200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Data: 2012-10-07 21:37:10
Autor: johnnybravo
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

Data: 2012-10-07 23:51:53
Autor: ls
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 06:37:11 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

Dziwne, wklepuje kod grupona, pesel i inne dane, a tu pisze, ze sie nie da zalozyc konta przez Net i cza do oddzialu :(
Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial wstawac od biurka...

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-08 20:14:02
Autor: wiatrak
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Dziwne, wklepuje kod grupona, pesel i inne dane, a tu pisze, ze sie nie da zalozyc konta przez Net i cza do oddzialu :(
Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial wstawac od biurka...

Mam to samo. Miałem u nich kiedyś OKO, milion lat temu, i teraz "niedasie". Olewam ich.

Data: 2012-10-08 21:29:00
Autor: osa
W dniu 2012-10-08 20:14, wiatrak pisze:

[...]

Kolejna promocja nie dla grupowiczów, którzy mieli/mają konta we wszystkich bankach działających w Polsce :D Dobrze że groupon był darmowy, bo jakby nam gwizdnęli 5zł to byłby większy lament, a tak tylko przekonaliśmy się, że ING ciągle ma nasze dane w bazie ;)

Data: 2012-10-08 20:41:00
Autor: Wemif
ls <lswp@wp.pl> wrote:

Dziwne, wklepuje kod grupona, pesel i inne dane, a tu pisze, ze sie nie da zalozyc
konta przez Net i cza do oddzialu :( Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial wstawac
od biurka...

U mnie też:
"Jeśli jesteś już klientem banku posiadającym dostęp do ING BankOnLine,
promocyjne konto Direct załóż korzystając z ING BankOnLine, a nie poniższego
wniosku."
może po prostu trzeba założyć konto z panelu?
(w końcu wszedłem przez link z grupona, podałem kod i później
postępowałem zgodnie z instrukcjami, więc zgodnie z regulaminem)

(mam dostęp online bo mam OKO)

a.

Data: 2012-10-08 22:48:03
Autor: osa
W dniu 2012-10-08 22:41, Wemif pisze:
może po prostu trzeba założyć konto z panelu?
(w końcu wszedłem przez link z grupona, podałem kod i później
postępowałem zgodnie z instrukcjami, więc zgodnie z regulaminem)

(mam dostęp online bo mam OKO)

No to pewnie się załapiesz na 200zł, ja OKO i ROR  (chyba, jeśli był wymagany) miałem do ~2007 roku i wtedy umowę rozwiązałem, więc zalogować się nie mogę - chyba banki przestały mnie lubić ;)

Data: 2012-10-09 13:05:32
Autor: Matt
On Mon, 08 Oct 2012 22:41:00 +0200, Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:

[...]

Ja nie mam żadnego rachunku w ING ale jestem upoważniony do rachunku  firmowego. W ING BankOnline nie mogę założyć rachunku Direct, mogę tylko  kolejny firmowy. Infolinia zeznała, że w formularzu muszę wybrać, że  jestem klientem ING, mimo że nie jestem. Niestety, w kroku "podsumowanie"  strona ING padła, 500 Internal Server Error.

Matt

Data: 2012-10-08 08:45:49
Autor: Franc
Dnia Sun, 7 Oct 2012 21:37:10 -0700 (PDT), johnnybravo@o2.pl napisał(a):

Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.
http://tiny.pl/hnr5q

No i jeden z warunków - takich "naprawdę"

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane
transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną
kwotę minimum 1000 zł.

--
Franc

Data: 2012-10-08 05:13:23
Autor: lery.IT
On Monday, October 8, 2012 8:45:53 AM UTC+2, Franc wrote:
> [...]

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane

transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną

No właśnie, mnie relacja zysku do kosztów nie motywuje wystarczająco abym na siłę szukał wydatków płacąc ich kartami, podczas gdy z innych mam większe korzyści. Abstrahuję już od sytuacji, że bank na tym 1k odbije owe 200 zł + będzie miał klienta i jego (jakąś tam na pewno) gotówkę.

Data: 2012-10-08 06:49:45
Autor: lery.IT
> [...]

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane

transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną

TOiP mówi, że moneyback (tudzież w TOiP nazwane cashback)to "transakcja kartowa - wypłata gotówki". Więc z MB pewnie można dać sobie spokój, no chyba że liczyć na ich błąd. Gdyby MB był dostępny, to bym poważnie rozważał ich propozycję.

'wefe' zadał ciekawe pytanie o płatności w Żabce i powinno podlegać pod "transakcję kartową bezgotówkową". Hmm może się skuszę na te wiśnie

Data: 2012-10-08 09:17:32
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Pewna osoba, czyli Użytkownik
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot
ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

"Brak możliwości otwarcia rachunku/usługi za pośrednictwem strony internetowej.
Prosimy zgłosić się do oddziału Banku."

:-(

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-10-08 00:28:42
Autor: damian
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 09:20:07 UTC+2 użytkownik Henryk Plumski Plumowski napisał:
> [...]

> http://tiny.pl/hnr5q

"Brak możliwości otwarcia rachunku/usługi za pośrednictwem strony internetowej.

Prawdopodobnie ING ma jakieś Twoje dane w bazie danych i dlatego nie pozwalają założyć konta przez Internet.
Znam takie przypadki przy standardowym zakładaniu konta Direct przez Internet.

Ja przed chwilą wypełniłem wniosek i wszystko poszło ok.

Data: 2012-10-08 00:57:57
Autor: Michal Pl
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?

Data: 2012-10-08 13:37:11
Autor: wefe
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?
a płatności kartą w Żabce za rachunki?

Data: 2012-10-12 12:42:02
Autor: woody
On 8 Paź, 09:57, Michal Pl <michalplaws...@gmail.com> wrote:

Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?

Pytałem o to wczoraj i w odpowiedzi dostałem:
''uprzejmie informuję, iż transakcja internetowa kartą płatniczą gdzie
do transakcji podaje Pan numer karty, kod cvv, ważnośc itp. jest
zaliczana na transakcji bezgotówkowych". Pisownia oryginalna ;)

--
Pozdrawiam,
woody

Data: 2012-10-12 21:50:59
Autor: osa
W dniu 2012-10-12 21:42, woody pisze:
[...]

No to jak się komuś nie chce robić na siłę zakupów to za 20zł prowizji może wyrobić limit :) Chyba, że znacie tańszy sposób niż 2% kosztów? Ale bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poproszę :)

Data: 2012-10-12 22:05:28
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-12 21:50, osa pisze:
[...]

Nie wiem jak w ING, ale w paru innych bankach płacenie kartą "Drobnych rachunków w Żabce" jawi się jako transakcja bezgotówkowa. A przelać sobie można nawet na swoje konto. Owszem, z prowizją. 1.89zł/500zł

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-12 22:05:36
Autor: ls
osa wrote:

No to jak się komuś nie chce robić na siłę zakupów to za 20zł prowizji może wyrobić limit :) Chyba, że znacie tańszy sposób niż 2% kosztów? Ale bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poproszę :)

Dwie wizyty w Zabce po 2 x 1.89zl (przelewy 2 x 499zl, to wraz z prowizja > 1000zl).

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-12 22:13:02
Autor: osa

W dniu 2012-10-12 22:05, SQLwiel pisze:
> [...]
> "Drobnych rachunków w Żabce" jawi się jako transakcja bezgotówkowa.
> A przelać sobie można nawet na swoje konto. Owszem, z prowizją.

Jak się zada dobre pytanie to w 15 minut dobra wiadomość się pojawi :) Jeśli pozwolą mi założyć to konto to trzeba będzie założyć tę śmieszną kartę w żabce sprawdzić ing ;) o ile żabki w okolicy będą miały 'sprawne' terminale ;)

Data: 2012-10-13 21:09:32
Autor: ls
osa wrote:

[...]

Czemu by mieli nie pozwolic?
My z zona bylismy dzis w oddziale.
Pozostaje czekac na karte, a potem 2x200 :)
Credit Agricole chyba juz odpuszcze...

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-13 21:56:29
Autor: osa
W dniu 2012-10-13 21:09, ls pisze:
osa wrote:

[...]

Bo na razie nie mogę złożyć wniosku bo byłem klientem. Reklamacja złożona więc jak się nie odezwą w ciągu kilku dni to zostaje telefon na infolinię bo z tego co grupowicze napisali tak szybciej rozwiązują problem i kierują do oddziału z gwarancją wzięcia udziału w promocji :)

Data: 2012-10-16 05:50:30
Autor: Luk
W dniu piątek, 12 października 2012 22:05:33 UTC+2 użytkownik ls napisał:
osa wrote:

> No to jak si� komu� nie chce robi� na si�� zakup�w to za 20z� prowizji > mo�e wyrobi� limit :) Chyba, �e znacie ta�szy spos�b ni� 2% koszt�w? Ale > bez fikcyjnych transakcji na alledrogo poprosz� :)

Dwie wizyty w Zabce po 2 x 1.89zl (przelewy 2 x 499zl, to wraz z prowizja > 1000zl).

Trzeba w Żabce wypełnić formularz i aktywować kartę KIK, żeby bez problemy "opłacać rachunki"? Czy też można np. jednorazowo bez KIK "opłacić rachunek"?

Data: 2012-10-16 05:57:21
Autor: quiris
W dniu wtorek, 16 października 2012 14:50:30 UTC+2 użytkownik Luk napisał:

Trzeba w Żabce wypełnić formularz i aktywować kartę KIK, żeby bez problemy "opłacać rachunki"? Czy też można np. jednorazowo bez KIK "opłacić rachunek"?

Nawet do jednej płatności musisz mieć KIK. Niekoniecznie trzeba wypełniać formularz. Sprzedawca może wpisać twoje dane osobowe do systemu od ręki, o ile oczywiście zechce ;)

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-16 06:02:28
Autor: Luk
W dniu wtorek, 16 października 2012 14:57:21 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

Nawet do jednej płatności musisz mieć KIK. Niekoniecznie trzeba wypełniać formularz. Sprzedawca może wpisać twoje dane osobowe do systemu od ręki, o ile oczywiście zechce ;)

Zaryzykuję wycieczkę do żabki i sprawdzę jak to zadziała :)

Data: 2012-10-08 01:14:11
Autor: johnnybravo
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
ja równeiż - wizyta w oddziale. Pofatyguje się.

Data: 2012-10-08 01:47:18
Autor: ls
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 09:28:42 UTC+2 użytkownik damian napisał:

Ja przed chwilą wypełniłem wniosek i wszystko poszło ok.

A mnie nie poszlo :(
Moze to dlatego, ze mialem kiedys konto w ING?
Jakiej przegladarki internetowej uzyles?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-08 01:51:33
Autor: damian
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 10:47:18 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]

A mnie nie poszlo :(

Moze to dlatego, ze mialem kiedys konto w ING?

Jakiej przegladarki internetowej uzyles?

Użyłem Firefox. Ale to nie ma znaczenia.
Znajomy był upoważniony do konta w ING 10 lat wstecz i to wystarczyło, żeby nie
mógł złożyć wniosku przez Internet.

Data: 2012-10-08 14:03:03
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Znajomy był upoważniony do konta w ING
10 lat wstecz i to wystarczyło, żeby nie
mógł złożyć wniosku przez Internet.

u mnie to samo:(
Tez miałem ok. 2-3 lata konto Direct.
Sądzicie, że w oddziale założą konto czy też nie?
Bo nie wiem czy jechać do oddziału... __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7558 (20121008) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-08 05:08:22
Autor: damian
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 14:03:08 UTC+2 użytkownik JerzyR napisał:
[...]

z regulaminu:

5) Podstawą skorzystania z promocji jest spełnienie łącznie wszystkich warunków opisanych w regulaminie promocji

i jeden z punktów tego regulaminu:

1.3) do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o otwarcie Konta z Lwem Direct,

Dalej:

"...i w dniu rozpoczęcia promocji nie były posiadaczami Konta z Lwem: Direct, Klasyczne, Student, Komfort, VIP dla klientów indywidualnych w ING Banku Śląskim"

Konto Direct miałeś, ale w dniu rozpoczęcia promocji nie masz.

Sytuacja jest nie jasna.

Data: 2012-10-08 14:20:08
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
1.3) do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o otwarcie Konta z Lwem Direct,

rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na to, że jak pójdę do oddziału to już nie będzie założone konto przez ten link. I po premii:(
Chyba, że w oddziale odblokują możliwość złożenia wniosku przez ten link.
Trzeba by zadzwonić na infolinię - może zrobią to przez tel.

Jerzy __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7559 (20121008) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-08 18:10:15
Autor: JerzyR
[...]

dzwoniłem  na infolinię i pani poinformowała mnie, że w tym przypadku można założyć konto w oddziale.
W oddziale banku, panienka nie potwierdziła tego i dzwoniąc na infolinie także nie potwierdziła tego.
Jutro ok. 12 ma być dostępny manager produktu, który ma rozwiązać problem.

Ale beznadzieja __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7560 (20121008) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-08 18:19:18
Autor: osa
W dniu 2012-10-08 18:10, JerzyR pisze:
[...]

Daaawno temu byłem klientem ING, ale już nie jestem... i też nie mogę złożyć wniosku ;) Jakoś to przeżyję ;)

Data: 2012-10-08 21:48:08
Autor: ls
osa wrote:

[...]

Nie rezygnujmy tak latwo - ja w kazdym razie mam w planie powalczyc.
Konto w ING zamknalem w 2010, wiec spelniam warunki.
Skoro na infolinii twierdza, ze sie da, to juz polowa sukcesu
Nie pozwolmy, zeby cala smietanke spijal ck dezerter
--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-08 12:50:38
Autor: www2
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
dzwonilem na infolinie i zlozylem reklamacje - Pani powiedziala ze zapewne dane moje sa w archiwum i dlatego nie moge zlozyc wniosku

przyjela reklamacje, podala jej numer, do 7 dni maja czas

mowila, zevby nie zakladac konta w oddziale bo wtedy sie nie spelni warunkow

nr tel macie w regulaminie

Data: 2012-10-08 22:21:59
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
przyjela reklamacje, podala jej numer, do 7 dni maja czas

pamiętaj o napiętych terminach:
do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o otwarcie Konta z Lwem Direct,
1.4) Do 09.11.2012 zawrą umowę o prowadzenie Konta....

W systemie ING pozostały dane imię, nazwisko i pesel - stąd prymitywny system wie, że jesteś klientem

Data: 2012-10-08 22:42:16
Autor: wromek
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
W systemie ING pozostały dane imię, nazwisko i pesel - stąd prymitywny system wie, że jesteś klientem

a nie powinni wykasowac danych po likwidacji konta?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-08 22:45:25
Autor: osa
W dniu 2012-10-08 22:42, wromek pisze:
W systemie ING pozostały dane imię, nazwisko i pesel - stąd prymitywny
system wie, że jesteś klientem

a nie powinni wykasowac danych po likwidacji konta?

Chyba niekoniecznie wykasować, ale na pewno oznaczyć jako BYŁY klient, a nie aktualny, żeby takich cyrków jak nam ING zafundował nie było.

Data: 2012-10-09 08:22:01
Autor: wromek
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Chyba niekoniecznie wykasować, ale na pewno oznaczyć jako BYŁY klient, a nie aktualny, żeby takich cyrków jak nam ING zafundował nie było.

Wg mnie powinni zaprzestać przetwarzania danych po ustaniu relacji klient-bank a po rozwiązaniu umowy na co im czyjeś dane?! Zgodę na przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania w BIK można udzielić tylko przy jakichś kredytach.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 09:13:49
Autor: Kamil Jońca
"wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

[...]

Choćby do celów podatkowych muszą trzymać przez ~5 lat (nawet trochę
więcej). NIe wiem też, czy z ostrożności procesowej (przedawnienie) nie
powinni trzymać 10 lat. (Ale tu się nie będę kłócił)

przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania w BIK można udzielić tylko przy jakichś kredytach.

Lub też bank może nabyć uprawnień gdy nie płacisz.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
When you go into court you are putting your fate into the hands of twelve

Data: 2012-10-08 23:27:19
Autor: ls
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 21:50:38 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
[...]

Ja tez zareklamowalem.
Mysle, ze w tej sytuacji kazdy powinien tak zrobic.
A jak ktos byl w oddziale i zalatwil sprawe pozytywnie, niech da znac.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-08 21:52:45
Autor: osa
W dniu 2012-10-08 21:48, ls pisze:
[...]

Jeśli tylko doniesiecie na grupie jak ominąć problem to pomyślę. Choć w sumie konto założę jeśli umowę będę mógł podpisać w oddziale (oczywiście po złożeniu wniosku w regulaminowy sposób) bo na kurierów z umowami mam uczulenie ;)

Data: 2012-10-09 22:52:47
Autor: ls
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 21:52:36 UTC+2 użytkownik osa napisał:

Jeďż˝li tylko doniesiecie na grupie jak omin�� problem to pomyďż˝lďż˝.

Kolega z pracy wczoraj zebral sie na odwage i poszedl do ING.
Szczesliwie trafil na bardzo ambitna mloda pania, ktora z godzine maglowala centrale przez telefon i w koncu zalozyla mu to konto.
Obiecala mu ta premie, hi hi

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-10 08:14:03
Autor: JerzyR
[...]

na infolinii trzeba zlozyc reklamacje o braku mozliwosci zlozenia wniosku przez internet, wtedy panienka wysyla do wybranego oddzialu info, że maja zalozyc konto w ramach promo w oddziale i do ciecie sms z umowiona wizyta w oddziale.
tak zrobilem __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7565 (20121009) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-10 03:12:03
Autor: ls
W dniu środa, 10 października 2012 08:14:09 UTC+2 użytkownik JerzyR napisał:
[...]

A to ciekawe, bo jak wczoraj reklamowalem przez infolinie, to nie zaproponiowano mi oddzialu, tylko mam czekac 7 dni na odpowiedz.
No nic, dzis zona sprobuje zadzwonic ze swoim gruponem, to zobaczymy

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-10 13:04:16
Autor: JerzyR
[...]

też byłem w szoku. W sms informacja o godzinie spotkania i imię i nazwisko konsultanta z oddziału.
W oddziale w systemie komp. była rzeczywiście informacja o mojej wizycie i reklamacji i konieczności założenia w oddziale.
Jedyny minus to to, że konsultantka wymieniona w sms była w tym dniu na urlopie i obsługiwała mnie inna panienka:) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7566 (20121010) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-10 04:15:59
Autor: ls
W dniu środa, 10 października 2012 13:04:27 UTC+2 użytkownik JerzyR napisał:

[...]

To jeszcze napisz, na ktory nr dzwoniles: infolinii (32 357 00 69), czy reklamacji (32 357 00 62)? Ja dzwonilem na reklamacje

--
pozdr.
ls

Data: 2012-10-10 17:56:23
Autor: osa
W dniu 2012-10-10 13:15, ls pisze:
To jeszcze napisz, na ktory nr dzwoniles: infolinii (32 357 00 69), czy reklamacji (32 357 00 62)?
Ja dzwonilem na reklamacje

Ja dzwoniłem na reklamacje i również dostałem informację, że do 7 dni postarają się dać odpowiedź telefoniczną.

Data: 2012-10-10 18:31:16
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
W dniu 2012-10-10 13:15, ls pisze:
To jeszcze napisz, na ktory nr dzwoniles: infolinii (32 357 00 69), czy reklamacji (32 357 00 62)?

dzwoniłem na infolinię - nie reklamacje

JR __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7568 (20121010) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-10 14:43:00
Autor: www2
W dniu środa, 10 października 2012 18:31:20 UTC+2 użytkownik JerzyR napisał:
> [...]

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

potwierdzam - infolinia - wytlumaczy, ze infolinia ma jakies prostrsze sposoby Pani chwile przelaczyla sie i po minucie przyjela ode mnie dane i od reki umowila mnie na wizyte w oddziale...

a rano dzwonilem zapytac o reklamacje to zostalem splawiony ze maja 7 dni....

wiec infolinia - i podobno recznie dopisuja do uczestnikow promocji i wysylaja do oddzialu :)

Data: 2012-10-10 22:24:07
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 10 października 2012 23:43:00 UTC+2 użytkownik www2 napisał:

> [...]

wiec infolinia - i podobno recznie dopisuja do uczestnikow promocji i wysylaja do oddzialu :)

Wczorj usłyszałem taką oto wersję dla klientów, którzy mają już dostęp online:
Należy wypełnić pierwszy formularz rejestracji z linka podanego w regulaminie promocji. Następnie zalogować się do ing online i tam założyć konto. Dane z tych dwóch miejsc mają się odnaleźć i konto będzie promocyjne.

Data: 2012-10-11 17:57:37
Autor: Matt
On Thu, 11 Oct 2012 07:24:07 +0200, Piotr Hołda <pholda@gmail.com> wrote:

[...]

Ja przez ING Bank Online nie mogę założyć rachunku Direct, mogę tylko  kolejny firmowy. Dzwoniłem na infolinię i umówiłem się na wizytę w  placówce i założenie w placówce rachunku z premią.

Matt

Data: 2012-10-08 18:40:39
Autor: Crimi
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
E, tam beznadzieja.
Zrobią z 200-stu 400 zł lukrowanych wiśni to i ja sie MOŻE przejdę ;)

-Cr-

Data: 2012-10-08 13:24:58
Autor: Przemek

Użytkownik <johnnybravo@o2.pl> napisał w wiadomości news:2b212298-1547-4d3c-9193-905bbba5e431googlegroups.com...
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

A dlaczego 185 a nie 200? Z tego co widzę opłata 15 zl jest tylko za "Moją Kartę ING" czyli kartę ze zdjęciem. Jeśli nie masz takich wyszukanych potrzeb to dostajesz zwykłą kartę (bez zdjęcia), która zgodnie z tabelą opłat jest darmowa.

Data: 2012-10-09 10:38:51
Autor: wromek
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
http://tiny.pl/hnr5q
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
i juz po ptokach, nie zalapalem sie bo myslalem, ze to jeszcze pare dni...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 02:19:03
Autor: Piotr Hołda
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
W dniu wtorek, 9 października 2012 10:38:53 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
http://tiny.pl/hnr5q

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

i juz po ptokach, nie zalapalem sie bo myslalem, ze to jeszcze pare dni....

Przecież są nadal. Ja właśnie "kupiłem".

Data: 2012-10-09 11:19:34
Autor: Franc
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:38:51 +0200, wromek napisał(a):

http://tiny.pl/hnr5q
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
i juz po ptokach, nie zalapalem sie bo myslalem, ze to jeszcze pare dni...

Ale o co chodzi....??
Przeciez groupon działa, od 08.10.2012 do 21.10.2012 - nie ma limitu
ilościowego.

--
Franc

Data: 2012-10-09 11:19:42
Autor: Andrzej Kubiak
[...]

Yyy... ale o co kaman? Bo ja widzę "oferta aktywna, do końca 5 dnia z
hakiem".

AK

Data: 2012-10-09 11:43:34
Autor: wromek
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
i juz po ptokach, nie zalapalem sie bo myslalem, ze to jeszcze pare dni...

wlazłem na stronę i miałem info: oferta wysprzedana.
wlazłem ponownie przez nawigowanie po stronie i już się pokazała.
na wszelki wypadek kupiłem sobie 2 :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 14:02:58
Autor: neoniusz
On 08.10.2012 06:37, johnnybravo@o2.pl wrote:
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

"Wpłata własna gotówki w Oddziale
Banku" 9 zl

looool

ale i tak zalozylem :)

Data: 2012-10-09 14:06:13
Autor: neoniusz
On 09.10.2012 14:02, neoniusz wrote:
[...]

I za wyplate tak samo! To nie jest konto dla emerytow :) No i 7 zl za karte jak sie nie wyrobi 100 zl bezgotowkowo. Bedzie trzeba szybko pobrac premie i uciekac!

Data: 2012-10-09 14:35:30
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
I za wyplate tak samo! To nie jest konto dla emerytow :) No i 7 zl za
karte jak sie nie wyrobi 100 zl bezgotowkowo. Bedzie trzeba szybko
pobrac premie i uciekac!

100zł kartą to żaden problem, 20 litów paliwa __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7563 (20121009) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-09 14:41:26
Autor: neoniusz
On 09.10.2012 14:35, JerzyR wrote:
I za wyplate tak samo! To nie jest konto dla emerytow :) No i 7 zl za
karte jak sie nie wyrobi 100 zl bezgotowkowo. Bedzie trzeba szybko
pobrac premie i uciekac!

100zł kartą to żaden problem, 20 litów paliwa

Do paliwa to jest inna karta a nie jakis syf z ING ;)

Data: 2012-10-09 17:28:37
Autor: wromek
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
100zł kartą to żaden problem, 20 litów paliwa

Do paliwa to jest inna karta a nie jakis syf z ING ;)

no własnie ;) meritum?! :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 21:11:34
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-10-08 06:37, johnnybravo@o2.pl pisze:
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

Komuś udało się obejść problem z brakiem możliwości złożenia wniosku (kiedyś miałem OKO w ING tak z 8 lat temu).

Ostatnio planowałem i tak założyć tam rachunek, skoro dają 200 zł to nie miałbym wątpliwości, z drugiej strony skoro lecą w kulki (mają jakieś moje dane) to jak nie uda się skorzystać z promocji to nic nie założę i tyle będą mieli z klienta.

Mr. Owl

Data: 2012-10-10 23:42:55
Autor: Przemek

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:k51std$jje$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja też nie mogę założyć konta przez Internet mimo, że nigdy nie mialem tam żadnego rachunku. Mialem tam jedynie kiedyś kredyt samochodowy (taki 50/50 czyli z 1 wplatą) i możliwe że z tego powodu moje dane figurują nadal w systemie. Jednym słowem - żenada.
Co ciekawe - widzę że oferta ING zniknęła z Groupona mimo że z tego co pamietam miała być jeszcze kilka dni - chyba zauważyli, że to totalna porażka i sami sie wycofali.

Data: 2012-10-09 21:46:05
Autor: xbartx
Dnia Sun, 07 Oct 2012 21:37:10 -0700, johnnybravo napisał(a):

Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot
ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

Pamiętam jak ostatnio likwidowałem OKO w oddziale i w ogóle pamiętam kilka historii z ING, więc nie wiem czy aż tak te wiśnie mnie będą potrafiły zmobilizować - na razie się nigdzie nie wybieram.

--
xbartx

Data: 2012-10-10 20:04:21
Autor: Grzexs
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
A tak przy okazji – po co wpisuje się "Oddział" przy zakładaniu konta?

--
Grzexs

Data: 2012-10-16 15:49:10
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
jest odp na reklamację:

Szanowny Panie,

dziękuję za udział w promocji ?Internetowe Konto Direct z premią 200 zł na Groupon.pl?.

Otwierając konto w oddziale nie ma konieczności podawania pracownikowi ING kodu Groupon, jednakże warunkiem koniecznym jest wcześniejsze potwierdzenie udziału
w promocji poprzez wypełnienie formularza na stronie: https://e.ingbank.pl/konto-z-premia.

Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia uzna Pan za wystarczające. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7591 (20121016) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-19 05:08:22
Autor: ax12
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na dokończenie rejestracji.

Data: 2012-10-19 05:38:48
Autor: luc
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-19 05:42:42
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 14:38:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

Tak. Planuję się w październiku uwinąć z obrotem.

Data: 2012-10-19 07:16:33
Autor: assembea
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
A ja czekam na kartę, mimo, że proces wypełniania formularza przeszedł bez zakłóceń, bo nie miałem w ING konta. Konto aktywowałem tydzień temu i wciąż czekam na kartę (ma przyjść do dwóch tygodni). Ale, ale... kilka dni po założeniu konta dzwonił jakiś majketingowiec ING. Szczeniak, nie bardzo można było zrozumieć, po co dzwoni (może wyczaić, czy ma do czynienia z jeleniem, czy też z łowcą wiśni?), po przydługiej dyskusji na temat wad kart zbliżeniowych zakończyliśmy rozmowę.

Data: 2012-10-22 11:08:35
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

Ja już mam kartę i robię obrót, na razie ok. 300zł. Mam nadzieję w paźdzerniku zrobić.

JR

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7611 (20121021) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-22 15:02:19
Autor: Matt
On Fri, 19 Oct 2012 14:08:22 +0200, ax12 <adamg99@gmail.com> wrote:

Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na  dokończenie rejestracji.

Byłem w tej samej sytuacji. Nie da się dokończyć formularza na stronie,  reklamacja na to złożona i dostałem odpowiedź, że mam wypełnić formularz  przez stronę. Wkurzony dzwonię do ING na numer od reklamacji i tym razem  nawet na kogoś normalnego trafiłem. Efekt rozmowy:
1. Wystarczy wypełnić pierwszą stronę formularza, tą gdzie się podaje  numer groupona.
2. Kolejne strony to wniosek o otwarcie rachunku i pracownik banku  przyznał, że ten wniosek nie działa w specyficznych przypadkach, ale na  potrzeby groupona wystarczy punkt 1 oraz otwarcie rachunku w placówce.
3. Pracownik banku zgodził się ze mną, że odpowiedź na reklamację była  niejasna i myląca.
4. Na koniec usłyszałem coś co mnie trochę zmartwiło. Usłyszałem, że  pierwszy warunek premii spełniłem (formularz) ale gdybym przypadkiem nie  dostał premii to mam złożyć kolejną reklamację. Czyżby już teraz  zakładali, że pewnie będą błędy przy naliczaniu premii?

Matt

Data: 2012-10-23 11:36:02
Autor: mmk
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Matt, przepraszam, że poprzez ten wątek, ale to najświeższy, w którym piszesz, a poszukuję kontaktu z Tobą w sprawie Twojej szawgierki, o której pisałeś swego czasu w wątku: https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!starred/pl.biznes.banki/-4p2WGho3bg

Jeżeli możesz, to odezwij się do mnie mailowo na adres: m.horon@gmail..com, albo w tamtym wątku napisz, czy szwagierce ostatecznie oddano całą kwotę, czy jednak z potrąceniem 150 Euro?

Przepraszam wszystkich za ten off-topic.

Data: 2012-11-07 12:35:06
Autor: JB
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Kto dostał już "deser" - meldować się.

Ponad 1200 rozliczone 29.10.2012 - ani widu ani słychu. Może na wszelki wypadek zareklamować żeby się nie okazało że pierwsza reklamacja nie zadziała i będę musiał kartę "trzymać" jeszcze przez grudzień :)

Data: 2012-11-07 21:40:36
Autor: osa
W dniu 2012-11-07 21:35, JB pisze:
[...]

Na wypłatę mają czas do końca miesiąca :P ale mam nadzieję, że do 28.11 wypłacą i wtedy zastrzegam kartę. Choć w sumie zgodnie z zapewnieniami ING (było na grupie) aktywna karta nie jest konieczna przy wypłacie bonusu ;)

Data: 2012-11-28 11:18:30
Autor: JB
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ja już mam - na otarcie łez po zastrzeżonej karcie w ub tygodniu ;)

Data: 2012-11-28 13:53:32
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 28 listopada 2012 20:18:30 UTC+1 użytkownik JB napisał:
Ja już mam - na otarcie łez po zastrzeżonej karcie w ub tygodniu ;)

Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Data: 2012-11-28 22:56:49
Autor: osa
W dniu 2012-11-28 22:53, Piotr Hołda pisze:
Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Przed zastrzeżeniem jest informacja, że aby dostać nową trzeba złożyć wniosek więc sami nie wysyłają chyba nowych kart.

Data: 2012-11-29 00:31:59
Autor: luc
W dniu środa, 28 listopada 2012 22:53:32 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Kartę aktywowałem 2012-11-09, płaz był 2012-11-12 (rozliczony 14), kartę zastrzegłem 2012-11-27, a dziś pobrali 1,13 za kartę (z datą 2012-11-28) - WTF?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-29 00:48:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:31:59 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Kartę aktywowałem 2012-11-09, płaz był 2012-11-12 (rozliczony 14), kartę zastrzegłem 2012-11-27, a dziś pobrali 1,13 za kartę (z datą 2012-11-28) - WTF?

A kiedy karta została wydana? Może to opłata za część października?

Data: 2012-11-29 01:00:29
Autor: luc
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:48:51 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

A kiedy karta została wydana? Może to opłata za część października?

Kartę zamówiłem w ich systemie 2012-10-15. Długo nie przychodziła, więc po 14 dniach zamówiłem kolejną. Trzeba będzie do nich napisać i niech się wytłumaczą.

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-30 04:52:50
Autor: luc
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 10:00:29 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Kartę zamówiłem w ich systemie 2012-10-15. Długo nie przychodziła, więc po 14 dniach zamówiłem kolejną. Trzeba będzie do nich napisać i niech się wytłumaczą.

Kasę oddali bez słowa, z tytułem przelewu:
OPŁATY PROWIZJE - KARTY DEBETOWE

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-01 06:25:39
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 30 listopada 2012 13:52:50 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Kasę oddali bez słowa, z tytułem przelewu:

OPŁATY PROWIZJE - KARTY DEBETOWE

Ja po Twoim poście przezornie wyczyściłem konto :)

200 tzw. "wisni" od ING na gruponie