2012-11-13 02:17:42
Autor: Piotr Hołda
200 PLN za KK Citi
Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.
Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.
Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.
Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się nadziać?

Data: 2012-11-13 02:27:47
Autor: luc
200 PLN za KK Citi
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 11:17:42 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Chyba zostałem złowiony i zostawię sobie tą kartę.

Opłaty łatwo uniknąć, można nią opłacać rachunki, limit dają wystarczający.

Opłata rachunków nie daje punktów premiowych :-(

Z ubezpieczeń oczywiście zrezygnowałem.

Czy są jakieś haczyki, na które trzeba uważać? Jakieś koszty, na które łatwo się nadziać?

Nie dać sobie wcisnąć serwisu sms i będzie ok.

pzdrwm
luc

200 PLN za KK Citi