2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii

Data: 2009-08-17 12:37:19
Autor: wyrwigrosz
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
do zakonczenia notowan zostal bliko miesiac, 2000 zostalo wybronione, wiec
sila rzeczy slon w skladzie porcelany powinien kreslic kolejna fale
wezrostowa, dzis wzielem longi po 2028 i bede je trzymal do wygasniecia serii,
szczerze mowiec notowania sprawdze za 3 tygodnie.
wyrwigrosz

Data: 2009-08-17 15:37:29
Autor: marzena
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
szczerze mowiec notowania sprawdze za 3 tygodnie.
wyrwigrosz

jesli na koncie masz na uzupełnienie depo to przyjemnego wypoczynku przez 3 tygodnie:-))
m.

Data: 2009-08-17 17:54:50
Autor: kc
 wyrwigrosz <1.wyrwigrosz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Niepotrzebnie wziąłeś longi już teraz, bo mogłeś je przecież wziąć po 2000. Ale, pal sześć, to tylko 28 punktów, co to jest w porównaniu z przyszłymi zyskami. Po co ja ustawiam te stopy o 5 pkt niżej od kupna? Idiota jestem chyba.

kc

Data: 2009-08-17 19:03:19
Autor:
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 wyrwigrosz <1.wyrwigrosz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > do zakonczenia notowan zostal bliko miesiac, 2000 zostalo wybronione, wiec
> [...]
> Niepotrzebnie wziąłeś longi już teraz, bo mogłeś je przecież wziąć po 2000. Ale, pal sześć, to tylko 28 punktów, co to jest w porównaniu z przyszłymi zyskami. Po co ja ustawiam te stopy o 5 pkt niżej od kupna? Idiota jestem chyba.

widzisz problem jest taki, rynek mamy ustawiany, wiec czy jest sens szarpac
sie codzien po 10 pkt, niektorzy robia dzien, codzien 20 pkt, czy lepeij
zapiac Longa bo close serii ma byc powu\yzej 2100 i siedziec spokojnie na
dupsku, grzejac fotel
wyrwigrosz

Data: 2009-08-17 22:34:23
Autor: hatoma
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
oki
ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
licze na skromne 100pkt

Data: 2009-08-18 07:54:50
Autor: wyrwigrosz kontra hatoma
hatoma@poczta.onet.pl napisał(a):
oki
ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
licze na skromne 100pkt

oki zaklad stoi, kazy liczy swoje pkt na dzien wygasniecia serii, podaj tylko po ile dzis masz S, jak nie podasz uznam ze na open wzieles S
wyrwigrosz

Data: 2009-08-19 20:24:37
Autor: wyrwigrosz
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
hatoma@poczta.onet.pl napisał(a):
oki
ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
licze na skromne 100pkt

hatoma zmrozilo ci jaja ?

Data: 2009-08-19 23:27:04
Autor: hatoma
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
hatoma@poczta.onet.pl napisał(a): > oki
> ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
> licze na skromne 100pkt
> hatoma zmrozilo ci jaja ?

tak , trzęse się strasznie ze strachu , a jutro na open bede siedzial w kiblu wiec podeslij mi sesmesa czy juz jest 2200.

Data: 2009-08-21 07:12:41
Autor: wyrwigrosz
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii

tak , trzęse się strasznie ze strachu , a jutro na open bede siedzial w
kiblu
wiec podeslij mi sesmesa czy juz jest 2200.

widzisz, ja swoje 100 pkt wzielem ,a Ty masz jaja jak melony wiec 100 pkt do tylu ci zaliczam
wyrwigrosz

Data: 2009-08-20 14:32:54
Autor: marzena
2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
hatoma zmrozilo ci jaja ?

nie chwal dnia przed zachodem slonca.:-))

Data: 2009-08-17 23:56:57
Autor: george

<1.wyrwigrosz.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h6c9hn$2ia$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zapiac Longa bo close serii ma byc powu\yzej 2100 i siedziec spokojnie na

no ja tam bym uważal z tymi deklaracjami. Słoń sie troche jakby zredukował...

george

2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii