200 lat temu Polacy żyli dłużej

Data: 2015-04-19 21:39:50
Autor: Budzik
200 lat temu Polacy żyli dłużej
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tfu, jakich kurewskich czasów dożylimy...

Ano takich ze nieuki nie rozumieją co to srednia...
Zatrwazające!

Data: 2015-04-20 00:19:32
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA481EE3D76E43budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tfu, jakich kurewskich czasów dożylimy...

Ano takich ze nieuki nie rozumieją co to srednia...
Zatrwazające!

No, gorzej, że tępaki łykają reżimową propagandę... A średnia kogo? Urzędników, czy roboli? Bo robole umirają tak jak pisałem, czesto nie dożywając 50-ki...

Okradli bandziory reżimowe klasę pracującą, na rzecz urzędasów....

Data: 2015-04-20 03:00:26
Autor: Budzik
200 lat temu Polacy żyli dłużej
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

Tfu, jakich kurewskich czasów dożylimy...

Ano takich ze nieuki nie rozumieją co to srednia...
Zatrwazające!

No, gorzej, że tępaki łykają reżimową propagandę... A średnia kogo?

No przeciez mówie, ze nie rozumie co to srednia...

Urzędników, czy roboli? Bo robole umirają tak jak pisałem, czesto nie dożywając 50-ki...

Bez kozery powiedz: 30-tki!

200 lat temu Polacy żyli dłużej