200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)

Data: 2020-09-13 15:50:07
Autor: A. Filip
200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-polacy-wegrzy-i-rosjanie-najbardziej-sceptyczni-wobec-szczep,nId,4728934
Polacy, Węgrzy i Rosjanie najbardziej sceptyczni wobec szczepionki na Covid-19
; 13 września (09:56) [...] Jak wynika też z badania Ipsos, 55 proc. badanych na świecie uważa, że
szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona do 2020 roku.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-13 16:01:37
Autor: u2
200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)
W dniu 13.09.2020 o 15:50, A. Filip pisze:
https://www.rmf

fuj

Data: 2020-09-13 16:06:13
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.09.2020 o 15:50, A. Filip pisze:
https://www.rmf

fuj

Dla ciebie jaja z RMF są fuj? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-13 16:16:22
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 16:06, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.09.2020 o 15:50, A. Filip pisze:
https://www.rmf

fuj

Dla ciebie jaja z RMF są fuj? :-)

już ponoć jest szczepionka, ale nie ma przymusu szczepień, ja kilka razy się szczepiłem na grypę i za każdym razem miałem powikłania, więc dziękuję za szczepionkę, wolę zachować zdrowe życie:)

Data: 2020-09-13 16:59:44
Autor: Budzik
200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Powikłania po szczepionce na grype? ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2020-09-13 19:14:19
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 18:59, Budzik pisze:

Powikłania po szczepionce na grype? ROTFL

znafca usenetowy Budzik:))))))))))))))

https://portal.abczdrowie.pl/powiklania-po-szczepieniu-przeciw-grypie

Data: 2020-09-13 19:49:02
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Powikłania po szczepionce (na Grypę) nikomu się nie trafiają?
Medyczne CUDA (ściemy) na jakie POlacy w pełni zasługują :-)

Ludzie z seryjnymi powikłaniami też się *muszą* trafiać, najwyżej jeszcze
rzadziej niż rzadko.  Za to mają bardzo dobry powód by zapamiętać sprawę
na całe życie, nieprawdaż?  Przy szczepieniu *milionów* z małych
prawdopodobieństw robią się setki/dziesiątki przypadków rocznie.

Jak ktoś przeżył jedną albo dwie infekcje grypowe przez parędziesiąt
lat, jest w dobrym zdrowiu to MUSI widzieć zysk ze szczepienia na grypę
_rok w rok_ i długiego kumulowania _zbędnego_ małego ryzyka?
Wysokie+ ryzyko znaczących+ powikłań grypy to już inna para kaloszy.
Szczepionka na grypę *NIE JEST* raz na całe życie.
Szczepionka na Covid-19 dość prawdopodobnie też nie będzie.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-13 18:59:43
Autor: Budzik
200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

A trafiaja sie?
Dawaj dane.

[...]

pincet, bez kozery powie(sz) pincet!

[...]

Jakies dane i badania na ten temat? CZy tylko tak sobie pierdolisz?
A moze podaj jakies badania statystyczne na probie 1000 osób ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-09-13 21:02:51
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 20:59, Budzik pisze:
Powikłania po szczepionce (na Grypę) nikomu się nie trafiają?
A trafiaja sie?
Dawaj dane.

dać to można w mordę za taką qlturkę:)

Data: 2020-09-13 21:36:44
Autor: A. Filip
[...]

[...]

https://portal.abczdrowie.pl/powiklania-po-szczepieniu-przeciw-grypie
3. Rodzaje powikłań po szczepieniu na grypę
U 10-30% chorych po podaniu szczepionki przeciw grypie mogą wystąpić
niepożądane reakcje poszczepienne, takie jak:
* złe samopoczucie,
* wzrost temperatury ciała,
* uczucie rozbicia,
* bolesność w miejscu wkłucia,
*zaczerwienie i naciek zapalny w miejscu podania szczepionki.

U osób uczulonych na składniki szczepionki mogą wystąpić następujące
powikłania poszczepienne:
* obrzęk Quinckego - obrzęk naczynioruchowy, niezapalny, bez świądu,
obejmujący najczęściej twarz, kończyny i okolice stawów,
* napad astmy oskrzelowej,
* wstrząs anafilaktyczny.

Bardzo rzadkim powikłaniem po szczepieniu przeciwko grypie jest zespół
Guillaina-Barrégo, charakteryzujący się parestezjami i bólami stóp,
bólami korzeniowymi, niedowładem kończyn dolnych, niedowładem mięśni
twarzy i mięśni gałkoworuchowych.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-14 16:00:00
Autor: Budzik
200% racji z RMF24/Ipsos: "szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona DO 2020 roku" ;-)
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Powikłania po szczepionce (na Grypę) nikomu się nie trafiają?

A trafiaja sie?
Dawaj dane.
[…]

https://portal.abczdrowie.pl/powiklania-po-szczepieniu-przeciw-grypie

Tam nie ma mowy o powikłaniach tylko o niedogodnosciach...

Zaczerwienienia, obrzek - daj spokĂłj...

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-09-14 19:59:24
Autor: A. Filip
[...]

Zaczerwienienia, obrzek - daj spokój...

Jesteś idiotą czy rżniesz głupa *bezczelnie* ?

Tam jest mowa także o poważnych powikłaniach tyle że już bez podawania
procentów. A my dyskutujemy o milionie+ szczepień przeciw grypie w
Polsce "co rok na rok" wiec nawet prawdopodobieństwo jeden na 100_000
kogoś+ trafi w każdym roku.

Seryjnych poważnych powikłań pewnie jest niezbyt wiele głownie dlatego
że jak ktoś się raz przejedzie+ na szczepieniu przeciw grypie to się już
niezbyt rwie powtarzać jak mu rozumu nie brakuje ;-)

<cynizm> Szczepienia milionów jak chcą szczepionkowcy kumulują nawet
małe prawdopodobieństwa w coś czego wystąpienie kilku/kilkudziesięciu
przypadkach jest statystycznie zagwarantowane.  Sukces obowiązkowych
szczepień milionów jest gwarancją wystąpienia poważnych problemów
spowodowanych szczepionkami. Myk polega na tym by _statystyczny bilans_
był bardzo wyraźnie dodatni. </cynizm>

Jak ktoś mówi że ryzyko z zaszczepienia (dla większości szczepionek)
"jest bardzo małe ale jest" i statystyczny bilans jest bardzo wyraźnie
dodatni to ja się z grubsza zgadzam.  Jak ktoś całkowicie znika
jakiekolwiek ryzyko szczenienia dla szczepionego to dla mnie jest
beznadziejnym idiotą albo skurwysynem na usługach marketingu firm od
szczepionek.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-09-14 22:59:58
Autor: Budzik
[...]

Wychodzi na to ze chciałbys być troche w ciazy i jednoczesnie nie byc w ciazy. Gratuluje. I oczywiście big pharma winna!

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2020-09-13 16:59:44
Autor: Budzik
[...]

uwaĹźa, Ĺźe szczepionka na Covid-19 nie zostanie wynaleziona do
2020 roku.

Jak ty takie informacje czerpiesz z badania statystycznego to ja moge tylko powiedziec: OMG...

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke