[Citi] 200 wi¶ni za KK MC World

Data: 2012-01-18 21:35:38
Autor: Sinus
[Citi] 200 wi¶ni za KK MC World
Data: 2012-01-18 14:02:55
Autor: coree
200 wi¶ni za KK MC World
On 18 Sty, 22:35, "Sinus " <sin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://gruper.pl/x.php/1,14107/Cala-Polska-Bank-Citi-Handlowy-Karta-K...

Regulamin:http://gruper.pl/repository/files/Regulamin_Promocji_C_G.pdf

--
Sinus

Z regulaminu promocji:
IV pkt 5:
Bank może odmówić udzielenia kredytu w karcie kredytowej bez podania
przyczyny.

No i pkt 7: W przypadku negatywnego rozpatrzenia Wniosku o wydanie
karty kredytowej Doradca Banku może zaproponować Uczestnikowi
Promocji nabycie dowolnego produktu oferowanego przez Bank na
standardowych warunkach, gdzie nie przysługuje prawo
do zwolnienia z opłat oraz 200 zł w prezencie.

Czyli, odmawiamy Ci gruper-kliencie udzielenia kredytu z promocj±, ale
nasz konsultant skontaktuje się z Panem, coby wcisn±ć Mastercarda, ale
bez dwóch stów.
Żałosne.
Swoj± drog±, ciekaw jestem ilu klientów z tysi±ca gruperowych wniosków
uzyska kredytówkę z bonusem.

Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
stukon.blogspot.com

Data: 2012-01-19 08:57:13
Autor: Waldek
200 wi¶ni za KK MC World

Użytkownik "coree" <hartwiqp@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f78d62fe-a07d-4c65-ac29-ffbd83a790e0m4g2000vbc.googlegroups.com...

Czyli, odmawiamy Ci gruper-kliencie udzielenia kredytu z promocj±, ale
nasz konsultant skontaktuje się z Panem, coby wcisn±ć Mastercarda, ale
bez dwóch stów.

Na podobnej "zasadzie regulaminowej"  zostalem wyruchany przez Aliora :D

Pozdro

Data: 2012-01-20 01:52:59
Autor: Jacek Midura
200 wi¶ni za KK MC World
On Wed, 18 Jan 2012 14:02:55 -0800 (PST)
coree <hartwiqp@gmail.com> wrote:

> [...]

bez dwóch stów.
Żałosne.
Swoj± drog±, ciekaw jestem ilu klientów z tysi±ca gruperowych wniosków

To też jest ciekawe:

par II pkt 2:
Okres na składanie wniosków internetowych, o których mowa
w par IV ust. 2 d, trwa od dnia 18 stycznia do dnia 01 lutego 2012 r.

par IV ust. 2 d:
Złoży w okresie od dnia 18 stycznia do dnia 25 stycznia
2012 r. wniosek internetowy o wydanie karty [...]

Aż dziwne, że nie podali okresów o pustym przecięciu :)

--
Jacek Midura

Data: 2012-01-20 08:42:23
Autor: Waldek
200 wi¶ni za KK MC World

Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20120120015259.72be843em.krakow.pl...
[...]

Kolezanka zlozyla, to moze zaspokoje wasza ciekawosc za jakis czas ;)

Dla mnie ta karta, to lekie nieporozumienie
- nie widze sensu placenia 96zl /rok
gdzie inna KK mam za friko (kilka transakcji /m-c )
oraz  z ogolnie korzystniejszymi warunkami + "pakiet dodany"
- przelecialem pobieznie toip i utknalem dluzej na prowizji
od zakupow bezgotowkowych w strefie euro i poza ni±  ;]

- no chyba ze premia + 3 m-ce bezprowizyje i ... nozyczki ;)
Tylko jeszcze musi sie chciec przechodzic cala ta zabawe
z zaswiadczeniami, umowami i pozniejszym ich rozwiazywaniem.

Pozdro

Data: 2012-01-20 18:24:22
Autor: xbartx
200 wi¶ni za KK MC World
Dnia Fri, 20 Jan 2012 08:42:23 +0100, Waldek napisał(a):

- no chyba ze premia + 3 m-ce bezprowizyje i ... nozyczki ;) Tylko
jeszcze musi sie chciec przechodzic cala ta zabawe z zaswiadczeniami,
umowami i pozniejszym ich rozwiazywaniem.

Podejrzewam, że jak po 3 m-c będzie chciała zamknąć kartę a coś się tam nie niej będzie działo, to mogą zadzwonić z działu kart i negocjować (czytaj wabić) dalszą współpracę. Obstawiam, że do końca roku albo nawet na 2-3 pierwsza lata da się załatwić aby karata była bezpłatna. Dożywotnio się nie da, bo to o ile pamiętam można zrobić po 6 albo 12 m-c używania kk.

Data: 2012-02-02 15:46:03
Autor: lukket
200 wi¶ni za KK MC World
W dniu 2012-01-18 23:02, coree pisze:
[...]

Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty. Potestujemy, zobaczymy.
Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych wizz 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla mnie jest akurat plusem.

Zobaczę czy uda się co¶ ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru miesi±cach....

Ł.

Data: 2012-02-02 16:18:18
Autor: Waldek
200 wi¶ni za KK MC World

Użytkownik "lukket" <luket@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jge7jf$4d$1inews.gazeta.pl...

Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty. Potestujemy, zobaczymy.

A to ciekawe. Mnie przyslali maila i sms-a aby sie skontaktowac z centrum
potem sie wyspowiadalem i do 3 dni mam czekac na odpowiedz ;)

Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych wizz 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla mnie jest akurat plusem.

Wystartowalem do KK World
Wizirem praktycznie nie latam - zona czasem w nim pierze ;)
- predzej skorzystam z inszych uwiazanych partnerow

Zobaczę czy uda się co¶ ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru miesi±cach....

Jak bedziesz mial spore obroty, to moze cos wskorasz
inaczej watpie, stawiam ze beda sie wykrecac sianem
lub powiedza ze 'przeciez premia pokrywa koszt na 2 lata'  ;P

Dmalem chwile brac czy nie ... ale moze wykorzystam
do placenia rachunkow przelewem z karty - chyba tylko Citek pozwala
Poza tym pora najwyzsza zamordowac druga "zlota rybke"
zbiesila sie frania i stracila podstawowy atut
 - znaczy juz zyczen nie spelnia ;)

Pozdro

[Citi] 200 wi¶ni za KK MC World