200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Data: 2012-10-09 21:11:34
Autor: Pan Sowa
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
W dniu 2012-10-08 06:37, johnnybravo@o2.pl pisze:
Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$ przez wpłatomat euronetu.

http://tiny.pl/hnr5q

Komuś udało się obejść problem z brakiem możliwości złożenia wniosku (kiedyś miałem OKO w ING tak z 8 lat temu).

Ostatnio planowałem i tak założyć tam rachunek, skoro dają 200 zł to nie miałbym wątpliwości, z drugiej strony skoro lecą w kulki (mają jakieś moje dane) to jak nie uda się skorzystać z promocji to nic nie założę i tyle będą mieli z klienta.

Mr. Owl

Data: 2012-10-10 23:42:55
Autor: Przemek

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:k51std$jje$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja też nie mogę założyć konta przez Internet mimo, że nigdy nie mialem tam żadnego rachunku. Mialem tam jedynie kiedyś kredyt samochodowy (taki 50/50 czyli z 1 wplatą) i możliwe że z tego powodu moje dane figurują nadal w systemie. Jednym słowem - żenada.
Co ciekawe - widzę że oferta ING zniknęła z Groupona mimo że z tego co pamietam miała być jeszcze kilka dni - chyba zauważyli, że to totalna porażka i sami sie wycofali.

200 tzw. "wisni" od ING na gruponie