200 sekund Solorza

Data: 2014-04-06 16:13:23
Autor: J.F.
200 sekund Solorza
Dnia Sun, 06 Apr 2014 14:45:28 +0200, the_foe napisał(a):
W argumentacji wspierającej limitowanie dostępu do BDI, aero2 użyło argumentu, ze przecietny uzytkownik zaciąga 2,5 GB danych i jest to wskaznik wyższy od komercyjnego klienta. Uznając, ze to jest 2,49 GB wychodzi na to, ze w ultraszybkim unternecie LTE, przecietny uzytkownik, wykorzystujac w pelni zalety tej technologii uzywa go przez... 200 sekund w miesiącu.

Tylko ze klientow masz 10 mln. No dobra, Aero2 jeszcze tylu nie ma.

Ten wywód, oczywiście poglądowy, pokazuje idiotyzm kierunku rozwoju mobilnego internetu w technologii GSM. I nie jest to tylko cecha naszego podwórka, jak zawsze tylko kopiujemy wzorce zachodnie. Tam tez, telekomy inwestują głównie w zwiekszanie szybkosci łącz, a nie jej przepustowości. Ma to ekonomiczne podstawy: operatorzy przyzwyczaili się do tego, ze transfer jest opłacany od danych (a nawet od paczek danych), tak było zawsze i firmy telekomunikacyjne sądzą, ze szybko to się nie zmieni. Dlatego wiecej poswiecaja czasu na zwiekszanie prędkosci łącza, tak aby uzytkownik zassał jak najwiecej w jak najkrótszym czasie, czyli płacił telekomowi wiecej pieniędzy w krótszym czasie.

No nie calkiem. Bo jak piszesz - przepustowosci nie zwiekszaja. Czyli srednio im nie zalezy, aby klient sciagnal wiecej A pakiety LTE nie sa drozsze niz inne, czyli ta inwestycja "nie
przynosi zysku".

Powiekszenie przepustowosci wymaga
a) powiekszenia pasma, lub
b) powiekszenia ilosci stacji.

Nowych pasm nie przybywa, lub przybywa powoli, a nowe stacje sa
kosztowne. Cos mi sie wydaje ze dodanie LTE do starej stacji tez jest
kosztowne ... ale mniej niz nowa stacja z caloscia kosztow.

A klient ... chce szybkosci. Nawet jak duzo danych nie potrzebuje, to
czekanie az sie strona zaladuje jest wk*. A ile danych potrzebuje ... jedni tylko poczte sprawdzaja, inni strony
www ogladaja, a te strony corac grubsze, portale spolecznosciowe pelne
zdjec itp. niektorzy radia sluchaja, inni filmy, a jescze inni
telewizje. No a niektorzy plikami sie wymieniaja.

Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo, i sugeruje ze sporo
uzytkownikow jest zaawansowanych i traktuja Aero2 jako podstawowe
lacze. No ale czemu mieliby nie traktowac.

Nigdzie na swiecie nie ma totalnego wolnego rynku w tym segmencie (choc w Polsce jest o wiele gorzej niz na Zachodzie). Jest to raczej rynek oligopolistyczny. Kazdy kraj, w wiekszym lub mniejszym stopniu, "sprzedał" swoich obywateli za pokazne kwoty zwane koncesjami.

Raczej "nalozyl dodatkowy podatek". Posrednio. My placimy operatorom,
operatorzy panstwu. Sprzedalo to nas nasze wlasne panstwo France Telekom - zaplacili za
TP, dostali wylacznosc na dojenie obywateli.
No ale bylo, minelo, przy Aero2 ... panstwo jakby zrezygnowalo ze
swojego haraczu, a dotacje przenieslo wprost na obywateli ... tzn
innych niz dotychczas - bo wczesniej tez pieniadze poszly na
obywateli, tylko ze emerytow, gornikow, urzednikow i politykow w
pierwszej kolejnosci.

I te rózne opłaty i koncesje spłacamy do dziś. W cenach produktów. Na rynku hurtowym jest jeszcze gorzej bo włascicieli infry jest mniej niż graczy koncowych. Tu koncentracja postepuje poza okiem kamer. Całkiem niedawno T-Mobile i Orange połączyło częsciowo swoją infrastrukturę bazową. Na transmisję danych ma to większe przełożenie niz na klasyczne usługi.

Na razie zadna. Ile sieci bylo, tyle jest.
W przyszlosci owszem - moga miec niechec do stawiania kolejnych
stacji.

Dosyc, ze zwiekszanie predkosci jest bedziej opłacalne niz zwiekszanie przepustowości, to dodatkowo to pierwsze ma wieksze walory marketingowe.

Ale klient sie bardzo szybko przekona ze ta predkosc to tylko prozne
przechwalki. Chyba ze siec nie bedzie zapchana.
Tak nawiasem liczac - 10 mln klientow zapychajacych BTS przez 200s
miesiecznie, wymaga 771 BTS - a odliczajac noce - troche wiecej.
Ale duze sieci i tak maja ich wiecej.

Przyszlosc moze nalezec do fun-spotow - to jest swietny pomysl na
biznes :-)

Niedawno przekonał sie o tym Orange. Plus zaczął wabić uzytkowników stacjonarnego internetu do przejscia na LTE Plusa. Kosztem Orange ofc, które jest liderme w tym segmencie.

Segment LTE i neostrady jest nieco inny jednak - ale faktycznie moga
konkurowac. Mialem przyjemnosc korzystac z LTE w Niemczech - szybkosc sciagania
aktualizacji Windows robila wrazenie.

Orange szybko i celnie odpowiedział Plusowie w "kontrreklamie" dopowiadając to co reklama Plusa zapomniała przekazać: ze jest usługą limitowaną, chyba ze ktos ma gruby portfel i

Ta wojna reklamowa jest swietna :-)

gest by Solorza beztrosko sponsorować. Plus wpadł w furię - groził nawet sądem - dotychczas panowało niepisane porozumienie, ze kłamstewek konkurencji się nie obnażało. Plus jednak przegiął bo chciał wmówić

A moze wszystko dobrze skalkulowane, Plus i Orange sie ciesza ze o
nich glosno :-)

klientom, ze stacjonarny internet nie jest potrzebny, bo w LTE sciagniemy szybciej. A to, ze za sciagniecie obrazu filmy czy gry zaplacimy wiecej niz za kupienie go na nosniku,

Jednego nie. I w tym cala sprawa.

J.

Data: 2014-04-06 20:36:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"J.F." 1lbc101vj7ped$.mzarepw3ivz1.dlg@40tude.net

Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo,

U mnie to nierzadko 1 dzień. :) Oczywiście nie po Aero2.
Jeden film to kilkaset MB a ściągam ich codziennie kilka,
gdyż bez oglądania filmów nudno mi w trakcie ćwiczeń,
których potrzebuję sporo.

Moja szybkość (do mnie) to około 5 Mb/s.

Często mam otwartych kilka okienek z filmami, bo lubię
oglądanie ,,naprzemienne''. Ponieważ mam mało RAMek,
zwykle nie mogę mieć otwartych naraz paru przeglądarek,
zatem czasami jedną zamykam, aby otworzyć drugą, co
zazwyczaj ponawia ciągnięcie filmów... :)

Solorz nie tylko okrada Polaków, ale i kłamie. :)

Data: 2014-04-09 10:27:47
Autor: BaX
200 sekund Solorza

Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo, i sugeruje ze sporo
uzytkownikow jest zaawansowanych i traktuja Aero2 jako podstawowe
lacze. No ale czemu mieliby nie traktowac.

Bo nie taki był zamysł tej usługi.

Data: 2014-04-09 11:33:57
Autor: Michal Tyrala
200 sekund Solorza
On Wed, 9 Apr 2014 10:27:47 +0200, BaX wrote:
> Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo, i sugeruje ze sporo
> uzytkownikow jest zaawansowanych i traktuja Aero2 jako podstawowe
> lacze. No ale czemu mieliby nie traktowac.

 Bo nie taki by? zamys? tej us?ugi.

To miał być ,,internet socjalny'', więc chyba jednak podstawowe łącze.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-09 14:01:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Michal Tyrala" slrnlkac15.fkl.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

> Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo, i sugeruje ze sporo

Bardzo dużo!!! ;) To jedna godzina dziennie!

> uzytkownikow jest zaawansowanych i traktuja Aero2 jako
> podstawowe lacze. No ale czemu mieliby nie traktowac.

 Bo nie taki by? zamys? tej us?ugi.

To miał być ,,internet socjalny'', więc chyba jednak podstawowe łącze.

Na socjalny internet polskie państwo wydało (nie
wzięło, więc wydało -- bilans ten sam) miliard plnów
z pieniędzy podatników. A miasto Białystok wydało
(przeznaczyło, więc chyba i wydało) niedawno kilka
(pięć, czy osiem) milionów pln na zakup komputerów
(oczywiście PeCetów Gatesa z Windows na pokładzie)
dla ,,socjalnych''.

Ale to nieprawda, że mamy komunę. :)

Wszystko to po to, aby socjalni mogli lizać zafoliowany cukierek.

Tak Solorz, Gates i im podobni stają się najbogatsi.

-=-

USA gwarantują 1 miliard dolarów dla Ukrainy.
Mogliby gwarantować 100 miliardów. ;)
I tak nie mają czym pokryć swych zobowiązań!

Data: 2014-04-09 15:00:09
Autor: BaX
200 sekund Solorza
> [...]

 Bo nie taki by? zamys? tej us?ugi.

To miał być ,,internet socjalny'', więc chyba jednak podstawowe łącze.

Ale podstawowe do czego? Pewnie nie do archiwizowania internetu. Ty też z tych co jakie by nie miał łącze to musi być non-stop full zajęte bo inaczej się "marnuje"?

Data: 2014-04-09 14:47:15
Autor: Michal Tyrala
200 sekund Solorza
On Wed, 9 Apr 2014 15:00:09 +0200, BaX wrote:

> To mia? by? ,,internet socjalny'', wi?c chyba jednak podstawowe ??cze.

 Ale podstawowe do czego?

Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo. Czy ,,zamysł usługi''
jakoś to określa ściślej?

 Pewnie nie do archiwizowania internetu. Ty te? z  tych co jakie by nie mia? ??cze to musi by? non-stop full zaj?te bo inaczej  si? "marnuje"?

2.5GB miesiecznie to jest duzo? Ja w wakacyjne miesiące (czesciej na 3G
niz wifi) wyrabiam telefonem pod 1GB, gdzie jednak telefon jest wtedy
czesto wylaczony. A jak znam zycie, to w zastosowaniu ,,socjal'' wyrobisz taką pierdołę
słuchając kilka godzin dziennie radia netowego.

PS. Psujesz pliterki.

Data: 2014-04-09 17:08:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Michal Tyrala" slrnlkanbj.fkl.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

> To mia? by? ,,internet socjalny'', wi?c
> chyba jednak podstawowe ??cze.

 Ale podstawowe do czego?

Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo.

Dokładnie tak!!! Dając 512 kb/s uznał, że stać go na to.
Tymczasem nie wyrabia się, gdy ekstremiści używają tego
przez 1 godzinę dziennie.

Tak, jakby bank dał limit na karcie, ale uznał, że
wykorzystanie 1/24 tego limitu to już przestępstwo!

Albo jakby pracodawca dał 512 kpln miesięcznie tytułem
wynagrodzenia za pracę, zatrzymując te pieniądze na swoim
koncie i dając pracownikowi pełnomocnictwo do konta, ale
oburzył się wydaniem w miesiącu przez upoważnionego
pracownika 1/24 tej kwoty.

[...]

Co pozostaje ,,socjalnemu'', jak nie oglądanie
filmów z netu? Ja oglądam, aby nie nudziło się
mi ćwiczenie kręgosłupa. (pisząc te posty -- też ćwiczę)

PS. Psujesz pliterki.

Data: 2014-04-09 17:32:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Michal Tyrala" slrnlkanbj.fkl.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

Do czegokolwiek. na co wystarczy dostępne pasmo.
Czy ,,zamysł usługi'' jakoś to określa ściślej?

Wynagrodzenia płacimy w PRL duże, ale wprowadzamy
kartki, aby ludzie za dużo nie kupowali.  :)

Data: 2014-04-09 15:14:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"BaX" 5345446a$0$2156$65785112@news.neostrada.pl

To miał być ,,internet socjalny'', więc chyba jednak podstawowe łącze.

Ale podstawowe do czego?

Do wkładania kapci. ;)

Pewnie nie do archiwizowania internetu.

Ty też z tych co jakie by nie miał łącze to musi być non-stop full zajęte bo inaczej się "marnuje"?

IMO większość ludzi ciągnęła tym dane do AGPS, pogody itp...

I widać, jakiego pokroju człowiekiem jest Solorz -- wg niego 2.5 GB miesięcznie to dużo!
U mnie to dniówka? Tak -- bo nocą także ciągnę, i to więcej niż w dzień. ;)

Data: 2014-04-09 15:22:29
Autor: BaX
200 sekund Solorza
[...]

Ale to Twój problem, nie dostawcy. Jak tyle ciągniesz bo musisz zainwestuj w normalne łącze, ściągniesz jeszcze więcej ;)

Data: 2014-04-09 15:33:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"BaX" 534549a7$0$2369$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Problem w tym, że piszę o ,,normalnym'' łączu.

  -- Wg Solorza 2.5 GB miesięcznie to komercyjne używanie
  -- swoje gigabajty ciągnę na ,,normalnym'', nie na Aero2
  -- Aero2 służyło mi do:
   -- AGPS
   -- pogody
   -- sprawdzenia salda
   -- sprawdzenia ceny netowej, gdy byłem w sklepie
   -- sporadycznie do VoIPa
   -- sporadycznie do radia netowego

Teraz ,,zamykam zegar'' -- oglądam filmy. Jeno zacinają się.

Data: 2014-04-09 13:49:34
Autor: Trybun
200 sekund Solorza
W dniu 2014-04-09 10:27, BaX pisze:
Srednie 2.5GB miesiecznie to dosc duzo, i sugeruje ze sporo
uzytkownikow jest zaawansowanych i traktuja Aero2 jako podstawowe
lacze. No ale czemu mieliby nie traktowac.
Bo nie taki był zamysł tej usługi.

A jaki? Zdefiniuj może w sposób szczegółowy w jaki sposób użytkownik ma korzystać z Aero2.

Data: 2014-04-09 14:12:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 534533bf$0$2369$65785112@news.neostrada.pl

Bo nie taki był zamysł tej usługi.

A jaki? Zdefiniuj może w sposób szczegółowy
w jaki sposób użytkownik ma korzystać z Aero2.

1.A Kupić (najlepiej u Solorza) sprzęt.
    (modemy, tablety, smartfony, laptopy)

1.B Zapłacić Solorzowi za darmowe ;) karty SIM.

2. Dokonać ;) pomiarów (szybkości, stabilności,
   opóźnień itp.) i publicznie pochwalić idę
   darmowości.

3. Odłożyć jedno i drugie (jak Animka?)
   do szuflady i zaczekać kilka lat.

4. Zapłacić Fiskusowi podatki, Solorzowi
   zapłacić za komercyjne usługi
   a Kościołowi zapłacić za modlitwę.

5. Zdechnąć z głodu.

Punkty 1.A i 1.B można wykonać w dowolnej
(toż mamy wolność!!) kolejności.

Data: 2014-04-09 14:42:38
Autor: Trybun
200 sekund Solorza

[...]

Wygląda na to że masz rację w tej kwestii. I zresztą ogólnie nie sposób nie zauważyć że Państwo Polskie po 89 roku służy tylko i wyłącznie takim jak p.Kulczyk, czy p. Żak. Pozostali są traktowanie tak że różne urzędasy i władze są wynagradzani premiami i nagrodami za to aby społeczeństwu nie żyło się w tym kraju łatwo, prosto i przyjemnie.

Data: 2014-04-09 15:05:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 5345402e$0$2157$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Dlatego nie warto dziwić się Donieckom, Charkowom, Krymom -- i mnie. :)

O cudach ukraińskich czołgów czytałem wiele lat -- a Ukraińcy żyją w nędzy.
Po co im ta cała Ukraina, Zachód, Amerykany... ;) Ja też chcę żyć. :)

Data: 2014-04-09 15:30:10
Autor: Trybun
200 sekund Solorza

[...]

W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację EURO 2012. w odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie kubów piłki kopanej na europejskim poziomie, a więc nie taka do końca nędza.

Data: 2014-04-09 15:02:23
Autor: masti
200 sekund Solorza
Dnia pięknego Wed, 09 Apr 2014 15:30:10 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację EURO 2012. w
odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie kubów piłki kopanej na
europejskim poziomie, a więc nie taka do końca nędza.

to poczytaj sobie o PKB Ukrainy i współczynniku Ginniego

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-16 10:29:01
Autor: Trybun
200 sekund Solorza
napisał:

[...]

Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: MĂłj sąsiad gdy przechodził jakieś czas temu na emeryturę to PKB w Polsce było na poziomie 2000$, facet mogł za swoja emeryturę kupić  trochę powyĹźej 10 ton węgla. Dzisiaj PKB wynosi prawie 19000$ a sąsiad za swoje uposaĹźenie emerytalne moĹźe kupić juz tylko 2,5 tony węgla. Ma on się cieszyć Ĺźe w statystykach tak nam pięknie rośnie? My normalni obywatele mamy takĹźe sie z tego cieszyć, albo chociaĹź mieć poczucie dumy Ĺźe tak pięknie nam rośnie wskaĹşnik PKB?

Data: 2014-04-16 21:08:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 534e3f2e$0$2145$65785112@news.neostrada.pl

Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy przechodził jakieś czas temu na emeryturę to PKB w Polsce było na poziomie 2000$, facet mogł za swoja emeryturę kupić  trochę powyżej 10 ton węgla. Dzisiaj PKB wynosi prawie 19000$ a sąsiad za swoje uposażenie emerytalne może kupić juz tylko 2,5 tony węgla. Ma on się cieszyć że w statystykach tak nam pięknie rośnie? My normalni obywatele mamy także sie z tego cieszyć, albo chociaż mieć poczucie dumy że tak pięknie nam rośnie wskaźnik PKB?

Moim zdaniem wystarczy duma. ;) Właśnie duma sprawia, że obecnie wielu
Polaków żyje w beznadziei, której po prostu wstydzi się, niesłusznie
sądząc, iż owa beznadziejność jest efektem braku zaradności życiowej.

Tak naprawdę Polska jest obecnie rajem tylko dla ludzi pokroju
Solorza. Uczciwi ludzie nie mogą tutaj dorobić się majątku.

Polskie państwo ma pieniądze na karmienie placówek opiekuńczych
(4 kpln na dziecko) ale nie ma pieniędzy (1.3 kpln) na opłacanie
rodziców tych dzieci. (powtarzam po TV -- sam nie liczyłem)
Pieniądze są trwonione i przepływają do czuwających przy
korycie. :) (to akurat wiem i bez TV)

Data: 2014-04-17 13:19:37
Autor: masti
200 sekund Solorza
Dnia pięknego Wed, 16 Apr 2014 10:29:01 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

Jedyny prawdziwy wyznacznik PKB dla przeciętnego Polaka: Mój sąsiad gdy
przechodził jakieś czas temu na emeryturę to PKB

nie ma to jak debilna generalizacja z jakieś przykładu od czapy.
Mniej więcej tak samo jak za Gierka. Mięso zdrożało ale lokomotywy staniały.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-09 15:49:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 53454b51$0$2374$65785112@news.neostrada.pl

W nędzy nie nędzy, stać ich było na współorganizację
EURO 2012. w odróżnieniu od nas stać ich na utrzymanie
kubów piłki kopanej na europejskim poziomie, a więc nie
taka do końca nędza.

Ludzie żyją tam w nędzy i zarabiają 2 razy mniej niż w Rosji.

Data: 2014-04-16 10:28:03
Autor: Trybun
200 sekund Solorza

[...]

To akurat o niczym nie świadczy, w swoim czasie Jugosłowianie żyli na dość wysokim poziomie, ale tacy co zarabiali w Niemczech a wydawali pieniądze tam zarobione a wydawali u siebie byli wręcz bogaczami. Czyli reasumując - nie ważne ile się zarabia - ważna jest siła nabywcza zarobionej kasy w swoim miejscu zamieszkania.

Data: 2014-04-16 10:59:31
Autor: J.F
200 sekund Solorza
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

Do oceny nedzy owszem, ale potem taka enklawa znika, ceny rosna i zarobki okazuja sie za male, a czlowiek wpada w nedze :-)

J.

Data: 2014-04-16 21:02:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"J.F" 534e4674$0$2230$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Czego dobrym ;) przykładem są Chiny. ;)

Data: 2014-04-16 21:01:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 534e3ef5$0$2145$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Więc Ukraińcy żyją ogólnie w nędzy.

Data: 2014-04-09 14:57:15
Autor: BaX
200 sekund Solorza
[...]

Użytkownik ŚWIADOMY wie jakie możliwości ma ta usługa ale to trzeba pamietać 0202122 czy SDI, reszta oderwańców zakłada że jak coś dają za darmo to trza brać dla samej zasady. Jest rura to ją trza wypełnić, ale takie typki rozumują jak glony, jak nie skorzystają z darmochy to są gotowi powiedzieć, że się zmarnuje. To tak jak z tymi "nielimitowanymi rozmowami" , napierdalają przez telefon czy trzeba czy nie byle minuty leciały bo przecież mają 'no limit" jeszcze im ktoś powie, że dureń bo nie przegada tego co płaci. LOL
Na pewno nie została uruchomiona po to żeby "stawiać" na tym internet w domu na kilka komputerów albo komputer do torrentów,p2p itp.

Data: 2014-04-09 15:10:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"BaX" 534543bd$0$2378$65785112@news.neostrada.pl

Na pewno nie została uruchomiona po to żeby "stawiać" na tym internet w domu na kilka komputerów

No nie. Każdy ma swoją osobistą SIMkę. Osobisty
komputer, osobista karta... Socjalni nie mają
prawa do kilku komputerów!!!

albo komputer do torrentów,p2p itp.

Oczywiście!! Socjalni mają iść do sklepu i tak kupić filmy!!!

Data: 2014-04-09 15:21:12
Autor: BaX
200 sekund Solorza
[...]

Kpisz? Zapewne Aero powstało żeby gołodupce mogły sobie popiracić za free.

Data: 2014-04-09 15:35:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"BaX" 53454959$0$2236$65785112@news.neostrada.pl

Kpisz? Zapewne Aero powstało żeby gołodupce
mogły sobie popiracić za free.

Aero2 powstało po to, aby pieniądze podatników
trafiły w kieszenie ludzi ,,przedsiębiorczych''.

Data: 2014-04-09 15:29:46
Autor: Trybun
200 sekund Solorza
W dniu 2014-04-09 14:57, BaX pisze:
[...]

Świadomość użytkownika powinna się w całości opierać na tym co jest zapisane w regulaminie, a nie na domysłach i różnego rodzaju interpretacjach w jaki sposób ma z tego korzystać.

A dlaczego nie? Gdzie to jest zapisane że nie można korzystać z Aero2 jako łącza do kilku komputerów w domu? Przecież przy spisywaniu regulaminu postanowiono że jedyną przeszkodą w porównaniu do normalnego netu ma być niska szybkość transferu i cogodzinne rozłączanie.

Data: 2014-04-09 15:51:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 53454b3a$0$2374$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Regulaminowo nie mogę mieć kilku SIMek, tedy niejako muszę
dzielić ten net na wiele kompów, jeśli chcę mieć z tego użytek.

Data: 2014-04-16 10:29:47
Autor: Trybun
200 sekund Solorza

[...]

No o tym podziale sygnału to akurat nic nie ma w regulaminie.. Ale skoro nie ma to znaczy że nie jest to przestępstwo, ani nawet wykroczenie, nie wspominając nawet o jakimś łamaniu regulaminu....;-)

Data: 2014-04-16 21:11:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

"Trybun" 534e3f5c$0$2145$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Skoro nie możesz mieć kilku SIMek (regulamin przewiduje tylko
jedną dla jednej osoby) a masz kilka komputerów (komputer plus
smartfon -- chociażby) to musisz dzielić włos na czworo.

Data: 2014-04-09 16:17:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
200 sekund Solorza

[...]

200 sekund darmowego Solorza:

 około 3 dychy za kartę to DARMO
   (kaucja, która zapewne przepadnie plus koszty pocztowe)
 okło 2 stów za tani tablet to tak drogo że nie ma mowy
   o dzieleniu łącza na kila komputerów
 modem USB to też darmo

-=-

"the_foe" lhri97$bcg$1@news.dialog.net.pl

W argumentacji wspierającej limitowanie dostępu do BDI, aero2 użyło argumentu, ze przecietny uzytkownik zaciąga 2,5 GB danych i jest to wskaznik wyższy od komercyjnego klienta.

-=-

Czy już wdać wyraźnie, że Solorz buduje net nie po to,
aby ludzie z tego korzystali, ale po to, aby doić?

-=-

Dodatkowo Solorz rozbuduje sieć orzeczników orzekających
o niedowidzeniu lub ślepocie. Orzeczników trzeba wielu,
bo każdy chce mieć bez kapcia a każdego chętnego trzeba
dokładnie zbadać i wysłuchać -- tedy i szkoły szkolące
orzeczników są potrzebne!! A na to wszystko -- potrzebne
są podatki!!!

Ponieważ orzecznicy mogą być niesumienni i stronniczy
 -- potrzeba sądów... Potrzeba szkół prawniczych,
potrzeba podatków...

Potrzeba wreszcie urzędników pilnujących porządku!!!
I budynków, w których by ci urzędnicy pracowali!!!
I szkół szkolących przyszłych urzędników...

Tak właśnie budowana jest cywilizacja, kultura, człowieczeństwo...

-=-

Wszystko to zawdzięczamy jednemu wielkodusznemu, skromnemu,
człowiekowi, jakim jest Zygmunt Solorz-Żak!!

Fajnie by było, gdyby ten człowiek był bezinteresowny -- gdyby nie korzystał z internetu. ;)

-=-
    Posiada wykształcenie średnie techniczne. Nazwisko
    Solorz przyjął po zawarciu małżeństwa z Iloną Solorz,
    natomiast nazwisko Żak przyjął po rozwodzie z pierwszą
    żoną i poślubieniu Małgorzaty Żak. Wcześniej znany także
    jako Piotr Krok, Piotr Podgórski.

Skromny do przesady -- nawet nie ma swego nazwiska.

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Solorz-%C5%BBak

-=-

Warto tutaj zauważyć, że jest wielu bogaczy, którzy nie wykorzystywali
trudnej sytuacji swych bliźnich, ale zarabiali na tym, co niekonieczne
do życia -- na alkoholu i na tytoniu, nie na chlebie! Chleb jest konieczny
do życia -- każdy, kto na chlebie zarabia, żeruje na ludzkich słabościach,
zaś ten, kto zarabia na wódzie -- zarabia na tym, co ludziom nie jest
potrzebne...

Data: 2014-05-12 00:13:07
Autor: the_foe
200 sekund Solorza

[...]