2010_08_21 - Barania Góra

Data: 2010-08-22 14:23:41
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
Klasyk:

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#

Ruch spory, widoki piÄ™kne, las wyciÄ™ty hmm...  w pieÅ„. Schronisko jak zwykle szkaradne.

Zjazd z Baraniej do schroniska nie taki straszny jak go malowano - albo ja nabieram wprawy w zjazdach :)

--
bans

Data: 2010-08-22 14:27:58
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-22 14:23, bans pisze:

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#

Aha, zapomniałem - pełny ekran, proszę :)

--
bans

Data: 2010-08-22 14:36:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
2010_08_21 - Barania Góra
bans bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶liæ):
Schronisko jak zwykle szkaradne.

Przys³op pod Barani± Gór±? IMO najpaskudniejsze w polskich górach... A
klimat jak z "L¶nienia".
Zjazd z Baraniej do schroniska nie taki straszny jak go malowano - albo ja nabieram wprawy w zjazdach :)

Ja tam, co prawda, tylko szed³em, ale nie pamiêtam ¿eby by³o jako¶ srogo.
Spore nachylenie i z podjazdem móg³by byæ problem (szczególnie w tej
glinie), ale zjazd raczej spokojny (choæ pewnie ca³y czas na klamkach).

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-08-22 23:22:37
Autor: M.H.
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-22 14:23, bans pisze:
Klasyk:

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#

Fajne, szkoda, że nie więcej ;)

A zdjęcie nr. 4 to gdzie było robione ?

M.H.

Data: 2010-08-23 08:33:21
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-22 23:22, M.H. pisze:

szkoda, şe nie wi�cej ;)

Jest więcej, ale nie pokazuję, kogo obchodzi jak jem batonik? :)

A zdj�cie nr. 4 to gdzie by�o robione ?

Żółty szlak, okolice przysiółka Cienków, chyba gdzieś w okolicach koty 716m (patrz mapka) - charakterystyczne miejsce, wjeżdża się na asfalt (jeszcze świeżutki) i na ostrym łuku zjeżdża z niego prosto.Piękne miejsce, jak i cała ta hala dalej.

To jeden z nielicznych szlaków w Beskidzie Śląskim, których nie przeszedłem wcześniej pieszo, lubię takie niespodzianki.

Nie miałbym problemu, gdybym nie zapomniał naładować akumulatorków do GPSa ;)

--
bans

Data: 2010-08-23 09:20:54
Autor: Alfer_z_pracy
2010 08 21 - Barania Góra
bans napisał:
[...]

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#5507997500657319970

Też zwróciłem na tę fotkę uwagę. Chcę tam pojechaaaaać :-)

A.

Data: 2010-08-23 05:22:05
Autor: r2rec
2010 08 21 - Barania Góra
On 23 Sie, 09:20, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
bans napisa³:

> ¯ó³ty szlak, okolice przysió³ka Cienków, chyba gdzie¶ w okolicach koty
> 716m (patrz mapka) - charakterystyczne miejsce, wje¿d¿a siê na asfalt
> (jeszcze ¶wie¿utki) i na ostrym ³uku zje¿d¿a z niego prosto.Piêkne
> miejsce, jak i ca³a ta hala dalej.

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#5507997500...

Te¿ zwróci³em na tê fotkê uwagê. Chcê tam pojechaaaaaæ :-)

A.

polecam!
http://picasaweb.google.pl/free3bike/20091031SkoczowWisAMTB#5399205933968063730
.... jesienn± por±
pozdro Artur

Data: 2010-08-23 23:15:25
Autor: MadMan
2010_08_21 - Barania Góra
Dnia Mon, 23 Aug 2010 05:22:05 -0700 (PDT), r2rec napisa³(a):

polecam!
http://picasaweb.google.pl/free3bike/20091031SkoczowWisAMTB#5399205933968063730
... jesienn± por±

Jesieni± to kiedy¶ na Jurze by³em. Te¿ polecam. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-23 09:33:16
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-23 09:20, Alfer_z_pracy pisze:

Teş zwróci�em na t� fotk� uwag�. Chc� tam pojechaaaaa� :-)

No ja też akurat tu kazałem sobie zrobić zdjęcie ;)

--
bans

Data: 2010-08-23 09:52:56
Autor: Piotr F.
2010_08_21 - Barania Góra

http://picasaweb.google.pl/artur.goc/2010_08_21BaraniaGora#5507997500657319970

Też zwróciłem na tę fotkę uwagę. Chcę tam pojechaaaaać :-)

A.

To kiedy? ;-)

Data: 2010-08-23 10:00:14
Autor: Alfer_z_pracy
2010 08 21 - Barania Góra
Piotr F. napisał:
Też zwróciłem na tę fotkę uwagę. Chcę tam pojechaaaaać :-)

To kiedy? ;-)

Czekaj, niech spojrzÄ™... o mam! Trzeci weekend lipca 2011 mam wolny :-)

A.

Data: 2010-08-23 10:01:30
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-23 09:20, Alfer_z_pracy pisze:

Teş zwróci�em na t� fotk� uwag�. Chc� tam pojechaaaaa� :-)

Aha, jeszcze jedno - przecież niedawno byłeś zaledwie kilka kilometrów stamtąd:

http://alfer.pl/TA10/imagepages/image65.html

--
bans

Data: 2010-08-23 10:20:42
Autor: Alfer_z_pracy
2010 08 21 - Barania Góra
bans napisał:
Aha, jeszcze jedno - przecież niedawno byłeś zaledwie kilka kilometrów stamtąd:

http://alfer.pl/TA10/imagepages/image65.html

Tak, wiem.

Dodam jeszcze że w informacji turystycznej w Wiśle jest fajna mapka. To jest coś w rodzaju tras MTB dookoła Wisły czy też Ustronia, zdaje się że to ma coś wspólnego z jakimś maratonem tam organizowanym. W każdym razie jest tam normalna pełnoprawna mapka okolic, do tego z zanzaczonymi trasami rowerowych (jedna z nich wiedzie zresztą przez Twój ulubiony szlak ze znakiem zakazu ruchu rowerów :-) W dodatku za darmo. Fajna rzecz, ostatniego dnia z racji braku mapy rejonu na niej bazowaliśmy i się sprawdziła. No i ogólnie fajnie, że ktoś pomyślał i podobnie jak w rejonie Szklarskiej Poręby zrobił siatkę tras MTB po okolicy, osoba nieznająca terenu nie musi wyważać otwartych drzwi.

A.

Data: 2010-08-23 10:27:49
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-23 10:20, Alfer_z_pracy pisze:

Dodam jeszcze ¿e w informacji turystycznej w Wi¶le jest fajna mapka. To
jest co¶ w rodzaju tras MTB dooko³a Wis³y czy te¿ Ustronia, zdaje siê ¿e
to ma co¶ wspólnego z jakim¶ maratonem tam organizowanym.

A mo¿e to ma co¶ wspólnego z tym:

http://mtbustron.pl/trasymtb.htm

i tym:

http://mtbistebna.pl/trasymtb.htm

jedna z nich wiedzie zreszt± przez Twój ulubiony
szlak ze znakiem zakazu ruchu rowerów :-)

Tam te¿ ostatnio zjecha³em - z drugiej strony nie ma ¿adnego znaku ;)

--
bans

Data: 2010-08-23 10:39:07
Autor: Alfer_z_pracy
2010 08 21 - Barania Góra
bans napisa³:
A mo¿e to ma co¶ wspólnego z tym:

http://mtbustron.pl/trasymtb.htm

i tym:

http://mtbistebna.pl/trasymtb.htm

Tak, to jest to. Fajna inicjatywa.

http://www.uphillmtb.pl/dane/ustronmtb/MAPA/mapa_ustron.pdf

Tu jest jedna ze stron tej mapki z opisami, w druku na odwrocie jest mapa rejonu. Czy¿by na stronie nie by³o samej mapy tylko suche opisy? To by by³o bez sensu, bo nikt nie bêdzie jechaæ w terenie wed³ug opisu tekstowego, mo¿e przeoczy³em na szybko.

W ogóle ta strona dziwna jest, klikam na "O projekcie" a tam jedyne co jest to "Projekt w trakcie realizacji" :-)

A.

Data: 2010-08-23 10:44:53
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra

Nie wiem, ale na www.mtbistebna.pl lepiej to przemy¶leli, s± mapki a nawet tracki GPS w ró¿nych formatach.

--
bans

Data: 2010-08-23 03:50:51
Autor: Marek
2010 08 21 - Barania Góra
bans:

Zjazd z Baraniej do schroniska nie taki straszny jak go malowano - albo
ja nabieram wprawy w zjazdach :)

Albo znów co¶ siê zmieni³o. By³ czas, ¿e do wyboru mia³o siê ostr±
tarkê po kamolach i ods³oniêciach ska³y na drodze lub tarkê po
korzeniach ¶wierków równolegle do drogi. Niezale¿nie od wybranej opcji
jecha³o siê nad siode³kiem (na sztywnej ramie), a ³apy bola³y od pracy
klamkami.
W zesz³ym roku pyta³em tu o warunki wyjazdu na Radziejow± od Prehyby
(B. S±decki), bo pamiêta³em w±sk± ¶cie¿kê w jagodziskach, o które
zaczepia³o siê korbami. Kiedy tam zajrza³em osobi¶cie, okaza³o siê, ¿e
jest ju¿ wygodna droga do wie¿y widokowej. Teraz s³ysza³em od
znajomka, ¿e niedawno piorun wie¿ê spali³. Nic nie jest sta³e w
naszych czasach :).

Marek 'marcus075' Karweta:

Przys³op pod Barani± Gór±? IMO najpaskudniejsze w polskich górach...

IMO jedno z najpaskudniejszych. Nale¿y mu jeszcze dorzuciæ towarzystwo
schroniska na Kalatówkach w Tatrach i na Hali Boraczej w Beskidzie
¯ywieckim.

--
Marek

Data: 2010-08-23 04:00:24
Autor: Marek
2010 08 21 - Barania Góra
[OT] Z ciekawo¶ci zagoogla³em i okazuje siê, ¿e wie¿a na Radziejowej
wci±¿ stoi, choæ ma tylko jedn± nogê ca³±, a trzy siê nad podstaw±
"rozmieni³y na drobne".

--
M.

Data: 2010-08-23 13:07:55
Autor: bans
2010_08_21 - Barania Góra
W dniu 2010-08-23 12:50, Marek pisze:

Albo znów co¶ siê zmieni³o. By³ czas, ¿e do wyboru mia³o siê ostr±
tarkê po kamolach i ods³oniêciach ska³y

Tam tez jecha³em, lasem sz³y pod górê tabuny pieszych.

na drodze lub tarkê po
korzeniach ¶wierków równolegle do drogi. Niezale¿nie od wybranej opcji
jecha³o siê nad siode³kiem (na sztywnej ramie), a ³apy bola³y od pracy
klamkami.

I tako¿ by³o. Dlatego dochodzê do wniosku, ¿e zaczynam siê uczyæ zje¿d¿aæ, niedawno na sam widok takiej drogi zsiada³em ;)

Ciekawostka - niedaleko szczytu, wybudowano ciekaw± przeprawê przez bagnist± drogê - po³o¿ono w kilku miejscach grube pnie. Przez jedna przejecha³em, ale nastêpne ju¿ wola³em objechaæ bokiem :)

Przy okazji - pozdrowienia dla kolegi który pcha³ swojego crossowego Unibike'a  od Przys³opu na Barani± i pyta³ o przejezdno¶æ drogi do rezerwatu Ku¼nie - je¶li czyta precla, to niech siê pochwali, czy dotar³.

--
bans

2010_08_21 - Barania Góra