2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.

Data: 2011-07-19 13:43:06
Autor: obserwator
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.

Kim jest Miller i jak rzadzil, to chyba wiadomo.

Lepper wchodzac w bliskie kontakty z takim osobnikiem jak Miller, pokazal
kim naprawde jest. http://www.wprost.pl/ar/114237/Leszek-Miller-wystartuje-z-listy-Samoobrony-i-utworzy-nowa-partie/

Data: 2011-07-19 15:47:15
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w

Lepper wchodzac w bliskie kontakty z takim osobnikiem jak Miller, pokazal
kim naprawde jest.

A kogo obchodzi Lepper? Lepper jest juz trupem politycznym
bez szans na zmartwychwstanie.

Data: 2011-07-19 13:54:54
Autor: obserwator
Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał(a):
> [...]

> kim naprawde jest.

A kogo obchodzi Lepper? Lepper jest juz trupem politycznym

ludzie maja krotka pamiec. Pojawi sie za chwile jakis boukun i bedzie
twierdzil inaczej.

Data: 2011-07-19 15:59:01
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

ludzie maja krotka pamiec. Pojawi sie za chwile jakis boukun i bedzie
twierdzil inaczej.

owszem, ludzie maja krotka pamiec. Ale na szczescie i boukun nie
stanowi problemu. To znaczy on stanowi problem dla samego siebie ;)

BTW: boukun powinien sie cieszyc, ze wzgledu na Nataszke na TVN-ie. ;)

Data: 2011-07-19 16:26:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-19 15:47, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
[...]

Mnie, i każdego Polaka powinien interesować polityk typu A. Leppera. Tj. taki bez konszachtów z towarzystwem okrągłostołowym.

Data: 2011-07-20 02:57:04
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 16:26:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Mnie, i każdego Polaka powinien interesować polityk typu A. Leppera. Tj.  taki bez konszachtów z towarzystwem okr±głostołowym.

Bardziej przystojny od agenta Tomka, no powiedz kręci cię ta rumiana  chamska morda?

--
stevep

Data: 2011-07-22 21:24:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-20 02:57, stevep pisze:

[...]

Nie interesuje mnie jego uroda, a jedynie to że jest spoza układu okrągłostołowego i sprawy Polski leżą mu na sercu.

Data: 2011-07-23 02:19:18
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 21:24:54 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie interesuje mnie jego uroda, a jedynie to że jest spoza układu  okr±głostołowego i sprawy Polski leż± mu na sercu.

Hmm, musisz się tak wypierać jak żaba błota uwielbienia tej czerstwej  mordeczki?  '<

--
stevep

Data: 2011-07-23 07:38:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 02:19, stevep pisze:
[...]

Hmm, musisz siÄ™ tak wypierać jak ĹĽaba bĹ‚ota uwielbienia tej czerstwej mordeczki?  '<

Moje spojrzenie na ludzi jest skrajnie odmienne od twojego. Ja faceta nigdy nie oceniam pod względem urody.

Data: 2011-07-23 13:01:33
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 07:38:29 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie czym większy idiota tym bardziej cię kręci.

--
stevep

Data: 2011-07-23 21:34:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 13:01, stevep pisze:
[...]

Kręci mnie bardzo mało rzeczy, z to irytuje wiele. Jednym z wiekszych powodów do irytacji jest to całe towarzystwo okrągłostołowe. I dlatego na moje poparcie może liczyć każdy walczący z tym układem.

Data: 2011-07-23 21:47:57
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 21:34, jadrys pisze:
Kręci mnie bardzo mało rzeczy, z to irytuje wiele. Jednym z wiekszych
powodów do irytacji jest to całe towarzystwo okr±głostołowe. I dlatego
na moje poparcie może liczyć każdy walcz±cy z tym układem.

Ale z Cze Guevar± jako¶ nie walczysz. A przecież to układowiec z
okr±głego kremlowskiego stolika.

Data: 2011-07-19 16:28:09
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 15:47:15 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl>  napisał(a):

[...]

Amen, ja bym go tam dla pewno¶ci potraktował kołkiem osinowym.

--
stevep

Data: 2011-07-19 16:26:51
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 15:43:06  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Zdecydowanie, jak mógł wchodzić w konszachty z psycholem jak Kaczyński.

--
stevep

Data: 2011-07-19 14:36:52
Autor: obserwator
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Zdecydowanie, jak mógł wchodzić w konszachty z psycholem jak Kaczyński.

Przede wszystkim PiS wowczas jeszcze nie mial tej wiedzy o lepperze, ktora
nabyl pozniej, kiedy byl zmuszony wejsc w koalicje z Samoobrona Leppera.

A w koalicje wszedl, bo PO zaczelo PiS szantazowac zadaniami przejecia pewnych
resorow bardzo waznych dla bezpieczenstwa i suwerennosci kraju, a ktore PiS postanowil wyczyscic.

PO odmowilo wtedy wspolprzcy z PiS, wiec partia ta musiala zaryzykowac i
zdecydowac sie na koalicje z partia Leppera.

Natomiast Lepper zbratal sie z Millerem, juz po wywaleniu go z koalicji z PiS
i teraz sie po prostu msci na Kacznskim.

Lepper jest skonczony, bo mowil zupelnie cos innego o komuchach, a potem sie z nimi zbratal w imie partykularnych interesow wlasnie komuchow.

Zreszta parta Leppera zostala takze zalozona przez WSI i to przez te
prorosyjska opcje, ktora jest grozna dla suwerennosci Polski.

Data: 2011-07-19 17:40:48
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
[...]

Lepper i Giertych to glupcy. Mieli siedziec cicho tak jak siedzi cicho PSL teraz
i robic co Kaczynski karze. Do dzisiaj by sie plawili w limuzynach, panienkach
i gabinetach.

A tak co maja? Lyzwiskiego powykrzywialo i siedzi w pierdlu.
Lepper jedna noga tez w tym przybytku. Beger wrocila pa¶ć młócke i doić kozę.
Warto bylo?

Data: 2011-07-19 16:00:59
Autor: obsrwator
[...]

cos ci sie z tej rzekomej rozpaczy po smierci Paslavisty, niezle pokrecilo.

PSL siedzi cicho , bo to mu Kaczynski *karze*? Kara to dopiero moze niektorych
spotkac, za naigrywanie sie ze smierci czlowieka.

Wszystko w zyciu przewaznie wraca i jak bumerang wali po pustej glowie.

Data: 2011-07-20 03:05:48
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 17:40:48 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl>  napisał(a):

[...]

Pierdzielisz, Kaczor stosuje taktykę Stalina wobec współpracowników i  okresowo usuwa, oczywi¶cie nie fizycznie.

--
stevep

2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.