2003 server 32 na 64 [cross]

Data: 2010-05-19 12:41:14
Autor: rs
2003 server 32 na 64 [cross]
potrzebuje postawic server na windowsie. mam jeszcze pare licencji na
2003 server 32, ale maszyna, na ktorej to ma byc zainstalowane jest
64bitowa. na razie kupno nowej licencji nie wchodzi w rachube. czy warto instalowac system 32bity na sprzecie 64bity? predkosc swietlna tego systemu nie bedzie specjalnie wymagana, ale
zastanawiam sie czy system nie bedzie mial jakis klopotow. czy moze
jednak molestowac szefostwo o wyskubanie troche grosza na nowa
licencje servera 64bity. <rs>

Data: 2010-05-19 23:21:51
Autor: mbuniek
2003 server 32 na 64 [cross]
[...]

jak nie bedzie tam rzeczy ktore musza miec powyzej 4 GB ram to moze byc 32 bit

Buniek

Data: 2010-05-19 18:36:34
Autor: rs
2003 server 32 na 64 [cross]