Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT

2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT

Data: 2009-05-12 20:36:24
Autor: Maciej Browarczyk
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
hovat pisze:

[cut]

Multitronic sie sypie, w 2.5TDI wycieraja sie walki, pozniej podobno to juz poprawili ale lepiej szukaj 1.9TDI lub 1.8T.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-05-12 20:45:55
Autor: JG
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
Maciej Browarczyk pisze:
Multitronic sie sypie, w 2.5TDI wycieraja sie walki, pozniej podobno to juz poprawili ale lepiej szukaj 1.9TDI lub 1.8T.
Zdecydowanie.
1.9TDI to jest jednak jedna z lepszych konstrukcji VW, a przy odrobinie chęci można doprowadzić jej moc do poziomu 2.5 TDI.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-12 21:30:05
Autor: Michal
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
1.9TDI to jest jednak jedna z lepszych konstrukcji VW, a przy odrobinie chęci można doprowadzić jej moc do poziomu 2.5 TDI.

a ciekawe jak na dluzsza mete zachowuja sie silniczki TSI :-)
jezdzilem 1,4 160 koni z DSG w golfie 6 i jezdzil rewelacyjnie...

M

Data: 2009-05-13 07:42:42
Autor: SCI012
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gucg53$9r9$2inews.gazeta.pl...
Maciej Browarczyk pisze:
Multitronic sie sypie, w 2.5TDI wycieraja sie walki, pozniej podobno to juz poprawili ale lepiej szukaj 1.9TDI lub 1.8T.
Zdecydowanie.

Taaa nie powielaj stereotypow jak nie miales doczynienia z tym silnikiem to lepiej nie opowiadaj bajek i zaslyszanych opinii ..
owszem moga sie posypac walki ale z uwagi na niski poziom oleju w silniku (praktycznie w kazdym takim silniku przy przebiegu ~~220tys km rozszczelnia sie uszczelnienie gornej misy oleju,i jak tego nie uszczelnisz i bedziesz tak jezdzil z niskim poziomem oleju to nie ma sily ale ta gora pracuje praktycznie prawie na "sucho" i siłą rzeczy niestety dostaja wałki po "dupie"(oleju wchodzi do ukl smarowania ok 5,5L -przy wyciekach zostaje ok 2,5Lkontrolka jeszcze nie miga moze czasami na zakrecie i wtedy najbardziej cierpia niestety walki) bo wiekszosc uzyszkodnikow wie gdzie ma nalac paliwo i ew plyn do spryskiwaczy a najistotniejszych rzeczy jak poziom oleju plynu itd nie sprawdza i potem jest placz i lamęt ;)
-nastepna sprawa to pompy wtryskowe boscha vp44 (w 1,9tdi tez takie są) ich zywotnos tez jest na ok 200tys  ale jak sie naprawi to znowu jest spokoj na pare latek..
To tak w skrocie ..Pozd

Data: 2009-05-13 08:51:56
Autor: JG
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
SCI012 pisze:
Taaa nie powielaj stereotypow jak nie miales doczynienia z tym silnikiem to lepiej nie opowiadaj bajek i zaslyszanych opinii ..
(...)
Może i powielam stereotypy, ale z różnych klubów Audi znam po kilka osób, które mają 1.9 TDI w różnych wersjach, 2.0 TDI i 2.5 TDI.
Najwięcej narzekań jest jednak na silniki z '2' na początku.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-13 08:23:53
Autor: Czarek Daniluk
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
JG pisze:
Maciej Browarczyk pisze:
Multitronic sie sypie, w 2.5TDI wycieraja sie walki, pozniej podobno to juz poprawili ale lepiej szukaj 1.9TDI lub 1.8T.
Zdecydowanie.
1.9TDI to jest jednak jedna z lepszych konstrukcji VW, a przy odrobinie chęci można doprowadzić jej moc do poziomu 2.5 TDI.

pozdrawiam,
JG

Moc to nie wszystko, pozostaje jeszcze jeden niedościgniony wzorzec - 4 cylindrami nie zasymulujesz pracy silnika 6 cylindrowego ;)

Pozdrawiam !!

PS:
Mi się podobała bardzo praca silnika 2,5TDI 5cylindrów z Audi 100 C4 :)

Data: 2009-05-13 01:23:28
Autor: hamberg
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
Moc to nie wszystko, pozostaje jeszcze jeden niedościgniony wzorzec - 4
cylindrami nie zasymulujesz pracy silnika 6 cylindrowego ;)

to jakis zarty chyba. Po krotkiej przejazdzce z Wroclawia do Krk
(140km/h) bylem juz tak zmeczony wyciem tego silnika (vw caravelle
2.5TDI) ze z wielka ulga przyjalem koniec podrozy.

Sorry ale 5-cylindrowe JTD brzmi jak benzyna w porownaniu do tego TDI.

Data: 2009-05-13 08:59:10
Autor: JG
2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT
Czarek Daniluk pisze:
Moc to nie wszystko, pozostaje jeszcze jeden niedościgniony wzorzec - 4 cylindrami nie zasymulujesz pracy silnika 6 cylindrowego ;)
Ostatnio brałem udział w dość burzliwej dyskusji nt. Audi S3 (2.0T 265 KM) vs. A3 3.2 V6 (250 KM).
Wyszło na to, że główną przewagą V6 jest jednak... dźwięk.
Osiągi ma duże słabsze, silnik jest cięższy, trochę więcej pali (ale nieznacznie), jest dużo droższy w zakupie od S3, a potem jego utrata wartości jest bardzo wysoka. Właściciele tej konstrukcji chwalą sobie bezawaryjność - nie dziwne, bo konstrukcja ma już dobre kilkanaście lat, debiutowała jeszcze w Corrado jako VR6, parę lat temu zmieniono oznaczenie na V6 (nadal ma jedną głowicę, nie wiem, czy jest jeszcze taka V6-ka ;) ).

Ten silnik w takim aucie to pomyłka, co wreszcie ostatnio zauważyło kierownictwo Audi, wycofując go z A3...

Pozdrawiam !!

PS:
Mi się podobała bardzo praca silnika 2,5TDI 5cylindrów z Audi 100 C4 :)
A to ciekawe, Volvo 5cyl. brzmiały jak 'niedorobione szóstki' ;)

pozdrawiam,
JG

2002 AUDI A4 2.5 TDI SE AUTO/ CVT

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona