2010_06_06 - Rysianka

Data: 2010-06-07 09:29:48
Autor: bans
2010_06_06 - Rysianka
http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_06_06RysiankaOdDrugiejStronyIWDrugaStrone#

Pogoda fantastyczna, błoto trochę wyschło (choć jak widać nie do końca ;)

Pozdrowienia dla państwa "Tam nie jedźcie, tam jest wielkie rozlewisko!" (rozlewisko okazało się całkiem przeciętną kałużą)

Dla porównania warunki sprzed tygodnia, trasa częściowo się pokrywała:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_05_29Rysianka#

--
bans

Data: 2010-06-07 09:49:07
Autor: MadMan
2010_06_06 - Rysianka
Dnia Mon, 07 Jun 2010 09:29:48 +0200, bans napisał(a):

[...]

A może jakiś minizlot? :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-07 09:56:56
Autor: bans
2010_06_06 - Rysianka
W dniu 2010-06-07 09:49, MadMan pisze:

A może jakiś minizlot? :P

Ja zawsze byłem asocjalny ;)

--
bans

Data: 2010-06-07 05:33:34
Autor: Jedrus
2010_06_06 - Rysianka
On 7 Cze, 09:56, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-07 09:49, MadMan pisze:

> A może jakiś minizlot? :P

Ja zawsze byłem asocjalny ;)

--
bans

Czyżbyśmy się widzieli? My też byliśmy wczoraj na Rysiance. Trasa z
Ujsół na górę ta sama, tylko potem polecieliśmy na Romankę, potem na
Boraczą i w dół do Rajczy :)

Pozdro!
A.

Data: 2010-06-07 14:42:51
Autor: bans
2010_06_06 - Rysianka
W dniu 2010-06-07 14:33, Jedrus pisze:

Czyżbyśmy się widzieli?

Możliwe, rowerzystów kilku było.
Na Rysiance byliśmy około 14.00.

--
bans

Data: 2010-06-07 06:13:50
Autor: Jedrus
2010_06_06 - Rysianka
On 7 Cze, 14:42, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-07 14:33, Jedrus pisze:

> Czy by my si widzieli?

Mo liwe, rowerzyst w kilku by o.
Na Rysiance byli my oko o 14.00.

--
bans

A nie, to raczej nie. Jeśli dobrze pamiętam to zwinęliśmy się jakoś po
13-stej. A myślałem, że to my późno startujemy :)

Tak czy śmak - pozdro!

Data: 2010-06-08 09:42:53
Autor: dobrov
2010_06_06 - Rysianka
W dniu 2010-06-07 09:29, bans pisze:
http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_06_06RysiankaOdDrugiejStronyIWDrugaStrone#

Pogoda fantastyczna, błoto trochę wyschło (choć jak widać nie do końca ;)

Eh... zazdroszczę...
Na Rysiance z rowerem byłem już ze 30 razy.
Uwielbiam te okolice.
Ale w tym roku pewnie się nie uda :(

2010_06_06 - Rysianka