200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Data: 2012-10-08 08:45:49
Autor: Franc
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Dnia Sun, 7 Oct 2012 21:37:10 -0700 (PDT), johnnybravo@o2.pl napisał(a):

Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.
http://tiny.pl/hnr5q

No i jeden z warunków - takich "naprawdę"

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane
transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną
kwotę minimum 1000 zł.

--
Franc

Data: 2012-10-08 05:13:23
Autor: lery.IT
On Monday, October 8, 2012 8:45:53 AM UTC+2, Franc wrote:
> [...]

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane

transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną

No właśnie, mnie relacja zysku do kosztów nie motywuje wystarczająco abym na siłę szukał wydatków płacąc ich kartami, podczas gdy z innych mam większe korzyści. Abstrahuję już od sytuacji, że bank na tym 1k odbije owe 200 zł + będzie miał klienta i jego (jakąś tam na pewno) gotówkę.

Data: 2012-10-08 06:49:45
Autor: lery.IT
> [...]

1.5) na ich Koncie do 31.12.2012 r. zostaną rozliczone i zaksięgowane

transakcje bezgotówkowe wykonane Kartą wydaną do Konta Uczestnika na łączną

TOiP mówi, że moneyback (tudzież w TOiP nazwane cashback)to "transakcja kartowa - wypłata gotówki". Więc z MB pewnie można dać sobie spokój, no chyba że liczyć na ich błąd. Gdyby MB był dostępny, to bym poważnie rozważał ich propozycję.

'wefe' zadał ciekawe pytanie o płatności w Żabce i powinno podlegać pod "transakcję kartową bezgotówkową". Hmm może się skuszę na te wiśnie

200 tzw. "wisni" od ING na gruponie