200 tys zł na zdjęcia dla POwskiego durni a

Data: 2011-08-25 03:43:34
Autor: Inc
200 tys zł na zdjęcia dla POwskiego durni a
Kancelaria Prezydenta wydaje 200 tys zł na sprzęt fotograficzny

"Za wszystko zapłacą podatnicy, jednak czego się nie robi, aby Pierwsza Para mogła pięknie wyglądać w obiektywie swych czterech osobistych fotografów. Za to już niedługo prezydencka para będzie miała najlepsze spośród znanych osób zdjęcia. Nowy sprzęt czterech prezydenckich fotografów, bo aż tylu pracuje ich dla pierwszej pary, na pewno będzie z najwyższej półki, bo jak twierdzą specjaliści w tej dziedzinie – za takie pieniądze można kupić czego tylko dusza zapragnie!" - czytamy na łamach "Faktu.

Data: 2011-08-25 04:15:56
Autor: Leszczur
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
On 25 Sie, 10:43, Inc <g...@lljl.pl> wrote:
Kancelaria Prezydenta wydaje 200 tys z³ na sprzêt
fotograficzny

"Za wszystko zap³ac± podatnicy, jednak czego siê nie
robi, aby Pierwsza Para mog³a piêknie wygl±daæ w
obiektywie swych czterech osobistych fotografów. Za
to ju¿ nied³ugo prezydencka para bêdzie mia³a
najlepsze spo¶ród znanych osób zdjêcia. Nowy sprzêt
czterech prezydenckich fotografów, bo a¿ tylu
pracuje ich dla pierwszej pary, na pewno bêdzie z
najwy¿szej pó³ki, bo jak twierdz± specjali¶ci w tej
dziedzinie - za takie pieni±dze mo¿na kupiæ czego
tylko dusza zapragnie!" - czytamy na ³amach "Faktu.

Gadanie. Za jeden naprawde dobry obiektyw mozna zaplacic 2 miliony
dolarów. Jest jeszcze mozliwosc rozwoju ;-)

Data: 2011-08-25 18:58:07
Autor: obserwator
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisa³(a):

Gadanie. Za jeden naprawde dobry obiektyw mozna zaplacic 2 miliony
dolarow. Jest jeszcze mozliwosc rozwoju ;-)

taak?  to wrzuc sobie w google haslo:

*best professional digital cameras prices*

Ponizej tylko pierwszy link z cenami:

http://reviews.cnet.com/best-professional-dslr-cameras/

10 najdro¿szych aparatów fotograficznych i obiektywów ¶wiata.

http://fotoblogia.pl/2010/03/31/10-najdrozszych-aparatow-fotograficznych-i-obiektywow-swiata

To ktory kupili za 200,000.00 PLN = 69,039.39 USD ?

Ciemnote wam wciskaja na chama za wasza forse, a wy sie jeszcze cieszycie?

Data: 2011-08-25 14:34:55
Autor: Leszczur
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
On 25 Sie, 20:58, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa³(a):

> [...]

http://reviews.cnet.com/best-professional-dslr-cameras/

10 najdro¿szych aparatów fotograficznych i obiektywów ¶wiata.

ROTFL. Oj nie masz racji.  Tu masz ceny dobrych obiektywow.
http://regality.hubpages.com/hub/10-Most-Expensive-Camera-Lense

To ktory kupili za 200,000.00 PLN = 69,039.39 USD ?

Korpus to pryszcz. A skoro Prezydent ma 4 fotografow to rozumiem, ze
musieli kupic 4 zestawy po circa 50 tysiecy.
No to prosze bardzo (wszystko Canona po cenach z fotostrada.pl):
- Canon 1Ds Mark IV - niech bedzie tanio po 16.000 PLN
- obiektyw 50mm f/1.2 - 6.000
- obiektyw 85mm f/1.2 - 8.000
- obiektyw 17 mm f/4 - 8.600
- obiektyw 28-300 mm f/3.5 - 11.000

Ten zestaw daje kwote 49.6 tysi±ca PLN i nie jest kompletny. Dolicz
koszty o¶wietlenia (tani zestaw to koszt oko³o 5 tysiêcy), lamp
by³yskowych (przynajmniej 2 za oko³o 2.5 tysi±ca) ,filtrów (1-2
tysiace w zaleznosci od obiektywow), i masz oko³o 60 tysiecy na bardzo
solidny, profesjonalny zestaw. Pomoz przez 4 i nie wsciekaj sie ze to
niemozliwe.

Ciemnote wam wciskaja na chama za wasza forse, a wy sie jeszcze cieszycie?

Niekoniecznie. Ot trzeba myslec, stary, i tego w tym calym pieniactwie
ci zabraklo. Bo wydac 200 tysiecy na 4 fotografow nie jest wcale
trudno - nawet jesli ci sie to w baniaku nie miesci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 00:23:10
Autor: obserwator
wrote:
> [...]
>
> 10 najdro=BFszych aparat=F3w fotograficznych i obiektyw=F3w =B6wiata.

ROTFL. Oj nie masz racji.  Tu masz ceny dobrych obiektywow.

a po jakiego gwinta kupowac taki drogi sprzet kiedy panstwo jest biedne?
Po jakiego gwinta w ogole kupowac? Nie ma dobrych fotografow ktorzy maja wlasny sprzet? Syfon im bije do glowy?

> [...]

No to prosze bardzo (wszystko Canona po cenach z fotostrada.pl):
- Canon 1Ds Mark IV - niech bedzie tanio po 16.000 PLN

powtarzam, po jakiego gwinata az taki drogi kiedy mozna dobry sprzet kupic
duzo taniej, albo korzystac z uslug dobrego fotografa?
?

Niekoniecznie. Ot trzeba myslec, stary, i tego w tym calym pieniactwie
ci zabraklo. Bo wydac 200 tysiecy na 4 fotografow nie jest wcale
trudno - nawet jesli ci sie to w baniaku nie miesci.

no i widzisz sloma ci z jednak z onuc wychodzi, to ci takie rzeczy imponuja.
 Pazdrawlaju tawarisz kacap.

Data: 2011-08-25 23:38:45
Autor: Leszczur
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
On 26 Sie, 02:23, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> ROTFL. Oj nie masz racji.  Tu masz ceny dobrych obiektywow.
>http://regality.hubpages.com/hub/10-Most-Expensive-Camera-Lense

a po jakiego gwinta kupowac taki drogi sprzet kiedy panstwo jest biedne?

Bo biednego kraju nie staæ na kupowanie szajsu.

Po jakiego gwinta w ogole kupowac? Nie ma dobrych fotografow ktorzy maja
wlasny sprzet? Syfon im bije do glowy?

i tu w³asnie powinien zasadzaæ siê punkt ataku - po co Prezydentowi a¿
czterech fotografów!? Bo to ¿e trzeba ka¿dego wyposa¿yæ - skoro ju¿
jest na etacie - nie ma co mówiæ.
A tak przy okazji - jesli wynajmiesz dobrego fotografa posiadajacego
dobry sprzêt to w d³u¿szym okresie czasu zap³acisz znacznie wiêcej ni¿
za etatowego strzelaj±cego fotki pierwszej damysprzêtem pañstwowym.

> [...]
> - obiektyw 28-300 mm f/3.5 - 11.000

powtarzam, po jakiego gwinata az taki drogi kiedy mozna dobry sprzet kupic

Po co Rz±d je¼dzi BMW i Mercedesami skoro KIA jest tañsza? Po co
kupowaæ rz±dowe samoloty skoro mo¿na lataæ samolotami rejsowymi? Po co
kupowaæ garnitury skoro mozna przychodziæ do pracy w sweterku?

albo korzystac z uslug dobrego fotografa?

Aha - bo dobry fotograf kosztuje tyle co zdjêcie do paszportu?

> [...]
> trudno - nawet jesli ci sie to w baniaku nie miesci.

no i widzisz sloma ci z jednak z onuc wychodzi, to ci takie rzeczy imponuja.

Nie imponuj±, zakuty ³bie, tylko rozumiem sk±d takie rzeczy siê bior±.
Ty widzisz "200 tysiêcy" i zamiast chwilkê pomy¶leæ natychmiast
zaczynaæ uprawiaæ antyprezydenck± masturbacjê. Wszak on jest z Pe³O
wiêc cokolwiek robi to jest to ju¿ w za³o¿eniu naganne.

Pazdrawlaju tawarisz kacap.

Jak ju¿ chcesz udawaæ ¿e korzystasz z obcego jêzyka, to przynajmniej
staraj siê nie robiæ b³êdów.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 13:50:32
Autor: obserwator
wrote:
> [...]

a po jakiego gwinta kupowac taki drogi sprzet kiedy panstwo jest biedne?

Bo biednego kraju nie staæ na kupowanie szajsu.
************************************
A ty chociaz orientujesz sie jakim *szajsem* byl do tej pory fotografowany BulKomorowski?

Takim samym jak prezydent mocarstwa swiatowego i bogatego kraju - Obama.
Fotograf Obamy pracuje z CANON 5D MARK II. Aparat kosztowal ok.2,499 USD
=7,232.54 PLN.

Na identycznym aparacie pracowal glowny fotograf Komrowskiego- Wojciech
Grzedzinski.

Tutaj dowody:

Parametry aparatu uzywanego przez fotografa Obamy:

http://www.flickr.com/photos/whitehouse/6076336631/meta/in/photostream/

A tutaj dowod na to, ze W. Grzedzinski fotograf Komorowskiego, pracowal na
takim samym aparacie:

http://www.flickr.com/photos/ecabelo/5547968641/

http://www.flickr.com/photos/ecabelo/5547968641/meta/in/photostream/

[...]

*********************************

No wlasnie po co mu w tej chwili nie czterech, a az 5 fotografow?

Prezydenta, mocarstwa swiatowego i BOGATEGO kraju fotografuje ekipa zlozona  z
4 forografow. Robia oni ok. 20,000 zdjec tygodniowo (sic!!).
A ile zdjec robia Komruskiemu tygodniowo?

Ponadto jankesi nie kupuja sprzetu fotografom prezydenta. Oni pracuja na
WLASNYM sprzecie, bowiem robia zdjecia takze dla roznych agencji i czasopism
nieprezydenckich.

Skad wiesz, ze wynajmujac fotografa zapalacisz wiecej? Robiles wycene?

> [...]
> No to prosze bardzo (wszystko Canona po cenach z fotostrada.pl):
> - Canon 1Ds Mark IV - niech bedzie tanio po 16.000 PLN

Tak drogiego sprzetu nie maja nawet fotografowie prezydenta USA.
Sprawdz sobie ceny obiektywow do CANON 5D Mark II.

Mnie wyszlo orientacyjnie, ze przy zakupie 4 dobrych obiektywow do tego
aparatu, ich koszt miesci sie w granicach 4,000.00 USD = 11,563.75 PLN.

Razem kamera + obiektywy = ok. 20,000 zl.(gorna granica), a nie 50,000 zl za
komplet.

> [...]

zaczynaæ uprawiaæ antyprezydenck± masturbacjê. Wszak on jest z Pe³O
wiêc cokolwiek robi to jest to ju¿ w za³o¿eniu naganne.

*************************************

Bezmyslny duren jestes i klamca, bo wczesniej pisles, ze nie popierasz PO.

Jaki ty masz leb, to widac pod twojej dyskusji na tej grupie.

Data: 2011-08-26 07:16:30
Autor: Leszczur
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
On 26 Sie, 15:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Bo biednego kraju nie sta na kupowanie szajsu.
************************************
A ty chociaz orientujesz sie jakim *szajsem* byl do tej pory fotografowany
BulKomorowski?

Wyeksploatowanym. To wystarczy.

Takim samym jak prezydent mocarstwa swiatowego i bogatego kraju - Obama.
Fotograf Obamy pracuje z CANON 5D MARK II. Aparat kosztowal ok.2,499 USD
=7,232.54 PLN.

No i? Ka¿dy aparat ma swoj± zywotno¶æ. W przypadku migawek
profesjonalnego sprzêtu jest to minimum 100 tysiêcy zdjêæ.
W 6 lat - nie ma najmniejszego problemu ¿eby profesjonalny fotograf
zrobi³ i 10 razy tyle. Poza tym g³ównym elementem napêdowym ceny
zestawu jest komplet obiektywów. Korpus jest wrêcz spraw± drugorzedn±.
Ba - moge nawet skompletowaæ zestaw z korpusem Canona 60D (koszt
zakupu to ok 3500PLN), ktory bedzie kosztowa³ nawet 100.000 z³otych.

Na identycznym aparacie pracowal glowny fotograf Komrowskiego- Wojciech Grzedzinski.

I super. Korpus aparatu nie jest tu najbardziej istotny - najdro¿sze i
tak zawsze s± obiektywy. I to one, a nie wielko¶æ matrycy decyduj± o
jako¶ci zdjêæ. Poda³em przyk³adowy zestaw za 50k ¿eby¶ wiedzia³ ¿e to
nic dzwnego wydaæ tyle na dobry sprzêt.

i tu w asnie powinien zasadza si punkt ataku - po co Prezydentowi a
czterech fotograf w!? Bo to e trzeba ka dego wyposa y - skoro ju
jest na etacie - nie ma co m wi .
A tak przy okazji - jesli wynajmiesz dobrego fotografa posiadajacego
dobry sprz t to w d u szym okresie czasu zap acisz znacznie wi cej ni
za etatowego strzelaj cego fotki pierwszej damysprz tem pa stwowym.
*********************************

No wlasnie po co mu w tej chwili nie czterech, a az 5 fotografow?

Nie wiem. Ale przeciez nie to cie tak strasznie zbulwersowa³o tylko
cena, której ewidentnie dalej nie rozumiesz.

Skad wiesz, ze wynajmujac fotografa zapalacisz wiecej? Robiles wycene?

Tak - wynajmowa³em fotografa i wiem ile to kosztuje gdy chcesz miec
zdjêcia dobrej jako¶ci.

Tak drogiego sprzetu nie maja nawet fotografowie prezydenta USA.
Sprawdz sobie ceny obiektywow do CANON 5D Mark II.

£osiu pancerny - to dok³adnie te same obiektywy!!!!

Mnie wyszlo orientacyjnie, ze przy zakupie 4 dobrych obiektywow do tego
aparatu, ich koszt miesci sie w granicach 4,000.00 USD = 11,563.75 PLN.

ROTFL. Dla amatorów - tak. Szk³a amatorskie tyle bêda kosztowa³y.
Id¼ i powiedz ile chcesz wydaæ na _profesjonalny_ zestaw fotografa na
grupie pl.rec.foto.cyfrowa.
I uwa¿aj, ¿eby cie za mocno nie skrzywdzili smiechem.

Razem kamera + obiektywy = ok. 20,000 zl.(gorna granica), a nie 50,000 zl za
komplet.

Sluchaj - jak dobrze poszukasz to górn± granicê mozesz ustawiæ na 500
z³otych. Ot jaki¶ porêczny automat z du¿ym zoomem.
Po co wydawaæ a¿ 20.000???

Nie imponuj , zakuty bie, tylko rozumiem sk d takie rzeczy si bior .
Ty widzisz "200 tysi cy" i zamiast chwilk pomy le natychmiast
zaczyna uprawia antyprezydenck masturbacj . Wszak on jest z Pe O
wi c cokolwiek robi to jest to ju w za o eniu naganne.

*************************************

Bezmyslny duren jestes i klamca, bo wczesniej pisles, ze nie popierasz PO..

A jak sie maja ceny sprzêtu fotograficznego do moich preferencji
wyborczych???
Gdyby Kaczor kupi³ sobie aparat Zorka5 to nie widzia³by¶ ode mnie
innej argumentacji ni¿ ta któr± poda³em powy¿ej.
Operujesz w ramach za³o¿enia, ¿e PO to z³odzieje i dopasowujesz do
tego fakty, bez ¿adnej dyskryminacji czy angazowania procesu
my¶lowego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 14:24:34
Autor: obserwator
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia

 Najbardziej mnie rozbawilo, kiedy przeczytalem uzasadnienie zatrudniania tak
duzej ekipy fotografow dla Komoruskiego.

Komoruski obawia sie zlosliwosci fotografow, ktorzy moga celowo robic zdjecia
niekorzystne dla pary prezydenckiej.

Para prezydencka chce dobrze sie prezentowac na fotkach?

Fatalnego wygladu tej pary, nie zmieni sie zatrudniajac ekipy fotografow i
zakupujac piekielnie drogi sprzet:))

Data: 2011-08-26 16:45:18
Autor: Leprechaun
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j38ab1$36p$1inews.gazeta.pl...

Najbardziej mnie rozbawilo, kiedy przeczytalem uzasadnienie zatrudniania tak
duzej ekipy fotografow dla Komoruskiego.

Nie "Komurowskiego" matole, ale PREZYDENTA KOROWSKIEGO! Dotar³o do obsranej ³epetyny?

BomBel

Data: 2011-08-26 17:08:10
Autor: u2
W dniu 2011-08-26 16:24,  obserwator pisze:
Fatalnego wygladu tej pary, nie zmieni sie zatrudniajac ekipy fotografow i
zakupujac piekielnie drogi sprzet:))

No fakt.

Data: 2011-08-26 05:33:51
Autor: Leprechaun
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j36p1e$8h0$1inews.gazeta.pl...

wrote:
> [...]

trudno - nawet jesli ci sie to w baniaku nie miesci.

no i widzisz sloma ci z jednak z onuc wychodzi, to ci takie rzeczy imponuja.

No i co durniu! Nie masz argumentów?! Palant z ciebie. Leszczur spokojnie pokazuje ci sytuacjê, a ty co matole? Potrafisz jedynie bluzgaæ! Bia³oruski wie¶niak!

BomBel

Data: 2011-08-26 05:44:55
Autor: Leprechaun

wrote:
> [...]

trudno - nawet jesli ci sie to w baniaku nie miesci.

no i widzisz sloma ci z jednak z onuc wychodzi, to ci takie rzeczy imponuja.

Ty durniu! Nie masz argumentów? Wiêc ogon pod siebie wioskowy kundlu!

BomBel

Data: 2011-08-25 11:04:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-25 10:43, Inc pisze:
[...]

Å‚amach "Faktu.

I tak wychodza fatalnie na tych zdjeciach. Nawet retusz juz nie pomaga.

Data: 2011-08-25 12:55:38
Autor: raff

"Inc" <gfhf@lljl.pl> wrote in message news:j351vd$s80$2dont-email.me...
[...]

Bo Her Majesty Malzonka zle wychodzi na zdjeciach.

R.

Data: 2011-08-25 16:25:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:j351vd$s80$2dont-email.me...
Kancelaria Prezydenta wydaje 200 tys zł na sprzęt fotograficzny

Tu durnowaty palancie pewnie chciałbyć by fotografowali jakims ruskim aparatem z czasów Gierka!? Powiedz no przypale, ile kosztowało autko Rydzyka. Gdybys był na tyle sklerotykiem to ci przypominam, że Rydzyk nie zdobył tych pieniędzy praca rąk ale grabieżą staruszek!!!

BomBel

Data: 2011-08-25 11:01:06
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 16:25, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
U¿ytkownik "Inc" <g...@lljl.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:j351vd$s80$2dont-email.me...

> Kancelaria Prezydenta wydaje 200 tys z³ na sprzêt fotograficzny

Tu durnowaty palancie pewnie chcia³byæ by fotografowali jakims ruskim
aparatem z czasów Gierka!? Powiedz no przypale, ile kosztowa³o autko
Rydzyka. Gdybys by³ na tyle sklerotykiem to ci przypominam, ¿e Rydzyk nie
zdoby³ tych pieniêdzy praca r±k ale grabie¿± staruszek!!!

Mimo wszystko nie byly to pieniadze publiczne. Ale 50 tysiecy to nie
przesadnie duze pieniadze na dobry aparat, kilka obiektywow, jakie¶
blendy, filtry, o¶wietlenie...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 20:03:33
Autor: Leprechaun
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia

U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5ac2e58d-488a-43a9-ad66-681e60e7c50bw11g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

Mimo wszystko nie byly to pieniadze publiczne. Ale 50 tysiecy to nie
przesadnie duze pieniadze na dobry aparat, kilka obiektywow, jakie¶

Oczywi¶cie. Niektórzy uwa¿aj±, ¿e kancelaria prezydenta powinna pos³ugiwac siê aparatem Druh.

BomBel

Data: 2011-08-26 18:47:21
Autor: pluton
200 tys z³ na zdjêcia dla POwskiego durnia
 czytamy na ³amach "Faktu.

no comment.

Nullification

200 tys zł na zdjęcia dla POwskiego durni a