2004 passat GLX - nie odpala

Data: 2014-04-11 13:09:22
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
Jadę jutro rano pomóc koledze zdiagnozować passata który nie odpala...
Kręci rozrusznikiem ale poza tym jest kompletna "zima", ani jednego strzału.

Podejrzewamy pompę paliwa, bo była już wymieniana parę mieś. temu.

Zamierzamy rozkręcić filtr powietrza i psiknąć mu paliwem w czasie
kręcenia rozrusznikiem, aby sprawdzić czy dostaje paliwo czy nie...

Czy właściciele podobnych passatów podzieliliby się sugestiami na co
jeszcze zwrócić uwagę, co sprawdzić, gdzie popatrzeć?

Data: 2014-04-11 19:37:49
Autor: X-Man
2004 passat GLX - nie odpala
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:li9b4r$56k$1dont-email.me...
[...]

może byś chociaż podał jaki silnik tam jest?

Pozr
Piotrek

Data: 2014-04-11 17:54:12
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> wrote in message news:li9cpq$h04$1speranza.aioe.org...
[...]

Sorki... benzyna 2,8L 190 hp V6.

Data: 2014-04-11 21:00:19
Autor: Czesław Wiśniak
2004 passat GLX - nie odpala
[...]

Ja tam nie mam passata ale zaczalbym od sprawdzenia czy iskra jest :)

Data: 2014-04-11 21:33:13
Autor: PiteR
2004 passat GLX - nie odpala
na  ** p.m.s **  Czesław Wiśniak pisze tak:

Ja tam nie mam passata ale zaczalbym od sprawdzenia czy iskra jest :)

Nie warto. Prościej psiknąć sprajem z marketu.

--
    Piter

Data: 2014-04-11 23:47:08
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-11 21:33, Użytkownik PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  Czesław Wiśniak pisze tak:

Ja tam nie mam passata ale zaczalbym od sprawdzenia czy iskra jest :)

Nie warto. Prościej psiknąć sprajem z marketu.

Z marketu to będzie "samostart" nie zagdaka bez iskry ?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-11 17:55:28
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:li9nsp$pdr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie rozumiem... Sugerujesz że odpali bez iskry na spray'u???

Data: 2014-04-12 09:56:02
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-12 00:55, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Silnik jako taki nie zapali ale w komorach samozapłon może nastąpić
i będzie sprawiało wrażenie ze jest iskra.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-12 06:17:43
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:liarie$s49$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mimo że silnik będzie zimny, spodziewasz się samozapłonu?
Jakie ten silnik ma sprężanie? To jest silnik wolnossący jak by co.

Data: 2014-04-12 15:24:57
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-12 13:17, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ale w komorze ma mieszankę troszkę inna niż paliwo.
Prawda ?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-12 08:34:53
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:liber5$h9h$1node1.news.atman.pl...
[...]

No zgadzam się, ale wciąż - nie spotkałem się z samozapłonem przy
zimnym silniku... nawet diesel ma świece żarowe właśnie dlatego że
trudno o samozapłon przy zimnym silniku. Samozapłon w benzyniaku
rozregulowanym też zdarza się przy wyłączaniu gorącego silnika a nie
odpalaniu zimnego. Spotkałeś się osobiście z samozapłonem zimnego?

Zresztą gdyby było to prawdopodobne to nie używałoby się tej metody
do diagnozy i rozstrzygania czy to paliwo czy iskra, nie? :-)

Data: 2014-04-13 16:28:02
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-12 15:34, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Bo tej metody nie używa się. No chyba że w jakichś stodołach
warsztatami zwanych przez uprzejmość.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-13 12:20:43
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lie6td$ed4$2node1.news.atman.pl...
Bo tej metody nie używa się. No chyba że w jakichś stodołach
warsztatami zwanych przez uprzejmość.

Mówię o hobbystycznym podejściu, amatorskim...
Niestety nie ma przyrządów specjalistycznych aby np. ciśnienie
w przewodach paliwowych zmierzyć - posługuje się więc
stodołowymi metodami.

Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie: spotkałeś się z zimnym
silnikiem benzynowym który w takich okolicznościach miałby
samozapłon czy tylko teoretyzujesz?

Data: 2014-04-14 10:59:07
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-13 19:20, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Mierzenie ciśnienia w przewodach paliwowych w celu ustalenia
czy jest iskra to faktycznie ciekawa metoda.

Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie: spotkałeś się z zimnym
silnikiem benzynowym który w takich okolicznościach miałby
samozapłon czy tylko teoretyzujesz?

Z samozapłonem na samostarcie spotkałem się.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-14 07:05:46
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lig80q$7r6$1node2.news.atman.pl...
[...]

W celu ustalenia czy jest paliwo, oczywiście...

Ale nie odpowiedziałeś mi na pytanie: spotkałeś się z zimnym
silnikiem benzynowym który w takich okolicznościach miałby
samozapłon czy tylko teoretyzujesz?

Z samozapłonem na samostarcie spotkałem się.

Opiszesz okoliczności? Co to było za auto, jak to się działo?

Data: 2014-04-15 21:26:16
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-14 14:05, Użytkownik Pszemol napisał:

Mierzenie ciśnienia w przewodach paliwowych w celu ustalenia
czy jest iskra to faktycznie ciekawa metoda.

W celu ustalenia czy jest paliwo, oczywiście...

Oczywiście brniesz dalej.
W oponach czy nie kapeć też sprawdzasz ciśnieniomierzem ?

[...]

Geniusze postanowili sprawdzić iskrę bez sprawdzania iskry.
Odkręcili dekiel filtra psiknęli samostartu i uznali że
"pali". Bez samostartu nie "palił". Więc "naprawiali" gaźnik
a jak nie pomogło to jeszcze pompę paliwa.
Winny był brak iskry a konkretnie starego typu mechaniczny
rozdzielacz w aparacie zapłonowym.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-15 18:23:35
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:lik14l$35k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Radku, wyluzuj... o co Ci chodzi?
Przecież aby auto odpaliło potrzebna jest i iska i ciśnienie paliwa.
Nie zarzucaj mi że sprawdzam paliwo aby sprawdzać iskrę, bo
to jakaś głupota którą Ty wymyśliłeś, nie ja...
Zrobiłeś sobie chochoła ze słomy i z nim walczysz, nie ze mną.

[...]

Co to za auto było? Jaki silnik? Stopień sprężania?

Data: 2014-04-15 23:24:55
Autor: Adam
2004 passat GLX - nie odpala
W dniu 2014-04-15 21:26, RadoslawF pisze:
[...]

Niekoniecznie brak iskry. Mogła być słaba iskra - zbyt słaba na zapalenie mieszanki, zaś wystarczająca dla par eteru.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-04-16 13:20:40
Autor: RadoslawF
2004 passat GLX - nie odpala
Dnia 2014-04-15 23:24, Użytkownik Adam napisał:

[...]

Teoretycznie masz rację, mogło tak być. W praktyce to ja
im ten bałagan potem naprawiałem. W tamtych starych wynalazkach
to na wstępie ściągało się przewód z jednej świecy podstawiało
pod blok silnika i kazało zakręcić. I iskry nie zobaczyłem. :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-04-16 13:51:44
Autor: J.F
2004 passat GLX - nie odpala
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości
[...]

A ja widzialem odwrotny przypadek - auto nie pali. Iskra jest,
fachowczyni reczy ze gaznik jest dobry, zreszta osobiscie wlalem do kolektora lyzke i nadal nie pali.
A tam juz jakis modul zaplonowy.

W porywie rozpaczy wlasciciel wymienil kopulke i pomoglo.

J.

Data: 2014-04-16 07:56:26
Autor: Bugatti
2004 passat GLX - nie odpala
W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 14:05:46 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message > Dnia 2014-04-13 19:20, Użytkownik Pszemol napisał:

> Mierzenie ciśnienia w przewodach paliwowych w celu ustalenia

> czy jest iskra to faktycznie ciekawa metoda.

W celu ustalenia czy jest paliwo, oczywiście...

Kolego Przemysławie,

myślę że (jak to powiedział kiedyś znany tuner M. Staszewski) "szukasz dziury w d*pie"

Jak chcesz sprawdzić czy jest paliwo to odkręcasz pojedyńczo wtryskwiacze, które wkładasz do obciętej przeźroczystej butelki. Inny kolega kręci rozrusznikiem a ty obserwujesz czy "leje"...wywali ci checka ale nic się nie stanie w komorze spalania i z silnikiem też.

Ale uważam nadal że takie sprawdzanie metodami inwazyjnymi jest bezmyślne - bo odkręcasz coś co już zostało przykręcone fabrycznym momentem i próba kolega dokręcania (i to jeszcze bez znajomości wartości momentu dokręcania) powoduje że nie będzie już trzymało tak jak wcześniej (mam tu na myśli odkształcenia w 0.0x mm) na łbie śruby i podkładce....ale to już inna historia do której należy zagłębić się w literaturze technicznej...a na to na tej grupie jest bardzo cieżko ;P

Zaopatrzyłeś się już w KTS Boscha czy najlepiej w VCDS'a z kabelkiem ?

Wiesz chociaż jakie wartości kąta wyprzedzenia zapłonu ma mieć ten silnik ? - bo wyżej piszesz że chcesz sprawdzić zapłon i paliwo - znasz czas otwarcia wtryskiwacza ? Zagłębiłeś się chociaż w tym temacie czy po prostu teoretyzujesz i szukasz "dziury w pupie" ?

> Z samozapłonem na samostarcie spotkałem się.

Opiszesz okoliczności? Co to było za auto, jak to się działo?

No i po co ci to wiedzieć ?
Diagnozujesz auto kolegi a nie jakieś z przeszłości.

A tak ogólnie to zbliżają się Święta - i myślę że warto się zagłębić w zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa a nie zajmować się trupem (nawet gdyby to był Veyron). Gdy jesteście ateistami to spoko nie macie się na co obrażać że o tym wspominam.

Trzymaj się!

Pozdr.

Bugatti

Data: 2014-04-16 18:05:23
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> wrote in message news:bf6f9263-9349-4269-82a3-766d0610df1agooglegroups.com...
> [...]

Kolego Przemysławie,

myślę że (jak to powiedział kiedyś znany
tuner M. Staszewski) "szukasz dziury w d*pie"

O tak? :-)

Jak chcesz sprawdzić czy jest paliwo to odkręcasz pojedyńczo wtryskwiacze,
[...]
[...]

I dlatego lepiej jest odkręcić coś, do odkręcania czego jest przewidziany
kierowca: filtr powietrza i w dziurę po nim psiknąć trochę benzyny...
Sam siebie przekonujesz że to co podpowiadasz jest bez sensu :-)

[...]

Chodzi mi o diagnostykę "z grubsza", wyszukanie czegoś, co jest
potencjalnie łatwe do stwierdzenia i ewentualnej naprawy/wymiany.
Jak będzie paliwo ze sprawnej pompy i iskra to wtedy będę się
zastanawiał nad kątami wyprzedzenia zapłonu i tym podobnymi...

Opiszesz okoliczności? Co to było za auto, jak to się działo?

No i po co ci to wiedzieć ?
Diagnozujesz auto kolegi a nie jakieś z przeszłości.

Jestem człowiek ciekawy świata :-P

A tak ogólnie to zbliżają się Święta - i myślę że warto się zagłębić
w zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa a nie zajmować się trupem
(nawet gdyby to był Veyron).

Nad czym się tu zgłębiać? Historia przerabiana co roku...
Nikt nic nowego już tu nie wymyśli.

Gdy jesteście ateistami to spoko nie macie się na co obrażać
że o tym wspominam.

Raczej Ty, bez względu na swoje wyznanie lub jego brak nie zakładaj
że inni są tego samego wyznania i nie wciskaj tego Jezusa
wszędzie gdzie tylko coś napiszesz bo to ciut niedelikatnie :-)

Trzymaj się!

Trymam się... Ty też się trzymaj.

Data: 2014-04-11 21:39:34
Autor: PiteR
2004 passat GLX - nie odpala
na  ** p.m.s **  Pszemol pisze tak:

Podejrzewamy pompę paliwa, bo była już wymieniana parę mieś. temu.

Walnij z piąstki w pompę :) Jeśli zaskoczy to wytarły się szczotki.

--
    Piter

Data: 2014-04-11 17:57:10
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA30CDC5515693elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Pszemol pisze tak:

Podejrzewamy pompę paliwa, bo była już wymieniana parę mieś. temu.

Walnij z piąstki w pompę :) Jeśli zaskoczy to wytarły się szczotki.

:-))

Data: 2014-04-12 02:00:38
Autor: bugattieb1001
2004 passat GLX - nie odpala
Czesc, przez internet sie auta nie diagnozuje wiec nie napisze dokladnie co i jak zrobic. Ale w miare mozliwosci i oprzyrzadowania sprawdz:
- po pierwsze kody bledow vagiem (vcds),

Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok (nie napisze dokladnie slowami "how to"):
- pompa paliwa przy baku,
- iskra na swiecach,
- czujnik polozenia walu korbowego,
- odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,
- immobiliser (tu bardziej dluga droga do opisania)...lub padla do niego bateryjka,
- ladowanie alternatora
Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
Daj znac jak ci poszlo.

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-04-12 02:10:18
Autor: bugattieb1001
2004 passat GLX - nie odpala
Jeszcze zapomnialem o przekazniku pompy paliwa... czy "daje" 12V

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-04-12 02:12:39
Autor: bugattieb1001
2004 passat GLX - nie odpala
Jeszcze zapomnialem o przekazniku pompy paliwa... czy "pobiera" 12V Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-04-12 06:22:41
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
<bugattieb1001@gmail.com> wrote in message news:01a69569-eac8-4651-9c0a-179b1b55241egooglegroups.com...
Czesc,
przez internet sie auta nie diagnozuje wiec nie napisze dokladnie co i jak zrobic.
Ale w miare mozliwosci i oprzyrzadowania sprawdz:
- po pierwsze kody bledow vagiem (vcds),

Swiatelko "check engine" na desce sie nie pali, wiec kodów chyba nie bedzie?

Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok
(nie napisze dokladnie slowami "how to"):
- pompa paliwa przy baku,
- iskra na swiecach,

Do tej pory ok...

- czujnik polozenia walu korbowego,

.... a tu potrzebuje instrukcji "jak" :-)

- odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,

Czemu podejrzewasz jakies odpowietrzenie skoro auto jechalo dobrze,
zaparkowane wieczorem, rano juz nie odpalilo?

- immobiliser (tu bardziej dluga droga do opisania)...lub padla do niego bateryjka,

Hm... bateryjka? ?  przy immobilizerze ??? o czym Ty mówisz?
bateryjka to chyba tylko do pilota... zdalnego centralnego zamka.
Immobilizer nie ma bateryjki chyba?

- ladowanie alternatora

Hm... aku naladowany i kreci rozrusznikiem... co ma alternator do zapalania silnika?

Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
Daj znac jak ci poszlo.

Dam znac, dzieki :-)

Data: 2014-04-12 11:13:51
Autor: Bugatti
2004 passat GLX - nie odpala
Uzytkownik "Pszemol" napisal w wiadomosci:

Swiatelko "check engine" na desce sie nie pali, wiec kodów chyba nie bedzie?

Nie zawsze tak jest. w VW jest tez kontrolka EPC. Ale mimo wszystko z vcds'em bedzie znacznie latwiej.

Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok
(nie napisze dokladnie slowami "how to"):
- pompa paliwa przy baku,
- iskra na swiecach,

Do tej pory ok...

Jaki kolor nalotu na swiecach ?
Na pompie jest > 3 bary ?

- czujnik polozenia walu korbowego,

... a tu potrzebuje instrukcji "jak" :-)

VCDS, albo mulimetrem (na youtubie kiedys byla/jest instrukcja - poszukaj)

- odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,

Czemu podejrzewasz jakies odpowietrzenie skoro auto jechalo dobrze,
zaparkowane wieczorem, rano juz nie odpalilo?

Wczesniej w zadnym poscie tego nie opisywales.

[...]

Tak to prawda ;) To byla zmylka z mojej strony ;)
Winowajca moze byc transponder....ale ciagle szklana kula moze sie mylic. Tak jak powiedzialem wczesniej - przez neta sie auta nie diagnozuje.

- ladowanie alternatora

Hm... aku naladowany i kreci rozrusznikiem... co ma alternator do zapalania silnika?

Bo moze daje napiecie ... ale nie zbyt wysokie i iskra moze byc za slaba (maly prad i napiecie). Nie napisales wczesniej jak kreci rozrusznikiem - czy tak jak poprzednio czy moze nieco wolniej.

Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
Daj znac jak ci poszlo.

Dam znac, dzieki :-)

Wydaje mi sie, ze bez VCDSa, KTS'a nie ruszysz.
Powodzenia !

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-04-12 13:33:06
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> wrote in message news:15d8e640-d354-4031-9378-6c8c585c1066googlegroups.com...
[...]

Do tej pory ok... znaczy tylko ze do tej pory rozumiem co piszesz.
Do diagnozy auta kumpla dzis nie doszlo -musial niespodziewanie
jechac do roboty. Bedziemy to robic kiedy indziej.

[...]

Myslalem po prostu, ze umiesz czytac w myslach ;-)

[...]

Jasne... duza zmylka. Ale wybaczam.

[...]

Mysle ze jak rozusznik kreci silnikiem to napiecie w instalacji bedzie
niskie i niezalezne od regulatora w alternatorze... kolejna zmylka?
Czy moze po prostu nie bardzo sie na elektrycznych sprawach znasz... ?

Pozostaje optymistyczny...

Data: 2014-04-12 11:23:59
Autor: Trybun
2004 passat GLX - nie odpala
W dniu 2014-04-11 20:09, Pszemol pisze:
[...]

Ja zacząłbym od sprawdzenia bezpiecznika pod którym jest pompa.

Data: 2014-04-12 06:22:37
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53490615$0$2368$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Orientujesz się może jak go znaleźć? :-)

Data: 2014-04-12 13:41:10
Autor: Trybun
2004 passat GLX - nie odpala
W dniu 2014-04-12 13:22, Pszemol pisze:
[...]

Trzeba poszukać w całym zestawie bezpieczników (pod kierownicą, po lewej stronie),  z pamięci nie potrafię podać który to jest konkretnie.. Brat miał niedawno taki przypadek, Passacicho kręci, ale nie zapala. Poradziłem mu zapalenie na samym gazie, poszedł bez problemu. Zaglądam do bezpieczników, no i widzę przepalony - wymiana i wszystko gra - pali również na benzynie.

Data: 2014-04-12 07:11:04
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:5349263a$0$2235$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak zrobię. Na youtube znalazłem fajne wideo jak gostek wymienia
pompę paliwa w roczniku 2001, zdaje się ten sam styl nadwozia:
http://www.youtube.com/watch?v=9DrMzyJo2QA
Nie wygląda to na trudne, poza moczeniem ręki :-) ...w zbiorniku pełnym
benzyny i trochę dziwnym zdejmowaniem wężyków wewnątrz zbiornika...

Data: 2014-04-12 14:40:57
Autor: Trybun
2004 passat GLX - nie odpala
W dniu 2014-04-12 14:11, Pszemol pisze:
[...]

Widzę że są różne typy Passatów tej generacji, sprawdziłem w necie i znalazłem taką stronkę, - może Ci się przydać:

http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpieczników-i-przekaźników

Data: 2014-04-12 14:41:08
Autor: PiteR
2004 passat GLX - nie odpala
na  ** p.m.s **  Pszemol pisze tak:

Tak zrobię. Na youtube znalazłem fajne wideo jak gostek wymienia
pompę paliwa w roczniku 2001, zdaje się ten sam styl nadwozia:
http://www.youtube.com/watch?v=9DrMzyJo2QA

Ale oprych. Młotek, przecinak i eja :)

--
    Piter

Data: 2014-04-12 07:50:29
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA30D95644BE34elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Pszemol pisze tak:

Tak zrobię. Na youtube znalazłem fajne wideo jak gostek wymienia
pompę paliwa w roczniku 2001, zdaje się ten sam styl nadwozia:
http://www.youtube.com/watch?v=9DrMzyJo2QA

Ale oprych. Młotek, przecinak i eja :)

Oprych? Dlaczego? Bez przesady...

I nie przecinak tylko zwykły śrubokręt :-)
Jak Ty byś to odkręcił?

Data: 2014-05-12 09:53:01
Autor: bugattieb1001
2004 passat GLX - nie odpala
Witaj,

naprawiles Passata?

Pozdr
Bugatti

Data: 2014-05-12 12:56:58
Autor: Pszemol
2004 passat GLX - nie odpala
<bugattieb1001@gmail.com> wrote in message news:b1b8eb63-5c42-47f9-9f5b-6cabb4f1a1f5googlegroups.com...
naprawiles Passata?

Kolega odwolal tamto spotkanie i nie kwapi sie na naprawe...
Popula innym autem i zbyt zajety lub zbyt leniwy aby to naprawic.
Ale jak dojdzie do naprawy to na 100% tu napisze. Dzieki za pamiec ;-)

2004 passat GLX - nie odpala