200 km/h po Pu³awskiej samochodem

Data: 2011-10-24 20:44:26
Autor: to
200 km/h po Pu³awskiej samochodem
Z tej grupy dowiedziałem się, że to niemożliwe.

Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=AbJiFcr4nHM

Data: 2011-10-24 22:54:25
Autor: Grejon
200 km/h po Pu³awskiej samochodem
W dniu 2011-10-24 22:44, to pisze:
Z tej grupy dowiedzia³em siê, ¿e to niemo¿liwe.

Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=AbJiFcr4nHM

Dowód na to, ¿e mo¿liwe w ¶rodku nocy przy znikomym ruchu...

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-24 21:14:45
Autor: to
200 km/h po Pu³awskiej samochodem
begin Grejon
Dowód na to, że możliwe w środku nocy przy znikomym ruchu...

Możliwe o każdej porze dnia, kiedy jest trochę wolnego miejsca, kwestia odpowiednio szybkiego samochodu...

Data: 2011-10-24 23:46:36
Autor: Grejon
200 km/h po Pu³awskiej samochodem
W dniu 2011-10-24 23:14, to pisze:
begin Grejon

Dowód na to, ¿e mo¿liwe w ¶rodku nocy przy znikomym ruchu...

Mo¿liwe o ka¿dej porze dnia, kiedy jest trochê wolnego miejsca, kwestia
odpowiednio szybkiego samochodu...

Mo¿e. Filmik dokumentuje jazdê w ¶rodku nocy.

Data: 2011-10-25 10:19:54
Autor: szufla
200 km/h po Pu³awskiej samochodem
Mo¿liwe o ka¿dej porze dnia, kiedy jest trochê wolnego miejsca, kwestia
odpowiednio szybkiego samochodu...

No to dawaj o 16 w roboczy dzien. Wrzuc, obejrzymy.

sz.

Data: 2011-10-25 17:31:24
Autor: DoQ
200 km/h po Pu�awskiej samochodem
W dniu 25-10-2011 10:19, szufla pisze:
Mo�liwe o ka�dej porze dnia, kiedy jest troch� wolnego miejsca, kwestia
odpowiednio szybkiego samochodu...
No to dawaj o 16 w roboczy dzien. Wrzuc, obejrzymy.

Skoro przeciętny samochód rozpędzi się do 100 w 11s w takich warunkach, to dlaczego jakieś Porsche nie da rady do 200 w tym samym czasie?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-25 16:26:00
Autor: to
200 km/h po Pu�awskiej samochodem
begin DoQ
[...]

to dlaczego jakieÅ› Porsche nie da rady do 200 w tym samym czasie?

Szczególnie, że nie trzeba się zwykle rozpędzać od 0. W miarę szybkiemu autu (wcale nie Porsche) wystarczy kilkaset metrów prostej, żeby osiągnąć 200 km/h (nie od 0).

Data: 2011-10-25 20:27:05
Autor: DoQ
W dniu 25-10-2011 18:26, to pisze:

[...]

No w takich warunkach, to wystarczy spokojnie duuużo mniej niż pińcet kuni :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 00:18:48
Autor: szufla
200 km/h po Pu?awskiej samochodem
No to dawaj, czekam.

sz.

Data: 2011-10-26 11:01:28
Autor: DoQ
200 km/h po Pu?awskiej samochodem
W dniu 26-10-2011 00:18, szufla pisze:
No to dawaj, czekam.

Na co czekasz?

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-10-26 09:47:04
Autor: to
200 km/h po Pu?awskiej samochodem
begin DoQ
No to dawaj, czekam.

Na co czekasz?

Pewnie na ciasteczko. Ale po to powinien się zgłosić do Bartusia.

Data: 2011-10-26 02:48:56
Autor: Micha³
200 km/h po Pu?awskiej samochodem
to <to@xyz.abc> napisa³(a):
begin DoQ

> [...]

Szczególnie, że nie trzeba się zwykle rozpędzać od 0. W miarę szybkiemu autu (wcale nie Porsche) wystarczy kilkaset metrów prostej, żeby osiągnąć 200 km/h (nie od 0).

Reno robi 200km/h od ¶wiate³ do ¶wiate³ na opolskiej w Krakowie bez problemu, przelatuj±c 70km/h przez poprzednie to ko³o 220km/h.
i dohamujesz do 70km/h spowrotem na skrzy¿owaniu.
bmw 745 e65 (nie diesel) to samo a nawet delikatnie lepiej.

tylko ¿e to 3 pasy z barierkami !!! i siê nie lata na czerwonym 110km/h !

pozdrawiam.

Data: 2011-10-24 23:16:15
Autor: DoQ
W dniu 24-10-2011 22:54, Grejon pisze:

Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=AbJiFcr4nHM
Dowód na to, ¿e mo¿liwe w ¶rodku nocy przy znikomym ruchu...

Nie tylko :)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-10-25 10:42:38
Autor: K
200 km/h po Puławskiej samochodem
W dniu 24-10-2011 22:44, to pisze:
Z tej grupy dowiedziałem się, że to niemożliwe.

Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=AbJiFcr4nHM

daj login/pass

Data: 2011-10-25 10:52:20
Autor: Chris
200 km/h po Puławskiej samochodem
to nabazgrał(a):

Z tej grupy dowiedziałem się, że to niemożliwe.
Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=AbJiFcr4nHM

200 km/h to ja miałem na bocznej (karczunkowska) kiedy testowałem gallardo .... :) fakt że przez chwile ale dla tego auto to parę sec :)

200 km/h po Pu³awskiej samochodem