200 zł za polecenie firmy w Revolucie

Data: 2019-11-03 12:19:54
Autor: Robert Sierant
200 zł za polecenie firmy w Revolucie
jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
możemy się wymienić linkami ;-)

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-11-03 21:26:13
Autor: Pete
W dniu 2019-11-03 o 12:19, Robert Sierant pisze:
jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
możemy się wymienić linkami ;-)

A MPP obsługują? :DDD

--
Pete

Data: 2019-11-04 01:50:03
Autor: Waldek
200 zł za polecenie firmy w Revolucie
W dniu 2019-11-03 o 12:19, Robert Sierant pisze:
jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
możemy się wymienić linkami ;-)

Właśnie sprawdzałem na szybko cennik - dla DG FREE nic ciekawego nie ma
- przelew międzynarodowy 15 zeta, wymiana waluty 0,4% - limity 0
- bankomaty - nie znalazłem info więc pewnie też nic darmo
Drugi poziom to już koszt 125 zl/mc
Tak więc póki co indywidualne konto za free jest znacznie atrakcyjniejsze ;)

Dają 200 zeta bo pewnie ciężko będzie "ustrzelić jelonka" ;)

Pozdro

Data: 2019-11-04 01:12:13
Autor: Dawid Rutkowski
200 zł za polecenie firmy w Revolucie
A coś trzeba zrobić żeby te 200 dostać czy tylko założyć?

Data: 2019-11-04 01:16:17
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:12:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
A coś trzeba zrobić żeby te 200 dostać czy tylko założyć?

Reklamację napisać;))

Data: 2019-11-04 01:24:16
Autor: Dawid Rutkowski
200 zł za polecenie firmy w Revolucie
Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

Data: 2019-11-04 03:42:19
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

Data: 2019-11-04 03:49:47
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 12:42:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

Ale byś przynajmniej w temat trafił - a póki co ostrość i celność "humoru" wskazuje raczej na "powstanie listopadowe" ;P
Waldek pisał, że oferta dość marna - ale jeśli dają 200zł tylko i wyłącznie za założenia rachunku, bez wymagania korzystania z tej marnej oferty, to żadne reklamacje potrzebne nie są.

Data: 2019-11-04 18:15:20
Autor: Kamil Jońca
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

> [...]

Waldek pisał, że oferta dość marna - ale jeśli dają 200zł tylko i wyłącznie za założenia rachunku, bez wymagania korzystania z tej marnej oferty, to żadne reklamacje potrzebne nie są.

A mi właśnie revolut zakomunikował, że nie będzie mnie obsługiwał ...
KJ

Advancement in position.

Data: 2019-11-04 18:20:34
Autor: Waldek
[...]

Marna nie marna ... obie strony dostają po 200 zeta
Raczej chodziło mi o to że trochę bez sensu np. dla 1 osobowej firmy DG
bo jako prywatny klient dostanie lepsze warunki.
Tu jedynie może skusić te 2 stówki, ale raczej trudno będzie pozyskać delikwenta, informując go rzetelnie co "zyskuje za free" a za co musi już płacić ;)
Dla tych 200 zeta 1 osobowej DG (IMO) to sie nie opłaca w to wchodzić.

Pozdro

Data: 2019-11-04 19:11:59
Autor: Robert Sierant
W dniu 2019-11-04 o 18:20, Waldek pisze:

[...]

nie wczytywałem się, czyli nie warto się w to bawić?

Data: 2019-11-04 20:22:31
Autor: Waldek
W dniu 2019-11-04 o 19:11, Robert Sierant pisze:
[...]

Zabawić się warto - 200 piechotą nie chodzi ;)
Tylko IMO nie będzie łatwo znaleźć chętną osobe z DG

Data: 2019-11-04 20:55:14
Autor: Robert Sierant
W dniu 2019-11-04 o 20:22, Waldek pisze:

Zabawić się warto - 200 piechotą nie chodzi ;)
Tylko IMO nie będzie łatwo znaleźć chętną osobe z DG

mam DG ;-)
mogę potestować, ale szukam kogoś kto zechce się wymienić linkami polecającymi

za 0 zł miesięcznie:
2 userów
5 przelewów lokalnych
reszta już płatna, a opcji za 125 zł nie potrzebuję

Data: 2019-11-04 22:39:57
Autor: Waldek
W dniu 2019-11-04 o 20:55, Robert Sierant pisze:
[...]

Moja linka - jeśli chcesz użyć :)

revolut.com/business?promo=ref200pl&ext=waldem5mu

Pozdro

Data: 2019-11-04 19:11:11
Autor: Robert Sierant
W dniu 2019-11-04 o 12:42, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

najlepsze były reklamacje składane na infolinii, ale w nocy (tak po 2.00), do dzisiaj pamiętam jak składałem reklamację jw. w Polbanku i osoba, z którą rozmawiałem nie widziała różnicy pomiędzy KK a debetówką do konta

Data: 2019-11-04 21:00:36
Autor: Robert Sierant
200 zł za polecenie firmy w Revolucie
W dniu 2019-11-04 o 19:11, Robert Sierant pisze:
no chyba, że sam siebie mogę też polecić, po 200 zł na każde konto otrzymam? jako polecający i polecany?

nie byłoby zbyt fajnie?