200 tzw. "wisni" od ING na gruponie

Data: 2012-10-16 15:49:10
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
jest odp na reklamację:

Szanowny Panie,

dziękuję za udział w promocji ?Internetowe Konto Direct z premią 200 zł na Groupon.pl?.

Otwierając konto w oddziale nie ma konieczności podawania pracownikowi ING kodu Groupon, jednakże warunkiem koniecznym jest wcześniejsze potwierdzenie udziału
w promocji poprzez wypełnienie formularza na stronie: https://e.ingbank.pl/konto-z-premia.

Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia uzna Pan za wystarczające. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7591 (20121016) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-19 05:08:22
Autor: ax12
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na dokończenie rejestracji.

Data: 2012-10-19 05:38:48
Autor: luc
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-19 05:42:42
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 14:38:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

Tak. Planuję się w październiku uwinąć z obrotem.

Data: 2012-10-19 07:16:33
Autor: assembea
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
A ja czekam na kartę, mimo, że proces wypełniania formularza przeszedł bez zakłóceń, bo nie miałem w ING konta. Konto aktywowałem tydzień temu i wciąż czekam na kartę (ma przyjść do dwóch tygodni). Ale, ale... kilka dni po założeniu konta dzwonił jakiś majketingowiec ING. Szczeniak, nie bardzo można było zrozumieć, po co dzwoni (może wyczaić, czy ma do czynienia z jeleniem, czy też z łowcą wiśni?), po przydługiej dyskusji na temat wad kart zbliżeniowych zakończyliśmy rozmowę.

Data: 2012-10-22 11:08:35
Autor: JerzyR
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ktoś dostał już może kartę do tego konta?

Ja już mam kartę i robię obrót, na razie ok. 300zł. Mam nadzieję w paźdzerniku zrobić.

JR

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7611 (20121021) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2012-10-22 15:02:19
Autor: Matt
On Fri, 19 Oct 2012 14:08:22 +0200, ax12 <adamg99@gmail.com> wrote:

Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na  dokończenie rejestracji.

Byłem w tej samej sytuacji. Nie da się dokończyć formularza na stronie,  reklamacja na to złożona i dostałem odpowiedź, że mam wypełnić formularz  przez stronę. Wkurzony dzwonię do ING na numer od reklamacji i tym razem  nawet na kogoś normalnego trafiłem. Efekt rozmowy:
1. Wystarczy wypełnić pierwszą stronę formularza, tą gdzie się podaje  numer groupona.
2. Kolejne strony to wniosek o otwarcie rachunku i pracownik banku  przyznał, że ten wniosek nie działa w specyficznych przypadkach, ale na  potrzeby groupona wystarczy punkt 1 oraz otwarcie rachunku w placówce.
3. Pracownik banku zgodził się ze mną, że odpowiedź na reklamację była  niejasna i myląca.
4. Na koniec usłyszałem coś co mnie trochę zmartwiło. Usłyszałem, że  pierwszy warunek premii spełniłem (formularz) ale gdybym przypadkiem nie  dostał premii to mam złożyć kolejną reklamację. Czyżby już teraz  zakładali, że pewnie będą błędy przy naliczaniu premii?

Matt

Data: 2012-10-23 11:36:02
Autor: mmk
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Matt, przepraszam, że poprzez ten wątek, ale to najświeższy, w którym piszesz, a poszukuję kontaktu z Tobą w sprawie Twojej szawgierki, o której pisałeś swego czasu w wątku: https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!starred/pl.biznes.banki/-4p2WGho3bg

Jeżeli możesz, to odezwij się do mnie mailowo na adres: m.horon@gmail..com, albo w tamtym wątku napisz, czy szwagierce ostatecznie oddano całą kwotę, czy jednak z potrąceniem 150 Euro?

Przepraszam wszystkich za ten off-topic.

Data: 2012-11-07 12:35:06
Autor: JB
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Kto dostał już "deser" - meldować się.

Ponad 1200 rozliczone 29.10.2012 - ani widu ani słychu. Może na wszelki wypadek zareklamować żeby się nie okazało że pierwsza reklamacja nie zadziała i będę musiał kartę "trzymać" jeszcze przez grudzień :)

Data: 2012-11-07 21:40:36
Autor: osa
W dniu 2012-11-07 21:35, JB pisze:
[...]

Na wypłatę mają czas do końca miesiąca :P ale mam nadzieję, że do 28.11 wypłacą i wtedy zastrzegam kartę. Choć w sumie zgodnie z zapewnieniami ING (było na grupie) aktywna karta nie jest konieczna przy wypłacie bonusu ;)

Data: 2012-11-28 11:18:30
Autor: JB
200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
Ja już mam - na otarcie łez po zastrzeżonej karcie w ub tygodniu ;)

Data: 2012-11-28 13:53:32
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 28 listopada 2012 20:18:30 UTC+1 użytkownik JB napisał:
Ja już mam - na otarcie łez po zastrzeżonej karcie w ub tygodniu ;)

Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Data: 2012-11-28 22:56:49
Autor: osa
W dniu 2012-11-28 22:53, Piotr Hołda pisze:
Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Przed zastrzeżeniem jest informacja, że aby dostać nową trzeba złożyć wniosek więc sami nie wysyłają chyba nowych kart.

Data: 2012-11-29 00:31:59
Autor: luc
W dniu środa, 28 listopada 2012 22:53:32 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

Czy zastrzeżenie karty w systemie transakcyjnym załatwia temat opłat? Czy np. nie przyślą w zamian nowej karty lub nie zrobią czegoś równie głupiego?

Kartę aktywowałem 2012-11-09, płaz był 2012-11-12 (rozliczony 14), kartę zastrzegłem 2012-11-27, a dziś pobrali 1,13 za kartę (z datą 2012-11-28) - WTF?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-29 00:48:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:31:59 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Kartę aktywowałem 2012-11-09, płaz był 2012-11-12 (rozliczony 14), kartę zastrzegłem 2012-11-27, a dziś pobrali 1,13 za kartę (z datą 2012-11-28) - WTF?

A kiedy karta została wydana? Może to opłata za część października?

Data: 2012-11-29 01:00:29
Autor: luc
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:48:51 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

A kiedy karta została wydana? Może to opłata za część października?

Kartę zamówiłem w ich systemie 2012-10-15. Długo nie przychodziła, więc po 14 dniach zamówiłem kolejną. Trzeba będzie do nich napisać i niech się wytłumaczą.

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-30 04:52:50
Autor: luc
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 10:00:29 UTC+1 użytkownik luc napisał:

Kartę zamówiłem w ich systemie 2012-10-15. Długo nie przychodziła, więc po 14 dniach zamówiłem kolejną. Trzeba będzie do nich napisać i niech się wytłumaczą.

Kasę oddali bez słowa, z tytułem przelewu:
OPŁATY PROWIZJE - KARTY DEBETOWE

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-01 06:25:39
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 30 listopada 2012 13:52:50 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Kasę oddali bez słowa, z tytułem przelewu:

OPŁATY PROWIZJE - KARTY DEBETOWE

Ja po Twoim poście przezornie wyczyściłem konto :)

200 tzw. "wisni" od ING na gruponie